دانلود آهنگ جدید ایرانی فارسی با لینک مستقیم و دانلود مداحی و دانلود نوحه

دانلود جدید ترین آهنگ، آلبوم،دانلود نوحه و مداحی موزیک ویدیو، فول آلبوم و رمیکس - Dowload new music دانلود جدید ترین آهنگ، آلبوم، موزیک ویدیو، فول آلبوم و رمیکس دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد

دانلود آهنگ جدید ایرانی فارسی با لینک مستقیم و دانلود مداحی و دانلود نوحه

دانلود جدید ترین آهنگ، آلبوم،دانلود نوحه و مداحی موزیک ویدیو، فول آلبوم و رمیکس - Dowload new music دانلود جدید ترین آهنگ، آلبوم، موزیک ویدیو، فول آلبوم و رمیکس دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد

بی تو خشکم، خاکم کریمی

بی تو خشکم، خاکم کریمی

مداحی بی تو خشکم، خاکم کریمی

نوحه بی تو خشکم، خاکم کریمی

مرثیه بی تو خشکم، خاکم کریمی

مدح بی تو خشکم، خاکم کریمی

سینه زنی بی تو خشکم، خاکم کریمی

دانلود بی تو خشکم، خاکم کریمی

دانلود مداحی بی تو خشکم، خاکم کریمی

دانلود نوحه بی تو خشکم، خاکم کریمی

دانلود مرثیه بی تو خشکم، خاکم کریمی

دانلود مدح بی تو خشکم، خاکم کریمی

دانلود سینه زنی بی تو خشکم، خاکم کریمی

  1. دانلود شب چهارم محرم 93 حاج محمود کریمی امام زاده علی اکبر چیذر ...

    www.farhangnews.ir/content/97290
    ۶ ساعت پیش - مراسم عزاداری شب چهارم محرم الحرام سال ۱۳۹3 با مداحی حاج محمود کریمی در هیات رایه العباس (ع) ... بخش دوازدهم - شور و مناجات (بی تو خشکم، خاکم.
  2. بی تو خشکم ،خاکم،خرابم (شور) محمود کریمی 4 | دانلود آهنگ ...

    www.newdownloadmusic.ir/.../بی-تو-خشکمخاکم،خرابم-شور-محمود-کر...
    ۱۰ دقیقه پیش - دانلود مراسم شب چهارم محرم ۹۳ با صدای حاج محمود کریمی هیئت رایت ... محمود کریمی 4 بی تو خشکم ،خاکم،خرابم (شور) محمود کریمی 4 تو غم این حرم و داری ...
  3. دانلود مداحی شب چهارم محرم ۹۳ حاج محمود کریمی - تیک ترانه

    tiktaraneh.irنوحه و مداحیمحرم 93
    ۲۵ دقیقه پیش - Mahmoud Karimi Rooze Ashoora Moharam 92 دانلود مداحی شب چهارم محرم ۹۳ حاج محمود کریمی ... بی تو خشکم خاکم خرابم بی تو هیچم | شور زیبا …
  4. دانلود مداحی های شب سوم و چهارم محرم از کریمی، مطیعی - صبح تفت

    sobhetaft.ir/-/دانلود-مداحی-های-شب-سوم-و-چهارم-محرم-از-کریمی،-مطیعی،-ار...
    ۵۸ دقیقه پیش - بخش اول - روضه حضرت زینب (س) [حاج محمود کریمی] [شب چهارم محرم 1436 - هیات رایه العباس (ع)] ... بخش دوازدهم - شور و مناجات (بی تو خشکم، خاکم.
  5. “حاج محمود کریمی” + دانلود - صدنیوز

    www.sadnews.ir/مداحی-شب-چهارم-محرم-93-با-نوای-حاج-محمود/
    مداحی “شب چهارم” محرم ۹۳ با نوای “حاج محمود کریمی” + دانلود. نشرشده توسط: 4 دقیقه پیش دراخبار فرهنگی ... بخش دوازدهم – شور و مناجات (بی تو خشکم، خاکم…) ۱۳۹۳-۰۸-۰۶.
  6. صوت/ مجموعه کامل محمود کریمی در شب چهارم محرم 93 - تی نیوز

    tnews.ir/news/69F332422702.html
    صوت/ مجموعه کامل محمود کریمی در شب چهارم محرم 93. ... مداحی "شب چهارم" محرم 93 با نوای "حاج محمود کریمی" + دانلود · جولان سیلاب در 4 شهرستان گیلان · رونمایی از گذرنامه ...
  7. دانلود مداحی حاج محمود کریمی شب چهارم محرم ۹۳

    irmoviedl.ir/149931/دانلود-مداحی-حاج-محمود-کریمی-شب-چهارم-محرم-۹۳.html
    ۲۱ دقیقه پیش - دانلود تمام مداحی های حاج محمود کریمی,دانلود زیباترین مداحی های کریمی ... دانلود تو غم این حرم و داری (زمینه) ... دانلود بی تو خشکم ،خاکم،خرابم (شور).
  8. شب چهارم محرم 1393 چیذر - پایگاه اینترنتی عبرات

    abarat.info/index.php/1392-06-28-18-19-40/.../231.../875----1393-
    ۳ ساعت پیش - شب چهارم محرم 1393. مراسم هیأت رایة العباس(ع). با نوای حاج محمود کریمی ... تو غم این حرمو داری ( زمینه ) ... بی تو خشکم خاکم خرابم ( شور ) ...
  9. دانلود مداحی شب چهارم محرم 93 حاج محمود کریمی

    www.takmelody.ir/دانلود-مداحی-شب-چهارم-محرم-93-حاج-محمود-ک.html
    ۴ ساعت پیش - جلسه کامل شب چهارم محرم 1393 چیذر با مداحی حاج محمود کریمی .:: ویژه محرم .... حجم : 3.59 مگابایت; بی تو خشکم خاکم خرابم بی تو هیچم | شور زیبا .
  10. دانلود مداحی شب چهارم محرم 93 حاج محمود کریمی - سی خنده

    www.30khande.ir/.../دانلود-مداحی-شب-چهارم-محرم-93-حاج-محمود-کریمی.ht...
    جلسه کامل شب چهارم محرم 1393 چیذر با مداحی حاج محمود کریمی ... زیبا عربی حجم : 3.59 مگابایت; بی تو خشکم خاکم خرابم بی تو هیچم | شور زیبا حجم : 6.29 مگابایت ...
  11. دانلود مداحی های شب سوم و چهارم محرم از کریمی، مطیعی، ارضی و ...

    yazdrasa.ir/-/دانلود-مداحی-های-شب-سوم-و-چهارم-محرم-از-کریمی،-مطیعی،-ار...
    ۳ ساعت پیش - بخش اول - روضه حضرت زینب (س) [حاج محمود کریمی] [شب چهارم محرم 1436 - هیات رایه العباس (ع)] ... بخش دوازدهم - شور و مناجات (بی تو خشکم، خاکم.
  12. دانلود مداحی های شب چهارم محرم93/کریمی... - اخبار - سایت خبری ...

    www.bloghnews.com/news/64430/دانلود-مداحی-های-شب.../کریمی....html
    ۳ ساعت پیش - دانلود مداحی های شب چهارم محرم93/کریمی... ... تو غم این حرمو داری غربت مادرمو داری (زمینه زیبا) ... بی تو خشکم خاکم خرابم بی تو هیچم (شور زیبا).
  13. گیفت بای - شب چهارم شور (بی تو خاکم..)

    giftbuy.ir/news/937829/شب+چهارم+شور+(بی+تو+خاکم..)
    ۴ روز پیش - شب چهارم محرم 93 چیذر + دانلود. اشعار محرم 93 حاج محمود کریمی چیذر. شور. بی تو خشکم خاکم خرابم. بی تو هیچم سردم سرابم. با تو خوبم خیرم ثوابم.
  14. مداحی "شب چهارم" محرم ۹۳ با نوای "حاج محمود کریمی" + دانلود ...

    iraninews.net/18622/مداحی-شب-چهارم-محرم-۹۳-با-نوای-حاج-مح/
    ۱ ساعت پیش - مداحی "شب چهارم" محرم ۹۳ با نوای "حاج محمود کریمی" + دانلود. سه شنبه ... زمینه (تو غم این حرمو داری) · بخش پنجم – ... شور و مناجات (بی تو خشکم، خاکم…).
  15. دانلود مداحی حاج محمود کریمی شب چهارم محرم ۱۳۹۳ | دانلود آهنگ ...

    asiaseda.irموزیکمذهبی
    ۱ ساعت پیش - دانلود مداحی حاج محمود کریمی شب چهارم محرم ۱۳۹۳ با بالا ترین کیفیت ویژه ماه محرم و ایام سوگواری. ... بخش دوازدهم – شور و مناجات (بی تو خشکم، خاکم…).
  16. Rassad.Ir | وبسایت خبری رصـــد

    www.rassad.ir/Print.aspx?ID=74241
    شب چهارم محرم 1393 مراسم هیأت رایة العباس(ع) با نوای حاج محمود کریمی. نوع خبر ... تو غم این حرمو داری ( زمینه ). حسین من ( ذکر ) ... بی تو خشکم خاکم خرابم ( شور ) ...
  17. ‫رامین کریمی-اهورا | Facebook‬

    https://www.facebook.com/ramin.karimiahoora?hc_location=timeline
    510 likes · 6 talking about this. ‎رامین کریمی-اهورا؛شاعر،ترانه سرا،نویسنده،مدرس فیلم نامه‎ ... خیس خیسی مثل بارون،خشک خشکم مثل صحرا من همین یه ذره خاکم،تو بزرگی قد دریا تو یه آیینه ی روشن،من یه دیوار ... من بی تاب من بودی؛ تو را معنا شدم،معنا،
  18. دیوان شمس تبریزی

    www.moridemolana.com/new_page_14.htm
    عجب خاکم که من از آتش عشق دماغ چرخ را پرباد کردم. ز شادی دوش آن ... چه گویم مرده بودم بی تو مطلق خدا از نو دگربار آفریدم. عجب گویی منم ...... گر سبزه و باغ خشک گردد ما از تو چریم ما چه دانیم ...... روا باشد که از چون تو کریمی نصیب من بود افسوس خوردن.
  19. دانلود مداحی شب چهارم محرم ۹۳ محمود کریمی - دانلود آهنگ جدید

    lapponia.asia/دانلود-مداحی-شب-چهارم-محرم-۹۳-محمود-کر-2/
    ... محرم 93 محمود کریمی. مجموعه کامل مداحی حاج محمود کریمی در شب چهارم محرم 1393 در هیئت رایه العباس (ع) ... بخش دوازدهم – شور و مناجات (بی تو خشکم، خاکم…) برچسب ها ...
  20. صوت/ مجموعه کامل محمود کریمی در شب چهارم محرم 93 - آی باراد

    ibarad.com/News/2280063
    ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - صوت/ مجموعه کامل محمود کریمی در شب چهارم محرم 93 ... – دودمهبخش یازدهم - ذکر (علی الحسین مولانا)بخش دوازدهم - شور و مناجات (بی تو خشکم، خاکم.
  21. مداحی "شب چهارم" محرم 93 با نوای "حاج محمود کریمی" + دانلود

    www.irancloob.com/717625bac72e5a43f41ca57587648cdb.html
    ۴ ساعت پیش - مداحی “شب چهارم” محرم ۹۳ با نوای “حاج محمود کریمی” + دانلود. اخبار فرهنگی و هنری ... بخش دوازدهم – شور و مناجات (بی تو خشکم، خاکم…) این مطلب را به ...
  22. علی کریمی: جای نویدکیا را هیچکس نمی‌تواند پر کند/ ...

    www.sepahanfc.irمصاحبه ها
    علی کریمی پس از تساوی تیمش برابر استقلال اظهار داشت: بالاخره این بازی به دلیل ۶ امتیازی بودن و همچنین سخت بودن آن ... من آن گلبرگ مغرورم که می میرم ز بی آبی ولی با منت و خواری پی شبنم نمی گردم. من اون خاکم به زیر پا ولی مغرور مغرورم به تاریکی منم تاریک ولی پر نور پر نورم ... تو میدونی که تا ابد اسم تو تو زاینده رود دلم جاریه
  23. واضح - مداحی شب چهارم محرم 93 با نوای حاج محمود کریمی + دانلود

    vazeh.com/n-9020681_مداحی-شب-چهارم-محرم-93-با-نوای-حاج-محمود-کریمی-دا...
    ۴ ساعت پیش - مجموعه کامل مداحی حاج محمود کریمی در شب چهارم محرم 1393 در هیئت رایه ... ذکر (علی الحسین مولانا) بخش دوازدهم - شور و مناجات (بی تو خشکم، خاکم...)
  24. نوای حاج | خبریاب - صفحه 1

    khabaryab.in/tags/نوای-حاج.html
    ۳ ساعت پیش - مداحی شب سوم محرم با نوای"حاج محمود کریمی" هیئت رایه العباس +دانلود ..... ذکر (علی الحسین مولانا ) - بخش دوازدهم - شور و مناجات (بی تو خشکم، خاکم .
  25. شب عاشورا شعر و روضه سال 1389 - مجمع یاس کبود

    yas135.com/fa/1390-10-01-12-53-06/603-amam-hossin
    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در انـتـظـار صـبـح فـردا بـی شکیبند هـر یـک زهـیـرند و بریرند و حبیبند ..... بی تو دل درگیر دنیا بی تو زودپیرمیشم آقا بی تو خشک خشکم اماباتومواجم همچون دریا ..... جونم رو بگیر تو بین الحرمین خاکم کن تو ایوون طلای نجف ... که پیشش همه افلاک حقیر است به آن باب کریمی که به پایش کرم و جود فقیر است و از جاه و ...
  26. دانلود آهنگ جدید - Part 2

    www.dlnewmusic.ir/page/2
    نماد ماه تولد شما همراه با نام ماه تولد با خط میخی در دستبندی کاملا چرم و بی نظیر. ... دانلود نوحه و روضه محمود کریمی شب چهارم محرم 93 ( مراسم کامل هیئت رایه العباس و مسجد الهادی ) ... 4- تو غم این حرمو داری | زمینه | Download ... 12- ی تو خشکم، خاکم
  27. خیمه -کلنا عباسک یا زینب :: ابرم و بارش بی پروایم | ولادت ...

    kheyme.blog.ir/post/1010
    غم تو سینه به سینه به این هزاره رسید | مصیبت حضرت علی اصغر علیه السلام | محسن حنیفی ... ابرم و بارش بی پروایم | ولادت حضرت امام حسین علیه السلام 1390 | حاج محمود کریمی | به همراه متن ... مثل خورشید کویری خشکم ... شکر آن چشم که خاکم گل شد.
  28. امام حسین(ع)،حضرت مسلم(س)،رقیه،قاسم - اردیب (ارابه) نگین ...

    navaieordib.persianblog.ir/page/1
    روی تو افتاده بی سرنوگلان ِپرپرم غم ندارم ای زمین از ... لبم خشـک و دلـم کانـون آتـش، دیده دریایی سرِ بشکسته از .... تو جوان برخیزم اگر از دست شدم پا به سر خاکم نِه
  29. دانلود مداحی - مذهبی دانلود

    religious01.persianblog.ir/tag/دانلود_مداحی
    وقتی مردم منو پاکم کن تو نجف آقا من و خاکم کن - شور قدمی · تو را تا دیده ام .... حاج محمود کریمی-روزا بی تو شبه تاره (مناجات با امام زمان) ...... آسمونی منم زمین خشک و بیاب.
  30. نخستین عکس از دختر علی کریمی منتشر شد - سلطان قلبها

    ma-soltan.persianblog.ir/post/3833/
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - علی کریمی صبح امروز در صفحه اجتماعی خود عکس هیما کریمی را منتشر کرد و نوشت: «سلام صبح بخیر، اینم هیما خانم ما که ... فرزندان داش علی کریمی
  31. پاسخ علی دایی به اقدام عجیب علی کریمی - سلطان قلبها

    ma-soltan.persianblog.ir/post/3919/
    ۳ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - من اون خاکم به زیر پا ولی مغرور مغرورم به تاریکی منم تاریک ولی پر نور پر نورم اگه گلبرگ بی آبم به شبنم رو نمیارم اگه تشنه تو خورشیدم به سایه تن نمی کارم من اون دردم .... حالا دایی در واکنش به این حرکت کریمی تصویر اصلی را روی ... داش علی از تو بیشتر از اینا انتظار داریم با علی دایی موافقم خوبه که کینه هارو ...
  32. انعکاس خبر مربیگری علی کریمی در آلمان - سلطان قلبها

    ma-soltan.persianblog.ir/post/3922/
    ۴ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - من اون خاکم به زیر پا ولی مغرور مغرورم به تاریکی منم تاریک ولی پر نور پر نورم اگه گلبرگ بی آبم به شبنم رو نمیارم اگه تشنه تو خورشیدم به سایه تن نمی .... آبند سایتونگ نوشت: علی کریمی بازیکن سابق بایرن مونیخ، کمک مربی ... اولین باری که علی پروین بی پرده از بازیکنی تعریف کرد همین علی کریمی بود.
  33. علی کریمی به ویژه برنامه نود نمی‌‌رود - سلطان قلبها

    ma-soltan.persianblog.ir/post/3565/
    ۶ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - من اون خاکم به زیر پا ولی مغرور مغرورم به تاریکی منم تاریک ولی پر نور پر نورم اگه گلبرگ بی آبم به شبنم رو نمیارم اگه تشنه تو خورشیدم به سایه تن نمی .... کریمی که در دوران فوتبالش تنها یک بار پیش از پیوستن به باشگاه بایرن ... کریمی در گفت‌وگوی کوتاهش با ورزش 3 می‌ گوید: به عادل فردوسی پور گفتم تازه ...
  34. کریمی: احساسات بی‌ریا باشکوه‌ترین بدرقه بود - سلطان قلبها

    ma-soltan.persianblog.ir/post/3573
    ۷ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - من آن گلبرگ مغرورم که می میرم ز بی آبی ولی با منت و خواری پی شبنم نمی گردم. من اون خاکم به زیر پا ولی مغرور مغرورم به تاریکی منم تاریک ولی پر نور پر نورم اگه .... علی کریمی ضمن تبریک عید سعید فطر با انتشار پیامی در صفحه ... کریمی در پایان یادآور شده است: این احساسات قلبی و بی‌رنگ و ریای شما مردمان پاک ...
  35. تمام لحظه هایم بی تو طوفانی است

    daryaie-bisahel.blogfa.com/
    تمام لحظه هایم بی تو طوفانی است - ... کریمی و بخشنده... حتی برای ... بر سر بالین پدر که رفتم خشکم زد پدرم سکته کرده بود من تنها بر سر بالین پدر و مادر تا آمدن خواهرهایم چه کشیدم فقط خدا می داند . ..... به آسانی مرا با ریشه از خاکم جدا کرد و به ره افتاد.
  36. عاشق بی گناه

    www.shishehomramfereshte.blogfa.com/author-shishehomramfereshte.as...
    خاکم نکنید. .... همه بی برگ شدند تو بهاری وبه اندازه ی باران خدا زیبایی. ...... دیوانگی شاخه ای خشک از تنه ی درختی کند و با شدت و هیجان زیاد آن ...... مگه نه که کریمی؟
  37. مردی از جنس عشق و احساس - مطالب بهمن 1389 - هواداران مجید خراطها

    m-kharatha.mihanblog.com/post/archive/1389/11/page/2
    خاکم نکنید ، بذارید اونم ببینه (ببینه) پیکر آشفته ی من بی رمق روی زمینه خاکم نکنید ، بش بگید حالا که مردم تو این جشن خشک و خالی ، اونو به خدا سپردم (اونو به خدا ...
  38. گلچین سینه زنی 1381 - ذاکرین

    حاج محمود کریمی · مرحوم سید .... افتاده به خاکی و من افتاده به خاکم ( واحد ), 3.87, 1828, 1272. بر خیز و ... با لب خشکت دو چندان جلوه دارد خنده تو ( واحد ), 1.35, 1153, 1140.
  39. من آن گلبرگ مغرورم(به یاد ناصر خان)... - حس سبز

    hesesabz.blogsky.com/1390/09/26/post-224/
    من آن گلبرگ مغرورم که می میرم ز بی آبی ولی با منت و خواری پی شبنم نمی گردم. من اون خاکم به زیر پا ولی مغرور مغرورم به تاریکی منم تاریک ولی پر نور پر نورم. اگه گلبرگ بی ... اگه من ساقه ی خشکم به دریا دل نمی بندم. اگه بارون پر ... برایت دعا می کنم که ای کاش خدا از تو بگیرد هر آنچه را که خدا را از تو می گیرد ... وب سایت علی کریمی
  40. انجمن راسخون - مجموعه کامل مداحی های محمود کریمی از سال 80 تا 89

    ۱۳ اسفند ۱۳۸۹ ه‍.ش. - افتاده به خاکی و من افتاده به خاکم · بر خیز و ای ... با لب خشکت دو چندان جلوه دارد خنده تو · مانده به سینه ... نمی تونم ببینم که دم به دم بی هوش میشی.
  41. صفحه بعد - مشاعره آنلاین - بیشه

    www.bisheh.com/Group.aspx?GroupID=24&p=2
    24hr4: دلتنگم و دیدار تو درمان من است/ بی رنگ رخت زمانه زندان من است ..... فاطمه: من شاخه ی خشکم تو بیا برگ و برم ده/ با زمزمه ی عاطفه هایت ثمرم ده ..... tilishiya68: من اشکم و من دردم من خاکم و من گردم// تو مهری و تو نوری تو عشقی و تو جانی .... moeinm: تو حکیمی، تو عظیمی، تو کریمی، تو رحیمی / تو نماینده فضلی، تو سزاوار ثنایی
  42. Google+

    https://m.google.com/.../6002969367035709282?...
    خنده بر لبهای خشکم دردم خندیدن تو ای خوش آن روزی ... بی تو تنهایی گریزان از من دیوانه است ... پای بر خاکم بنه وانگه نظر کن تا ببینی .... کریمی حمید5 months ago.
  43. نوحه های سینه زنی حضرت اباعبدالله الحسین (ع)

    www.aviny.com/occasion/ahlebeit/imamhosein/moharram/.../Nohe.aspx
    تهی دستم و بی نوا و فقیر مرا کس نخواند ... به صحن ابوالفضل خاکم کنید که خاکم دهد ... ببوسم حلق خشکت را، برو آهسته آهسته حسین جانم ... تو با من یار و هم دردی، وداعی در حرم کردی که دیگر ... این مرکب بی صاحب است، در شعله ی تاب و تب است یالش به ...
  44. متن کامل ترانه های مجید خراطها | تفریحی.کام

    tafrihy.com/متن-کامل-ترانه-های-مجید-خراطها/
    گل من خوب می دونی بی تو تک و تنهام عزیزم اگه تو نباشی ... گل خشک گل خشکی لای دفتر اشکی گوشه ی چشامه عکس تو گوشه ی طاقچه این همه خاطره هامه ... یه گل خشک و یه نامه تو دلم آوار .... به زیر خاکم هنوز نرفتی از .... تمام عکس های جنجالی نیکی کریمی.
  45. اشعار مدح امام رضا علیه السلام (46) - سهیل عرب

    www.ghasemiyoon.ir/tag/اشعار-مدح-امام-رضا-علیه-السلام
    بی تو من از جوانی خود سیر می شوم من در شعاع پرتو ..... برکه ی خشکم و گل آلودم ..... نوکر آن است که ارباب کریمی دارد. چهارشنبه ..... بر سر خاکم اگر آهوی تو گریه کند.
  46. پایگاه شعر مذهبی رضیع الحسین علیه السلام

    raziolhossein.blogfa.com/
    مگذار شود خشک دمی دیدة "میثم". چشمی که بگریم به تو بسیار اباالفضل. :: موضوعات مرتبط: .... غیر ارباب به هر بی سر و پا رو نزنیم ما که جلدیم سر بام ..... تا شوم خاک سپاه تو مگر خاکم کنی تا پایمال لشکرت گردم ... تو هنگام کریمی از گداها. نمی پرسی ...
  47. دلتنگ کــــــــــــربلا

    deltangekarbala74.blogfa.com/
    از دست تو ایــــوان طلا میخواهم. ایــام زیـــارتی مخصوص ... گویی می خواهد با زبان بی زبانی بگویید ... چه آقـــای کریمی .... به فدای لب خشکت! ... یک شبی کربلا خاکم کن.
  48. مرداد 1390 - Masoud

    masoudpop.blogfa.com/1390/05
    خاکم نکنید خاکم نکنید ، بذارید اونم برسه بذارید اونم ببینم وقتی به حرفم می رسه ... تو این جشن خشک و خالی ، اونو به خدا سپردم (اونو به خدا سپردم) ... از تو چه پنهون گل من ، من خیلی وقته بی توام ...... دانشگاه آزاد کرج است ، از سال 1374موسیقی را با نوازندگی پیانو نزد مهرداد تاج کریمی آغاز نمود و سپس به فراگیری تئوری موسیقی پرداخت ...
  49. جلسه شعرآیینی فرات برگزار شد + گزارش تصویری و متن ...

    aghigh.ir/.../جلسه-شعرآیینی-فرات-برگزار-شد-گزارش-تصویری-و-متن...
    ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خشکم دوباره مانده بدون ثمردلم ... گرم وهم بی خود و درگیر ای کاشیم ما ... گاهی اوقات اختیارات شاعری تو ذوق شنونده می زند. ... خشکسال خاکمان اما سر آمد با شما ... جشن عید غدیر با مداحی حاج محمود کریمی و حاج سید مجید بنی فاطمه+صوت.
  50. فضائل و مناقب اهل البیت (ع) - اشعار مناجاتی مخصوص ماه ...

    hoseinabbasi.blogfa.com/post-479.aspx
    خاکم خاکم تو دُرّ نابم کن ... تو بر چشمان خشکم اشک دادی. تو بیش از من به من ... تو خدایی، تو کریمی، تو غفوری، تو عظیمی ... یک لحظه بی تو بودن یک عمر اشتباه است.
  51. پستهای پربحث مرجان کریمی فر - هم میهن

    www.hammihan.com/profile_most.php?username=marjan88&page=5
    دریغم آمد نگویم از لذت بی نهایت این انتخاب خدایی دریغم آمد نگویم ... از مادرم, پدرم ,خاکم , ناموسم ,دخترم , دفاع کنم رفتم که ، دروغ ... انتظار داری تو رو که ببینن یاد فلسفه ی سقراط بیفتن؟؟ پسندیده اند : .... لبش هم از لب خشکم کویرتر شده بود ولی به شام ...
  52. بیــــــــدل پـــــــرواز

    bidelparwaz.blogfa.com/
    اینقدر این بیچاره رو برا ما تابو کرده بودن که هر وقت تو محله ای که بود ، زیر بازارچه از ... الان که فکر میکنم همون وقت هم همین طور بی صدا و آروم بود یه آدم بی آزار که هر وقت دیده بودمش ... بعد از اینکه تمام بدنم سرد میشه و خشکم میزنه تمام خاطراتم از همون خاک روبه آهنی و برف های تو کوچه ..... من رو همین جا نگه ام دار ، من رو همین جا پاکم کن خاکم کن.
  53. سوخته - جامعه مجازی آنلاین 98 - جستجو در پست ها

    online98.org/search/tab:posts/s:%23سوخته/pg:26
    کریمی. بر تیر نگاه تو دلم سینه سپر کرد تیر آمد و از این سپر و سینه گذر کرد چشم تو به زیبایی ... یک دسته چو من عاشق بی پا و سر اینجاست هر ناله که داری بکن .... من اینجا ریشه در خاکم من اینجا عاشق ... خار خشکم مزن ای برق به جانم آتش که هنوز آرزوی ...
  54. گل مریم

    aaalishahi.blogfa.com/
    نداری به کویت ز من بی نواتر. ندیدم کریمی به طاهایی تو. نداری گدایی به رسوایی من .... من اون خاکم به زیر پا ولی مغرور مغرورم به تاریکی منم تاریک ولی پر نور پر نورم. اگه گلبرگ بی آبم به ... اگه من ساقه ی خشکم به دریا دل نمی بندم. اگه بارون پربارم به ...
  55. تک اوزومم اوز دردیمه یانانیم

    javidatilmish.blogfa.com/
    ... میمیرم زبی آبی ولی با منت و خواری پی شبنم نمیگردم من اون خاکم به زیر پا،ولی مغرور مغرورم ... گلبرگ بی آبم ،به شبنم رو نمی آرم به سایه تن نمی کارم ،اگه تشنه تو خورشید م من اون دردم ... دارم اگر دنیا به کام من نمی چرخه اگه من ساقه ی خشکم ، به دریا دل نمی بندم اگه بارون پربارم ... اگر این اصل را رعایت نکنی یا کریمی می شوی یا مجیدی!
  56. آذر 1388 - اشعار محرم و صفر - blogfa.com

    8809.blogfa.com/8809.aspx
    ... تو مظطرم کند خشکم کند به شعله این داغ ماندنم .... اشعار مرثیه و نوحه خوانی حاج محمود کریمی -شب سوم 1388. پیراهن سیاه تو ... خود منم انیس کاروان اشک و آه تو خود منم پناه دختران بی پناه تو. خود منم بهای خون ...... تا که بر پا شد به خاکم خیمه ها. بی نظیرند ...
  57. شعر: روزآنلاین

    www.roozonline.com/index.php?id=116&tx_ttnews%5Btt...
    ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - وقتی تو می گویی وطن یکباره خشکم می زند. وان دیده ی مبهوت را با خون دل تَر می کنم. بی کوروش و بی تهمتن با ما چه گویی از وطن. با تخت جمشید ... از خاکم و هم خاک من از جان و تنم نیست. انگار که این قوم .... محمد مهدی کریمی. نگاه ۱/ نوروز ۹۳.
  58. خدایا به امید تو

    madmood.blogfa.com/9110.aspx
    بی آنکه بخواهم بغضم برای توست .... میدونی؟؟؟؟؟نمیدونی! ... پاس شوند کریمی ، پاس نشوند حکیمی ؛. نیفتم شاکرم ... تو. خشکم! تلخم! جاده اى انتظارم را نمیکشد که روزه ى یک پا ایستادنم را بشکنم! اما... اما آنقدر ... وای به حال روزی که خاکمان کنند!!! [ چهارشنبه ...
  59. باران عشق

    loverain-66.blogfa.com/
    بی هیچ دلیلی به از دست دادن فکر می کنم ... ﻗـﻔـﺲ ﺗﻨﮓ ﺩﻟـــﻢ، ﺧـــﺎﻟﯽ ﺍﺯ ﮐـــﺲ ﺑﺎﺷـد؛ ﯾﺎ ﺑﻪ ﻗــــﻮﻝ ﺗـﻮ ﭘـﺮ ﺍﺯ ﻧﺎﮐـــــﺲ ﻭ ﮐـــﺮﮐـــﺲ ﺑﺎﺷــــﺪ ؟!!!! ﻣـــﻦ ﻧـﻪ ﺗﻨﻬــــﺎ ﭼــﺸــﻤــﻢ .... یارب تو کریمی و رحیمی و عطوف. بــا عــذر و ... من اون خاکم به زیر پا ولی مغرور مغرورم به تاریکی منم تاریک ولی پر نور پر نورم اگه گلبرگ بی ... گه من ساقه ی خشکم به دریا دل نمی بندم اگه بارون ...
  60. مجموعه اشعارسید راشد سیدزاده

    seyed71.blogfa.com/
    تو باغ بی سرانجامی وآغازی برای من ... صبوری گلعذاری تو: نگارمن نگارمن نگارم. .... که من دراین زمین خاکم وتودرآسمان ماهی. .... من شاخه ی خشکم توبیابرگ وبرم ده.
  61. خرداد 1392 - ساقی عطشان حسین اباالفضل - بلاگفا

    atshan133.blogfa.com/1392/03
    تشخیص تو سخت است علی یا که رسولی پس لطف بفرما و ... ابن الحسنت گفته حسین بس که کریمی مانند حسن جود بود ... پرواز تا اوج شکوه بی مثالت آنجا که بال ... حالا که خاکم را سرشته دست‌هایت بگذار تا .... که خضر از لب خشکت گلاب می‌نوشد. تـو مـاه ...
  62. سلاله النبی - نجوا

    sollaleh.blogfa.com/cat-2.aspx
    سلاله النبی - نجوا - آه می کشم تو را با تمام انتظار ×××پر شکوفه کن مرا ای کرامت بهار. ... که به خاکم بسپارید کنار شهدا. + نوشته شده در پنجشنبه ..... صبح در اینه اما خبری نیست که نیست از تو بر گونه خشکم اثری نیست که نیست. جام می از لب ... بی تو منصوردلم را به چه داری بکشم پای در دامن سبز چه بهاری بکشم ...... تو کریمی و کریم.
  63. (روضه-نوحه-شور) ویژه شهادت حضرت علی اصغر - مادح

    www.madeh.ir/اشعار-مذهبی/علی-اصغر/3999-45-شعر-علی-اصغر.html
    حلق تو پاره پاره لای لای علی اصغر بر حالَت ای ستاره ... میون خیمه ها بی خوابه ، منتظر یه قطره آبه علی ، ببین ... عمّه تا دید که من آتشِ زیرِ خاکم سرِ زخمیِّ عمو داد ... لبان خشکت برهم مزن علی مزن تو آتش بر ..... یازده سال محرم (حاج محمود کریمی). 4,000 تومان.
  64. رئوفـــــــ اهل بیت - اشعار مناجات با خدا - page 11

    raoof.samenblog.com/category/اشعار-مناجات-با-خدا/page11/
    ۲۲ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - تو بر چشمان خشکم اشک دادی .... بی تو ای حِصن حصین درمانده ام .... تو خدایی، تو کریمی، تو غفوری، تو عظیمی ..... این سوز دل زارم پاکم کن و خاکم کن.
  65. حاج محمود کریمی - تنهاترین سردار

    www.hassanmojtaba.parsiblog.com/Archive/حاج+محمود+کریمی/?P=2
    جلسه کامل شب اول محرم 1387 حاج محمود کریمی را که در هیئت رایت العباس (ع) - تهران اجرا شده است را می توانید به صورت صوتی و تصویری ... تو خیمه ها یکی بی تابه بی تابه ..... افتاده به خاکی و من افتاده به خاکم ... با لب خشکت دو چندان جلوه دارد خنده تو.
  66. دل شیدا - شعر و نوحه حضرت رقیه (س)

    sheida-14.blogfa.com/post/33
    لبم ازتشنگی خشک است وجوهردرصدایم نیست ... بی تو برای گریه چه بی رنگ میشود .... در همین ویرانسرا خاکم کنید ... خرابه چراغونه امشب-(زمینه)-حاج محمود کریمی.
  67. متن مداحی تک امام حسین

    www.aein-mastan.rozblog.com/tag/متن+مداحی+تک+امام+حسین
    ۲۹ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بی تو کارم تمومه عشق تو آبرومه. عادت کردم به درد بغضی ... قسم به لبهای خشکت به جون اکبرت ... متن سینه زنی زمینه شهادت امام حسین (ع) - منم عار او، او بود یار من - محمود کریمی. منم عار او، او ... به صحن ابوالفضل خاکم کنید. که خاکم دهد ...
  68. خـاتــــون قصـه ‏هـا - گوش نوازانه

    khaatoon-e-ghesse.blogfa.com/cat-6.aspx
    یتیمان تو بی تاب و پریشان شده یک سر ... ندیدم کریمی به طاهایی تو .... یه لحظه یاد این بیت هم افتادم: چو بر خاکم بخواهى بوسه دادن...لبم را .... چگونه گویم درخت خشکم؟
  69. دانلود آهنگ جدید ایرانی - و

    downloadnewsong.ir/tags/و/page/2/
    دانلود آهنگ جدید گروه سون من بی تو میمیرم آرش و امیر قنادی ... دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مسعود کریمی به همراهی نیما ای پور به نام. شما هم اومدید آهنگ جدید دانلود ... جهان خیس میشه تو چشمای خشکم. دلم تنگ ..... اگه زندونی خاکم من و تو این قفس دریاب.
  70. اشعار لکی

    www.laksoroodeh.blogfa.com/
    اِ تور عیسی کار خدا، پل پیچ بی أر میخ خصه. اِ کاسه ماسِ ... عشق تو چوی پنجریه نماو گرّی بُوئه سری(عشق توچون پنجره است که نبایدلحظه ای بسته شود ... پشتم فره خاکی بیه دی باکم اِ خاکم نیه(پشت من خیلی خاک شده وترسی ازخاک ندارم ... اِ کُل خمه ها کول لچم ، سیلی اِ حوشکی دم بهه(اینهمه غم که روی لب هایم نشسته،نگاهی به دهن خشکم بکن.
  71. مرد تنها پروفایل - کلوب

    www.cloob.com/name/dehkade_saheli55/مرد_تنها
    روزهایـی کـه بـی تـو می گـذرد گـرچه بـا یـاد تـوست ثـانـیه هـاش آرزو بـاز می کـشد فـریـاد: در کـنار تـو می گـذشت٬ ای کـاش! ... شراره کریمی , shararekarimi ... شـروع هـفتہ تـو را مـے بـیـنـمــ ، باقـے هـفتہ بـہ פֿامـوش ڪرבטּ פֿوבمـ در اتـاقـمـ مـشـغولـمـ...(!) ... من آن خاکم به زیر پا ولی مغرور مغرورم به تاریکی منم تاریک ولی پر نور پر نورم اگه ...
  72. 11 شعر کوتاه عاشقانه - عکس

    www.rahafun.com/شعر-عاشقانه.html
    با من بی کس تنها شده، یارا تو بمان همه رفتند از ... به بوی زلف تو از خویش می روم بی شک ... تو مثل رودی و من مثل شاخه ای خشکم ... من از آغاز در خاکم ، نمی از عشق می بینم
  73. اشعار مذهبی - مناجات

    janatmahdi.blogfa.com/category/19
    پیش مردم آبرویم را مبر من ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ هر کجا رفته ام حرفِ کریمیِ خدایم را زدم. کاشکی باور ... خیری ندیده ام من از عمری که بی تو رفت. این عمر اگر به .... خاکم ، که زیر پای تو احساس می‌شوم. سنگم ، که با ..... چشم خشکم را ز اشک خجلتم نمناک کن.
  74. 1.اس ام اس ورزشی - اس ام اس عاشقانه SMS Love - Blogfa

    3ib-sms.blogfa.com/author/1
    نفس شاید دلیلی باشد برای زندگی اما بی شک “تو” بهانه ی آنی قلب تو قلب منه .... لب خشکم ببین چشم ترم را / بیا از باده پر کن ساغرم را ..... با توجه به با غیرت بازی کردن علی کریمی در تیم ملی مقابل اردن: تو ...... گذر کن بر فراز خاکم ای دوست صفایی ده به قلب پاکم ای دوست بخوان شعری زدوران رفاقت که در خاک سیاه غمناکم ای دوست
  75. بروزترین مداحی های حاج محمود کریمی - گلچین سینه زنی سال ...

    haj-mahmoud.blogfa.com/post/1
    بروزترین مداحی های حاج محمود کریمی - گلچین سینه زنی سال 81 - حاج محمود ... گلشنم عمو حسین ( واحد ) 3.46 ای بی کفن حسین من ( زمینه ) 1.24 ای که به عشقت اسیر ( واحد ) ... 1.36 ساقی دشت نینوا ( واحد ) 1.51 افتاده به خاکی و من افتاده به خاکم ( واحد ) 3.87 بر ... 1.01 با لب خشکت دو چندان جلوه دارد خنده تو ( واحد ) 1.35 مانده به سینه آخرین نفس ...
  76. ایذه سرای من - شعر و موسیقی

    www.izeh1.blogfa.com/category/3/شعر-و-موسیقی
    علی کریمی (2). دکتر موسوی (2) ... دور باشم بی کسم،نزدیک باشم ناکسم! ... یک ذره ز مهرش به دلم هیچ اثر نیست خاکم به سراِی وای خدا این سرخرکیست. پسر ... تو را چون نان و بابا دوست دارم / شبیه سیب و سارا دوست دارم .... بی موج هات خشکم و با درد سرکنم.
  77. [DOC]3300

    rumisite.com/Books/Shams7.doc
    نه چشم گشته ای تو که بی آگهی ز خویش ما را حجاب دیده و دیدار آگهی. زان همدم لبی که .... بر لب تو لب نهاد زان شکرین لب شدی خشک لبان را ببین چونک سقا یافتی. خواجه بجه از ...... چو اشتهای کریمی به لوت صادق شد گران نباشد بارانیی به بورانی. نه کمتری ...... اخلایی اخلایی، به کوی او سپاریدم بران خاکم بخسبانید کآن سرمه ست و بینایی.
  78. [DOC]جلد سیزدهم

    www.sufism.ir/books/download/farsi/divan-shams/shams-13.doc
    نه چشم گشته ای تو که بی آگهی ز خویش .... ما و منی پاک رفت ماء منی خشک شد ...... چو اشتهای کریمی به لوت صادق شد ...... بران خاکم بخسبانید کآن سرمه ست و بینایی
  79. تنها بهونه

    www.5862.blogfa.com/
    ۴ شهریور ۱۳۸۸ ه‍.ش. - نمیدونم چرا هروقت حالم خوشه بی خیاله این وبلاگمم اما هر وقت دلتنگم ....... دیشب دور ... الان تو این ساعت تنها نشستم و فقط دارم اینو می شنوم بارها و بارها .... ممنونم از ... رگ خشک بودن من از تن تو .... تو کریمی ... تو عالمی ... اگه من حسرت خاکم
  80. الان داری چه آهنگی گوش میدی؟ - انجمن تخصصی اس ام اس و پیامک

    forum.hdsms.ir/thread-277-post-84895.html
    ۲۲ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 10پست - ‏5 نویسنده
    برو عزیز بدون تو دلم میگیره فقط بدون اینجا ... بعد تو عشق دیگه برای من حرومه برو ولی ... از حاج محمود کریمی .... تر و خشکت کنه یه مرد دیگه ... خداحافظ که رفتم بی بهونه ... وقتی خاکــــــــــــم میکنیـــــــد دوپاکـــــــــــت سـیــــــــگار ،.
  81. بروزترین مداحی های حاج محمود کریمی - آخرین مطالب

    www.jostweb.ir/zdmadtfnrcqdsvdmcadnfrctdtfj.html
    گلچین فاطمیه 84 - حاج محمود کریمی(18) · گلچین رمضان 82 - حاج محمود کریمی(14) . ... در خان غم چو عالمیان را صلا زدند ( واحد ) 1.16 از کوچیکیم عشق تو شد یا حسین ( واحد ) ... ناز گلشنم عمو حسین ( واحد ) 3.46 ای بی کفن حسین من ( زمینه ) 1.24 ای که به عشقت ... 1.36 ساقی دشت نینوا ( واحد ) 1.51 افتاده به خاکی و من افتاده به خاکم ( واحد ) 3.87 ...
  82. مجلات : شرح مناجات شعبانیه

    www.hawzah.net/fa/magazine/magart/5764/6748/80595
    چون چنینبارگاهی است، اکنون او بی نیاز است تو نیاز ببر، که بی نیاز، نیاز دوست دارد.به واسطه آن نیاز، ..... کریمی که مکانش لامکان بی, صفا بخش تمام گُلرخان بی. نگه دارنده روز و ...... تنم بپوسد و خاکم به باد ریزه شود, هنوز مهر تو باشد در استخوان ای دوست. مرا رضای تو ..... راستی را تو اعتدالی دان, که ازو شاخ خشک گیرد برگ. سخن راست ...
  83. منجی - شعر و داستان

    monji14.blogfa.com/category/3
    «زینت دوش نبی روی زمین جای تو نیست خار و خاشاک زمین منزل و ماوای تو نیست» ای امیر شهدا خواهر ... سینه ات جایگه بوسه پیغمبر بود بی حیا شرم بکن سینه من جای تو نیست! این صدا ها که رسد ...... من اگر بی تو بمانم؛ خشکم، بی جانم آفتاب آمده بود ... بخشیده به همسایه، چه قران کریمی در خانهء زهرا همه ..... من که خاکم ، آدمی زاده ی سودای من است
  84. دیوان شمس تبریزی غزلیات، رباعیات و ترجیعات ارائه شده ...

    sarapoem3.persiangig.com/pdf/Divan_e_Shams(Molana).txt
    ... خوشتری ز آتش هجر تو منم خشک دهان چرا چرا مهر تو جان نهان بود مهر تو بی نشان بود در ...... که صد طبل و علم دارد مرا یار شکرناکم اگر بنشاند بر خاکم چرا غم دارد آن مفلس که ...... و کریمی شبکی روز آری از برای دل پرآتش یاران چه شود ور دو دیده به تماشای تو ...
  85. مرداد 1389 - ورق پاره های فراری - blogfa.com

    talkhandeman.blogfa.com/8905.aspx
    مسئول کتابخانه : آقایون چشم ، ولی ما هم تو مضیقه ایم در اسرع وقت امرتون اطاعت میشه ... مسئول کتابخانه : دیگه دارین بی حرمتی میکنید برین بیرون همینه که هست . ... که اون وسوسه لعنتی اومد سراغم تو یه چشم به هم زدن دیدم روی یخ وایسادم همین طور که آروم آروم رو یخ میرفتم یه دفهعه خشکم زد . ... ماجرای علی کریمی، از انتقاد تا روزه‌خواری!
  86. هزار و یک آهنگ: دانلود آهنگ ای که لبات تنوره داغ بوسه - میخوام ...

    www.1006mp3.ir/2014/08/blog-post_206.html
    ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - من اگه خاکم مثل خاک رودم..سینه خشکم واسه تو هلاکه میخوام که با ... دانلود آهنگ یار من بی وفا شد و رفت (منم عکساشو پاره کردم) از شهره. دانلود از لینک ...
  87. فرهادمجیدی | Search Instagram | Pinsta.me - All Instagram ...

    pinsta.me/tag/فرهادمجیدی
    ﻣﻦ آن ﮔﻠﺒﺮگ ﻣﻐﺮورم ﮐﻪ ﻣﯽ ﻣﯿﺮم ز ﺑﯽ آﺑﯽ وﻟﯽ ﺑﺎ ﻣﻨﺖ و ﺧﻮاری ﭘﯽ .ﺷﺒﻨﻢ ﻧﻤﯽ ﮔﺮدم ﻣﻦ اون ﺧﺎﮐﻢ ﺑﻪ زﯾﺮ ﭘﺎ وﻟﯽ ﻣﻐﺮور ﻣﻐﺮورم ﺑﻪ ﺗﺎرﯾﮑﯽ ﻣﻨﻢ ﺗﺎرﯾﮏ وﻟﯽ ﭘﺮ ﻧﻮر ﭘﺮ ﻧﻮرم اﮔﻪ ﮔﻠﺒﺮگ ﺑﯽ آﺑﻢ ﺑﻪ ﺷﺒﻨﻢ رو ﻧﻤﯿﺎرم ... ﮐﻪ اﺷﮑﺎﻣﻮ ﺑﻪ ﺟﺰ ﻣﺤﺮم ﻧﻤﯽ ﺑﯿﻨﻪ اﮔﻪ ﻣﻦ ﺳﺎﻗﻪ ی ﺧﺸﮑﻢ ﺑﻪ درﯾﺎ دل ﻧﻤﯽ ﺑﻨﺪم اﮔﻪ ﺑﺎرون ﭘﺮﺑﺎرم ﺑﻪ ﺻﺤﺮا دل ﻧﻤﯽ ﺑﻨﺪم 4444 ... خطاب به علی کریمی در پی خداحافظی وی @farhaddddddd #farhadmajidi #فرهادمجیدی ...
  88. افسران - حسینیه افسران

    www.afsaran.ir/group/77?Link_sort=visit&Link_page=237
    تهی دستم و بی نوا و فقیر مرا کس نخواند ... به صحن ابوالفضل خاکم کنید که خاکم دهد بوی .... حاج محمود کریمی حاج حسین خلج ... خشکم زده کنار تو از خنده‌هایشان خواهم بلند ...
  89. دانلود گلچین تمام مداحی های حاج محمود کریمی از دهه ی 80 تا 89 ...

    namadownload.com/دانلود-گلچین-تمام-مداحی-های-حاج-محمود-ک/
    ۱۵ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دانلود تمام نوحه های محمود کریمی از ابتدای کار تا سال 89 ... ای بی کفن حسین من ( زمینه ), 1.24, 1519, 1689 .... افتاده به خاکی و من افتاده به خاکم ( واحد ), 3.87, 1329, 794 ... با لب خشکت دو چندان جلوه دارد خنده تو ( واحد ), 1.35, 820, 707.
  90. اشعار مناجات با خدا - آموزش مداحی و اشعار مذهبی

    mahdivahidi.loxtarin.com/cat/203/
    بى تو درخت میوه هم بدون بار می شود ..... تو خدایی، تو کریمی، تو غفوری، تو عظیمی ... چشم خشکم را ز اشک خجلتم نمناک کن ... با محنت بسیارم پاکم کن و خاکم کن.
  91. 16 - Farsi.Ru - گفتو گوی

    www.farsi.ru/forum/?page=16&section=290
    ۲۰ مرداد ۱۳۸۵ ه‍.ش. - 40پست
    گشته شایسته آغوش کریمی آتش ... بی تو قصد جان می کند این عید و بهارم بی تو این چه عیدی و بهاری است که دارم بی تو ... من هیمه خشکم همین بودم همینم
  92. بـیـسـت » » شرحی بر 62 سال زندگی زنده یاد ناصر حجازی

    20ist.com/archives/37263
    هیچوقت خاطره ی زیبای بی تفاوتی اش به انتخابات خبرگان را از یاد نمی برم که حاضر نشد برای ... روحت شاد ناصر خان، مرد مثل تو و علی کریمی تو این ورزش کم پیدا میشه. ... من اون خاکم به زیر پا ولی مغرور مغرورم ... اگه من ساقه ی خشکم به دریا دل نمی بندم.
  93. اشعار مناجات با خدا - آموزش مداحی و اشعار مذهبی

    mahdivahidi.ir/tag/.../اشعار%20مناجات%20با%20خدا%20.htm
    بى تو درخت میوه هم بدون بار می شود ..... تو خدایی، تو کریمی، تو غفوری، تو عظیمی ... چشم خشکم را ز اشک خجلتم نمناک کن .... با محنت بسیارم پاکم کن و خاکم کن.
  94. اشعار مناجات با خدا

    mahdivahidi.ir/tag/اشعار%20مناجات%20با%20خدا%20/
    بى تو درخت میوه هم بدون بار می شود ..... تو خدایی، تو کریمی، تو غفوری، تو عظیمی ... چشم خشکم را ز اشک خجلتم نمناک کن ... با محنت بسیارم پاکم کن و خاکم کن.
  95. 19 - دانلود آهنگ غمگین | ناکامان

    nakaman.ir/page/19
    گفتی که بی تــو مردنو شکستـــه در خـود منه. حالا که میمیــرم برات حالا که ... یه لحظه خشــکــم میزنه یه لحظه گریـم میگیره ... وقتی که خـاکم میکنن بهش بگیــــن پیــــشم نیــاد. بگین که .... دانلود آهنگ احساسی و عاشقانه اگه ممکنه از امیر کریمی · دانلود آهنگ ...
  96. [PPT]دریافت

    bayanbox.ir/id/4220161373284025971?download
    به چون تو محتشمی بی بها سخن ندهم بده ز لعل شکربار قند و بستان دُر ..... تکرار (خ): خیال خال تو با خود به خاک خواهم برد که تا زخال تو خاکم شود عبیر آمیز; تکرار(ق): قیامت قامت و ..... با دماغ خشکم آخردیده تر باری چراست; 3) با لبی وصد هزاران خنده آمد گل به باغ از کریمی گوییادر گوشه ای بویی شنید; 4 ) دلدار گفت لوح دل از نقش من بشوی
  97. مزار سعدی و برگ اخر شدالازار - درباره تاریخ و فرهنگ مردم ممتاز ...

    w3.naria.ir/view/5.aspx?id=845
    در آن مقاله آمده است: « مهمترین نکته که بی تردید الحاقی بودن ذکر مقبره شیخ را در شدالازار اثبات می کند، .... مشتمل بر 1113 صفحه به کوشش شادران دکتر بهمن کریمی در سال 1338 خورشیدی انتشار یافته است که در ... که از بوی دلاویز تو مستم ... وگرنه من همان خاکم که هستم( تاریخ وصاف، جلد دوم، صفحه 243) .... که آبی بر لب خشکم چکاند.
  98. متن های عاشقانه جدید ۹۳ - فازتوفان

    www.faz2fun.ir/post/6352/متن-های-عاشقانه-جدید-۹۳.html
    آب از تو طوفان شد ، خاک از تو خاکستر ... از شوق تو بی تاب تر از باد صباییم بی روی ... من از آغاز در خاکم ، نمی از عشق می بینم ... تو مثل رودی و من مثل شاخه ای خشکم ... چهاردهمین جشن حافظ با حضور بازیگران و هنرمندان · عکس های جدید 2014 نیکی کریمی ...
  99. دل «شهاب» برایت تنگ شده | قطعه 26 |

    www.ghadiany.ir/1390/10000
    ۲۴ آبان ۱۳۹۰ ه‍.ش. - مثل دل شهدا که خیلی برایت تنگ شده بود، اما تو با کلید ایمان و خودباوری، قفل در ... حالا که ساکن قطعه ای از بهشت شده ای، سلام ما را به کریمی و برادران دستواره برسان. ..... بی نهایت از شما سپاسگزاریم با وجود اینکه سید نیستید ولی از نسل ..... که عید قربان سرشماری شون کرده بودم دیدم، خشکم زد، از پلاکارت ها فهمیدم این ...
  100. آبان 1389 - پلاکِ شهادت

    www.epelak.net/8908.aspx
    ۳۰ آبان ۱۳۸۹ ه‍.ش. - از هر گیتی که رد می شد محافظین و مسئولین حراست می گفتند تو دیگه کجا بودی؟! پسرک بی توجه به سوالشان می دوید و ناگهان در جمعیت انبوه جلوی در گم شد. فرید به مسئولین ...... خشکم زد. تمام پیراهنش قرمز و خونی بود. با تته پته پرسیدم که چه شده؟ ..... «کمال همنشین در من اثر کرد/ اگرنه من همان خاکم که هستم». من انیس ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.