دانلود آهنگ جدید ایرانی فارسی با لینک مستقیم و دانلود مداحی و دانلود نوحه

دانلود جدید ترین آهنگ، آلبوم،دانلود نوحه و مداحی موزیک ویدیو، فول آلبوم و رمیکس - Dowload new music دانلود جدید ترین آهنگ، آلبوم، موزیک ویدیو، فول آلبوم و رمیکس دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد

دانلود آهنگ جدید ایرانی فارسی با لینک مستقیم و دانلود مداحی و دانلود نوحه

دانلود جدید ترین آهنگ، آلبوم،دانلود نوحه و مداحی موزیک ویدیو، فول آلبوم و رمیکس - Dowload new music دانلود جدید ترین آهنگ، آلبوم، موزیک ویدیو، فول آلبوم و رمیکس دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد

حمید علیمی من و جدایت ای دل ، تو با خدا نکند

حمید علیمی من و جدایت ای دل ، تو با خدا نکند

  1. مظلومانه : مداحی سینه زنی روضه نوحه مصیبت امام حسین محرم ...

    www.mazlomane.com/
    11, حمید علیمی, ای آرزوهای رباب ، قدری تحمل کن به خواب. Alimi-Mazlomane.com (19).mp3. Size : 2159 Kb. حذف. 12, حمید علیمی, من و جدایت ای دل ، تو با خدا نکند.
  2. نوحه های خوانده شده توسط مداحان مشهور با نام نوحه

    www.hodablog.net/sitefiles/obook/nowhehayebanam.htm
    نوحه های مداحان مشهور با نام نوحه ها را باکلیک روی لینکهای پیوست مطلب دریافت کنید. 1 حمید علیمی آه و وا ویلا از دل زهرا ... 12 حمید علیمی من و جدایت ای دل ، تو با خدا نکند.
  3. حمید علیمی من و جدایت ای دل ، تو با خدا نکند - صفحه ی نخست

    manoto36.glxblog.com/post/3135/%3C-ArchiveLink-%3E
    حمید علیمی من و جدایت ای دل ، تو با خدا نکند - خدایا …!! از تو دلگیرم … گفته بودی حق انتخاب داری پس چرا انتخابم درکنار دیگریست؟
  4. مجموعه مداحی های حمید علیمی

    www.navayealzahra.rzb.ir/post/18
    1, حمید علیمی, آه و وا ویلا از دل زهرا ، این دل تنگم عقده ها دارد ... 5, حمید علیمی, تا مشکتوتو آب زدی موجای دریا شد حروم ... 12, حمید علیمی, من و جدایت ای دل ، تو با خدا نکند.
  5. حمید علیمی-من و جدایت ای دل ، تو با خدا نکند - Page 1

    patoghmanoto.ir/Thread-حمید-علیمی-من-و-جدایت-ای-دل-،-تو-با-خدا-نکند
    دانلود: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. پخش: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر ...
  6. آرشیو مداحی حمید علیمی :: کامل ترین آرشیو صوتی کربلایی ...

    bache-heiaty.blog.ir/post/1
    ۵ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - کامل ترین آرشیو صوتی کربلایی حمید علیمی در سراسر کشور را می توانید در ادامه مطلب دانلود کنید. ... زینت دوش نبی روی زمین جای تو نیست(سنگین) · با ... افتاده کار دل امشب با رقیه(سنگین) .... من جدایت ای دل ثبا خدا نکند(سنگین).
  7. حمید علیمی من و جدایت ای دل ، تو با خدا نکند - rahsepar

    manoto36.loxblog.ir/post/3135
    حمید علیمی من و جدایت ای دل ، تو با خدا نکند - خدایا …!! از تو دلگیرم … گفته بودی حق انتخاب داری پس چرا انتخابم درکنار دیگریست؟
  8. M-TAKMUSIC - دانلود نوحه فارسی برگزیده

    m-takmusic.mihanblog.com/post/10
    ۳۰ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 1, حمید علیمی, آه و وا ویلا از دل زهرا ، این دل تنگم عقده ها دارد. Alimi-Mazlomane.com ... Size : 2159 Kb. 12, حمید علیمی, من و جدایت ای دل ، تو با خدا نکند.
  9. دانلود مداحی حمید علیمی

    masjed-ma.glxweb.ir/post/10/دانلود%20مداحی%20حمید%20علیمی.htm
    دانلود مداحی حمید علیمی - کار فرهنگی. ... 1, حمید علیمی, آه و وا ویلا از دل زهرا ، این دل تنگم عقده ها دارد. Size : 913 Kb ... 12, حمید علیمی, من و جدایت ای دل ، تو با خدا نکند.
  10. کربلایی حمیدعلیمی - نوای الزهرا - Rozblog.Com

    navayealzahra.rozblog.com/cat/12/hamidalimi.html
    ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مناجات با خدا [0]. مناسبت ها ... علم میکوبه برزمین ای جانم+محمودکریمی+دانلود+ویدیو · یه بقیع یه .... 12, حمید علیمی, من و جدایت ای دل ، تو با خدا نکند.
  11. دانلود نوحه کریمی خدا رو شکر

    دانلود-نوحه-کریمی-خدا-رو-شکر.freebaner.ir/
    دانلود مداحی «خدا رو شکر محرمتو دیدم دوباره آقا جون - صدای شیعه ... 12, حمید علیمی, من و جدایت ای دل ، تو با خدا نکند .... 64, محمود کریمی, خدارو شکر محرمتو ، دیدم دوباره ...
  12. 62 قطعه مداحی حمید علیمی - مذهبی اسلامی 1 شامل صدها فیلم و ...

    1111111111111.persianblog.ir/post/8/
    دانلود 62 قطعه مداحی و مرثیه خوانی از کربلایی حمید علیمی. امام حسین (ع) ... منو جدایت ای دلربا خدا نکند حسین حسین آقا من کربلا می خوام ... دل دیوونه ی من جز تو طالب نداره.
  13. مرثیه و مداحی مداحی امام حسین - صفحه دوم

    www.aviny.com/voice/marsieh/emam_hossein/emam_hossein_02.aspx
    حمید علیمی. ردیف. موضوع ... 866, 0:03:39. 6, منو جدایت ای دلربا خدا نکند. 967, 0:04:05. 7, یا حسین غریب مادر تویی ارباب دل من ... 15, تو چه دلربایی، تو چه با صفایی ...
  14. دانلود مجموعه بهترین مداحی ها - جدید

    yjd.ir/دانلود-مجموعه-بهترین-مداحی-ها.html
    ۱ روز پیش - yjd.irسامانه ارسال پیامک ایده پیام با امکانات منحصر به فرد: - تعرفه ... حمید علیمی, من و جدایت ای دل ، تو با خدا نکند, Alimi-Mazlomane.com (2).mp3.
  15. آبان 1388 - مداحی

    www.madahsara.blogfa.com/8808.aspx
    باز هوای کربلای تو دلم را کرده مست و مبتلا ... با نزدیک شدن به ایام مسلمیه این پست رو براتون گذاشتم. ... جلسه کامل شهادت امام جواد (ع) 1387 کربلایی حمید علیمی را که در هیئت جواد الائمه (ع) - قم اجرا شده است را می توانید ... من و جدایت، ای دلربا خدا نکند
  16. این وبلاگ دیگر به روز نمی شود - دانلود

    www.farhadkazemi.blogfa.com/cat-6.aspx
    ۲۵ مرداد ۱۳۸۹ ه‍.ش. - مداح حمید علیمی. اجرا. شهادت حضرت ... من و جدایت، ای دلربا خدا نکند. ۴.دلم می خواد آقا جون ... فخرم اینه تو دنیا که دلم با رقیه است. ۴.بین الحرمین بین ...
  17. مرثیه - روی قلبم حک شده حسین بنگر من دل شکسته ام

    yazahra.persianblog.ir/post/37/
    5, مهدی اکبری, می رسد با ناله و غم، کاروانی غرق ماتم, 892, 0:07:32. 6, مهدی اکبری .... 66, حمید علیمی, تو چه در پیمانه کردی که مرا دیوانه کردی, 604, 0:04:51. 67, حمید علیمی, آه ... 77, حاج محمود کریمی, من و جدایت، ای دلربا خدا نکند, 122, 0:01:01. 78, حاج محمود ...
  18. گلستان دانش - مداحی

    www.golestan1344.blogfa.com/cat-27.aspx
    6, منو جدایت ای دلربا خدا نکند, 967, 0:04:05 ... با تو بودم از مدینه. 734 .... محرم (حمید علیمی) غم عشقت تو دل من عمری که لونه کرده - دوری از کربلاتون ماهارو دیونه کرده
  19. سایت هیئت رزمندگان اسلام شهرستان آبیک

    razmandeganabyek.blogfa.com/
    خدایا شاهد باش که من فقیر آمدم درمسجد رسول خدا و هیچ کس به من کمک نکرد. حضرت على همینطور که در رکوع بود اشاره ..... 12, حمید علیمی, من و جدایت ای دل ، تو با خدا نکند.
  20. هفته دوم دی 1388 - گل نرگس گل نرگس گل نرگس

    taranom14.blogfa.com/88102.aspx
    سلام من به تو ای روح حج ، حقیقت ایمان ... نشسته باز دلم پشت درب بسته ی آن جا ... بر همین اساس، در مجلس ابن زیاد هنگامى که او از روى شماتت به زینب علیهاالسلام گفت: "دیدى که خداوند با برادر و خاندانت چه کرد؟ ... حمید علیمی منو جدایت ای دلربا خدا نکند · دلم ...
  21. گلچین مداحی با صدای سید مجید بنی فاطمه - کوچکترین ...

    abdolkheze.blogfa.com/.../دانلود-مداحی-جدید-حاج-منصور-ارضی،-گلچین-م...
    1,152 0:09:18 29 سید مهدی حسینی بی تو دلم آروم نمی گیره 460 0:06:14 30 سید ... سند بندگیم، به خدا فقط حسینه 564 0:03:48 65 حمید علیمی تو چه در پیمانه کردی که ... محمود کریمی من و جدایت، ای دلربا خدا نکند 122 0:01:01 77 حاج محمود کریمی دلم می ...
  22. 156 مداحی ناب برای محرم-به تفکیک مداح و نمونه ی ابتدای شعر ...

    ۱۳ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - باید ابتدا در گروه ایران فروم عضو شوید برای عضویت سریع کلیک کنید. حمید علیمی من و جدایت ای دل ، تو با خدا نکند شما قادر به مشاهده لینک ها نمی ...
  23. غریب مادر - دانلود مداحی ارباب حسین(ع)

    biharam.blogfa.com/post-37.aspx
    o دانلود مداحی زیبا و فوق العاده از حاج جواد مقدم محرم ۸۸-با خدا جا در دل اهل ولا دارد حسین(ع) ... پخش زنده اماکن متبرکهامام علی (ع)حضرت مهدی(عج)مرحوم سیدجواد ذاکرجواد مقدمحمید علیمیسید مجید بنی فاطمهحسین سیب ... لینک هایی که تو وبلاگ هست معمولا 1 سال کار می کنن اگه دیدین لینکی کار نمی .... 3, من و جدایت، ای دلربا خدا نکند, 122, 0:01:01.
  24. عنوان ندارد - عاشورائیان کاشمر (یا حسین) - - blogfa.com

    hosyneyh.blogfa.com/post-27.aspx
    15, تو چه دلربایی، تو چه با صفایی, 716, 0:06:04 ... حمید علیمی. ردیف. موضوع ... 1, یا حسین غریب مادر تویی ارباب دل من, 322, 0:02:33 ... من و جدایت، ای دلربا خدا نکند.
  25. سایت رسمی هیات رزمندگان اسلام آبادان » دانلود مداحی

    www.abadanheyat.com/maddahi
    1,524, 0:08:39. 2, تو دنیا پیدا نمی شه قشنگ تر از اسم حسین, 1,087, 0:06:09 ... 5, من آمدم با دو چشم تر کمی نظر به سوز آهم کن, 1,037, 0:05:53. 6, هل منت لله که دلم افتاد زیر .... 27, من و جدایت، ای دلربا خدا نکند, 122, 0:01:01. 28, کربلا، یعنی فقان و زمزمه ... حمید علیمی. ردیف, موضوع, اجرا, حجم (KB), زمان. 1, دلم هواتو کرده منو ببر به کربلا
  26. nima ahghari

    n-ahghari.blogfa.com/
    ۲۴ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - خانهمسابقاتقوانینلیست اعضاراهنماتماس با مادرباره ..... 2159 Kb 12 حمید علیمی من و جدایت ای دل ، تو با خدا نکند Alimi-Mazlomane.com (2).mp3 ...
  27. دیوانگان حسین (ع) - بهترین و کاملترین مداحی های محرم

    mehrabehossein.blogfa.com/post-56.aspx
    3, می رسد با ناله و غم، کاروانی غرق ماتم, 892, 0:07:32. 4, حسین ای عشق مادر ... 2, زکربلا اومدم، این دل جامونده تو حرمت, 156, 0:02:05. 3, اگه منو رها کنی ... حمید علیمی. ردیف. موضوع. اجرا ... 3, من و جدایت، ای دلربا خدا نکند, 122, 0:01:01. 4, دلم می خواد آقا جون ...
  28. لینک ثابت - دانلود مداحی----حاج عبدالرضا هلالی

    abdolrezahelali.blogfa.com/post-5.aspx
    1, مگه هر کی که بد شد دل نداره, 106, 0:01:26. 2, هر کی می آد ... 3, می رسد با ناله و غم، کاروانی غرق ماتم, 892, 0:07:32. 4, حسین ای ... 4, شش دُنگ قلبم رو حسین من زده ام به نام تو, 173, 0:02:18 ... حمید علیمی. ردیف ... 6, منو جدایت ای دلربا خدا نکند, 967, 0:04:05.
  29. کریمی حدادیان سلحشور ذاکر علیمی هلالی

    www.mazhabirani.blogfa.com/8610.aspx
    کریمی حدادیان سلحشور ذاکر علیمی هلالی - دانلود مداحی مداحان سلحشور ذاکر کریمی حدادیان ... 1, مرا غرق شیدایی کن دلم را تو دریایی کن, 510, 0:04:06 ... 3, می رسد با ناله و غم، کاروانی غرق ماتم, 892, 0:07:32 .... حمید علیمی ... من و جدایت، ای دلربا خدا نکند.
  30. حصر آبادان باید شکسته شود .امام خمینی - دانلود مداحی ویژه محرم

    5mehr-ir.blogfa.com/post/15
    سینه نور عشق تو پا می گیره, ۱,۵۲۴, ۰:۰۸:۳۹. ۲, تو دنیا پیدا نمی شه قشنگ تر از اسم ... ۵, من آمدم با دو چشم تر کمی نظر به سوز آهم کن, ۱,۰۳۷, ۰:۰۵:۵۳. ۶, هل منت لله که دلم .... ۲۶, دلم می خواد آقا جون ضریحتو بگیرم, ۲۸۷, ۰:۰۲:۲۲. ۲۷, من و جدایت، ای دلربا خدا نکند ... ۹٫ حمید علیمی. ردیف, موضوع, اجرا, حجم (KB), زمان. ۱, دلم هواتو کرده منو ببر به کربلا
  31. حمید علیمی حسین جان ای آبروی دو عالم ، نگین ... - rahsepar

    manoto36.loxtarin.com/tag/حضرت%20علی/%3C-TagLink-%3E
    حمید علیمی آب ، آب ، آب ، حالا که آب تموم شده نفسا میگیره ... حمید علیمی من و جدایت ای دل ، تو با خدا نکند ... حمید علیمی ای آرزوهای رباب ، قدری تحمل کن به خواب.
  32. پایگاه دانلود مداحی نوای جنت - درخواست دوستان

    www.navayejannat.blogfa.com/cat-15.aspx
    چه شد ای صنم که یک عمر ز چشم ما نهانی(حمید علیمی) سنگین*. محرم شد تا که دل سوزد در ... به دل دارم شوق روی تو را ، عطر و بوی تو را ای حبیب من ( شور ) · مجنونم زینب (س) ...
  33. پایگاه دانلود مداحی نوای جنت - حسین عینی فرد

    www.navayejannat.blogfa.com/cat-1.aspx
    ای خون خدا سلام من به شاه کرببلا (شور) · نورچشمان علی و ... به دل دارم شوق روی تو را ، عطر و بوی تو را ای حبیب من ( شور ) · مجنونم زینب ... کربلایی علیرضا تلخابی با اجرای فایل زیر جواب خواننده .... محسن ناجو به ... اگه دیوونه ندیده ای به ما میگن دیوونه (حمید علیمی و عینی فرد) شور · چشمات رویای ... از تو حسین در هر دو جهان از تو جدایم نکند.
  34. فروردین 1387 - سید جواد ذاکر

    hoo2.blogfa.com/1387/01
    یه نوحه از سید جواد ذاکر اسمون دل من شادو زهرای شده سید جواد ذاکر+ نوشته شده در چهارشنبه ... یه نوحه از سید جواد ذاکر ولادت قمر منیر بنی هاشم با حمید علیمی .... کار خدایی نکند هر که خدا دوست نشد خون خدا بود فقط محور بینایی تو ... من بی تو هیچو پوچم هستی هستی تو هستی من ساغرم می توست ای شور مستی من .... از عاقلان جدایم دیوانه رضایم تو ...
  35. اشعار مذهبی - امام حسین (ع)

    savare-saegheh.blogfa.com/cat-5.aspx
    چشم تو سمت من دل من گیر نیزه هاست ... ای لاله ای که خون چکد از ساقه ات هنوز .... حمید قلی زاده ... تو جا شد با چه بغضی زده این ضربه خدا می داند ... نکند داغ تو را روی دلم بگذارند ..... مرگ من بود دمی کز تو جدایم کردند ... نغمه مستشار · سید حسن آقامیری · حمید علیمی · حاج محمود کریمی · سید مهدی میرداماد · سید امیر حسین میرحسینی · میلاد عرفان پور ...
  36. مظلومانه : مداحی سینه زنی روضه - مداحی فضای دل من

    www.tejaratgah.com/c6665094b97ce5abfe7619a1348a7783-4.html
    حمید علیمی. ای آرزوهای رباب ، قدری تحمل کن به خواب. Alimi-Mazlomane.com (19).mp3. Size : 2159 Kb. 12. حمید علیمی. من و جدایت ای دل ، تو با خدا نکند.
  37. دانلود نوحه های خاطره ای که من دو سال شب و روز گوش کردم و خیلی

    www.mr-ashtiani.ir/post/373
    ۲۳ مهر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - دیدار نمایندگان ساوه و محلات با رییس جمهور برای الحاق به استان قم · حمایت رییس مجلس از الحاق ساوه و محلات به قم /وزارت کشور آمادگی الحاق چند ... 9. حمید علیمی ... 6, منو جدایت ای دلربا خدا نکند, 967, 0:04:05. 7, یا حسین غریب مادر تویی ارباب دل من, 322, 0:02:33 ... 4, شش دُنگ قلبم رو حسین من زده ام به نام تو, 173, 0:02:18.
  38. صفحه بعدی - سید جواد ذاکر

    www.hoo2.ir/?p=16
    دل مست روی تو شد دیوونه موی تو شد با چشم تو نظر بر چشمه کوثر ندارم یه نوحه از سید جواد ... امدم تا صحن وسرایی پر صفا در صفا دیدم به خدا رضا قسم من هر چه که دیدم رضا دیدم ... یه نوحه از سید جواد ذاکر من که به کل اسمان ستار ه ای نداشتم ..... یه نوحه از سید جواد ذاکر ولادت قمر منیر بنی هاشم با حمید علیمی ..... از عاقلان جدایم دیوانه رضایم تو ...
  39. مداحی - دانلود فیلم

    www.downloadvideosfa.com/tag/مداحی/
    ۴ روز پیش - دانلود یکجای مداحی های امام حسین (ع) ، سال های ۱۳۸۶ و ماقبل ، با حجم ۱۰۴ مگابایت ... ۱, تو دل بارون زیارت نامه میخونه دل مجنون, ejra 01 آرشیو مرثیه و مداحی ... ۲۷, من و جدایت، ای دلربا خدا نکند, ejra 01 آرشیو مرثیه و مداحی های امام حسین (علیه السلام) ..... کربلایی حمید علیمی-شب شد و دوباره پیچید صدای بارون توی کوچمون (سرود).
  40. حمید علیمی حسین جان ای آبروی دو عالم ، نگین ... - rahsepar

    manoto36.lxb.ir/.../%20دانلود%20مداحی%20سپهر%20معرفت%20در%20...
    حمید علیمی آب ، آب ، آب ، حالا که آب تموم شده نفسا میگیره ... حمید علیمی من و جدایت ای دل ، تو با خدا نکند ... حمید علیمی ای آرزوهای رباب ، قدری تحمل کن به خواب.
  41. لمحبی الفارسی (اناشید-لطمیات-رثاء) - المنتدى الرسمی للرادود ...

    www.mollajalil.net/vb/mollajalil15556
    ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نبودی با ما ببینی، که چه روزگاری داشتیم ***************** ... مداح أهل بیت حاج حمید رضا علیمی نقرتین لعرض ... (هذا قد یحتاج تحمیل) یا حسین غریب مادر تویی ارباب دل من ... عشق تو در دل من .... من و جدایت، ای دلربا خدا نکند · دلم می خواد ...
  42. دانلود مداحی از حمید علیمی 1 - صفحه نخست

    mohebanehosein.javanblog.ir/7669-دانلود+مداحی+از+حمید+علیمی+1.html
    دانلود مداحی از حمید علیمی 1 - از اینکه به سایت ما تشریف آوردید از شما تشکر می کنم ... با حضور خود باعث برگذاری هر چه با شکوه تر مجلس شوید. ... دلم توی مدینه است شدم شریک غمها, دانلود ... نمی دونم مادرم، تو دلش چه حالیه - حجم:۱.۷۰۴K, دانلود ... منو جدایت ای دلربا خدا نکند - ۹۶۷K, دانلود ... چودردل دارم تمنای کربلای حسین ای خدای من - 948k, دانلود ...
  43. نوا و نما - 313javan

    313javan.ir/category/26
    1, یه پهلوون تو کربلاست پهلوونه پهلووناست, 489, 0:03:55. 2, ساقی تشنه ... من و جدایت، ای دلربا خدا نکند. 122 ... خون شد از این صحرا دلم، ای سوز اشکت قاتلم. 429 ... 16, تو آسمون بی کسی با من بمون خورشید من, 731, 0:05:33. 17, ای .... حمید علیمی. ردیف.
  44. لمحبی الـفارسـی ..::: أناشید الثورة - لطمیات - محاضرات - رثاء ...

    www.ansarh.com/forum/archive/index.php/t-1658383.html
    ۱۰ فروردین ۱۳۸۶ ه‍.ش. - نبودی با ما ببینی، که چه روزگاری داشتیم ... مداح أهل بیت حاج حمید رضا علیمی ... (هذا قد یحتاج تحمیل) یا حسین غریب مادر تویی ارباب دل من .... عشق تو در دل من ..... من و جدایت، ای دلربا خدا نکند ...
  45. شهرطلایی حسین جان ای آبروی دو عالم علیمی - علمی

    goldentown.ir/.../حسین%20جان%20ای%20آبروی%20دو%20عالم%20علیم...
    Alimi-Mazlomane.com (19).mp3. Size : 2159 Kb. 12. حمید علیمی. من و جدایت ای دل ، تو با خدا نکند. Alimi-Mazlomane.com (2).mp3. Size : 1495 Kb. 13. حمید علیمی.
  46. سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان

    www.tebyan.net/newindex.aspx/advertisement/Weblog/.../newindex.aspx
    ۵ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سرود کودکانه زیبا با نام «دوست من» با اجرای گروه کر مدرسه هنر و .... با نوای «حمید علیمی» به مناسبت شهادت امام باقر علیه السلام (6:31) .... بر گوش، در آن شبی که شفق هم نوای دریا بود، دل زمین خدا شوق برکشیدن ..... ای تو را ختم رسل گفته سلام . ...... نفر میخواهد که تو خندان باشی**نکند کنج هیاهوی زمان ، برود از یادت !
  47. جملات اختصاصی مخصوص تبریک تولد عشقتان

    zavyeh.netسرگرمی
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی . . . تولدت مبارک ... و تو را از دل آنکس که دلت در تن اوست حضرت دوست جدایت نکند.
  48. 24

    www.plus-sat26.org/thread67192-24.html
    ۱۲ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - چرا عزاداری برای امام حسین (ع) ویاران با وفایشان از اول محرم آغاز می شود با این که ایشان در دهم محرم به ... حمید علیمی, من و جدایت ای دل ، تو با خدا نکند.
  49. باز این چه نوحه و چه عزا وچه ماتم است

    www.plus-sat59.org/thread67192-24.html
    ۱۲ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - چرا عزاداری برای امام حسین (ع) ویاران با وفایشان از اول محرم آغاز می شود با این که ایشان در دهم محرم به ... حمید علیمی, من و جدایت ای دل ، تو با خدا نکند.
  50. 24

    www.plus-sat30.org/thread67192-24.html
    چرا عزاداری برای امام حسین (ع) ویاران با وفایشان از اول محرم آغاز می شود با این که ایشان در دهم محرم به شهادت رسیدند ؟ ... حمید علیمی, من و جدایت ای دل ، تو با خدا نکند.
  51. شور

    navayealzahra.tk/tag/شور
    با تو چه شوریه غم من دوریه ... 108, جواد مقدم, آه پروا دلم آتیش گرفته، میسوزه که کربلا نرفته ، درد دلم تو سینه ام .... 12, حمید علیمی, من و جدایت ای دل ، تو با خدا نکند.
  52. باز این چه نوحه و چه عزا وچه ماتم است - پلاس ست

    www.plus-sat65.org/thread67192-24.html
    ۵ روز پیش - چرا عزاداری برای امام حسین (ع) ویاران با وفایشان از اول محرم آغاز می شود با این که ایشان در دهم محرم به ... حمید علیمی, من و جدایت ای دل ، تو با خدا نکند.
  53. تاپیک دانلود مداحی و نوحه ویژه محرم - بهترین انجمن،انجمن های ...

    forum.behtarin.comمتفرقهمعارف
    ۱۷ آذر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - نوحه کوچه‎های غم با صدای سیب سرخی شهادت حضرت مسلم. دانلود روضه ، نوحه ، مداحی و ..... 12 حمید علیمی من و جدایت ای دل ، تو با خدا نکند. [دیدن این لینک ...
  54. اس ام اس لیلة الرغائب - انجمن ناجی

    najiforum.ir/thread-2384.html
    ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - تو گویی به داشتن چنین بنده ای با چنان آرزویی به فرشتگانت مباهات کنی . . . امشب بزرگی‌ات ... چه دعایی کنمت بهترازاین/خنده ات ازته دل، گریه ات ازسرشوق ... چقدر دوست دارم که وقت مناجات خدای من بخوانمت، الهی … ربی … ... بیایید تو شب آرزوها از خدا بخواهیم نیمه شعبان امسال رو. با حجه .... حضرت دوست ، جدایت نکند . . . .
  55. English Box - کریمی حدادیان سلحشور ذاکر علیمی ...

    www.englishbox.ir/post?id=5b5a275f1c0e83438a57db019116edac-7
    1, مرا غرق شیدایی کن دلم را تو دریایی کن, 510, 0:04:06 ... 3, می رسد با ناله و غم، کاروانی غرق ماتم, 892, 0:07:32 .... حمید علیمی. ردیف ... من و جدایت، ای دلربا خدا نکند.
  56. آقا فرمودند کولاک کرده ای + گزارش تصویری

    tnews.ir/news/C91624456620.html
    مثلا در رابطه با شعر نیمایی فرمودند که چه خوب از شعر نیمایی با وزن و قافیه استفاده کرده ... به گزارش عقیق در این مراسم که با اجرای نجم الدین شریعتی مجری برنامه سمت خدا ... گزارش تصویری/ حاج علی آئینه چی،حمید علیمی، محمد فصولی و محمد سهرابی در ... البته من اونجا بودم همه صحبتهای حاج میثم رو انعکاس ندادی مثل اینکه گفت سیار ...
  57. کلیپ صوتی / شهید عبدالرحیم جمشیدی (مجاهد افغانی) | دانلود ...

    www.zahra-media.ir/?p=49663
    یکی از دوستان،۲۵ سال پس از شهادت او جمله ای گفت که آه از نهادم بلند کرد. ... یک هیکل نحیف که چیزی از دنیا نخواسته، یک قد کوچک که جایی تو دنیا ... عبدالرحیم همیشه تنها است، هرچند که من در کنارش هستم، آنقدر که بچه ها ما را با هم می شناسند. ... مثل چکه های آرام و بی صدای آب در دل شب که بنیاد صخره ها را از هم بپاشد و آن وقت ... خدا عالم است.
  58. اشعاری زیبا در وصف امام زمان (عج) [بایگانی] - تالار فرهنگی ...

    gtalk.ir/archive/index.php/t-25061.html
    ۲۷ آبان ۱۳۸۶ ه‍.ش. - 100+پست - ‏24 نویسنده
    با توام ای دشت بی پایان سوار ما چه شد ... بهتر ز من برای دلت برگزیده ای ..... چـه بـنـمـایم کـه بنمائی جدایم زین جدائی ها .... که خداوند تو را برای سربلندی امت و شریعت برگزیده است ..... شاعر:علیمی ..... هرچند او را رها کنی، تو را رها نکند؛ ...... Hamid. 3rd June 2011, 10:14 PM. اللهم عجل لولیک الفرج و النصر وجعلنا من اعوانه ...
  59. مجموعه اشعار، متن ادبی و نوحه ویژه محرم - سری اول - فارسی مد

    www.farsimode.com/1393/07/30/اشعار-،-متن-ادبی-و-نوحه-ویژه-محرم/
    ۵ روز پیش - توجه : با توجه به نزدیک شدن به محرم و همچنین ارسال سفارشات به صورت پستی و ... حمید علیمی ، مهدی مختاری ، مهدی اکبری ..... همه رفتن کربلا به دیار نینوا اسم من از قلم افتاده خدا ... نگسلم از تو یک لحظه پیوند اى شهید سر از تن جدایم .... کند و دیگر برنامه برای شما کار نکند و در صورت مواجهه با این مشکل و تمایل به نصب و ...
  60. مداحی محرم - دانشگاه علوم پزشکی مشهد

    www.mums.ac.ir/student/fa/madahimoharam2
    9, زکربلا اومدم، این دل جامونده تو حرمت, 156, 0:02:05. 10, اگه منو رها ... 15, تو چه دلربایی، تو چه با صفایی, 716, 0:06:04 ... حمید علیمی. ردیف ... 2, اگر ساقی حسین است من می نخورده مستم, 1,032, 0:04:22. 3, ای ... 6, منو جدایت ای دلربا خدا نکند, 967, 0:04:05.
  61. [XLS]VCD - Page | avamehr.ir

    dl.avamehr.ir/android/others/product.xlsx
    ترجمه کلمه به کلمه : نمایش ترجمه فارسی زیر کلمه ای قرآن همزمان با حرکت اشاره گر بر روی کلمه مورد نظر. ...... 156, 154, از کربلایی حمید علیمی گلچین سینه زنی محرم 86, 20000 ...... خدا جدا نکند ولای تو را-دیگه تپش های دلم همش شده سینه زنی-یه روزی به پات ...... سید علی مومنی, دلم اسیر و مبتلاته- مرگ من بود دمی کز تو جدایم کردند- من دل به ...
  62. مظلومانه : مداحی سینه زنی روضه نوحه مصیبت امام حسین محرم ...

    www.pageglimpse.com/mazlomane.com
    3470000 575th 6950000 6970000 about according address alexa alimi analysis better canada census ... Size : 2159 Kb. من و جدایت ای دل تو با خدا نکند.
  63. دانلود رایگان مداحی جدید سید

    www.asrar-rooz.ir/دانلود_رایگان_مداحی_جدید_سید____
    اجرا: حجم (kb) زمان : شب عشقه به خدا، همه بچه شیعه ها (جدید . ..... عکس دانلود نوحه و مداحی مرحوم سید جواد ذاکر تو فهیم و غافلم من تو کریم و سائلم من ( شعر ... کلیپ مداحی بسیار زیبا از سید جواد ذاکر و حمید علیمی ( با دو کیفیت متفاوت + فرمت ..... بر کلوخی دل چه بندی ای سلیم وا طلب اصلی که تابد او مقیم ...... یاری نموده گر مرا دست جدایت
  64. دانلود رایگان مداحی جدید سید ذاکر - مطالب

    www.tpu-shield.com/p/دانلود_رایگان_مداحی_جدید_سید_ذاکر
    اجرا: حجم (kb) زمان : شب عشقه به خدا، همه بچه شیعه ها (جدید . ..... عکس دانلود نوحه و مداحی مرحوم سید جواد ذاکر تو فهیم و غافلم من تو کریم و سائلم من ( شعر ... کلیپ مداحی بسیار زیبا از سید جواد ذاکر و حمید علیمی ( با دو کیفیت متفاوت + فرمت ..... بر کلوخی دل چه بندی ای سلیم وا طلب اصلی که تابد او مقیم ...... یاری نموده گر مرا دست جدایت
  65. اس ام اس تسلیت محرم 93 | دانلود موزیک ویدئو | دانلود آهنگ جدید ...

    www.shiraz-song.ir/اس-ام-اس-تسلیت-محرم-93/
    گفتم که شفیع من کدامین شماست / کردند اشارت به حسین بن على . ... ۲ – خواهم ز خدا که بی ولایم نکند / غرق گنهم ولی رهایم نکند یک خواسته دارم از تو حسین / در هر دو جهان از تو جدایم نکند ... ۵ – اى اهل زمین عید گذشت و خبر از یار نیامد ، بر زخم دل فاطمه غمخوار نیامد ، یک روز دگر مانده که با ناله بگوییم : اى اهل حرم میر و علمدار نیامد ، سقاى حسین ...
  66. روضه های ترکی شب 21رمضان

    www.parsjo.ir/post-روضه-های-ترکی-شب-21رمضان
    ۲ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آهنگ sms با صدای حمید علیمی ویژه محرم 1389 ... آنچه که من شنیده ام، خدا نکند که چنین باشد، غلطی می خواهند انجام بدهند که اگر این ..... 20 زکربلا اومدم، این دل جامونده تو حرمت 156 0:02:05 ... 27 من و جدایت، ای دلربا خدا نکند 122 0:01:01
  67. اشعاری در باره حضرت علی اکبر

    nashr.niniyoo.com/اشعاری-در-باره-حضرت-علی-اکبر.html
    به گزارش بی باک به نقل از ایسنا، حمید علیمی درباره سفر به سوریه در شرایط فعلی می گوید: ... آمدش آن شیرزاده شیر دل بر کارزار ... باب من شیر خدا و مام من زهراستی .... از من مخواه ! جمع کنم پیکر تو را. هرگز چنین معامله ای با پدر مکن. 7. ای نور خاندان نبوت جمال تو ... که چرا تشنه لب از خویش جدایت کردم ... آن خلیلم که ذبیحم نکند فدیه قبول.
  68. کوزه - دانلود مداحی

    www.kozeh.ir/post/jchaq0bl1t9-دانلود-مداحی
    من و جدایت، ای دلربا خدا نکند · کربلا، یعنی فقان و ... فخرم اینه تو دنیا که دلم با رقیه ست · ای خدا گردیده بر .... امیرم، رضا وهابی در این مصیبت چو نی بنالم، حمید علیمی
  69. نوحه محرم | سایت تفریحی مهر سل - عکس

    mehrsell.ir/tag/نوحه-محرم/
    ۲۲ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در دل نوای غم- باز خیمه ی ماتم – آواره ی عشق تو هر دو عالم شد ... با نام تو آقا – بر سینه می کوبم – بازم به تن – رخت غم ای حسین جانم .... نگسلم از تو یک لحظه پیوند اى شهید سر از تن جدایم ... این خبر را جدم رسول خدا صلی ‏الله ‏علیه ‏و ‏آله به من داده است. ۲ ..... دانلود نوحه های و مداحی های محرم حمید علیمی ۹۲ | دانلود آهنگ جدید , دانلود ...
  70. ۱۳٩٢/۸/۱۱ - مهرشاد و دانیال

    badboyclub.persianblog.ir/1392/8/11/
    ۱۶ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - نوحه عربی فارسی انا مظلوم حسین با مداحی نزار قطری. نوحه عربی ... حمید علیمی, من و جدایت ای دل ، تو با خدا نکند, Alimi-Mazlomane.com (2).mp3.
  71. مداحی محرم Archives - سایت تفریحی لیمو فان

    www.limoofun.ir/tag/مداحی-محرم/
    خرابه تار تاره تاریکه بی ستاره ، یکی بره برا من سر تو رو بیاره – زمینه ... میخرم با دل و جان تیر بلای تو عمو ، جان فدای تو عمو – دودمه · دل تو دلم ... کویر تشنه شدم بی تو ای سحاب بیا – مناجات امام زمان علیه السلام ...... حمید بن مسلم می‏گوید: به خدا سوگند که پس از این گفتگو به دیدار او رفتم در حالی که بیمار بود، قسم به آن خدایی که جز او ...
  72. ماه محرم Archives - سایت تفریحی لیمو فان

    www.limoofun.ir/tag/ماه-محرم/
    سایت تفریحی لیمو فان : پوستر و عکس های زیبا محرم ۹۲ با کیفیت بالا; سایت تفریحی ..... در نهمین منزل از ماه عاشقی ، سیل اشک را به میهمانی خون دلِ دهمین منزل فرا می خوانیم . ...... از من پیروی کند ) راه خدا را پذیرفته است و هر کس رد کند ( و از من پیروی نکند ) من با صبر و استقامت ...... نگسلم از تو یک لحظه پیوند اى شهید سر از تن جدایم
  73. عاشورا Archives - سایت تفریحی لیمو فان

    www.limoofun.ir/tag/عاشورا/
    دیدم توانایی این کار را دارم اما ترسیدم فردای قیامت همین خاندان به من بگویند تو چکار داشتی؟ .... این مداح اهل بیت گفت: خدا می‌خواست حضرت ابوالفضل (ع) در عاشورا مخفی بماند. ..... شمر آن قدر به خیمه ها نزدیک شد که با سرنیزه اش خیمه اى را سوراخ کرد. ...... مداحان حاج حسین سیب سرخی ، کربلایی جواد مقدم ، کربلایی حمید علیمی ، حاج محمود ...
  74. کلیپ مثل تو هیچ جایی ندیدم - SiteTrend.info

    www.sitetrend.info/کلیپ+مثل+تو+هیچ+جایی+ندیدم
    فرشته ای از یک سنگ پرسید : چرا به خدا نمیگی مثل خاک از تو انسان بسازد ؟ .... نکند فکر کنی در دل من یاد تو نیست / گوش کن نبض دلم ، زمزمه اش با تو یکیست ..... عوض شده از حمید عسکری خاطره از حمید عسکری قسمت نمیشه از حمید عسکری دلم گرفته از حمید ..... دل آنکس که تبش در تن توست حضرت دوست، جدایت نکند ... ❤رضا علیمی
  75. حسنی نگو یه دسته گل - Etrend.info

    www.etrend.info/حسنی+نگو+یه+دسته+گل
    آنچه که هستی هدیه خداوند به توست و آنچه خواهی شد هدیه تو به خداونداست پس بی نظیر باش. ... دیدی ای حافظ که کنعان دلم بیمار شد ، عاقبت با اشک غم کوه امیدم کاه شد ، .... از حمید عسکری فکر می کنی عاشقتم از حمید عسکری کوچه ها از گوگوش من و تو از گوگوش ۲ ..... دل آنکس که تبش در تن توست حضرت دوست، جدایت نکند ..... ❤رضا علیمی
  76. مادح - مجموعه ۴۵ شعر (روضه-نوحه-شور) ویژه شهادت حضرت عباس (ع)

    www.madeh.ir/اشعار-مذهبی/...عباس/4003-45-شعر-حضرت-عباس.html
    ۲۳ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دلم چون چشم تو خون گرید اَمّا خصم می خندد زند کف گویدم ... بعد تو من ماندم و درد و غم ، (چگونه جسمت برم تا حرم (۲)) ساقی تشنه ... چشای خیسم ای خدا دیگه توونی نداره مشکو دادم ... زد ناله ای با کام عطشان ادرک اخا مولا حسین جان ... نکند بازوی تو به میخ در پیچیده ؟ .... شاعر : حمید رمی .... فــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدای دست جدایت شوم


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.