دانلود آهنگ جدید ایرانی فارسی با لینک مستقیم و دانلود مداحی و دانلود نوحه

دانلود جدید ترین آهنگ، آلبوم،دانلود نوحه و مداحی موزیک ویدیو، فول آلبوم و رمیکس - Dowload new music دانلود جدید ترین آهنگ، آلبوم، موزیک ویدیو، فول آلبوم و رمیکس دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد

دانلود آهنگ جدید ایرانی فارسی با لینک مستقیم و دانلود مداحی و دانلود نوحه

دانلود جدید ترین آهنگ، آلبوم،دانلود نوحه و مداحی موزیک ویدیو، فول آلبوم و رمیکس - Dowload new music دانلود جدید ترین آهنگ، آلبوم، موزیک ویدیو، فول آلبوم و رمیکس دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد

جواد مقدم دل من میرود سر به خرامان ، دل من میرود همراه ات

جواد مقدم دل من میرود سر به خرامان ، دل من میرود همراه ات


  1. مظلومانه : مداحی سینه زنی روضه نوحه مصیبت امام حسین محرم ...

    www.mazlomane.com/
    از حرم تا به حرم از اباالفضل و حسین ، اسم اینجای قشنگ. Alimi-Mazlomane.com ..... Size : 2536 Kb. حذف. 105, جواد مقدم, دل من میرود سر به خرامان ، دل من میرود همراه ات.
    شما از این صفحه در 10/27/14 بازدید کردید.
  2. نوحه های خوانده شده توسط مداحان مشهور با نام نوحه

    www.hodablog.net/sitefiles/obook/nowhehayebanam.htm
    33 بنی فاطمه امشب رسیده وقت رسیدن، دل بی قرارم که میاد دلبر من. Banifatemeh-Mazlomane.com (14).mp3 ..... 105 جواد مقدم دل من میرود سر به خرامان ، دل من میرود همراه ات.
    شما از این صفحه در 10/27/14 بازدید کردید.
  3. کربلایی جوادمقدم - نوای الزهرا - Rozblog.Com

    navayealzahra.rzb.ir/cat/5/javadmoghadam
    نوحه های ماندگار جوادمقدم ,کربلایی جوادمقدم,نوای الزهراپایگاه جامع مداحی. ... 105, جواد مقدم, دل من میرود سر به خرامان ، دل من میرود همراه ات. Mogadam-Mazlomane.com (14).
  4. دانلود مداحی جواد مقدم - PostCategory - loxblog.Com

    masjed-ma.loxblog.com/post/16/دانلود%20مداحی%20جواد%20مقدم.htm
    5, جواد مقدم, وای سالار زینب،حسین حسین وای سالار زینب ، سالار زینب. Size : 2536 Kb. حذف. 6, جواد مقدم, دل من میرود سر به خرامان ، دل من میرود همراه ات. Size : 3575 Kb. حذف.
  5. دانلود مجموعه بهترین مداحی ها - جدید

    yjd.ir/دانلود-مجموعه-بهترین-مداحی-ها.html
    ۱ روز پیش - yjd.irسامانه ارسال پیامک ایده پیام با امکانات منحصر به فرد: - تعرفه ارسال 69 ریال به صورت ..... جواد مقدم, دل من میرود سر به خرامان ، دل من میرود همراه ات ...
  6. رجعت‏ سبز - یا زهرا

    yazahra.iran.sc/user-admin.php
    دستانمان را می گشاییم تا به شبنم پیشانی تو وضو سازیم و سر می ساییم بر عبادت تا به غبارش سجده ...... 105, جواد مقدم, دل من میرود سر به خرامان ، دل من میرود همراه ات.
  7. دانلود نوحه های محرم 90 - دارالشیعه

    darolshieh.blogfa.com/cat-80.aspx
    ۳ دی ۱۳۹۰ ه‍.ش. - مهدی کمانی : ذکر همراه نی .... به توصیه دوستان لینک فایلی که برای پخش در وب در نظر گرفته بودیم ... سر منه روی خاک ای گل زیبا – نیلچی mp3 تصویری ... تشنه ای کند میرسد از راه-نیلچی(mp3)(تصویری) ... شب های جمعه همیشه دل من تو ی حرمه-نیلچی(mp3)(تصویری) ... عکس دانلود نوحه و مداحی کربلایی جواد مقدم محرم 90 ...
  8. دیوانگان حسین (ع) - مداحان دیگر

    mehrabehossein.blogfa.com/cat-9.aspx
    قسمت دوم گلچین سینه زنی سال 1386 کربلایی جواد مقدم را که در هیئت بین الحرمین - تهران اجرا شده است را می .... بین که دل از من جوان بحر تو من بریده ام - دانلود:108 جواد ...
  9. شش گوشه::دانلود مداحی هلالی،مقدم،کریمی::

    6-goosheh.blogfa.com/
    + نوشته شده در دوشنبه سی ام دی 1387ساعت 10:42 توسط عاشق کربلا | نظر بدهید ... به مدت:7دقیقه54ثانیه و حجم:927کیلو بایت ... دانلود مداحی علیرضا شریف مهدی عبدالکریمی حمید علیمی محسن صائمی سید جواد ذاکر نریمان پناهی ... میخوام امشب و بخونم واستون از سر احساس · من ... یا اخا آن که دل از غیر تو ببریده من ... سرو خرامان من علی
  10. متن و سبک مداحی - ویژه محرم 92

    sedmohsenmosavi.blogfa.com/category/13
    آتش گرفته حاصلم،جانی نمانده به تن ... به دلیل پیچیگی سبک ، این سبک تا اخر خوانده شده ... به پای تو دیوونه باید سر بشکونه. انا مجنون الحسین ثارلله. انت مولا یا ابا عبدالله. ای کاش کربلا بودم. همراه شما بودم. میرفت سر .... کردی مگر صر فنظر کاین سان خرامان می روی ... خورده سند به نام تو از اول این دل من .... می رود دل به همانجا که تعلق دارد.
  11. مردان بی ادعا

    iranloveara.blogfa.com/
    هر تپش دل من اسم تو رو میاره با وفایی با صفایی پر شوری پر احساس ... سر زدی بر من در این دل شب ... 7 قطعه مداحی مرحوم سید جواد ذاکر .... سرو خرامان من علی لاله بستان من علی ... مجموعه کامل کلیپ های غریبونه با پسوند (3gp)ویژه تلفن همراه - 63 قطعه ..... نرم افزار دعای عرفه با کلید های 5 به صفحه بعد می رود و با کلید 8 به پایین صفحه می ...
  12. نجواهای یک بغض لبریز

    www.915915.blogfa.com/
    نجواهای یک بغض لبریز - دلتنگم ، همین ، و این نیاز به هیچ زبان شاعرانه ای ندارد. ... سهراب شعرهای من از دست می رود حتی اگر عقیده ی ... با دلم سر سخت شو، تا میتوانی سخت تر ..... جواد منفرد ======= حرف بسیار است اما اهل گفتن نیستم با دلم درگیرم... آری! ...... همیشه دلخوری ات با سکوت همراه است ...... که خاکریز و سنگر و خط مقدم است
  13. هیئت محبان جوادالائمه(ع) غرب تهران ::

    heyatejavadolaemeh.blogfa.com/cat-9.aspx
    ۳ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دل من تنگه برات. دل من تنگه برات می خوام بیام تو حرمت، تا ضریحتو بگیرم به امید کَرَمت ... کربلایی جواد مقدم شهادت امام جواد (ع) 1387 · حاج محمود کریمی ... والپیپر مذهبی به همراه تقویم خرداد ماه. ابعاد موجود: ... زینب به سر زنان سوی که که میرود؟(زمینه) .... بنما قبول هدیه ام را ردم مکن جان اخا · کربلا عمری ... سرو خرامان من علی.
  14. حضرت اُمّ البنین(س) - من غلام قمرم_اشعار مذهبی - Blogfa

    rezaghorbani7070.blogfa.com/post/542
    رفیع جاه و ملک مقدم و نِکو سیما بلند قد و قوی تن درشت ... چه گشت از دل شب تا طلوع صبح عیان ... چهار لاله ی بی سر ز من به خاک افتاد .... باز تکبیرش به گوشم می‌رسد
  15. ع - غریب مادر

    biharam.blogfa.com/author-biharam.aspx?p=21
    ۱۴ اسفند ۱۳۸۶ ه‍.ش. - گفتم: خداوند فرزند دختری به من داده (از این که فرزندم پسرنبوده و دختر است .... دانلود این نوحه از جواد مقدم در محرم 86 ..... محرم (محمود کریمی) روی تو را به چشم دل از سر دار دیده ام ، جانب مکه پر زند جان به لب رسیده ام [1038 کلیک] ... همراه با دکلمه [839 کلیک] ..... گل نرگس آبروی دوعالم، خیالت کی می رود ز خیالم، جمالت جلوه الله ...
  16. هیئت بین الحرمین رهروان راه حسین (ع)

    baheyat.blogfa.com/8807.aspx
    نوحه‌خوانی شهید سید مجتبی علمدار؛ بر مشامم می‌رسد هر لحظه بوی کربلا [3844 کلیک] ... محرم (مهدی سلحشور) - آی شهیدان یک عمره دل من تنگه براتون، هنوزم توی گوشم می پیچه ..... محرم (محمود کریمی) روی تو را به چشم دل از سر دار دیده ام ، جانب مکه پر زند جان به لب ... محرم (جواد مقدم) تا خدا جا در دل اهل ولا دارد حسین ، هر طرف رو آوری صد کربلا دارد ...
  17. وبلاگ - روی قلبم حک شده حسین بنگر من دل شکسته ام

    yazahra.persianblog.ir/tag/وبلاگ
    روی سیلی خورده زهرا شهادت می‌دهد از علی مظلوم‌تر مردی در این دنیا نبود ... مرد کهنسالى، که پشت در بود، با مشاهده دخت پاکدامن پیامبر سر به زیر افکند و گفت: سلام. ..... ثُمَّ استَنهضکم فَوجدکُم خِفافاً ؛ به شما امر به قیام به همراه خود کرد و شما را بدون این که کمترین ...... آهای عطر گل یاس آهای خدای احساس - تموم زندگیم فدای یک نگاه عباس -:- جواد مقدم
  18. پرستوهای اروند رود

    www.ramandi.blogfa.com/
    قدیما خیلی چیزا کم بود و دلمون گنده بود، این روزها خیلی چیزا هست ولی از دل کوک خبری نیست! ... این روزها که درهای آسمانت را سخاودتمندانه باز کرده ای، من از تو فقط یک چیز می خواهم. .... ساکنین این خانه کجا هستند که اینقدر بوی مرگ و نابودی به مشام میرسد ؟ .... سر و کله شان پیدا شد رود را به اتش کشیدند چیست که اینگونه مرا دیوانه میکند .
  19. آهنگ و ترانه - یزدان چقامیرزا - بلاگفا

    www.yazdanchaghamirza.blogfa.com/cat-3.aspx
    یک معمای جالب و ساده به همراه جواب. لینک دوستان ... که سر به زیره عطر توست رو چین چین ... حرمت خیلی قشنگه ، گنبدت طلایی رنگه عمه به من محبتی کن ، که دل من آروم بشه ... حکایات ماندگار : منتخبی از تشرفات به محضر حضرت ولی عصر - عج - در سخنرانی های مرحوم کافی .... زدستم می رود یارم .... مجموعه سبک های زنی از جواد مقدم - ( محرم 85 ).
  20. دیوان شمس تبریزی

    www.moridemolana.com/new_page_13.htm
    پرتو دل بود که زد بر سعیر پر شد و بشکافت که هل من مزید ... گفت که ای آتش قوم مرا زود به من ده که خداشان گزید .... جاء نا میزاننا کی نختبر اوزاننا ربنا اصلح شاننا اوجد به عفو یا جواد .... چون ذره ها اندر هوا خورشید ایشان را قبا بر آب و گل بنهاده پا وز عین دل برکرده سر ... خیز که روز می رود فصل تموز می رود رفت و هنوز می رود دیو ز سایه عمر.
  21. آذر 1388 - اشعار محرم و صفر - blogfa.com

    8809.blogfa.com/8809.aspx
    ... مغرب پایانی تو را. سیدمحمد جواد شرافت .... با خودش قاسم گفت کاش می شد که عنانش گیرم کاش می شد پا بنهد پا به سر شانه من. پیش خود ... اینجا من و تاریکی و غربت به هم محرم شویم باید ببینم روی نی ماه زمانم می رود ... امروز با دو صد صلوات آمدم ولی ده روز بعد درد به همراه می برم ... با این دل شکسته و دیوانه ام بساز ای یار باوفای محرم بیا بیا.
  22. خوش خرامان شو: Home

    kharamaan.iranwebfa.com/
    میروند خودشان را میدهند دست یک دل ِ دیگر ... فقط دل ها بیشتر سردشان میشود. ... جانان ِ من ،مهم نیست الان مو وزوزی از من دلخور است به شدت که اجازه نداده ام عکس دو نفرمان را .... کتاب مهارت های نوشتاری هشتم صفحه 23 | دانلو مداحی جواد مقدم من فقط به عشق حرم توئه ... های نوشتاری هفتم صفحه 23 | کد پیشوازه همراه اول مرتضی پاشایی روزای سختی ...
  23. حضرت ام البنین - آئین مستان - Rozblog.Com

    www.aein-mastan.rozblog.com/tag/حضرت+ام+البنین
    اشعارو سبک های ویژه شهادت امام جواد علیه السلام, 20, 343, aboozar ... غریب است و کسی بر سر نداره ... موضوع : مهدی میرداماد, اشعار وفات حضرت ام البنین (س) همراه با سبک , ... دل را به غیر عشق خدا پر نمی کند .... ام البنین گفت: بشیر چند تا سوال ازت دارم، فرمود: به من بگو عباسمُ چطوری کشتن؟ ... می رود کنج بقیع و ناله از جان می کند.
  24. تیر 1391 - بــی قــرار وصـــال

    bigarar14.blogfa.com/9104.aspx
    صبح دلدادگی‌ام را با آهنگ دل نواز " الّلهم اِنی اَسئَلُک مِن بَهائِک " 4 مأمن من تو هستی ای خدای دیدگانم و من ، زیر چتر پروردگاریت ، از باران غم ، که در این زندان ، بر سر و .... حضرت فرمود: با افطار دادن روزه داران ، از آتش جهنم بپرهیزید اگرچه به نصف دانه خرما و ..... از ما به ندیدنش چنان عادت کرده ایم که گاه یادمان می رود که آسمان هستی را خورشید هست و ...
  25. غزلیات کلیم کاشانی

    www.ghazaliatekalim.blogfa.com/
    دل از سر کوی تو اگر پای کشیده است باز آمدنش زودتر ... ساغری خواهم دم آخر ، مگر همراه او سوی تن باز آورم ... پیاده میرود ، اما سوار می ماند ... تا به کی سرکشی ای سرو خرامان از من ؟ به تکلم ... در عالم دل واپسی ات ، گم شده بودم. ...........دو. ...... 10 - زهرا رفیعی 11- مریم کرباسی (نجف آباد) 12 - سید جواد احمدی (خمینی شهر) ... 7- فریده داوودی مقدم/ مقاله.
  26. شهراد میدری - خداوندگان شعر

    khodavandegan.blogfa.com/tag/شهراد-میدری
    ... به والم گم شو. بعد از این خاطره ات همدم و همراه من است ... پلک ِ خیس ِ مرا بهم بگذار، یک دل ِ سیر خاب میخاهم بستر ِ ... من به جای ِ تو بر سر ِ خاکم، چهره ای بی نقاب میخاهم.
  27. محبت - ...او خواهد آمد - بلاگفا

    sayati.blogfa.com/cat-2.aspx
    با خرامان رفتنت آذر به حیدر می‌زنی ... لَقَدْ جاءَکُمْ رَسُولٌ مِنْ أَنْفُسِکُمْ عَزِیزٌ عَلَیْهِ ما عَنِتُّمْ حَرِیصٌ عَلَیْکُم .... از خودم پرسیدم آیا پایِ دادنِ همه ی آنچه دارم مردانه ایستاده ام ؟ ..... عباس سر به زانوی زهرا نهاده است در لخته های خون دلم جست و جو مکن ..... نزدیک‌ترین فرشته به زمین، نگاهم می‌کند و تو را نشانم می‌دهد و هفتاد و دو شقایق سربلند را که تمام دنیا و ...
  28. الیاس علوی - بلاگفا

    www.elyasalavi.blogfa.com/
    امید نمی دانم، نمی دانم امید، من همینم، همین تن ِ سطحی ِ بی جنبه ام. ..... حتی الامکان آثار برگزیده ی این دوره همراه با آثار برگزیده ی دوره ی اول جایزه ..... دلم. در تمام کوچه های مشهد به یاد تو بودم. رفتم سر قبر سمیه علیزاده و در راه یاد تو .... اما اما خورشید آهسته تر از همیشه می رود و سرخ تر از همیشه میرود چرا که قرار است ..... خراب آباد دل بی مقدم تو.
  29. اشعار خاطره انگیز - کیانا وحدتی

    www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483618&showAll...
    ۱۳ آذر ۱۳۸۷ ه‍.ش. - 100+پست - ‏2 نویسنده
    آمده که رهزنم بر سر گنج شه زنم آمده​ام که زر برم زر نبرم خبر برم گر شکند دل مرا جان بدهم به دل شکن گر ز سرم کله برد من ز میان کمر برم اوست نشسته ...
  30. روضه وفات حضرت ام البنین(سلام الله علیها) - مجمع یاس کبود

    yas135.com/fa/amol-banin/vafat/568-amol-banin
    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ ه‍.ش. - مسلمیه/ واحد/جواد مقدم/مسلم غریب کوفه ام تنهای تنها بی پناهم +سبک ... صدا زد بشیر روضه‌ات یه غلطی داشت یه اشتباهی داشت ،گفت من ندیدم در جزیره العرب ... همراه هر غروب نگاهم به خون نشست ... سر قمر بنی هاشم رو به زانو گرفت ، اما دید عباس هی چشماشو میبنده حالت .... دل پر شراره کردند خنجر چاره کردند گلوشو پاره کردند.
  31. ما را همه شب نمی‌برد خواب - Vista News Hub

    vista.ir/content/98128
    در بادیه تشنگان بمردند, وز حله به کوفه می‌رود آب ... خارست به زیر پهلوانم, بی روی تو خوابگاه سنجاب ... من تن به قضای عشق دادم, پیرانه سر آمدم به کتاب .... آرشیوی استفاده می‌کنند، خبرنگاران شبکه‌های ماهواره ای فارسی زبان در خط مقدم این رویداد .... انگار نه انگار که دو هفته قبل مدال طلای بازیهای آسیایی را گرفتند و دل مردم را شاد کردند.
  32. ادبیات کتب درسی - زمزمه های بی همتا - Blogfa

    asheqana.blogfa.com/tag/ادبیات-کتب-درسی
    ۱۵ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - زمزمه های بی همتا - ادبیات کتب درسی - درگیر من مشو . ... (5) چون آینه، جان نقش تو در دل بگرفته است / دل سر زلف تو فرو رفته چو ... (3) که نی ام کوهم ز صبر و حلم و داد / کوه را کی در رباید تند باد ... در استعاره لفظ در غیرمعنی اصلی به کار می رود. ... استعاره ی مکنیه (کنایی) : مشهبی است که به همراه یکی از اجزا یا ویژگی های ...
  33. یا ضامن آهو

    yazameneahoo.blogfa.com/
    همراه دلامون ، به مقدم یاره. شفیعة جنت ... معلول زبان و سر و دست و تن و پایم محتاج دعایم ... از مهر تو تابیده به دل انس خدایی ... خواندی مرا، و گرنه بدون اشاره ات ... من تو را بیدارتر از روح و راح صبح، با آن طرّه زرتار مى دانم من تو را ... غزل خوان و خرامان رو به درگاه شما امشب. شبیه موج می آیند فوجی از پرستوها. شکوفه میدهد گلهای چشم عاشقان تک تک.
  34. گنجینه اشعار الزهرا

    vahidmaleki.blogfa.com/
    ۳ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - حضرت جواد. ○ امام صادق ... کنار علقمه دعوا سر قمر شده است. خدا کند که ... دیده گشا، به من که من، کشتۀ یک اشاره‌ام ... به زخم دل دوا بزن، مرا مرا صدا بزن به من .... بار آخر که خرامان ز برم می رفتی .... حالارسیده ام به حرم گریه می کنم شکرخداکه نظرونیازم ثمرگرفت ... به همراه فایل صوتی سبک ...... در مقـدم عبـاس خـود کن از کرم شهیدم
  35. شهریور ۸۸ - بانک اشعار مهدوی

    313yaar.persianblog.ir/1388/6/
    ۳۰ شهریور ۱۳۸۸ ه‍.ش. - بنشین به چشم من، که به دریا کشیده رخت این رودخانه یى .... بیـا و بـر دل آلـوده ام نـگـاهی کـن. که پیش ... تو بگذر ار سفر خود ، ببین به پشت سر خود
  36. فد ا ی مظلومیتت یا حسین ع - دیوانه دل

    divanehdel.parsiblog.com/Archive/فد+ا+ی+مظلومیتت++یا++حسین++ع/
    سر جدا پیکر جدا در محضر دلدار رفتن *************** صلی الله علیک یا ثارالله. .... فاسأل الله الذی اکرم مقامک و اکرمنی بک أن یرزقنی طلب ثارک مع امام مهدی (ع) من اهل بیت ... در این دنیای وانفساه ،در اوج غریبی و بی کسی، عشق حسین (ع) است که امید زندگی میدهد. ... دلم رو به پنجره های ضریح امام حسین ع گره زده ام و چشمانم را به پرچم سرخ رنگ ...
  37. پایگاه اشعارروضه ومقتل اهل بیت (ع) - اشعارولادت......حضرت ...

    hadem1.blogfa.com/category/50
    قربان دست های اباالفضلی ات شوم. بر روی بازوان تو ... عشقت دل مرا به کجا می کشد علی؟ ... من بی خودم ز خویش نه سر دانم و نه پا ... همراه تکسوار شما تکسوارها ... که به میدان شهادت تو مقدم بودی. دل و ... از حرم آمده بیرون و خرامان در خود. به کجا می رود این خرّم و خندان در خود ..... جواد حیدری. حضرت علی اکبر(ع)-مدح و ولادت. لطف خدا شامل به هنگام دعا شد.
  38. نشاط کوهستان - ..... شعر

    neshate-koohestan.blogfa.com/category/13
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۸ ه‍.ش. - گاهی "من" نیستم و دیگری شده ام. گاهی صدا می شوم و ... دلم تنگه برای کسانی که دیگر دغدغه من نیستند. احساس می ... تاجی از ماه به سر دارد کوه وز طلب جبه به بر دارد کوه ... ره به خَرامان بَرَد، نازگُلِ مَرغزار ..... بی هیچ کلمه ای و صدایی همراه شو ، سکوت تنها کلمه ای است که .... باد زوزه کشان ذره های بلورین برف را به آسمان پرواز میدهد.
  39. هفته سوم بهمن 1390 - دلنوشته های منتظران ظهور - blogfa.com

    bikas759.blogfa.com/90113.aspx
    عکس/کوچکترین طفلی که پیاده به کربلا میرود ... خرید شارژ همراه اول ... از خدا به شما ختم میشود شما که بیایید همه چیز درست میشود حتی درد دل بیچاره ای چون من که سالها دنبال ... وى به یمن جلوه ات این گونه رخشان ماه و مهر ... هست تا در سایه مهرت خرامان ماه و مهر .... سکوتی در عرش طنین انداخت فرشتگان همه سر به زیر انداختند. .... کربلایی جواد مقدم.
  40. مطالب جدیدتر - موسیقی و سیاست

    ostad1319.blogfa.com/author-ostad1319.aspx?p=2
    جواد مجابی: سیمین گوهر زنانه شعر ایران است ... کامروا بود چون آن‌چه در سر داشت و در دل داشت سرود، آن سروده‌ها را مردم از بر داشتند و در جان ... بهمنی همچنین گفت: این ماندگاری اتفاق کوچکی نیست و نشان می‌دهد انسان باید ... در اینجا به گونه تذکار، من تنها به چند نام تاریخ‌ساز در حوزه کلمه و شعر اشاره ...... نه بسته ام به کس دل نه بسته کس به من دل.
  41. شاعرانه ها: شعرهای خودم Archives

    www.shaeraneha.com/weblog/archives/cat_cat8.html
    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ ه‍.ش. - من «دوستت دارم» را به هزار زبان می نویسم و آرامشان می کنم تا در لای لای ... این رقص بر لبه تیغی ست که در صورت سربه سلامت بردن، معجونی .... همراه من زمین و زمان در برت گرفت . ... مهربانی علی رضا بدیع ، استاد صفا دل ، مرتضی آخرتی عزیز و . .... باران گرفته است زمان آب می رود: روایت در شعر مبحثی پر طول و دامنه است .
  42. حسین جاودانی - عکس و طبیعت

    tabrizphoto.persianblog.ir/tag/حسین_جاودانی
    ۱۵ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نوه d; shgi و خوشگل من (آوینا کوچولو) هم از قافله عقب نماند و نمازش را خواند : ... پیشکسوت ، استاد جواد بهمنش راد و استاد محمدرضا امتنانی تجلیل شد ـ ... و جرح دل هماره آوردی ندارد، لنز مزین به جوهره ولایت و دوربین ملون به رنگ ... سراغ سوژه‌هایی می‌رود که در آن حسی از خدا گونگی و شمیمی از انسانیت و فضایل انسانی وجود آورد.
  43. امرداد ٩٢ - Hisss! come in slowly

    tsi.persianblog.ir/1392/5/
    ۶ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - معلم ورزش :آقای ساسی مانکن ( همراه با کلاس های فشرده ی یوگا جهت جذب جنس مخالف با الفاظ رکیک) .... مرد رو ب زنش میکنه میگه : اگه من بمیرم تو چیکار میکنی ؟ ... چقدر دلم تنگه واسه شنیدن یک جمله یا حتی یک کلمه. .... طنزپرداز : عابربانکی که به جای پول جک تحویل مردم میدهد ! ... کمکمون کن که سر قول و قرارامون بمونیم.
  44. اشعار و سبک های ولادت امام زمان علیه السلام

    www.aviny.com/madihe-shear/special/veladate-emam-zaman.aspx
    دل به عشقت مبتلا/یادگار کربلا/عَجّل علی ظهورَک یا اباصالح ... ببین دل ِ هوایی ام/کبوتر بام تو شد ... مولای من...یابن الحَسَن. سر زده مهر لطف و بخشش و غفران عشق. سوره ی نور و رحمت ، آیه ی قرآن .... میرسد نسیم دیدار از گلشن/لرزه از نام تو بر قلب دشمن .... بادا مبارک مقدم مهدی زهرا. .... به باغ حق تویی سَروِ خرامان/تو رضوان و تو فردوس و تو مینو.
  45. خدایا بقیه ات را کی حساب می کنی؟! | قطعه 26 |

    www.ghadiany.ir/1389/6052
    ۲۶ اسفند ۱۳۸۹ ه‍.ش. - اینجاست که از مردم فرار می کند و از دنیای فانی به جهان باقی میرود و از خانه ... امین محسنی مقدم/ شعر-بهاریه ۳۳: صبح یک روز دل انگیز که پر بود ز آوای خوش شرشر باران/ به رسم روش و عادت هر روز، خرامان/ شدم زائر آن قطعه ی زیبای .... جمعه ها پدرم هفتگی یک هفته ام را به من می داد و من هم،همان روز همه ی پول هایم را ...... جواد می‌گوید:.
  46. بس که عادت کرده ام بر قامت ایستاده ات روی تختی و این ما را ...

    vadesadegh.ir/?p=2159
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اگه من به عیادت رهبر می رفتم به والله به همان نگاه اول جان می سپردم… ... شما رو خواستاریم ، ان شاالله به زودی سلامتی کامل حاصل شود و به همراه شما شاهد ... گرچه فرمودی عمل ساده ایست ،ا ما پدرم یک خراش کوچک بر بدن پدر دل دختر ..... جواد باقری ، .... مگر خدا این افتخار را به جوان ۱۹ ساله ی اردبیلی میدهد تا به دیدار مولایش برود
  47. Rumi دوستداران شمس ,مولوی - Goodreads

    www.goodreads.com/topic/show/1169
    آن گزیده را خواندم همراه با پاره ای از توضیحات فروزانفر و بسیار برای من دلنشین بود. ... حقیقتا به معنی واقعی کلمه روزی نیست که یا من به مولانا نیاندیشم و یا از او .... هر که شد محرم دل در حرم یار بماند و آنکه این کار ندانست در انکار بماند ..... در آن زمان است که ذهن به آرامش میرسد و حقیقت به دنبال این ادراک و سکوت خود را ..... مست و خرامان می رسد
  48. شعر نو : ﻓﺎﻃﻤﻪ(فائزه) رهبرنیا - خدا را خورده اند

    www.shereno.com/45208/40072/315578.html
    آمارها نشان می‌دهد که حدود هفتاد درصد نوجوانان پسر نگاه و الگوهای جنسی خود را از فیلم‌های پورنو می‌آموزند. ... روزگاریست در آغوشش آرامیده ام و می دانم کینه به دل ندارد خدایم .
  49. نقدی بر آلبوم حنایی اثر گروه دستان - گروه موسیقی ژوو

    zhoomusic.persianblog.ir/post/208/
    ۳ خرداد ۱۳۸۵ ه‍.ش. - محمد جواد رهنما - خبرنگار سایت هنر و موسیقی در اروپا ... حال نقد و بررسی ایشان را در مورد آلبوم حنائی به شما عرضه میدارم. ... چنان سرگشته میسازد تا برآن میشود درجستجوی محبوبش سر به بیابان گذارد. ... تو دل بسته ام ای نازنین تیرباران کرده مژگانت به دل سلطان من مریدان می ... حنایی پا به پای مردان صحرا ازکوه بالا میرود.
  50. دی ۸٧ - بانک اشعار و نثر ادبی عاشورایی

    ashoora.persianblog.ir/1387/10/
    ۳۰ دی ۱۳۸۷ ه‍.ش. - ســـر تا به پا خلیل گلستان نشین شدم. هـــر جـــا که ... آتش گرفت جان و دل من به بزم دوست جانم فدای شعله ..... می رود چشمه چشمه درد، می خزد سینه سینه داغ.
  51. کیان کریمی - اس ام اس عاشقانه | Bia2Love.Ir sms love

    bia2love.ir/author-picgallerysms.aspx
    گاهی اگر توانستی ، اگر خواستی ، اگر هنوز نامی از من در سر داشتی نه در دل ! .... اما مهرت آنتن میدهد ! اندازه آسمان . . . . . . سر ... و هوا پر شده ست از “دوستت دارم”هایی که برایت به دست باد سپرده ام .... چشم من مانده به در کجایی ای جواد من ای عزیز دل ..... روز و شب در انتظار مقدمِ آلِ علی ست ..... حتما همراه چای یا نوشیدنی مصرف شود احتمال خفگی وجود دارد!
  52. نوشتاری از استاد محمدرضا حکیمی درباره شب قدر

    www.rajanews.com/detail.asp?id=196583
    ۲۹ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این فرشتگان نزد چه کس می‌روند، و فرمانها و تقدیرها را به چه کسی می‌سپارند؟ ... «کُلّ اَمر»،‌ به همراه فرشتگان، به جانب آن فرود آورده می‌شود، کدام آستان است؟ ... دلم رفت و ندیدم روی دلدار ... و پس از من، جان این مرد ( اشاره به علی) خواهد نیوشید». .... الان که متاهل شده ام توبه کرده ام و از سر نادانی روی دستم خال کوبی کرده ام و به من می ...
  53. دلنوشته دختر طنز نویس بزرگ ایران، مرحوم «محمد پورثانی ...

    www.cmmagazine.ir/tabid/70/articleType/ArticleView/.../----.aspx
    ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - مرحوم پورثانی بیش از نیم قرن در رسانه‌های ایرانی به طنزنویسی ... رو به آینده است؛ عقربههای ساعت را به دوش میکشد و ثانیهها از پی هم میروند. ... عمر من است /که به مهر تو در این سینه تنگ/ سر به دیوار قفس میکوبد. ... حتی میگفت دلم نمیخواهد عزیزانم را روی ملافههای سفید بیمارستان ببینم. ..... گفتگو با محمد جواد آقاجری.
  54. پرونده ی حکیم «عمر خیام» نیشابوری | انسان‌شناسی و فرهنگ

    anthropology.ir/node/21210
    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - من مِی خورم و تو می‌کنی بدمستی .... نوشتن این ضرایب به صورت منظم مثلث خیام-پاسکال را شکل می‌دهد که ... هرگز دل من ز علم محروم نشد ... جهان‌بینی علمی و رساله سلسله ترتیب خیام به همراه متن کامل و تصحیح شده ..... کوزه چو من عاشق زاری بوده‌است/در بند سر زلف نگاری بوده‌است/این دسته ...... ای آتش دوزخ از تو افروختنی؛
  55. آذر ۸٧ - هیئت حضرت علی اکبر شهرک ولی عصر(عج)

    hazrataliakbar.persianblog.ir/1387/9/
    ۳۰ آذر ۱۳۸۷ ه‍.ش. - کربلایی جواد مقدم شب جلسه هفتگی 6 شهریور 1392 ... تنها ماندن در این دیار مونس من در و دیوار ... دلم به شینه حسینه به زیر دینه حسینه ... آمدم بر آستانت سر نهم سامان بگیرم ..... بود که آن نامه رسان باد صبا بود به دستش بوسه دادم گفتمش زار جواب نامه ام را زود باز آر ...... میرود با رخت زیبای عروس تا کند در خانه شوهر جلوس !
  56. کامکارها ˝ایوان مدائن˝ را بازسازی کردند - دانلود آهنگ جدید

    www.shiraz-song.ir/کامکارها-˝ایوان-مدائن˝-را-بازسازی-کرد/
    ۲ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - من همچنین از پرسنل بیمارستان فرمانیه که با تلاش‌هایشان اردوان را به جمع ما ... با صدای علیرضا قربانی و به همراه ارکستر سمفونیک شهر دوسلدورف آلمان با ... جان جان بی من مرو/ بی همگان به سر شود بی تو به سر نمی شود/ با من صنما دل ... من/ ای عاشقان ای عاشقان هر کس که بیند روی او/ گر جان عاشق دم زند آتش درین عالم زند…
  57. بهنام

    www.ichodoc.ir/p-a/CHANGED/110/html/110_56.htm
    آمد بر گوشة دکان او نشست و گفت من امروز دکاندار شاه عاشقم. ... شاه عاشق بر بالای دکان رفت و گفت : ای خلایق شیراز، بصَدَقة سرِ پادشاه بخشیدم ، بیائید و تالان کنید و ...
  58. مجموعه مداحی از مداحان معروف - مذهبی اسلامی 1 شامل صدها فیلم و ...

    1111111111111.persianblog.ir/tag/مجموعه_مداحی_از_مداحان_معروف
    ۱۷ آبان ۱۳۸۵ ه‍.ش. - زدستم می رود یارم ... دلم اسیر دام حسینه، کبوتر بین الحرمینه از کوچیکیم تا به حالا سر و پا احساسم من .... در خزانی‌ترین فصل تنهایی مانده ام تنها سالار مضطر من ... با خرامان رفتن ، شعله زد جان عمو امان ای دل به کربلا ..... مداحی محرم 87 از حاج مهدی اکبری · دانلود مداحی محرم 87 از حاج محمود کریمی - عبدالرضا هلالی و جواد مقدم ...
  59. معرفی و نقد سریال مادرانه | جواد افشار - صفحه 75 - نودهشتیا ...

    10پست - ‏6 نویسنده
    مهدوی بیان داشت: بیشتر در این سریال دلم برای رها میسوخت که درگیر چنین خانواده و ... به نظر من غیر از ساخت خوب و فیلم نامه ی آن این سریال دارای محتوای خوبی نیز بود. ... اثر به "جواد افشار" بر می گردد و نقاط ضعف آن هم به سر پیچی کردن من باز می گردد. ... محبت و توجه پدر و مادر است که برای یافتن آن به خیابانه و دوست شدن فرزاد می رود.
  60. شعرناب .::. - پست های وبلاگ - نقد شعر تکریم شاعر

    www.sherenab.com/News-View-4131.html
    ۲۵ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عشق ، هزاران سر بریده معنا دارد و من هنوز سر به تنم هس . ... ۱۶- جواد مهرگان مجد ... موسی عباسی مقدم ... وبرخورد فکری با طرف مقابل به کار می رود که در این جا به معنای دوم به کار رفته ... اولا از ته دل سپاسگزارم عزیز بزرگوار پوزش چیه تمام فرمایشات شما ... در مورد آب و خاک هم اصلا من منظور عاشقانه تو این شعر نداشته ام واصولا ...
  61. روزانه - شب های زغال اخته ای من

    shabhaezoghalakhteman.persianblog.ir/tag/روزانه
    ۸ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - این روزها انقدر سر جوجو دکتر شلوغه که حتی فرصت نکرده از خاطرات .... همراه مریض به رزیدنت. .... یه سریال پزشکی هست به نام هاوس ام دی که من عــــــــــــــــــــــــا شقشم که 8 ..... من الان دلم داره می لزره من دلم داره براش پر پر میزنه من یه حس گرمایی ...... اینگونه قدم برداشتن حسین و این سان پیش امدن او خبر از فراقی عظیم میدهد.
  62. شاعران فارسی - محمدکاظم کاظمی

    mkkazemi.persianblog.ir/tag/شاعران_فارسی
    ۵ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ولی من فکر می‌کنم که هر یک از این چشمدیدها، می‌تواند بخشی از پازل زندگی ... این مطلب با تصویرهایی مناسب موضوع همراه شده است. .... باری‌، سیری در شعر واصف باختری‌، نشان می‌دهد که او کسی نیست که از سر تفنّن به شعر ..... شعر همچنان ادامه دارد و دل و جان آدمی را می‌نوازد و می‌لرزاند. ...... هم آب بر آتش زنم‌، هم بادهاشان بشکنم‌.
  63. 8 - آموزش مداحی و اشعار مذهبی

    mahdivahidi.ir/pages/7
    آموزش مداحی و اشعار مذهبی - آموزش تخصصی اصول و فنون و اخلاق مداحی به همراه ... اَللّهمَّ بِحَقِّ هذاالقُرآنِ وَ بِحَقِّ مَن اَرسَلتَه بِه وَ بِحَقِ کُلِّ مومنٍ مَدَحتَه ُ فیهِ وَ بِحَقِّکَ عَلَیهِم فلا اَحَدَ اَعرَفُبِ بِحَقِّکَ مِنکَ. ... با بندهی آلوده ات عاری نداری ..... خوش خرامان، خوش قدم، خاموش رفت هر کسی ... گفتم بیا که با من دل خسته سر کنی ..... می رود از حال و خواب از چشمهایم می رود
  64. عرفانی | نشریه ارمغان ملی | Page 5

    https://armaghanmille.wordpress.com/category/عرفانی/page/5/
    منصور را وقتی به سوی چوبه دار میبردند خرامان ونعره زنان میگفت: حق،حق،حق،تا ... عشق گوید: راه هست ورفته ام من بارها ... از نظر محققان، عصاره مفهوم دلبستگی مولانا را به موسیقی نشان میدهد. ... سازی که ناله از دل و دماغ بر می آورد. .... که رحیم غفاری میخواند: «بنای کشور جان لا اله الاالله» و وقتی ناله سر میدهد که: ..... و آن درم را پیش من نه ای جواد
  65. روضه های مختصر - حضرت هادی (ع) - Community - Google+

    https://plus.google.com/.../ce4e7b76-9eaf-4571-8b2b-a1d5dba810cb
    Share the right things with just the right people. .... ز دل سرودِ مدحَتَت سر، عاشقانه مى‏کنم ... چه سجده‏ها به مقدم گل سمانه مى‏کنم .... امام هادی (ع) فرمود : " مادرم به حق من عارف است و اهل بهشت است ، شیطان به او نزدیک ... امام دستور می‌دهد به شخصی که مال را بیاورید. ... مادر گفت : نذر کرده بودم که اگر از مرض ام خوب شدم از مال خودم ده هزار دینار به امام بدهم؛ ...
  66. افطاری تپه نورالشهدا - ۱۱ تیر 93 مصادف با ۴ ماه مبارک رمضان

    www.varkesh.com/.../افطاری-تپه-نورالشهدا-۱۱-تیر-93-مصادف-با-۴-ماه-...
    ۱۱ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دلت را با دل من آشنا کرد/ نه تو کردی نه من کردم خدا کرد .... میوه‌ای که بر سر شاخه، آن به آن از نداری به دارایی می‌رسد تا جا بیفتد؛ با ... اما اشتیاقِ کودکانِ همراه به ذوق آورده بودشان در اینکه جدی‌تر قدم بردارند و ..... لیک موسی را مقدم داشتند .... از همه ی دوستان که این برنامه رو برگزار کردند کمال تشکر رو از طرف خودم و خانواده ام دارم.
  67. مطالب قدیمی تر - کانون محققین و پژوهشگران فرهنگ سرای ...

    kpajooheshgaran.persianblog.ir/pages/1/
    سروران گرامی به دلیل کیفیت نامناسب عکسها این جلسه از تمامی بزرگان و ... من چه گویم که چه کرده با دلم همسر نااهل من شد قاتلم ... بر تن بی تاب من تابی بده تشنه ام من ، جرعه آبی بده ... ای انسان ها سر از خواب گران بردارید و از ماده پرستی بیرون آیید و دل از غم و غصه و عداوت ... حظه های سبز می پوید خرامان همسر است .... شادمان است می رود پا بوس.
  68. 93/01/22 - 93/01/31 - حقوق جزا و جرم شناسی

    crimelaw.ir/93014.aspx
    ۲۸ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - صدای یا حسین از دیوار زندان عبور می‌کند و به جوان می‌رسد. «تمام تنم با ... «اگر شما الان یا حسین می‌گویید من یازده سال است که یا حسین سر می‌دهم.
  69. کد پیشواز همراه اول نوحه های محرم حاج محمود کریمی | شیراز سانگ ...

    porsyar.com/detail/219987/article/4
    اجرای جدیددانلود رایگان مداحی کاروانها میروند - شیراز سانگ | دانلود آهنگ جدید. ... محرم سال ۱۳۹۲ – حاج عبدالرضا هلالی · دانلود نوحه شب پنجم محرم ۱۳۹۲ – کربلائی جواد مقدم ... و شاد شهرام رحمانیان به نام عشق و احساس دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای احسان گنجی با دلم حرفی بزن ... 46445, کاش من جای تو بودم, حاج محمود کریمی, 30 روز, 3000 ریال.
  70. سعدی شیرازی [بایگانی] - MYL.ir

    www.myl.ir/archive/index.php/t-1328.html
    نه طریق دوستانست و نه شرط مهربانی که به دوستان یک*دل، سر دست برفشانی ... من مانده*ام مهجور از او بیچاره و رنجور از او گویی که نیشی دور از او در استخوانم می*رود ... محمد جواد ظریف سفیر پیشین ایران در سازمان ملل٬ در سال ۱۳۸۴ در گفتگویی با رسانه*ها در ..... ای سر و پا برهنه با کاروان حجاز از کوفه بدر آمد و همراه ما شد و معلومی نداشت و خرامان ...
  71. دی ۸٩ - ظهر عاشورا

    ashoora61.persianblog.ir/1389/10/
    ۲۵ دی ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 15:35, 533, نوجوانان اکبر(ع) من ای گل پرپر من ... 08:33, 76, می رود عطشان سوی میدان شبه پیغمبر .... 9:23, 617, رسیده ام سر خاکت که زار گریه کنم ... آفتاب در حجاب، احساس را با اندوهی همراه می‌کند که در سینه عرش نشسته و به اشاره‌ای بغض ... کربلا و تنهایی‌های همه دل زینب(سلام الله علیها) ؛ حسین(علیه السلام) سخن می‌راند.
  72. دگر از عشق بیزارم - یک شعر

    1sher.com/دگر-از-عشق-بیزارم/
    ۲۳ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - غروب به چه دردی می خورد جزاینکه وقتی از راه می رسد دلم را می گیرد می برد وبه صلیب ... در وادی حضور تو سر ها بریده اند از قطره قطره خون تو عشق آفریده اند ای آشنا ی دشت پر ... موسی عباسی مقدم ... وکمی آنوری گذاشت از جیب من پول هزاری کشید وبعد آنرا به پای نه نه ام اکبری گذاشت ... خرامان سوی او رفتم ... نسخه تلفن همراه.
  73. گنجینه اسامی و نام های زیبای دختر - گــــــــپ دل

    asadtaali.persianblog.ir/post/69/
    ۱۹ مرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - گنجینه اسامی و نام های زیبای پسر و دختر ایرانی و ترکی همراه با معنی. پژوهشگران ..... آفره دخت: دختر آتش - دختری که در ماه آذر به دنیا آمده است .
  74. شش گوشه::دانلود مداحی هلالی،مقدم،کریمی - آخرین مطالب

    www.jostweb.ir/nqdmnxjtndmcqdsvdmcadnfrctcjnj.html
    + نوشته شده در دوشنبه سی ام دی 1387ساعت 10:42 توسط عاشق کربلا | نظر بدهید ... به مدت:7دقیقه54ثانیه و حجم:927کیلو بایت ... دانلود مداحی علیرضا شریف مهدی عبدالکریمی حمید علیمی محسن صائمی سید جواد ذاکر نریمان پناهی ... میخوام امشب و بخونم واستون از سر احساس · من ... یا اخا آن که دل از غیر تو ببریده من ... سرو خرامان من علی
  75. ••๑๑ تـــرانـه آهنگ های خواننــدگان ๑๑•• [آرشیو] - صفحه 3 - Asre ...

    dvb49.com/archive/index.php/t-112195-p-3.html
    ... ام، اما هستم تهی ماند و نشد آلوده دستم، من به دنیا دل نبستم هر چه بلا کشیده ام، من از وفا کشیده ام که از وفاداری این اهل وفا گذشته ام، من از وفا گذشته ام .... با صدای : مهـدی مقـدم آلبوم : ... عین ظلمست که تو مست خرامان باشی من به ... برده اون نگاه تو عقلو هوش من از سر عقلو هوش من از سر ..... با صدای : جواد یساری .... پایان روز آشنایی, همراه اندوه نگاهت
  76. ازتاریخ 1388/03/8 تا تاریخ 1388/03/14 - (¯`·.¤ پنجره امید¤.·´¯)

    adel_eminem.tebyan.net/default.aspx?DateArchive=1388-03-2
    بیوک ملکی. جواد ماهزاده. سید رضا محمدی. علی محمودی. متین محمدی. بهاءالدین مرشدی. .... وی افزود: من به شوخی به محافظان همراه می گفتم که اینها هم حفاظت می کنند، شما هم ..... انتخابات داشته باشیم اوضاع به نفع ماست و تاریخ به نفع ما به نتیجه می‌رسد». .... اقای موسوی از ته دل ارزو می کنم که بتوانید این رقابت را با موفقیت به پایان برسانید.
  77. دانلود نوحه عذبنی درب الشام - هیئت محبان جوادالائمه(ع) غرب ...

    www.linkjoor.ir/ntdcnxjtsqmdyctdqcjcqdsdsdcrctcmnj.html
    ملاباسم کربلایی ( عذبنی درب الشام ) به همراه ترجمه فارسی. ... دل من تنگه برات. دل من تنگه برات می خوام بیام تو حرمت، تا ضریحتو بگیرم به امید کَرَمت. کی میام به ...
  78. شخصی - کوچه ای بی انتها

    lukenzi.persianblog.ir/tag/شخصی
    ۲۱ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ترانه ای که برای هم نسلی های من روایتگر دوره ای از بهترین سالهای کودکی ... راستش خیلی دلم میخواد یکبار یک پست جامع و کامل در باب درس و مدرسه و ... عمو جواد به مدرسه میرود ... فعلا دست به نقد همین چهارشنبه میان ترم دارم و نشستم دارم میزنم تو سر .... اکنون که رفته ای جای خالی ات خیلی به چشم می آید. ... همراه همسرش هم بود.
  79. فرهنگی - کوچه ای بی انتها

    lukenzi.persianblog.ir/tag/فرهنگی
    ۲۱ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ترانه ای که برای هم نسلی های من روایتگر دوره ای از بهترین سالهای ... عمو جواد به مدرسه میرود ... فعلا دست به نقد همین چهارشنبه میان ترم دارم و نشستم دارم میزنم تو سر خودم و ... همراه همسرش هم بود. ... هرچند خوراکی هاش چنگی به دل نمیزنه اما فضاش رو دوست دارم. ..... دوستانی از ایران اومدن تو این چند هفته و بهشون خیر مقدم میگم.
  80. عکس شهدا - مداح شهید مصطفی حاج عنایتی

    madaheshahid.persianblog.ir/tag/عکس_شهدا
    ۴ روز پیش - شهید درفشان تا عملیات فتح المبین در محورهای مختلف به عنوان فرمانده محور و ... و بنام او که آتش عشقش تمامى دنیا و مظاهرش را بسوزاند و بنام او که مونس دل مومنان و ... را به من آموختند و سلام به برادر عزیز و معلمم عمو حمید، او که وسیله خیرى در راه من ... پس از پیروزی انقلاب اسلامی همراه با اعضای مسجد جواد الائمه (ع) از جمله بهزاد ...
  81. دانلود نوحه خرامان خرامان کریمی

    salamat.m93.ir/دانلود-نوحه-خرامان-خرامان-کریمی/
    خرامان خرامان کریمی. دانلود نوحه خرامان می روی مداحی خرامان خرامان می رود سوی میدان محمود کریمی دانلود مداحی. بیشتر. ..... به ذاکرین ، بزرگترین و کامل ترین ارائه دهنده آثار نوحه و مداحی اهل بیت (ع) ( حاج محمود کریمی ، کربلایی جواد مقدم ، مرحوم سید جواد ذاکر ، حمید علیمی و . ...... 1 مهدی اکبری اینجا کجاست داداش من، دلم داره می گیره 883 0:07:28
  82. تصاویر جدیدی از کشتار بیرحمانه حیات وحش در موته | دیده بان ...

    www.iew.ir/1392/12/22/23090
    ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به گمان من خیلی پیش از این امکان داشت با ردگیری گوشت فروشان اطراف .... با رییس محیط زیست عمان دیدار میکنه و از بریده شدن سر یه گوسفند ..... نوروز ۹۳ و هدیه کرد به تک تک مسئولین تا با این تصاویر دل انگیز! ... وقت عمل هست ، همراه شو ... از درب محکمه خرامان خرامان میرود تا برای دوستانش بگوید از قهرمانیهایش و چه ...
  83. دیباچه | گلستان سعدی - باب دوم، در اخلاق پارسایان

    www.dibache.com/text.asp?cat=3&id=1339
    ۸ تیر ۱۳۸۶ ه‍.ش. - من بنده امید آورده‌ام نه طاعت بدریوزه آمده‌ام نه بتجارت . اصنع بى .... دیدم که سخنم در آنها بى فایده است و آتش سوز دلم ، هیزم تر آنها را نمى سوزاند. تربیت و ...
  84. شعر نو فراق یاران

    www.shereno.ir/list/شعر+فراق+یاران.html
    ... آینه با یک سئوال ! این چهره ی مخدوش کیست؟ بی بهره است او از جمال! کو چشم و دن. بامداد همراه ... ن. سید جواد جزایری .... که آسان میرود از دست یاران دراین دوران ... گفتم سمانه ام کو؟ساز ترانه ام ... نام شعر: وداع شاعر: امیرحسین مقدم ... دیگر ندارم من به سر اندیشه وصل، ... ندانم این دل از من درکجا وکی راضیست؟ ... دیگر کَسش نبیند در رهگذر خرامان
  85. معرفی گروه های بانوان موسیقی | هفت گاه

    7gah.ir/بانوانی-که-برای-فجر-می-خوانند/
    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به گزارش سرویس موسیقی هفت گاه، بیست‌و‌نهمین جشنواره موسیقی فجر، بخش ... موسیقی بانوان در این چند سال با رکود همراه بوده و این برای بانوان هنرمند سخت و ... با قطعات تکراری به صحنه می‌روند؛ زیرا آهنگسازان هزینه‌های زیادی برای این کار .... نام آن‌ها؛ ای دل من، سرمگوی، آوای عشق، یاران مستین، آیین مستان، سرو خرامان و…
  86. سینمای ایران - سرو

    vafa48.persianblog.ir/tag/سینمای_ایران
    اما در بخش جوایز هم که همه چیز تقریبا بر وفق مراد من بود! .... فیلم با اینکه به نظر می‌رسد تولید مشترکی بین ایران و فرانسه و شاید لبنان است، ولی فضای کار چه در ...
  87. عقلانیت انطباقی - وب سایت ظهور

    zohur.net/16.htm
    به گزارش ظهور به نقل از مهر این نرم افزار تلفن همراه شبیه به نرم افزار وایبر عمل می ... جرارد افزود: من هنوز ناراحت دو دل شکسته‎ام و باید کمی بگذرد تا بتوانم تصمیم بگیرم. ... در این روزگار در دوران امامت شما و پیروی از شما به سر می‌بریم و کارهایمان افضل از .... سبز و خرم می‌شود، چهره دنیا خندان و قله‌های شرف و عظمت از تو شاداب و خرامان می‌شود.
  88. پیامک برای عشاق - اردبیل کولر شهر ایران

    ardabil.persianblog.ir/page/lovelysms
    در این دنیا که حتی ابر نمیگرید به حال ما / همه از من گریزانند ، تو هم بگذر از این تنها; دیروز ... دختران 2 دسته اند : دسته اول آنهایی که زیبا هستند و فورا ازدواج میکنند و دسته دیگر آنهایی که به دانشگاه میروند . ... آیا دائم به شما زنگ و اس ام اس میزند و از کار و زندگی می افتید؟ ..... سهمیه دل ما رو تو کدوم کارت میریزى که به دل ما چیزى نمیرسه.
  89. ‫مهدویت رو در رو با جاهلیت : موعود‬

    www.mouoode.ir/?p=1609
    آنگاه که کافران در دل های خود تعصب [ آن هم ] تعصب جاهلیت ورزیدند. ... به خدا قسم خداوند به انبیا و رسولان در مورد من بشارت داده، من آخرین انبیا و رسولانم و من ... که در این گفتارم تردید کند، در همه چیز تردید کرده و تردید کننده در آن در آتش جهنم است. ... زنان، حجاب درستی نداشتند و دنباله ی روسری های خود را به پشت سر می انداختند؛ به طوری که ...
  90. نقشه سایت - ذاکرین پرتال

    www.zakerinportal.ir/sitemap
    حمایت کرد از دست خدا بشکسته بازویى · در عزایت این دل دیوانه مى سوزد هنوز .... در ماتم آل علی خون همچو دریا میرود · ای یاد تو در عالم آتش زده بر جانها · من قافله سالار بیابان ...
  91. انجمن راسخون - ریشه و حکایت معروفترین ضرب المثل های فارسی

    ۸ دی ۱۳۸۹ ه‍.ش. - تا اونجایی هم که من چک کردم تاپیک مشابهی وجود نداشت که ریشه ضرب ... چون حرز جواد به کار می رفت و رفته رفته به صورت ضرب المثل درآمد. ... قوم چون در ایشان بنگریستند زبان به اعتراض بگشودند و گفتند: زهی مرد بی رحم و سنگین دل که خود .... از خود به کار می رود و اصطلاح فرانسه ضرب المثل بالا این عبارت است:.
  92. سی بهار (دهه فجر) - JameJamOnline.ir

    www1.jamejamonline.ir/paperctgs.aspx?SID=262
    اولین سفر من به همدان در سال‌های دهه 40 اتفاقا برای شرکت در یک جلسه مربوط به جوانان بود. ... زمانی آتش تنها راه تولید انرژی به شمار می‌رفت اما هرچقدر که انسان پیشرفت ... دیروز: عکس‌های امام پیشاپیش مردم حرکت می‌کنند و پشت سر، مردمی که با جان و دل راه ..... مطالعات جمعیت‌شناختی در سال‌های اخیر نشان می‌دهد که زنان نقش پیشرو در ساختار ...
  93. نوحه ها و مداحی های حضرت قاسم (علیه السلام) | قاسم بن حسن

    www.tvshia.com/...نامه.../2925-نوحه-ها-و-مداحی-های-حضرت-قاسم-علیه-الس...
    حاج مهدی سلحشور ردیف موضوع پخش اجرا حجم (KB) زمان 1 تا که از چهره ات نقاب افتاد (روضه، شب ... 4 تو خواستی کمی ز کار عشق سر در آوری (واحد،شب ششم محرم) 1529 0:04:20 سال 90 1. ... 3, در راه تو سعادتم احلی من العسل (واحد به همراه طبل زنی شب ششم محرم), 2,123, 0:06:01 ... 3, در دلم از غم صد چاک افتاد (نوحه ،شب ششم محرم), 3,410, 0:09:41.
  94. سایت سارا شعر - شاعران معاصر - محمد حسین شهریار - گزیده ...

    sarapoem.persiangig.com/link7/shahriyar.htm
    تا چشم جان ز غیر تو بستیم پای دل هر جا گذشت ... شب همه بی تو کار من شکوه به ماه کردنست روز ستاره تا ... اگر روزی به رحمت بر سر خاک من استادی جوانی ای بهار عمر .... گو به سر می‌رود از آتش هجران تودودم جان فروشی ..... به هواداری سرویست خرامان که مپرس
  95. خرداد ٩٠ - سربداران علی علیه السلام

    sarbedaranali.persianblog.ir/1390/3/
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - «اما من، به خدا قسم دست بیعت و تسلیم به آنان نخواهم داد و شما را هم به پیروی ... انصاری و ام‏ثابت، دختر سمرة ‏بن جُندَب از لعن او سر باز زده و گفتند: ..... هر دل شد حجله ای برای غم تو / هر دیده چو دجله است در ماتم تو .... مردم‌ و ملتهای‌ غافل‌ را سوق‌ به‌ سوی‌ ابرقدرتها می‌دهد و از اسلام‌ عزیز و قرآن‌ کریم‌ ... هرگز از یاد من آن سرو خرامان نرود.
  96. اشعار و متون ادبی هدیه به کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) - ...

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - سر قبر ام البنین بیاد عباس دخیل می بندیم و ... کرم زاده من گدا زاده مرا خدا به تو داده تو را به من داده. ... ز یمن مقدم نیکوی یار است شب قدری که ... اگر دل ها در این شبها خدایی است ... شاعر: جواد حیدری .... امید می رود که نگاهی به من کند ..... او آمده تا باور وایمان و صفا همراه دو صد عاطفه برما بخشد .... هست تا در سایه مهرت خرامان ماه و مهر ...
  97. مجموعه آثار دکتر اصغر هادی پور - عکس

    ax.niniyoo.com/مجموعه-آثار-دکتر-اصغر-هادی-پور.html
    ذاکرین دانلود نوحه مداحی روضه مناجات مداحی کریمی جواد مقدم حسین سیب سرخی هلالی حمید علیمی . ... شارژ همراه اول هزاری | مقادیر عجینة السمبوسک المقلی | اوضاع العراق بعد الانتخابات | کفشهای زنانه اسپرت | متن .... مادر ای ماه خرامان ..... سر به سینه ام بزار ..... تلخ پیوند تو را با دل رنجیده وُ بی حاصل و غم خسته ی من ! ... یابه خشکی می رود؟ دل ...
  98. مردان بی ادعا - درج آگهی رایگان

    www.tejaratgah.com/8150941b176737d73178511f122e913b-2.html
    خلاصه : **زبان ترجمان دل و کلید شخصیت است ** نواهنگی زیبا از بیانات مرحوم ... کریم است که همراه با ترجمه فارسی و کامل ترین صوت برای معروف، ارائه ترجمه به ... خلاصه : دانلود نوحه حدید ترکی از علیزاده دانلود رایگان کلیپ مذهبی نوحه و; شهید سید جواد ذاکر - دانلود. .... سر زدی بر من در این دل شب .... سرو خرامان من علی لاله بستان من علی.
  99. میرزابیگی خـــــادم بچه ارزشی ها - داستانهای موفقیتی

    mirzabeigi.com/category/16/داستانهای-موفقیتی
    دور قرآن همراه با نشانه گذاری آخرین صفحه تلاوت شده ... و به اعتراض توماس توجهی نکرد که گفت: ”ولی من این غذاها رو سفارش ندادم.” ... اگر به حرکت خرامان موجی چشم میدوزیم شما میدانید قضیه قضیه ی دیگری است! ... وقتی حوصله تان سر میرود چه میکنید؟ ... دردهای شمادر فراق ما دل ما رابیشتر آتش میزد،درست است که ما به هرچه میکنید آگاهیم اما ...
  100. موجان کجاست؟ - عمو تقی ساده موجانی

    amotaghi.persianblog.ir/post/80/
    ۱۹ مهر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - آنچه شما در زیر میخوانید نگاه من است به یک روستا در خطه خلجستان از توابع استان قم. ... چپ به روستای منصور آباد وسمت راست که باشکافی در دل کوه مشخص می باشد به ... مسیر جاده را که به سمت قله کوه می رود ادامه دهیم اینجا مشهور است به کَتِک ... رضا ساده همراه عباس ساده که پسر خواهر آقای بابائیان بود وقتی به داخل سالن ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.