دانلود آهنگ جدید ایرانی فارسی با لینک مستقیم و دانلود مداحی و دانلود نوحه

دانلود جدید ترین آهنگ، آلبوم،دانلود نوحه و مداحی موزیک ویدیو، فول آلبوم و رمیکس - Dowload new music دانلود جدید ترین آهنگ، آلبوم، موزیک ویدیو، فول آلبوم و رمیکس دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد

دانلود آهنگ جدید ایرانی فارسی با لینک مستقیم و دانلود مداحی و دانلود نوحه

دانلود جدید ترین آهنگ، آلبوم،دانلود نوحه و مداحی موزیک ویدیو، فول آلبوم و رمیکس - Dowload new music دانلود جدید ترین آهنگ، آلبوم، موزیک ویدیو، فول آلبوم و رمیکس دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد

دانلود آهنگ جدید محمد زارع با نام باشه از این به بعد هر چی که تو بگی

دانلود آهنگ محمد زارع با نام احساس

دارم احساسمو از دست میدم

نمی دونم چرا اینقدر سردم

به من گفتی دیگه دوستم نداری

ولی من حرفتو باور نکردم

جونیمو گذاشتم پای چشمات

یه دنیا رو توی چشمای تو دیدم

تو هیچ موقع منو باور نکردی

دارم احساسمو از دست میدم

دارم احساسمو از دست می دم

بی تو برای من دلگیره زندگی

باشه از این به بعد هر چی که تو بگی

بی تو برای من دل گیره زندگی

باشه از این به بعد هر چی که تو بگی

هر چی که تو بگی

با اینکه خیلی از من دور بودی

ولی من عاشقت بودم همیشه

بدون عشق باور کن تو دنیا برای هر دو تامون تلخ میشه

یه کاری کن دوباره جون بگیرم

نزار گم شم تو این چشم انتظاری

یه لبخندی یه حرفی از ته دل فقط دیگه نگو دوسم نداری

بی تو برای من دلگیره زندگی

باشه از این به بعد هر چی که تو بگی

  1. دانلود آهنگ احساس محمد زارع - دانلود آهنگ جدید

    melodysong.ir/دانلود-آهنگ-احساس-محمد-زارع
    دانلود آهنگ جدید محمد زارع با نام احساس از آلبوم جدید 93 محمد زارع رو در و دیوار این شهر2 متن آهنگ محمد زارع با نام احساس دارم احساسمو ... باشه از این به بعد هر چی که تو بگی.
  2. دانلود آهنگ جدید باشه از این به بعد هر چی که تو بگی > دانلود

    www.saridownload.com/tag/دانلود-آهنگ-جدید-باشه-از-این-به-بعد-هر-چ/
    دانلود آهنگ جدید محمد زارع با نام باشه از این به بعد هر چی که تو بگی. از آلبوم جدید محمد زارع رو در و دیوار این شهر۲. دانلود آهنگ جدید محمد زارع با نام باشه از این به بعد هر ...
  3. دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند و مهیار به نام باورم نمیشه

    www.smusic.ir/1392/06/مهدی-احمدوند-و-مهیار-به-نام-باورم-نمیشه/
    همونی که هرچی میگفتم میگفت باشه قبول ... واقعا میشه با زدن یک وبلاگ ثابت کرد که هر آهنگی که در همان وبلاگ قرار گرفت یعنی اثبات کرد ... حرف شما قابله قبوله که میگین هرکس اومد یه وبی درست کرد بگی این ماله مهدی هست ولی شما برین تو قسمت .... محمد حسین عزیز ما همیشه خواننده ها رو حمایت کردیم ما سعی میکنیم از این به بعد وقتی ...
  4. دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار با نام کارو به اینجا رسوندی

    www.smusic.ir/1392/11/محمدرضا-گلزار-با-نام-کارو-به-اینجا-رسون/
    دانلود آهنگ جدید و شنیدنی محمدرضا گلزار با نام کارو به اینجا رسوندی + متن آهنگ ... بهشون بگین لطف کنن از این به بعد به جای این که خودشونو تو دنیای هنر ... حفظ بشه مثل آدمای بی سواد که هیچی نمیدونن صحبت نکنین هرچی باشه زحمت کشیده ... فقط میتونم بگم گلزار ریدیییییییییییییییییییییییییی ... محمد گفته است :.
  5. دانلود آهنگ آرمین 2afm به نام خوش به حالت - دانلود آهنگ جدید

    Armin 2AFM Khosh Behalet دانلود آهنگ آرمین 2afm به نام خوش به حالت همراه با ... به هر دری که زدم رو بهم بسته میشد ... تو دوست داری که یکی دیگه پیشت باشه ... بعد یکی .دو ماه اگه الآن بهت زنگ بزنم به جا بله بگی شما!!! یعنی این یارو اینقدرهبه درد بخوره که .... آهنگ جدید جواد شکاری به نام درد آدما · دانلود آهنگ جدید محمد حسینی بنام فراموشی ...
  6. دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام فکرشم نکن

    pop-music.ir/محمد-علیزاده-به-نام-فکرشم-نکن
    دانلود آهنگ جدید ، فوق العاده زیبا و شنیدنی محمد علیزاده به نام فکرشم نکن با بالا ترین کیفیت ... من بی تو یه درد بی نهایتم گمون کنم تا آسمون رسیده این شکایتم.
  7. nero 9 فارس - دانلود آهنگ جدید حبیب با نام تو - الهه

    elahee.ir/18161-df7983dca074054400e4df63da130b6f-11.html
    آهنگ جدید و فوق العاده زیبای حبیب به نام تو نبودی ترانه : نگین فرهمند آهنگ : ... دانلود آهنگ جدید محمد زارع با نام باشه از این به بعد هر چی که تو بگی. دانلود آهنگ جدید ...
  8. بریدی و نبریدم مختاباد - ورزشی

    sport.aliexirs.ir/بریدی-و-نبریدم-مختاباد.html
    ... شکوه مختاباد. دانلود آهنگ قدیمی و خاطره انگیز شکوه با صدای دلنشین مختاباد. ... دانلود آهنگ جدید محمد زارع با نام باشه از این به بعد هر چی که تو بگی. دانلود آهنگ جدید ...
  9. دانلود آهنگ بدون تو زانیار خسروی

    amozeshi.aliexirs.ir/دانلود-آهنگ-بدون-تو-زانیار-خسروی.html
    آلبوم جدید زانیار خسروی با نام 28 با متن آهنگ ها دانلود آلبوم جدید زانیار خسروی بیست و هشت با . ... لازم به ذکر است این آلبوم اولین آلبوم مجاز زانیار خسروی میباشید. ... ترسم از اینه که من ازت جداشم یه درصد ازینکه دیگه باتو نباشم ... همه چی دست توئه ، هرچی تو بگی هرچی تو بخوای ... دانلود آلبوم جدید محمد زارع با نام رو در و دیوار این شهر ۲.
  10. دانلود آهنگ جدید آرمین 2afm و ملانی با نام تند نرو بابا یواشتر

    nabzmusic.com/دانلود-آهنگ-جدید-آرمین-2afm-و-ملانی-با-نام-ت/
    2014/04/28 دانلود آهنگ جدید آرمین ۲afm به نام چی شد صدات قطع شد (23) ... محمد در ۹م مهر, ۱۳۹۲ ساعت ۲:۳۰ بعد از ظهر ... در ضمن لازمه بگم این آهنگی ک میشنوید اصلا صدای آرمین داخلش نیس .... بود کار ارمین عزیز و ملانی فقط من اهنگ های غمکین اقا ارمین رو دوس دارم و امیدوارم هرجا که باشه شاد و سرحال باشه. ... تو خودتو ناراحت نکن محمد فقط ملانی ...
  11. دانلود اهنگ جدید مسعود امامی بانام خدا دوسم داشت با متن اهنگ ...

    www.seamusic.ir/?p=5005
    خدا دوسم داشت که به خاطر تو دستمو تو دست خودش گذاشته هر چی گره بود وا شد تا چشم تو پیدا شد هر چی گره بود با دستای تو وا شد هر تو بخوای باشه هر چی تو بگی باشه
  12. دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی به نام یه چیزی بگو - رویا موزیک

    royamusic.ir/دانلود-آهنگ-جدید-مهدی-یراحی-به-نام-یه-چ/
    با ثبت نام در خبرنامه ایمیلی رویا موزیک هر شب جدید ترین آهنگ ها را در ایمیل خود دریافت کنید. توجه: پس ... ( ترانه و آهنگ : امیرعلی بهادری – تنظیم ، میکس و مسترینگ : زانیار خسروی ). دانلود آهنگ ... ولی هرچی بگی بازم عاشقتم مثل دیوونـه هــا. فاصله می گیری از من و قلبی که بعد تــو خالی می مونه ... دوست نداری دیگه لحظه ای پیش تــو باشم
  13. دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی بنام لیلا

    www.ahangestan.in/12228_download-new-music-maziar-fallahi-leila.html/
    اول سلام به همه ی کسایی که تو ساخت این آهنگ نقش داشتند دوم به مازیار که مثل همیشه ... خوشبحال خودم که عاشق نیستم خخخخخخخخخخ راستی اهنگ بلک کتس به نام مبهم ... سلام بر شمایی که با صدایتان از یاد رفته ها را یادآوری میکنید بعد از مدتها دلم با یک آهنگ ..... مازیار جان ارزو می کنم که هر جا مه هستی تنت سلامت باشه من و خانواده ام از ته قلب ...
  14. دانلود آهنگ ” رو در و دیوار این شهر ” محمد زارع | AloneBoy.com ...

    aloneboy.com/1390/12/07/ro-dar-o-divare-in-shahr/
    ۷ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - میخواستم بگم چرا تو قسمت دانلود موزیک از آاهنگای مجیدخراطها نیست؟ .... قرار بود محمد برام این آهنگ رو دانلود کنه تا وقتی رابطه مون به هر دلیلی تموم شد یه ... دیشب بعد از دو ماه بهش زنگ زدم . ... به عشق جدیدش تبریک گفتم و گفتم که مراقبش باشه .. محمد من دفتر عاشقی مو با تو بستم بهت وفادار می مونم محمد هرچند که :
  15. آلبوم «رو در و دیوار این شهر 2» با صدای «محمد زارع» منتشر شد ...

    www.musicema.com/node/206123
    ۵ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سومین آلبوم محمد زارع قرار بود که زمستان سال گذشته به بازار عرضه شود و ... و قصد داشتم که دقت بیشتری در مرحله میکس و مسترینگ داشته باشم، ... آنجایی که در توان من بود سعی کردیم که هر روز این آلبوم را به روز کنیم. ... امیدوارم بتوانم با اثر جدید خودم از خجالت کسانی که در این چند سال ... اینجا بشنوید و دانلود کنید؛.
  16. دانلود آلبوم جدید مهدی احمدوند به نام از این ساعت - دانلود آهنگ جدید

    www.musicma.ir/2014/09/10/مهدی-احمدوند-از-این-ساعت/
    ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دانلود آلبوم جدید مهدی احمدوند به نام از این ساعت با ترانه هایی از مهرزاد امیرخانی ... داری باعث میشی دوریت چند روز و چند سال شه که منم هر چی بخونم همه میگن فالشه. ... داری باعث میشی خونه بعد تو متروک شه که منم به بودن اون خاطرات مشکوک شم ... با من باشی دل بدی دل نکنی کاش بگی قلب من جای تو بود به من بگی دل بکن از همه ...
  17. مهدی یراحی : امپراطور | - Download - Music - بیا تو موزیک

    https://bia2music.org/مهدی-یراحی-امپراطور/
    آلبوم جدید و فوق العاده زیبای مهدی یراحی به نام : امپراطور مهدی یراحی برای حمایت از ... این آلبوم با تاخیر زیاد پس از انتشار و با کیفیت معمولی و جهت آشنایی با قطعات بر روی سایت قرار گرفته است. ... این گریه ها باشه برای ِ بعد .... ولی هرچی بگی بازم عاشقتم مثه دیونه ها ... چی شده که بهم میگی دوست نداری دیگه لحظه ای پیش تو باشم
  18. حس غریب سیاوش زارع - گل سرخ غریب آشنا - گلبرگ سرخ متن

    cult8.org/14882-2f1bf36aa59a976aaac9c415d0b03fff-1.html
    ۹ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گل سرخ غریب آشنا - گلبرگ سرخ متن ترانه - این وبلاگ جنبه آموزشی ادبی ... دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای رضایا به نام نخند به من. با بالا ... طبقـــــــده نیوز - هم محلی محترم هر جا که هستی سالم باشی - طبقـــــــده نیوز ... [ دوشنبه 24 شهریور1393 ] [ 22:22 ] [ محمد زارع زاده ( گل سرخ غریب آشنا ) ..... که بعد از تو پریشون میشم.
  19. Karin Love

    bluesky1369s.blogfa.com/
    برچسب‌ها: شادمهر عقیلی, آهنگ ستاره, آهنگ جدید, ساسان محمدی, دانلود آهنگ. نوشته شده در .... اولین آلبوم وی با نام اولین سلام وارد بازار شد که به توفیق چندانی دست نیافت. ... بیوگرافی محمد زارع {خواننده "رو درو دیوار این شهر" و "وقتی رفتی باز هوا بدشد"} ... جه بده برای اونکه جون میدی غریبه باشی بگی میخوام با تو باشم بگه میخوام که نباشی.
  20. آهنگ گلچین | سایت تفریحی مهر سل - Part 3 - عکس

    mehrsell.ir/tag/آهنگ-گلچین/page/3/
    The post دانلود آهنگ جدید مهدی امیری به نام با تو خوشحالم appeared first on دانلود اهنگ جدید,سایت نایس ملودی ... با این که عشقم و دیدی بازم از زندگیم میری ..... تو غصه و تب اسمت و هر شب صدا کردم دعا کردم که یادم باشی .... من اولین باره که داره از تو می خواد که به قلبم بگی آره .... دانلود آهنگ جدید و شنیدنی محمد زارع با نام به سلامت + متن آهنگ.
  21. دانلود آهنگ خط میکشم رو دیوار سیاوش قمیشی

    singing.rssnews.ir/دانلود-آهنگ-خط-میکشم-رو-دیوار-سیاوش-قمیشی
    دانلود ترانه جدید و فوق العاده شنیدنی سیاوش قمیشی به اسم تردید: این آهنگ. ... قمیشی باید بگم مخصوصا"از دو ترانه "خط میکشم رودیوار"و"توبارون که رفتی "که اسم . ... وقتی دنبال یه آکورد تو وبلاگ هستید ، تیک رو روی "جستجو در این وبلاگ" قرار بدید و هر اسمی که ... دموی آلبوم جدید محمد زارع با نام رو درو دیوار این شهر ۲ - دانلود آهنگ جدید.
  22. دانلود آهنگ جدید ایرانی و خارجی » اهنگ غمگین

    www.new4music.ir/download/اهنگ-غمگین/feed
    دانلود اهنگ جدید ایرانی با سبکی غمناک از محمد رضا با نام رسم زمونه ... تو چه باشی چه نباشی من همون عاشقت هستم دستامو اگه بگیری انگاری توی بهشتم ... اهنگ و ملودی این کار از مرتضی پاشایی میباشد که باعث زیبا شدن این کار شده است. ... از افشین آذری با نام بی تو بخشی از متن اهنگ بی تو – افشین اذری بگو هر لحظه با من میمونی به تو ...
  23. تکست آهنگ متن آهنگ

    www.texahang.org/
    متن آهنگ |دانلود آهنگ جدید| تکست آهنگ | متن های عاشقانه | شعر آهنگ ... متن آهنگ تیتراژ سریال فاطما گل آوا بهرام ♫♫♫ من دختر روزای تنهایی با هر عذاب تازه جنگیدم از غصه ی فردا نگو با من روزای از این بدترم دیدم ... آرامش ندارم ♫♫♫ میخوام که رو غرورم امشب پا بذارم بگم که بی تو اصلا آرامش ندارم میخوام که با تمومه حسم برات بخونم به گوش تو ...
    شما از این صفحه در 9/25/14 بازدید کردید.
  24. معرفی آلبوم جدید احمد سعیدی به نام وابستت شدم + متن کامل ...

    brothers000.persianblog.ir/post/48/
    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مال من باشی انقدر مهربونی که هیشکی نمیخواد از تو بگذره حسی که من دارم به تو از یه عشق ساده بیشتره انقدر دلنشینه خیالت که هر لحظه ای با منه
  25. آهنگ جدید و زیبای میثم یگانه با نام آتل و باطل

    www.lathor.ir/lathorcity/shownews.php?newsid=347
    آهنگ سینا پارسیان است که به اشتباه بعضی افراد با نام محسن یگانه می شناسند. ... این میثم یگانه هم انگار هرکی هرکیه اولش اسم خودش رو بگه سینا نخواست تو آهنگاش ... مرسی که گذاشتید تو سایتتون سایتتون عالیه ولی نذارید به هنرمندی توهین بشه و هر ... با این آهنگ گریه کرد چون 10 روز بعد چهل مامانش بود که شنیدیم مرسی میثم یگانه ...
  26. دانلود اهنگ هیچ میدونی دلم میخواد از متین دو حنجره

    matin-do-hanjare.ictsecurity.ir/دانلود-اهنگ-هیچ-میدونی-دلم-میخواد-از-متی...
    متین دو حنجره ، بی پرده بگم که تقریبا این چند ساله دیگه همه شناختنش چه . ... حتا حالا تو هیچ سایتی اینجوری نگفته بودن که متین از نماد ها استفاده کرده حالا . ... بعد از نت /دو/ اکتاو چهارم تا نت / دو / اکتاو سوم با همین حالت دست شروع ... حالا برای ... دانلود آهنگ جدید محمد زارع به نام دلم میخواد · دانلود آهنگ جدید فراز تاجیک به نام هرچی غمه ماله .
  27. آهنگ آلبوم دلداده از محمد زارع - آلبوم جدید و زیبای زانیار خسروی

    www.denjcloob.ir/85121-37c7a4c13dfeb1461b8dfa6804623e3e-3.html
    آلبوم جدید زانیار خسروی با نام 28 با متن آهنگ ها دانلود آلبوم جدید زانیار خسروی ... شما خواهشمندیم در صورتی که این مطلب را مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران است به ما ...
  28. تکست آهنگ های جدید ایرانی - ایران ترانه

    www.iransong.com/lyrics.htm
    میخوام که رو غرورم امشب پا بذارم بگم که بی تو اصلا آرامش ندارم میخوام که با تمومه ... هنوز خونمون بوی تو داره و هنوز کوچمون به اسم توئه هنوزم رو این خاک نفس میکشی ... متن آهنگ جدید نوید یحیایی دل بده دل بده به من نرو حرفشم به من نزن من نباید .... یه روز هر جا باشی یه روز هر جوری هست تو رو میبینمو میگیرم دستاتو یه دفعه .... یاسین زارع
  29. نبض ترانه ای هنوز - ترانه های اجرا شده - محمد اسلامی - بلاگفا

    moel.blogfa.com/cat-1.aspx
    به نام او. ترانه ی "موفق باشی" با صدای : هادی حبشی. آهنگ : فتاح فتحی - ترانه : محمد ... دانـــــــلود آهنگ - ... احساس ۵ نفر تو این کار دخیل بود که شد آهنگ "مشکوک" ! .... بی مقدمه بگم که کار جدیدم با صدای دوست خوبم رضا نوری پخش شد. .... علی زارع و مصطفی روزگار هم تشکر می کنم http://www.nabzetaraneh.blogfa.com/ .... با هر آدمی به جز من.
  30. دانلود آهنگ جدید شاهین نجفی به نام عمو نوروز

    manotomusic.ir/دانلود-آهنگ-جدید-شاهین-نجفی-به-نام-عمو-ن/
    ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دانلود آهنگ جدید شاهین نجفی به نام عمو نوروز ، شاهین نجفی ، دانلود آهنگ ... حرف درستو باید با روش درستش گفت نه مثله تو که هرچی کلمات بد و .... لازم نیس تو در مورد یاس چیزی بگی تو فقد برو کون شاهینو بوس کن یاس خدای رپ هرچی باشه یاس به پیغنبرا فوش نمیده ..... این فداتم نگهدار بعد ارضاع شدنت به مامانت بگو.
  31. دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی بنام تو رو می خوام

    niloblog.com/news/77688/دانلود-آهنگ-جدید-پیمان-زارعی-بنام-تو-رو
    دانلود آهنگ جدید تورج صفری به نام به کی بگم ... آهنگ جدید محمد رئیسی با نام غروبه ... اگه باشی کنارم همه چی عاشقانست ... واسه من نفسی با تو پایان می گیره این شبای بی کسی ... دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند و پیمان زارعی به نام دارم از دست… ... هر وقت منتشر بشه ۳ اهنگ منتخب میره رو سایت و بعد شش ماه یا زمانی که فروش متوقف شد قرار ...
  32. دانلود آلبوم جدید مهدی احمدوند به نام از این ساعت - دانلود آهنگ جدید

    www.takmelody.ir/دانلود-آلبوم-جدید-مهدی-احمدوند.html
    ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دانلود آهنگ جدید محمدرضا مشیری به نام کنار تو ..... حق این آلبومه که بهترین باشه. .... آلبوم محمد ظهرابی بود بعدش مهدی احمدوند بود بعدش من و ما و سامان جلیلی واگه باورم ندارین .... درکل هرچی هم باشه به گرد پایه مهدی احمدوند نمیرسهههههههههه .... خواستم ی کامنت بذارم بگم با خودم گفتم ولشون کن حتما خودشون می فهمن تازشم به کسی ...
  33. بزرگترین پاتوق دختر پسرای باحال ایرانی

    kangavar-music.lxb.ir/
    دختره مموری آورده میگه لطفا برام آهنگ پیشواز بریزید!!!!! . . . . . . . . . . . . . هیچی دیگه ! کافی نتیه با سر رفت تو مانیتور الانم توی کماس. ایرانسل هم اعلام کرد بخاطر این ...
  34. اس ام اس خنده دار (یکی از فانتزیام...) » دانلود آهنگ جدید با ...

    funtezi.com/funny-sms-one-fantzyam.html
    ۲۱ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ﯾﮑﯽ دیگه ﺍﺯ ﻓﺎﻧﺘﺰﯾﺎﻡ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺩﻭﺳﺘﺎﻡ ﺑﺮﻡ ﮐﻮﻫﺴﺘﺎﻥ ﺑﻌﺪ ﺗﻮ ﯾﻪ ﺑﺮﻑ ﻭ ﺑﻮﺭﺍﻥ ﻣﻦ ﭘﺎﻡ ﺑﺸﮑﻨﻪ ﻭ ﺩﯾﮕﻪ ﻧﺘﻮﻧﻢ ... قد ۱۸۰ بعد اون سریع پیاده بشه بگه تورو خدا ببخشید هزینه اش هرچی باشه تقدیم میکنم و … ... پلیس رو از چشمم بردارم بگم برو به پول نیاز نیست فقط از این به بعد .... شیری با نام می مونم من با تو دانلود آهنگ جدید محمد زارع با نام دوست داشتم ...
  35. Ashkan - دانلود آهنگ جدید

    bia2biseda.blogfa.com/author/bia2biseda
    دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای فریدون آسرایی به نام تو به داد من برس ... خدا را شکر می‌کنم بابت این اتفاق و تغییر که باعث شد از این به بعد حواسم به خودم و و ضعیت سلامتی‌ام ... شروع ام کن تموم واژه اینجان شروع ام کن تو هر جوری بگی میشه .... دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محمد زارع به نام به سلامت با دو کیفیت همراه با متن آهنگ.
  36. دانلود موزیک ویدئو علیرضا جی جی و سیجل و نسیم و بهزاد ...

    nex1music.com/دانلود-موزیک-ویدئو-علیرضا-جی-جی-و-سیجل-و/
    دانلود موزیک ویدئو جدید علیرضا جی جی، سیجل، نسیم و بهزاد لیتو به نام +3:30 تهران ... مدیر سایت در تاریخ 28 شهریور 1393 گفته : تاریخی اعلام نشده بیام بگم فردا میاد ؟ :| عجبا ! ... محمد رضا در تاریخ 15 شهریور 1393 گفته : آقای مدیر این موزیک ویدیو کی میاد ... با این که کلا از زدبازی خیلی خوشم نمیاد ولی این آهنگشو دوست داشتم.
  37. دانلود آلبوم زدبازی به نام پیر شدیم ولی بزرگ نه - دانلود آهنگ ...

    nex1music.com/دانلود-آلبوم-زدبازی-به-نام-پیر-شدیم-ولی/
    دانلود آلبوم جدید علیرضا جی جی، سیجل و نسیم به نام پیر شدیم ولی بزرگ نه .... mehdi در تاریخ 10 شهریور 1393 گفته : هی گلبم گرفت باید سیجلم بگی برو خونه ... محمد در تاریخ 9 شهریور 1393 گفته : به نظر من این البومش فقط یه سری از اهنگاش .... زد اینقدر عالیه که خود تتلو اعتراف میکنه که آرزوشه با باهاشون فیت بده بعد تو اومدی ...
  38. دانلود آلبوم جدید مهدی احمدوند - از این ساعت - زر موزیک

    www.zarmusic.irآلبوم
    دانلود آلبوم جدید و فوق العاده زیبای مهدی احمدوند به نام از این ساعت با بهترین کیفیت. آهنگ : میلاد ... روزایی که از تو دورم همش غمگینم اینجوری دوست دارم به اون خدا به عشقمون قسم خدا تو رو ... که منم هر چی بخونم همه میگن ... بعد تو متروک شه که منم به ... نمیتونم ببینم کنار یکی جز من تو باشی نمیتونم ... تو بود به من بگی دل بکن از همه زود.
  39. خانه گیتار - آکورد گیتار

    gitarhome.blogfa.com/category/5
    اگه تو باغچه فقط یه گل باشه . ... آکورد آهنگ زیبای گوگوش به نام بین ما هر چی بوده تموم شده شنبه بیست و پنجم خرداد ... آکورد آهنگ زیبای دل بی تو غم زده از محمد علیزاده شنبه نوزدهم اسفند 1391 14:12 .... برای دانلود آکورد به صورت فایل pdf به روی لینک زیر کلیک کنید : .... یه چیزی بگو پس چرا ساکتی بگو این چه حسیه که با منــــه.
  40. دانلود آهنگ جدید شهرام کاشانی به نام تو باید برگردی?v=1?v=1

    facenama.com/links/id:130427
    دانلود آهنگ جدید علیرضا بلوری به نام وقتی که میرفت ، یک آهنگ کاملا عاشقانه و ... آهنگ جدید تورج صفری به نام به کی بگم ، یک آهنگ کاملا غمگین و دلشکسته که با تنظیم ... دانلود آهنگ جدید محمد یاوری به نام نوستالژی ، ترکیبی از بهترین آهنگ های محمد ... میباشد و به گفته خود ایشان هر چی در توان داشته است برای این آلبوم با تمام وجود در ...
  41. در کوچه باغ شعر

    n-poems.blogsky.com/
    دانلود آهنگ "این زمستونم تموم شد" با صدای علیرضا تلیسچی، سال انتشار 2014 ... اگر یک سرچ کوچک در گوگل بزنید می بینید که این شعر را هم به نام مولانا و هم ... گزینه آقای شهرام محمدی اما شاید درست باشه که آنهم منبع یا مدرک معتبری برای آن نیافتم. ... در هر حال اگر اطلاع موثقی از شاعر این شعر زیبا داشتید، ما را هم در جریان بگذارید.
  42. دانلود آهنگ جدید یاسر بینام به نام جواب این سوالو نده

    iranmedia.in/دانلود-آهنگ-جدید-یاسر-بینام-به-نام-جواب/
    دانلود آهنگ جدید یاسر بینام به نام جواب این سوالو نده. ... برای دانلود آهنگ وپخش آنلاین به ادامه مطلب بروید. متن آهنگ جدید یاسر بینام ... ببین من نیومدم که جای تو تنگتر بشه یا سایز ... یا بگم از گرسنگی هام توی شبای سخت ... باشه ما خامیم شما که با تجربه این ... که هر کی اشک می ریزه واسه ما دلسوز نیست ... بهمن ۱۹, ۱۳۹۲ در ۶:۰۶ بعد از ظهر.
  43. جدیدترین موزیک هاو شعرهای عاشقانه

    www.arman-melody.blogfa.com/author-arman-melody.aspx?p=2
    بالاخره بعد از مدت ها انتظار آلبوم بسیار زیبای سوزان روشن به نام وسوسه با دوکیفیت ... آهنگ جدید و بسیار زیبای حامد به نام امشب که سبکش R&B هستش با دو کیفیت ... اگر من میتونستم یه آرزو داشته باشم من میخواستم که اشک تو باشم زیرا ..... با سلام اینم آلبوم جدید(اصلی) و بسیار زیبای محمد زارع(کیارش) به نام رو درو دیوار شهر.
  44. دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بنام مرسی

    pardismusic.irدانلود آهنگ
    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - هم اکنون میتوانید دانلود نمایید ، آهنگ جدید امیر تتلو بنام مرسی با لینک مستقیم ... مرسی وقتی که نداشتم به خیلی ها حسی انرژی ها رسید مرسی.
  45. دانلود البوم پرتگاه از سامان جلیلی - دانلود آهنگ جدید

    www.meli-media.com/11715/دانلود-البوم-پرتگاه/
    ۵ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دانلود البوم جدید سامان جلیلی به نام پرتگاه با لینک مستیم ... دانلود اهنگ به جون تو از سامان جلیلی ... برگردی از تصمیم تو بگی به من فک میکنی ... یه رویای لطیفی شد که باشی توی خیال من ... تو این سرسختیه دنیا تو آسون همدم من شو ... نبض آزادی باش بعد مرپ پیله ها ... دلم پیش تو بود هر جا که تنهایی سفر کردی
  46. ژانویه | 2014 | دانلود آهنگ - دانلود آهنگ عروسی شاد شاد شاد

    www.aroosi.in/mp3/?m=201401
    ... rahman behravan در دانلود آلبوم جدید امین حبیبی با نام وقتی به تو فکر میکنم ... تو باشی خیلی آرومم کنارت خیلی خوشحالم – علیرضا روزگار ... + متن دانلود این آهنگ عشق منو پس نزنی به قلب من دست نزنی جایی که داره تو دلت به پای هوس نزنی ... دانلود آهنگ (تیزر) محمد زارع - رو درو دیوار این شهر 2 گاهی وقتا تو اتاقم وقتی عکساتو رو ...
  47. دورترازخودم

    akbarfarhadi.blogfa.com/
    بعد از تو دنیا رو هرگز نمی خوامش. بی ارزش حتی ... تو هر راهی که رفتم یک مسیرش به هر نحوی به تو برخورد می کرد ... لینک دانلود : .... Pdf غزل های زنده یاد "نجمه زارع " با نام " خبر به دور ترین نقطه جهان برسد..." ... امروز اعتماد این کار یه آهنگ شده به نام " دست خودم نیست " ... چون سلیقه دو نفر برای انتخاب یه ترانه یه کمی شاید سخت باشه و ... این ...
  48. دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس به نام زنونگی - دوست پارسی

    www.dostpersian.ir/6026/بهزاد-پکس-به-نام-زنونگی/
    آهنگ جدید بهزاد پکس به نام زنونگی با 2 کیفیت + متن ترانه + پخش آنلاین + کد پیشواز | ... اونی که رابطشو باهام این آخرا کمش کرد هر کاری ... هواشو داشتم مث ِ تو تو هر شرایطی ... حال رو که جورید باهم پس بذار یه سری چیزا رو پس بگم ... ولی یادت باشه اونی که… ... 1 نظر ارسال شده. محمد می‌گه: 1393/03/18 در 01:00. سلام خسته نباشید مرسی ...
  49. "خط میکشم رو دیوار...همیشه روزی یک بار" - عاشقانه

    jojodel.blogfa.com/cat-3.aspx
    دانلود آهنگ زیبای شادمهر عقیلی با نام "طرفدار" .... نه میخوام برف بیاد بارون،نه چتری رو تنم باشه ... ساده بگم. عادت یا عشق نمیدونم نمیتونم نبینمت نمیتونم حتی یه شب به تنهایی‌ بسپارمت ... هر اسمی که می‌خوای بذار رو منو احساسم به تو ... فکر این که تو بیایی و من نباشم خواب از چشمای عاشقم میگیره ... دانلود آهنگ فقط باش "محمد زارع".
  50. دانلود آلبوم جدید فرزاد فرزین با نام شخصی | آرنگ موزیک ...

    arangmusic.com/1392/Music/658
    ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دانلود آلبوم جدید فرزاد فرزین به نام شخصی ترانه : حامد رجبی ... تنظیم : مهران خلیلی – محمد شاکر نوید سپهر – بهروزعلیاری – مهران عباسی | دانلود با ... عطری رو که جا گذاشتی زخمی که تو سینه کاشتی ... که هوای عشق من رو داشته باشن. که مواظب ... منکه هر گوشه ی این شهر از تو یه خاطره دارم ... هرچی تو دلم بود نشد که بگم.
  51. دانلود آهنگ » صفحه 85 - آهنگ جدید

    tarhely.tv/page/85/
    0 آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محمد علیزاده به نام : حالمو زیبا کن. ادامه مطلب ... این آلبوم با کیفیت معمولی و جهت آشنایی با قطعات بر روی سایت قرار گرفته است. ... میتونستی بمونی عاشقم باشی . ... به هر راهی رفتم تو مقصد شدی ... بیا که من از تو خسته ترم که من از من بی خبرم . ... از تو میپرسم بگی شاید تو هم . ... صفحه قبل صفحه بعد.
  52. دانلود آهنگ جدید ولی به نام امان امان

    www.iranavang.ir/10274/دانلود-آهنگ-جدید-ولی-به-نام-امان-امان.html
    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دانلود آهنگ جدید و شنیدنی ولی به نام امان امان آهنگ با کیفیت MP3 320 ... من عاشق این اهنگم مخصوصا این دختره که تو موزیک ویدیوش میرقصه منو یاد .... محمد می‌گه: ... دوستام میگن من شبیه توام ولی نیومدم اینو بگم اومدم بگم دمت گرم خیلی حال دادی… .... ساداتی که اهنگ ایرانی خونده تواهنگش میگه میدونم هرچی باشه تواخرش مال ...
  53. Best Blogger

    bestblogger.blogfa.com/tag/matne-ahang
    متن آهنگ چه کار خوبی کردی از ماهان بهرام خان · متن آهنگ بمون نرو ... تا هر وقتی که میتونی بمون اینجا. بمون تا غرق ... تو هم نگاش بکنی بگی چه روز خوبیه .... میدونم با تو این خوشبختی میتونه تا همیشه باشه. تا همیشه ... متن آهنگ دلم میخواد از محمد زارع. متن آهنگ .... دانلود آهنگ جدید رحمان به نام پاییز ... بعد تو از پاییز هرسال می ترسم. بعد تو ...
  54. دانلود آهنگ جدید محمد جمال زاده با نام تو مهربون تری - دانلود آلبوم

    www.newdownloadmusic.ir/دانلود-آهنگ-جدید-محمد-جمال-زاده-با-نام-ت/
    دانلود آهنگ جدید محمد جمال زاده به نام تو مهربون تری با 3 کیفیت متفاوت ترانه سرا: مریم حیدرزاده متن اهنگ تو مهربون تری انقدر عزیز خاطرت که هرچی بگی گوش میکنم. ... اما شما هم اکنون می توانید این پکیج بی نظیر را شامل 24 DVD اورجینال با 25% تخفیف با ..... ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید و روی دکمه عضویت کلیک نمایید و بعد به ...
  55. امیر - Download Software & Music

    www.caspermusic.blogfa.com/author-caspermusic.aspx
    + نوشته شده در دوشنبه 1387/10/09ساعت 12:42 بعد از ظهر توسط امیر | نظر بدهید ... آلبوم جدید و زیبای احسان غیبی و بی باک به نام این دوستی تمومه ... میبینم که بازدید های من کم شده دلیلشو نمیدونم یکی بگه بفهمم ! ... که هرکس با نظر ایشون موافق تو نظرات این پست بگین منم حتما این کارو می کنم ..... آلبوم جدید حبیب و محمد به نام خودشه.
  56. گیتار - شادمهر عقیلی

    www.guitarity.blogfa.com/category/3
    دانلود آهنگ : شادمهر عقیلی - حالم عوض میشه. ترانه سرا : مونا ... تنظیم کننده : محمد ناهیدی. [Ebm - B ... آهنگی باشم که تو خیلی دوس داری ... تو که نیستی تا ببینی گریه های هر شبِ من . ... یه روزم نوبتِ من میشه واست نامه بدم،ببینی با یکی دیگم . ... چقدر بگم درست میشه لجبازیم حدی داره . .... از این به بعد از این سیستم استفاده کنیم بهتره ،
  57. پیمان امینی به کی بگم - متن آهنگ جدید امیر تتلو به نام

    sangesabor.ir/40628-20f40b48bfee9fd43e2459cdf90e2b22-5.html
    پیمان امینی به کی بگم,دانلود اهنگ به کی بگم از پیمان امینی,دانلود موزیک ... علیرضا خمسه و همسرش در کنسرت; هر چـی از زیبایی ایـن… ... ندارم ترسی از غم، تا که هر دم، می رسد عشقش به فریادم … ... هم‌سفر با درد و رنج مردم/ یک شب با اجرای نمایش «ترانه‌های محلی» به کارگردانی محمد رحمانیان .... هر چی دلم خواست که رو راست باشه باز همش بدی.
  58. دانلود آلبوم کما 3 حمید عسکری - دانلود آهنگ جدید

    www.music-new.ir/downloadmusic/.../دانلود-آلبوم-کما-3-حمید-عسکری.h...
    این آلبوم که مطابق ضرب المثل تا سه نشه بازی نشه، نام گرفته است، دارای 9 قطعه است ... دانلود آهنگ هر چی بگی همونه. متن ترانه به عشق تو حمید عسکری - ترانه از حمید عسکری : ... یعنی برای تو با گریه می جنگم ... به فکر من که بعد تو خسته و بی طاقت شدم ... تتلو به نام سنه حیران + متن آهنگ · دانلود آهنگ امیر تتلو نمیتونی مثل من باشی + ...
  59. 3 - دانلود آهنگ غمگین | ناکامان

    www.nakaman.ir/page/3
    لطفا با نظرات خود درجهت توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر این وبسایت به ما کمک کنید ... آهنگ غمگین و احساسی آیه یاس با صدای شهریار ابراهیمی ... دانلود آهنگ غمگین بهزاد پکس و آیروس به نام لالایی ... دلم تا وقتی که برگردی سر خاک تو می شینه ... از آهنگ های بیادماندنی ، اجرای بسیار زیبا و غمگین رو در و دیوار این شهر با صدای محمد زارع.
  60. دانلود آهنگ اگه تو با من بمونی تتلو

    mofid.proo.ir/دانلود-آهنگ-اگه-تو-با-من-بمونی-تتلو
    دانلود آهنگ جدید و موزیک ویدئو جدید و فوق العاده زیبای لیلا فروهر به نام با تو منو .... 2014/02/23 اجرای جدید محمد زارع به نام رو درو دیوار این شهر (0) ... کیارش در ۲۳م شهریور, ۱۳۹۲ ساعت ۱:۱۹ بعد از ظهر ... دیگه دونه دونه فاصله بین ما تنهایی تو خونمونه حالا که این همه وقت این حرفا تو .... ببخشید اینطور حرف زدم باید یکی باشه اینارو بهت بگه.
  61. دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام بزار تو حال خودم باشم

    www.topseda.ir/5342/امیر-تتلو-به-نام-بزار-تو-حال-خودم-باشم/
    ۱۳ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امیر تتلو به نام بزار تو حال خودم ... تنظیم : نادر کوهستانی ، سومین آهنگ از آلبوم “من” که بزودی منتشر خواهد شد ... بذار برو منو اصلا با این هوا ..... تو هرچی بخونی قشنگه،فرقی نداره چی باشه،سعی کن همینجوری ادامه بدی ... وایییییییییییییییی خدا نمیدونم چی بگم حاظرم واست زندگیم رو ...
  62. رادیو هفت

    raadiohaft.blogfa.com/
    ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آدرس جدید سایت رادیو7 و پخش برنامه مزه ... برنامه ی امشب که ۵شنبه باشه خلاصه ای از ویژه برنامه ۵ ساعته ی رادیو ۷ ... دوستایی که به هر دلیلی نتونستن ویژه برنامه عالی پاییز رو ببینن می ... تیتراژ پایان موسقی سوز دل نام داشت با آهنگسازی محمدعلی کیانی نژاد ... این روزها که روح من آشفته ست دارد فقط به دور تو می گردد.
  63. دانلود آلبوم جدید امیر یگانه با نام بی تابی - آوازها

    www.avazha.ir/دانلود-آلبوم-جدید-امیر-یگانه-با-نام-بی-ت.html
    ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - متن آهنگ های آلبوم جدید امیر یگانه با نام بی تابی به همراه با پخش آنلاین ... فقط این بار عشق واحساس کردم و بعد تو دیگه / نمیتونه بشه تکرار آخه قلبم اینو میگه. بگو دیگه نمیگی ... تو که باشی آسمون زندگیم آبیه / توی خوابم با تو انگار این چه خوابیه ... منو تو هم حسیم هر دومون خسته / تو گریزون از من من به تو وابسته.
  64. متن تمامی آهنگهای آلبوم بیا عشقم از عماد طالب زاده - TMUSIC

    lvloslem.mihanblog.com/post/373
    ۳۰ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اگه نبینمت بگذری از دلم، حرفای قلبمو دیگه به کی بگم عاشق من بمون من به ... اگه میگم که تو باشی اگه میگم نمیتونم، واسه این که عشقت شده تمام جونم
  65. دانلود آهنگ یاس و آمین به نام وقت رفتن - پاپ ملودی

    www.popmelody.ir/دانلود-آهنگ-یاس-و-آمین-به-نام-وقت-رفتن.html
    ۴ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - فهمیدم، حق میدم بهت باشه بخند. به من، واقعا که حق ... ولی با تو بودن واسه من مِن بعد ریسکه. دیگه با ... بذار بگم، آخرین سطرمو بخونی. من میرم، تا ... اونجا بود که قهمیدم این قصه آخراشه. وقت رفتنه و ... من که هر دقیقه ام وابسته به دقیقه ی تو بود ... پس از دانلود اهنگ مورد نظر خود , لطفا نظر خود را با ما در میان بگذارید. آموزش ها ...
  66. هیچکس با مجموعه مجاز می آید - کاست موزیک

    www.casetmusic.comاخبار
    ۶ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - هیچکس با مجموعه مجاز می آید دانلود آهنگ جدید کاست موزیک دانلود آلبوم ... هیچکس بعد از آهنگ بنگ که بعضی مشکلات جامعه را گوشزد می کرد ... که به زودی این آلبوم در فضای مجازی پخش خواهد شد , گفته شده که نام این ... تو اگه رفیق رضا هستی پس چرا بهش زنگ نمیزنی باهاش حرف بزنی از این .... هرچی که باشه پاره ی تنم بود
  67. لیست خوانندگان موسیقی پاپ - هپی سانگ - دانلود آهنگ جدید

    www.happysong.ir/pop-music-singers-list/
    دانلود آهنگ های جدید ایرانی ... سامی بیگی .... بله امکانش هست، اما هر آهنگی رو که میخواید از امیرت تتلو گذاشته بشه، اسم آهنگ یا قسمتی از ... محمد می گوید: پاسخ به این نظر ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹ .... لطفا از این به بعد در صفحه مخصوص درخواست آهنگ درخواست بدین ... منظور آهنگی است که محتوای آن با قوانین جمهوری اسلامی همخوانی داشته باشه
  68. شهریور 1386 - (موزیک و کدهای موزیک)

    songcode.blogfa.com/8606.aspx
    ( فرهاد ) عزیز که تازه به جمع بیننده های وبلاگ پیوستن از ما کد و آهنگ دیار با صدای ... که الان آماده شده و من در وبلاگ قرار دادم امیدوارم که این دوست خوب هم همیشه با ما همراه باشن. ... امروز بعد ۱ هفته میخوام چندتا از درخواست ها رو آماده کنم خب این پست متعلق به .... گل و محترم به نام( رضا و باران )کد و آهنگ رو درو دیوار این شهر از محمد زارع رو قرار میدم ...
  69. گنجور » وحشی » گزیده اشعار » ترکیبات » گلهٔ یار دل‌آزار

    فکر کنم حرف دل خیلی ها باشه به هر حال تو این زمانه بیوفایی رونق زیادی داره ... اون توسط داریوش رو گوش میکنم قسمتی از این شعر جذاب آهنگ وبلاگم هست که ساعتها اون ... الان بعد از ۲۴ سال دوری با دیدن این شعر به دوران نوجوانی برگشتم. ... خدایش بیامرزدسال۸۳خورشیدی دوستی به نام کیوان آذرپیکان در زندان شهرستان ... حسین زارع نوشته:.
  70. Mix Up - دانلود

    www.mix-up.blogfa.com/cat-11.aspx
    ۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۷ ه‍.ش. - این هم یه آهنگ قشنگ دیگه از حمید عسکری به نام بی خیال دنیا!... من خودم که خیلی این آهنگ رو دوست دارم پیشنهاد می کنم حتما دانلود کنید! ... یادت باشه دلمو له کردی تو به زیر پات. ... + نوشته شده در دوشنبه 1386/12/27ساعت 5:28 بعد از ظهر توسط sms | نظر ... اما در عوض امروز یه آهنگ خیلی قشنگ از محمد زارع براتون آپ کردم.
  71. دانلود آهنگ جدید سهراب پاکزاد با نام انتظار - موزیک عشق باران

    rainlovemusic.ir/5532/دانلود-آهنگ-جدیدهراب-پاکزاد-انتظار
    ۳ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دانلود آهنگ جدید سهراب پاکزاد با نام انتظار همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین آهنگ از سایت فارسی ... همیشه بعد هر سختی روزای خوبی در راهه ... می خوام برگردی و دیگه بگی از پیش من میری ... تو هر جا هستی احساست به قلبم میرسه امروز. منم می خوام نو باشم مثل سالی که نو میشه .... دانلود آلبوم جدید محمد زارع رو در و دیوار این شهر ۲.
  72. دانلود آهنگ جدید مسعود محمد نبی به نام بیا خوش باشیم

    smartmusic.ir/دانلود-آهنگ-جدید-مسعود-محمد-نبی-به-نام-ب/
    ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سایت تاپ صدا کاملا مطابق با قوانین جمهوری اسلامی (ستاد ساماندهی) می باشد ... دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی مسعود محمد نبی به نام بیا خوش باشیم با دو کیفیت همراه با متن ... عشق من تو باشی خوبه زندگیم دنیا این قدر ها هم بد نیست که میگی ... منو تو باشیم و یک شب مهتابی من بگم تو بگی زنده باد زندگی
  73. دانلود آلبوم شهرام شکوهی با نام مدارا - ایران موسیقی

    iranmoosighi.ir/1390/08/924/
    دانلود آهنگ رضا اسفندیاری با نام بعد تو مردم · دانلود آهنگ ... آهنگ جدید حامد زمانی به نام می کشیم موزیک ویدیو این قطعه اضافه شد. ... ( ترانه سرایان : علی بحرینی ، شهرام شکوهی ، محمد علی شیرازی ) ... هیچی نمیتونم بگم به جز اینکه سایتتون تکه و عالیه عزیزان ... خواهشا حالا که دانلود کردید و لذت بردید برای حمایت از شهرام cd آهنگ رو بخرید.
  74. دانلود اهنگ های جدید - دانلود آهنگ جدید محمد بی باک با نام فرداها ...

    lord3da.blogfa.com/.../دانلود-آهنگ-جدید-محمد-بی-باک-با-نام-فرداها-تاریکه-
    دانلود اهنگ های جدید - دانلود آهنگ جدید محمد بی باک با نام فرداها تاریکه - لرد صدا ... سلام به این وبلاگ خوش اومدی هر کدوم از اهنگ هارو که دوست داشتی دانلود کن البته همش ... سامی بیگی ... متن آهنگ. *****. چرا من مراقب کارات باشم. خودت پله و اگه هنوز با همیم چون من تو فکر آوانتاژم ... بعد تو فهمیدم هیچکدوم از این آدما به خوبیه عکساشون نیستن.
  75. تاوان یک عشق

    tavan1eshgh.blogfa.com/
    تاریخ : جمعه بیست و یکم شهریور 1393 | 10:49 بعد از ظهر | نویسنده : سامیار ناصری ... و حالا به جایی رسیدم که هر لحظه به تو می اندیشم خوشبختی را با تمام وجود میبینم ... گهگاهی شاید یک قطره اشک به جرم تنهایی ، و من میخواهم حبس ابد باشم در این زندان بی کسی ... دانلود آلبوم جدید و فوق العاده زیبای محمد زارع به نام رو درو دیوار این شهر 2
  76. دانلود آلبوم جدید فرزاد فرزین با نام شخصی

    www.act-music.ir/farzad-farzin-shakhsi/
    ۱۶ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دانلود آلبوم جدید و فوق العاده زیبای فرزاد فرزین با نام شخصی جهت حمایت از ... محمد گفته است : ... با عرض شرمندگی از همه طرفدارام باید به همه اعلام کنم چند وقته دارم تو خونه ... کسی نیست دقیقا بگه البوم کی میاد بیرن جونم به لبم رسید ... باید خیلییییی عالییی باشه که فرزاد فرزین 2 سال وقتشو برای این البوم بزاره
  77. دانلود آلبوم جدید علی لهراسبی به نام روبات - شیک فایل

    shikfile.rozblog.com/post/138/آلبوم-علی-لهراسبی-به-نام-روبات.html
    ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - سرور اول دانلود آلبوم با لینک مستقیم | کیفیت 320 حجم آلبوم : 77.9 مگابایت 01 Shor Shore ... آخه بعد از این همه مدت هیشکی بجز اون تو دلم نیست .... چی بگم دیگه به قلب ِ پاره پاره؟ ... واسه هرچی که بعد از این میکشی ... دموی آلبوم جدید محمد زارع به نام رو در و دیوار این شهر2 ... امیدوارم سایتت جزء برندگان سایت ما باشه
  78. ادامه مطلب دانلود آلبوم کولی عشق از شهرام شکوهی - دانلود آهنگ جدید

    www.new3da.com/دانلود-آلبوم-کولی-عشق-از-شهرام-شکوهی/
    ۱ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دانلود آلبوم جدید کولی عشق از شهرام شکوهی با لینک مستقیم | دانلود ... شما بیوگرافی آقای شکوهی رو مطالعه کن بعد ببین کی استاده. ..... عبدالمالکی و شکوهی هر دو به اندازه ی خود استاد هستند. ... یه ذره به مغزتون فشار بیارین می فهمین که شهرام سبکش تو ایران با همه ..... شهرام عزیز در مورد این دو آلبوم فقط می تونم بگم:
  79. دانلود آهنگ عاشق نشو امین حبیبی

    www.par30song.com/download-new-music-amin-habibi.../11248.html
    دانلود آهنگ امین حبیبی عاشق نشو, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ عاشق نشو از امین ... دانلود آهنگ جدید امین حبیبی به نام عاشق نشو ... دانلود آهنگ دانلود اهنگ با کیفیت MP3 – 128 دانلود آهنگ عاشق نشو امین حبیبی ... آخه هر جا میرم اول اسم تو رو میبینم ... آره همینو خواستم بگم از دوستان‎ ‎معذرت میخام خیلی آهنگش قشنگه برای یه نفر گذاشتم که ...
  80. لبخند اجباری

    maedehserajian-mahi.blogfa.com/
    لبخند اجباری - خیلی سخته نذاری کسی غمتو ببینه و مجبور باشی همیشه لبخند ... دســت هــر کـــس را کــه مـیـگـیــــری بــرای {بـلـنــــد شـــدن} .... بهم بگه تو بری من نمیتونم طاقت بیارم. .... (اولین آهنگ مشکل داشت که رفع شد). اولین آهنگم از. محمد زارع - تبعید. دانلود ... دانلود. با توجه به درخواست یکی از دوستان عزیز که این آهنگ و خواستن.
  81. دانلود آهنگ جدید ایرانی - دانل

    downloadnewsong.ir/tags/دانل%
    به دوست عزیزی که این اسم را انتخاب کرده بود نیز ایمیل زدم و از او تشکر کردم و نهایتا ... آهنگ جدید و بسیار زیبای امید هوشیاری به نام حرمت شکن ، با سه کیفیت ... آهنگ جدید و زیبای محمد موج به نام دیوونه منم ... آهنگ جدید و بسیار زیبای پدرام نصیری به نام تو رو می شناسم . ..... من به یاد اون M به تنهایی دچــــارم توی هر لحظه به لحظه غصه دارم
  82. دمو آهنگ جدید و بسیار زیبای محسن یگانه به نام نمیشه - دانلود ...

    3timusic.ir/دمو-آهنگ-جدید-و-بسیار-زیبای-محسن-یگانه-ب/
    تو که میدونی: یکی از قدیمی ترین تراکهای آلبوم که بر میگرده به زمانی که ... ولی با حاله.. نرو: ! ... اگر نه خواننده هر کاری هم کنه سوژه ی شعر لو رفته و اون جذابیت رو از دست ... می خوام اینو بگم که می ارزه بعد از ۲ سال یه کوچولو دیگه هم صبر کنید… ... می تونستم کاری کنم ۳ مرداد آلبوم دستتون باشه اما این کجا و آن کجا که شما مطمئن باشید آخر.
  83. از چشم من - چهره ی روز

    www.mvp999.blogfa.com/cat-1.aspx
    بعد از اون سلام و خوش اومد گویی به مخاطبین کنسرت گفت و از اینکه برای اولین بار توی ... تقریبا تمام آهنگ های آلبوم ساعت 9 به غیر از <<تو مریضی>> و 2 آهنگی که ... به هر حال کنسرت از اون چیزی که انتظارشو داشتم بهتر بود و همین هم برام خوشحال کننده بود. ... توی وبلاگ مونا برزویی نوشته شده که این ترانه رو با نام مادرش واگذار کرده.به ...
  84. آهنگ پیشواز

    www.driftking.blogfa.com/
    این چت رومم متعلق به خودتونه لطفا تشریف بیارین محیطی پاک و با صفاست ... ٣٣١٦٢٢ بعد تو .... آهنگ تو که اینجوری نبودی از محمد علیزاده: ٣٣١١٦٨٤ ... کد, نام. 36509, حال خراب این روزات2. 36508, حال خراب این روزات. 36507, کاری به کارم ..... اگر چون چشمه بود احساسمان کنار هر سرابی برکه باشیم ..... باید بگی:من آدم باشم تو تنها میمونی.
  85. the best music feredo - علی لهراسبی

    fe87.blogfa.com/page/alilohrasbi.aspx
    آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی لهراسبی به نام تو میبخشی ... ولی تو هر چی بگی ، .... برای دانلود از لینک مستقیم روی لینک کلیک راست کنید و بعد گزینه Save ... این آهنگ از کارهای گذشته ی علی هستش که با کیفیت ارجینال میتوانید دانلود ... چه اسون دل بریدی از دلی که پای تو گیره که از این بدتر هم باشی واسه تو نفسشم میده
  86. هنرکده

    www.bestchord.ir/
    تو این پست براتون یه نرم افزار آکورد یاب میذارم که شما هر آهنگی رو دوس داشتین میدین به این ... برچسب ها : دانلود نرم افزار آکورد یاب با حجم کم، ... نبود ولی من خیلی از این کار خوشم اومد هر چند ملودیش یخورده ساده بودولی بعد از مدتها به آهنگ خوب شنیدیم! .... پاکو د لوسیا با نام واقعی فرانسیسکو سانچز گومز، در روز ۲۱ دسامبر ۱۹۴۷، در شهر ...
  87. دیدگاه‌ها برای آهنگ جدید و زیبای احسان علیخانی با نام تصمیم ...

    fsh.ir/2510704.html
    هرچی که دستو پا میزنی آخرشم ترس از دلت بیرون نمیره ... دوباره تو موندی و یه دل بیقرار ... یا بگی سهم من ازین روزا کجاست ... امیدواریم از دانلود آهنگ جدید احسان علیخانی با نام تصمیم نهایت لذت را برده باشید و ... نوشته شده فروردین ۱۱, ۱۳۹۳ در ۳:۴۶ بعد از ظهر ... بابا این عمرا احسان علیخانی باشه، این صداش نازکه ولی احسان علیخانی صداش ...
  88. دانلود آهنگ تیم ملی احسان خواجه امیری - دانلود آهنگ جدید

    hi-music.ir/دانلود-آهنگ-تیم-ملی-احسان-خواجه-امیری/
    خواجه امیری در گفت‌و‌گو با خبرآنلاین گفت: بعد از مذاکره و گفت‌و‌گو با اعضای ... این کار به من سپرده شد و قرار است مراحل ساخت و اجرای این آهنگ و ترانه را هر چه زود‌تر شروع کنیم. ... خواجه امیری در پاسخ به این پرسش که آیا به موفقیت تیم ملی فوتبال در این دوره ... او با بیان اینکه در چند روز آینده درباره هنرمندانی که در ساخت این آهنگ و ترانه ...
  89. آلبوم علی لهراسبی به اسم 14 - MohammadTaher

    www.tak3da.com/760/آلبوم-علی-لهراسبی-به-اسم-14/
    آلبوم جدید و فوق العاده زیبا علی لهراسبی به اسم 14 وارد بازار شد این آلبوم شامل 13 ... برای دانلود روی آهنگ مورد نظر خود کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As را ..... زخم زبون از هر غریبه ای شنیدم گل من سرت سلامت تو که خوش باشی غمم نیست این ... تنظیم:ارش قنادی نمیترسم که بگم , آره عاشق تو ام دارم اقرار میکنم نه فقط تو به ...
  90. دیار آشنا

    mikal21.blogfa.com/
    [ پنجشنبه بیست و دوم خرداد 1393 ] [ 8:12 بعد از ظهر ] [ حمیدزارع میکال ] ... گل گلاب پس از دیدنِ این صحنه، با چشمان اشک آلود به استودیوی روح الله خالقی ... در راه تو ، کی ارزشی دارد این جان ما ..... شاعر این اهنگ کریم فکر هست شاعری که گرچه ترانه های کمی از او شنیدیم ولی هر چه ... آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محمد اصفهانی با نام یه تیکه زمین
  91. گلچین اشعار - عاشقانه ها

    pomes.persianblog.ir/tag/گلچین_اشعار
    در این دفتر به زیبایی که باشد یادگار از تو،. برای وقت ... تو هم ای کاش کنی یادی الهی هر کجا باشی ... چه با من باشی یا بی من، ... به خود کی می‌رسم اما به کم‌کم‌های بعد از تو؟ بیا، برگرد، با هم گاه... با هم راه... با هم...، آه! ... هزار مرغ غزلخوان به نام عشق تو پر زد ... دوستان اگه کسی میدونه بگه تو نظرات ... زندگی آهنگ زیبای النگوهای توست.
  92. دانلود هزار و یک آهنگ

    www.1006mp3.ir/
    دانلود آهنگ این زندگی با تو زیباترم میشه (من با تو فهمیدم زیباییم خوبه...) از هلن ... دانلود آهنگ بیا که هایده از غم ترانه میخواند - همراه دکلمه - تورو به دلای عاشق خسته قسم - از هایده ... دانلود آهنگ خوردم قسم تا بعد از این با چشم باز عاشق شوم - خداحافظ - از هایده ... دانلود آهنگ هر کوچه به کوچه هر خونه به خونه دنبالت میگردم تا برگردی خونه از هایده ...
  93. یاکاموز - عاشقانه های من و همسرم

    yakamozlar.blogfa.com/author-yakamozlar.aspx
    +نوشته شده در جمعه دوازدهم خرداد 1391ساعت3 بعد از ظهرتوسط یاکاموز | |. در دل بر همه ... ستم عشق تو هر چند کشیدیم به جان ... همزبان من تویی ، ای تو که با درد دلهای عاشقانه ات مرا به رویاها میبری ... بگم که عاشقت هستم ... هر جا باشی. تو رو پیدا می کنم ... هر جور شده. توو خونه ی قلبت ... خودم رو جا می کنم .... لینک دانلود این آهنگ با صدای محمد زارع.
  94. رمان جدید هر دو باختیم

    masoud293.ir/post/3988
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رمان عاشقانه هر دو باختیم,رمان جدید هر دو باختیم,,رمان هر دو باختیم,دانلود رمان ... دانلود دموی آلبوم جدید محمد زارع با نام رو درو دیوار این شهر 2 ... دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام دلم گرفت ... تو روی همه بایستی و با اطمینان بگی دخترت پاکه ولی یه دفعه. ... مهناز- بیشتر از این که هوس یا عشق تو دلم باشه فقط و فقط به یه چیز ...
  95. ازدواج گوگوش و هومن خلعتبری ! - تاپ ناز

    www.topnaz.com/googoosh-and-hooman-khalatbari-marriage/
    ۲۴ فروردین ۱۳۹۱ ه‍.ش. - دانلود آهنگ جدید حمید عسکری به نام سی و نه هفته ... حاکی از این است که گوگوش و هومن خلعتبری بعد از گذشت یک دوره نامزدی با ... گوگوش درباره این ازدواج میگوید: من طالب مردی هستم که چشم به ثروتم ..... حالا راستم که بود مگه گناه کرده هر کس میتونه تو هر سنی با هر کی دوس ... محمد گفته است: ...... گیرکرده بگی نگی…
  96. دانلود آهنگ جدید وحید الماسی به نام وقتی نیستی

    www.music4pedia.com/download/news11359.html
    ۵ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این ساعت از طراحی خاص و کیفیت بی نظیر بهره برده ... دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی وحید الماسی به نام وقتی نیستی با دو کیفیت همراه با متن آهنگ ... نمیفهمه کسی شب و روز منو که با فکر تو سر میشه ... با من باشی و موندن واسه تو دیگه اجباری بشه. بگی خسته شدی و میخوای منو دست تنهایی بسپاری.
  97. کلوپ گیتاری - شعر و اکورد گیتار

    gitari.blogfa.com/tag/شعر-و-اکورد-گیتار
    برچسب‌ها: اکورد گیتار, محمد بیات, گیتار, اکورد جدید گیتار, شعر و اکورد گیتار ... بگی نگی این روزا گذشت خیلی دلم تنگه برات ... همه چی آرومه تو به من دل بستی/ این چقدر خوبه که تو کنارم هستی ... مینوشتم عزیزم هر جا باشم بی تو هرگز .... کردم دفعه بعد بهتر و با کیفیت تر براتون آپ میکنم با آّهنگ هایی که شما درخواست بدین راستی ...
  98. NiMa - Mohsen Chavoshi - بلاگفا

    www.nafas-boride1.blogfa.com/author-nafas-boride1.aspx
    آلبوم جدید محسن چاوشی با نام حریص اواخر امسال منتشر میشه. ... من کاره ای نیستم اما میتونم متولی این کار پسندیده باشم.اون دسته .... دانلود آهنگ see u again ... به هر حال ما همیشه عادت کردیم محسن رو نفر اول ببینیم تو نظر سنجیها. ... این رو هم بگم که از این به بعد اخبار مهم بهرام رو حتما اعلام خواهیم کرد. ..... بی وقفه ی محمد آهاری هم تشکر کنیم.
  99. دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بانام تو تو دید من نیستی با متن آهنگ

    www.instm.ir/پخش-و-دانلود-جدیدترین-آهنگ-امیر-تتلو-به-نام-اون-تو-ت...
    دانلود اهنگ جدید نوید هادیان به نام نگاه دانلود اهنگ فوق العاده زیبای نگاه مهربون با .... خیلی بخام کوتاه بیام باید بگم ... اهنگت و خوندنت اصلا به درد نمی خوره این اهنگت خیلی چرته خیلی ... که فقط بازدید کننده هاتون بره بالا بعد هر عقب افتاده ای بیاد راجب آهنگ خوندن امیر ... عمو تتل دیگه باید خودتم اینو فهمیده باشی که رسیده وقته رفتن…
  100. علیرضا,افتخاری - دانلود آهنگهای آذری-فارسی و شاد -دانلود سریال

    imusic1.persianblog.ir/1392/12/
    ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای ندیم با نام بمون به خاطرم با بالا ترین کیفیت. تنظیم و ... نمی ذارم به جز خودم کسی تو فکر تو باشه ... دیگه از این به بعد با خودم همیشه می مونه. تو که از تو چشات هر چی رو پنهون کنی معلومه ...... ملودی : مصطفی روزگار ∫ ترانه علی زارع ∫ تنظیم : سعید ساشا ∫ میکس و مستر:محمد کلهر.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.