دانلود آهنگ جدید ایرانی فارسی با لینک مستقیم و دانلود مداحی و دانلود نوحه

دانلود جدید ترین آهنگ، آلبوم،دانلود نوحه و مداحی موزیک ویدیو، فول آلبوم و رمیکس - Dowload new music دانلود جدید ترین آهنگ، آلبوم، موزیک ویدیو، فول آلبوم و رمیکس دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد

دانلود آهنگ جدید ایرانی فارسی با لینک مستقیم و دانلود مداحی و دانلود نوحه

دانلود جدید ترین آهنگ، آلبوم،دانلود نوحه و مداحی موزیک ویدیو، فول آلبوم و رمیکس - Dowload new music دانلود جدید ترین آهنگ، آلبوم، موزیک ویدیو، فول آلبوم و رمیکس دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد

کجای لحظه هامی تو که هر جارو بگی گشتم به جای زندگی کردن پی دیوونگی گشتم

کجای لحظه هامی تو که هر جارو بگی گشتم به جای زندگی کردن پی دیوونگی گشتم پی دیوونگی گشتم نگو دل کندن آسونه که من اصلا نمیتونم اگه حالم رو میپپرسی جوابش رو نمیدونم جوابش رو نمیدونم کجای زندگیمی تو که من میگردم و نیستی یه روزی مطمئن بودم پای حرفات وایمیستی پای حرفات وایمیستی.. تو هر جارو بگی گشتم که شاید باز پیدا شی به عشقت زنده موندم کاش هنوزم عاشقم باشی هنوزم عاشقم باشی هنوزم عاشقم باشی من از وقتی گمت کردم شب و روزم زمستونه هوای هر جا صاف باشه هوای خونه بارونه هوای خونه بارونه من از وقتی گمت کردم تمام رویاهام گم شد تو چی میدونی از اونی که قصش حرف مردم شد که قصش حرف مردم شد کجای زندگیمی تو که من میگردم و نیستی یه روزی مطمئن بودم پای حرفات وایمیستی پای حرفات وایمیستی.. تو هر جارو بگی گشتم که شاید باز پیدا شی به عشقت زنده موندم کاش هنوزم عاشقم باشی هنوزم عاشقم باشی