دانلود آهنگ جدید ایرانی فارسی با لینک مستقیم و دانلود مداحی و دانلود نوحه

دانلود جدید ترین آهنگ، آلبوم،دانلود نوحه و مداحی موزیک ویدیو، فول آلبوم و رمیکس - Dowload new music دانلود جدید ترین آهنگ، آلبوم، موزیک ویدیو، فول آلبوم و رمیکس دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد

دانلود آهنگ جدید ایرانی فارسی با لینک مستقیم و دانلود مداحی و دانلود نوحه

دانلود جدید ترین آهنگ، آلبوم،دانلود نوحه و مداحی موزیک ویدیو، فول آلبوم و رمیکس - Dowload new music دانلود جدید ترین آهنگ، آلبوم، موزیک ویدیو، فول آلبوم و رمیکس دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد

حمید علیمی اگر ساقی حسین است ، من می نخورده مستم

حمید علیمی اگر ساقی حسین است ، من می نخورده مستم


  1. اگر ساقی حسین است ، من می نخورده مستم - شاهکارهای حمید علیمی

    masterpiece-alimi.blog.ir/1393/05/14/AGHAR-saghi-hossein-ast
    ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دریافت عنوان: اگر ساقی حسین است حجم: 2.14 مگابایت توضیحات: 85.
  2. مداحی حمید علیمی/اگر ساقی حسین است، من می نخورده مستم+ ...

    tnews.ir/news/E85318697596.html
    ۴ روز پیش - مداحی حمید علیمی/اگر ساقی حسین است، من می نخورده مستم+دانلود.
  3. مداحی حمید علیمی/اگر ساقی حسین است، من می نخورده مستم+دانلود

    www.ghatreh.com/.../مداحی-حمید-علیمی-اگر-ساقی-حسین-است-نخورده-مس...
    ۱۲ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دانلود صوت مداحی با نام اگر ساقی حسین است، من می نخورده مستم - ا ا مداحی حمید علیمی/اگر ساقی حسین است، من می نخور.
  4. Hamid Alimi - گلچین سینه زنی - اگر ساقی حسین است من می ...

    www.youtube.com/watch?v=T3x3KoSl-44
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بارگذاری توسطZzzekr Media Channel
    Hamid Alimi - گلچین سینه زنی - اگر ساقی حسین است من می نخورده مستم. Zzzekr Media Channel. SubscribeSubscribedUnsubscribe 836 ...
  5. مظلومانه : مداحی سینه زنی روضه نوحه مصیبت امام حسین محرم ...

    www.mazlomane.com/
    20, حمید علیمی, اگر ساقی حسین است ، من می نخورده مستم. Alimi-Mazlomane.com (8).mp3. Size : 2030 Kb. حذف. 21, حمید علیمی. بیا تا یه سیب سرخ را بو کنیم ، وسط ...
  6. اگر ساقی حسین است، من می نخورده مستم، خبر از خود ندارم - ...

    ۲۳ دی ۱۳۸۷ ه‍.ش. - اگر ساقی حسین است، من می نخورده مستم، خبر از خود ندارمنوحه شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اکبری، به مدت 03:47 ...
  7. نوحه های خوانده شده توسط مداحان مشهور با نام نوحه

    www.hodablog.net/sitefiles/obook/nowhehayebanam.htm
    7 حمید علیمی از حرم تا به حرم از اباالفضل و حسین ، اسم اینجای قشنگ. Alimi-Mazlomane.com (15).mp3 ... 19 حمید علیمی اگر ساقی حسین است ، من می نخورده مستم.
  8. سینه زدن برا حسین افضل اعمال منه - ذاکرین

    کربلایی حمید علیمی ... سینه زدن برا حسین افضل اعمال منه ( شور ) .... این نرم افزار جلوه ای از به کارگیری فن آوری های به روز در حوزه چند رسانه ای است که با بهره گیری ...
  9. مرثیه و مداحی مداحی امام حسین - صفحه دوم

    www.aviny.com/voice/marsieh/emam_hossein/emam_hossein_02.aspx
    حمید علیمی. ردیف. موضوع. پخش, اجرا. حجم (KB). زمان ... 708, 0:04:28. 2, اگر ساقی حسین است من می نخورده مستم ... 500, 0:02:06. 4, ماه می گوید حسین با آه می گوید حسین ...
  10. خبرگزاری شبستان - مداحی حمید علیمی/اگر ساقی حسین است ...

    www.shabestan.ir/detail/Video/309105
    ۱۲ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مداحی حمید علیمی/اگر ساقی حسین است، من می نخورده مستم+دانلود. خبرگزاری شبستان: دانلود صوت مداحی با نام اگر ساقی حسین است، من می نخورده مستم ...
  11. دانلود مداحی اگر ساقی حسین است من می نخورده مستم - مذهبیون ...

    mazhabion.com/tag/دانلود-مداحی-اگر-ساقی-حسین-است-من-می-نخو/
    ۶ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - تگ های آرشیو : دانلود مداحی اگر ساقی حسین است من می نخورده مستم ... مجموعه ی پنج مداحی را با صدای حاج مهدی اکبری می توانید در ادامه مطلب دانلود کنید.
  12. دانلود مداحی بسیار تصویری اگه ساقی حسین است از سید ذاکر

    majnoonseyedzakeri.blogfa.com/post-125.aspx
    ۸ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - عاشقان سید جواد ذاکر - دانلود مداحی بسیار تصویری اگه ساقی حسین است ... اگه ساقی حسین است من می نخورده مستم ... دانلود مداحی تصویری حمید علیمی
  13. دانلود مداحی حسین من

    دانلود-مداحی-حسین-من.freebaner.ir/
    طـــواف یـــار :: دانلود مداحی حسین من بیا و این دل شکسته را بخر ... اسم اینجای قشنگ. Alimi-Mazlomane.com ... 20, حمید علیمی, اگر ساقی حسین است ، من می نخورده مستم.
  14. دانلود مداحی حمید علیمی عباس من

    دانلود-مداحی-حمید-علیمی-عباس-من.freebaner.ir/
    برچسب‌ها: حضرت والا, حمید علیمی, شهادت امام صادق, دانلود مداحی, علیمی · ادامه مطلب... ارسال توسط .... 20, حمید علیمی, اگر ساقی حسین است ، من می نخورده مستم .... 52, سعید ...
  15. حمید علیمی طفل رباب ، نخورده آب ، علی اصغر - دانلود آهنگ جدید ...

    downloadahanga.blogsky.com/.../حمید-علیمی-طفل-رباب-،-نخورده-آب-،-...
    ۲۱ دقیقه پیش - 8, حمید علیمی, حسین آمد به میدان ، علی اصغر در آغوشش. ..... حالا که آب تموم شده نفسا میگیره ... حمید علیمی اگر ساقی حسین است ، من می نخورده مستم ...
  16. واحد|امام حسین علیه السلام|سید محمد جواد ذاکر طباطبایی | نوای ...

    navaye-zaker.ir/eulogy/album_content/374
    تمامی مداحهایی که زنده یادسید جواد ذاکر که مخصوص امام حسین علیه السلام است میتوانید در ... حسین وای حسین وای حسین وای اگه ساقی حسین است من می نخورده مستم, 1756 ...
  17. حمید علیمی-اگر ساقی حسین است ، من می نخورده مستم - Page 1

    patoghmanoto.ir/Thread-حمید-علیمی-اگر-ساقی-حسین-است-،-من-می-نخو...
    دانلود: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. پخش: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر ...
  18. مجموعه مداحی های حمید علیمی

    www.navayealzahra.rzb.ir/post/18
    1, حمید علیمی, آه و وا ویلا از دل زهرا ، این دل تنگم عقده ها دارد ... حمید علیمی. طفل رباب ، نخورده آب ، علی اصغر ... 20, حمید علیمی, اگر ساقی حسین است ، من می نخورده مستم.
  19. M-TAKMUSIC - دانلود نوحه فارسی برگزیده

    m-takmusic.mihanblog.com/post/10
    ۳۰ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 1, حمید علیمی, آه و وا ویلا از دل زهرا ، این دل تنگم عقده ها دارد. Alimi-Mazlomane.com (1). ... 20, حمید علیمی, اگر ساقی حسین است ، من می نخورده مستم.
  20. حضرت سید الشهدا، امام حسین بن علی بن ابی طالب (ع) - zaker

    zaker.vcp.ir/.../691864-حضرت-سید-الشهدا،-امام-حسین-بن-علی-بن-ابی-ط...
    یا حسین غریب مادر * تویی ارباب دل من* یه گوشه چشم تو بسه* واسه حل مشکل من. 02 ... اگر ساقی حسین است من می نخورده مستم* خبر از خود ندارم که بودم یا چه هستم. 07 .... همواره بر لبم بود ذکر شما* همیشه در دلم بود فکر شما (ذاکر و علیمی). 57 ... حمید علیمی.
  21. Hamid Alimi - گلچین سینه زنی - اگر ساقی حسین است من می ...

    atenaconstruction.com/.../hamid-alimi-گلچین-سینه-زنی-اگر-ساقی-حس...
    Hamid Alimi – گلچین سینه زنی – اگر ساقی حسین است من می نخورده مستم. June 12, 2013 admin Leave a comment. This post has been viewed 1 times. zzzekrWed ...
  22. 1 - شبکه اجتماعی فیس نما

    facenama.com/mosafer25/filter:all/pg:1
    اگــر ســـاقــی حـســین است مـن مِـی ‌نـخورده مـسـتم .... مداحی های زنده یاد سید جواد ذاکر وکربلایی حمید علیمی -فاطمیه دوم سال 84 در هیئت لوای الزینب (س) قم به صورت ...
  23. دیوانگان حسین (ع) - بهترین و کاملترین مداحی های محرم

    mehrabehossein.blogfa.com/post-56.aspx
    2, هر کی می آد پیشم می گه، داره میره کرب و بلا, 157, 0:02:08. 3, می رسد با ... 6, اگر ساقی حسین است من می نخورده مستم, 452, 0:03:46. 7, بذار بیام .... حمید علیمی. ردیف.
  24. مداحی صوتی - مذهبی اسلامی 1 شامل صدها فیلم و صوت از مداحان ...

    1111111111111.persianblog.ir/post/3/
    718. حسین سیب سرخی. وقتی که از روضه ی ما آقا می خوای گذر کنی. 376. حمید علیمی. آه و واویلا ... مهدی اکبری. اگر ساقی حسین است من می نخورده مستم. 452. مهدی اکبری.
  25. آذر 1390 - ذاکــــــــــرافـلاکـی - بلاگفا

    zakeraflaki.blogfa.com/9009.aspx
    ۷ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - هر مومنی که بگرید بر قتل حسین(ع) به نحوی که اشک بر چهره اش جاری شود، خداوند او را جاودانه در خانه ای از خانه های بهشت جا می دهد. ... اگر ســاقی حسین است،من می نخورده مستم خبر از خود ندارم،که بودم یا که هستم ... کربلایی حمید علیمی اصفهان.
  26. دانلود یک سبک فوق العاده و شور از حمید علیمی اجرا شده در 1391

    ۸ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 4پست - ‏3 نویسنده
    اگر ساقی حسین است من می نخورده مستم خبر از خود ندارم که بودم و که هستم تشنه ای ... چون شاعرش یک حاج اقایی هست به نام الفت به همه می ده شعرهایش را.
  27. مرثیه - روی قلبم حک شده حسین بنگر من دل شکسته ام

    yazahra.persianblog.ir/post/37/
    8, مهدی اکبری, اگر ساقی حسین است من می نخورده مستم, 452, 0:03:46. 9, مهدی اکبری .... 66, حمید علیمی, تو چه در پیمانه کردی که مرا دیوانه کردی, 604, 0:04:51. 67, حمید ...
  28. گلستان دانش - مداحی

    www.golestan1344.blogfa.com/cat-27.aspx
    2, اگر ساقی حسین است من می نخورده مستم, 1,032, 0:04:22. 3, ای شه کرَم، .... محرم (حمید علیمی) غم عشقت تو دل من عمری که لونه کرده - دوری از کربلاتون ماهارو دیونه کرده
  29. دانلود مداحی حمید علیمی - مسجد ما

    masjed-ma.loxchat.com/post/10/دانلود%20مداحی%20حمید%20علیمی.htm
    دانلود مداحی حمید علیمی - کار فرهنگی. ... 1, حمید علیمی, آه و وا ویلا از دل زهرا ، این دل تنگم عقده ها دارد ... 20, حمید علیمی, اگر ساقی حسین است ، من می نخورده مستم.
  30. دانلود مجموعه بهترین مداحی ها - جدید

    yjd.ir/دانلود-مجموعه-بهترین-مداحی-ها.html
    ۱ روز پیش - امام خمینی(ره); ولایت فقیه برای شما یک هدیه الهی است . ... طفل رباب ، نخورده آب ، علی اصغر ... حمید علیمی, اگر ساقی حسین است ، من می نخورده مستم ...
  31. نوحه امام حسین - بوی سیب

    merehossein.persianblog.ir/tag/نوحه_امام_حسین
    20, حمید علیمی, اگر ساقی حسین است ، من می نخورده مستم. Alimi-Mazlomane.com (8).mp3. Size : 2030 Kb. حذف. 21, حمید علیمی. بیا تا یه سیب سرخ را بو کنیم ، وسط ...
  32. دانلود مداحی حمید علیمی

    masjed-ma.glxweb.ir/post/10/دانلود%20مداحی%20حمید%20علیمی.htm
    دانلود مداحی حمید علیمی - کار فرهنگی. ... 1, حمید علیمی, آه و وا ویلا از دل زهرا ، این دل تنگم عقده ها دارد ... 20, حمید علیمی, اگر ساقی حسین است ، من می نخورده مستم.
  33. قطعه69.سیدجواد من - دانلود ناگفته های حمید علیمی از سیدجواد من

    seyedjavademan.blogfa.com/post/26
    قطعه69.سیدجواد من - دانلود ناگفته های حمید علیمی از سیدجواد من - ... ناگفته هایی از حالات عرفانی سیدجواد ذاکر از زبان حمیدرضا علیمی. دانلود کنید. به همراه خاطره ای خصوصی و شنیدنی از ... اگر ساقی حسین است من می نخورده مستم خبر از خود ندارم که بودم یا ...
  34. کربلایی حمیدعلیمی - نوای الزهرا - Rozblog.Com

    navayealzahra.rozblog.com/cat/12/hamidalimi.html
    ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سلام دوست من به سایت نوای الزهراسلام الله علیها خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی .... 20, حمید علیمی, اگر ساقی حسین است ، من می نخورده مستم.
  35. هیئت لواء الزینب سلام الله علیها قم » سید جواد ذاکر طباطبایی

    www.levaozzeynab.com/?feed=rss2&cat=17
    ۲۱ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سید جواد ذاکر طباطبایی و حمید علیمی – روضه · سید جواد ذاکر طباطبایی ... سید جواد ذاکر طباطبایی – اگر ساقی حسین است من می نخوره مستم (واحد).
  36. هیئت لواء الزینب(س)آ سیدجواد ذاکر فیسنما

    levaozzeynab-68.blogfa.com/1392/07/3
    زنده یاد سید جواد ذاکر طباطبایی و حمید علیمی - مانده ام تنها یا حسین دلبر من (زمینه) .... سید محمد جواد ذاکر طباطبایی - اگر ساقی حسین است من می نخورده مستم (واحد).
  37. مظلومانه : مداحی سینه زنی روضه - SovalHa.ir

    www.sovalha.ir/post/ziavvdtdtwuwueu10
    مظلومانه : مداحی سینه زنی روضه نوحه مصیبت امام حسین محرم کربلا سایت مظلومانه را ... Kb 20 حمید علیمی اگر ساقی حسین است ، من می نخورده مستم Alimi-Mazlomane.com ...
  38. یاران حضرت امام خامنه ای (مکتب المهدی) - دانلود مداحی

    maktab110.blogfa.com/post/17/دانلود-مداحی
    حمید علیمی, قربون صحن و گنبد گلدسته هاتم, 422 ... مهدی اکبری, اگر ساقی حسین است من می نخورده مستم ... عبدالرضا هلالی, اگه کربلا می ری منم ببر، ای دل ای دل, 387.
  39. شهریور 1390 - هیئت امیرالمومنین مولا علی (ع) زرین شهر

    www.daroljonoon.blogfa.com/9006.aspx
    ازمن نیاز می رسد و از تو ناز عجب دردسری شده سفر کربلای من ... دانلود مداحی سید جواد ذاکر (اگر ساقی حسین است من می نخورده مستم) ... دانلود حیدر کرار از حمید علیمی.
  40. این وبلاگ دیگر به روز نمی شود - دانلود

    www.farhadkazemi.blogfa.com/cat-6.aspx
    ۲۵ مرداد ۱۳۸۹ ه‍.ش. - این نرم افزار دارای امکانات مفید دیگری هم است از جمله. شماره بندی ... مداح حمید علیمی. اجرا .... 6, اگر ساقی حسین است من می نخورده مستم, 452, 0:03:46.
  41. آبان 1388 - مداحی

    www.madahsara.blogfa.com/8808.aspx
    دست ناز اباالفضل برا تو جانماز اباالفضل برا من · یه عمره زیر ... کربلایی حمید علیمی شهادت امام جواد (ع) 1387. جلسه کامل .... اگر ساقی حسین است من می نخورده مستم
  42. لینک ثابت - دانلود مداحی----حاج عبدالرضا هلالی

    abdolrezahelali.blogfa.com/post-5.aspx
    2, هر کی می آد پیشم می گه، داره میره کرب و بلا, 157, 0:02:08. 3, می رسد با ... 6, اگر ساقی حسین است من می نخورده مستم, 452, 0:03:46. 7, بذار بیام .... حمید علیمی. ردیف.
  43. مداحی امام حسین (قسمت سوم) - حمید علیمی

    www.hamidrezaalimi.blogfa.com/cat-5.aspx
    اگر شب هنگام کسی را در حال گناه دیدی، فردا به آن چشم نگاهش ... سراسر در این کاروان بوی سیب است(حمید علیمی). نوشته شده ... ساقی ساقی ساقی ز کمند خم زلفت...(حمید علیمی) ... صائمی) شور**. همه عمر و بر ندارم سر از این خمار مستی(حمید علیمی) شور ... اگه از لطف تو می نخورده بودم اگه کربلاتو من ندیده بودم(حمید علیمی) * شور. حسین حسین ...
  44. کریمی حدادیان سلحشور ذاکر علیمی هلالی

    www.mazhabirani.blogfa.com/8610.aspx
    کریمی حدادیان سلحشور ذاکر علیمی هلالی - دانلود مداحی مداحان سلحشور ذاکر کریمی حدادیان ... 6, اگر ساقی حسین است من می نخورده مستم, 452, 0:03:46 .... حمید علیمی.
  45. سایت رسمی هیات رزمندگان اسلام آبادان » دانلود مداحی

    www.abadanheyat.com/maddahi
    حمید علیمی. ردیف, موضوع, اجرا, حجم (KB), زمان. 1, دلم هواتو کرده منو ببر به کربلا, 708, 0:04:28. 2, اگر ساقی حسین است من می نخورده مستم, 1,032, 0:04:22. 3, ای
  46. فروردین 1386 - سید جواد ذاکر

    www.hoo2.blogfa.com/1386/01
    اگر شدم دیوونه ای مردم زمونه دل مستم اسیر دو ابروی کمونه. دلبر من در عالم خوشگل و مهربونه در مدح او چه گویم مثل خدا می مونه. هر کسی اونو دیده از ... یه نوحه از سید جواد ذاکر با حمید علیمی 81. اینم یه نوحه ازسید ... دل تو هر لحظه با حسین است تکیه کلام تو یا حسین است. لیلی لیلا تو را ..... گیسوی حسین. ساقی اگر چشم تو شد نخورده می دیوانه شدم.
  47. هیئت الزهرا (س) علی آباد بابلسر - مرثیه

    heyatolzahra.blogfa.com/cat-2.aspx?p=6
    کربلایی حمید علیمی شب چهارم محرم 1387 ... حسین سیب سرخی را که در هیئت روضه العباس (ع) - تهران اجرا شده است را می ...... اگر ساقی حسین است من می نخورده مستم.
  48. سبک های در خواستی [بایگانی] - تالار گفتمان اهل بیت علیهم ...

    www.ahle-beyt.ir/forum/archive/index.php/t-1061.html
    ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 62پست - ‏10 نویسنده
    ... دارید واسه دانلود بذارید. از محمود کریمی ، جواد مقدم ، حاج حسن خلج ، حمید علیمی ، سید جواد ذاکر باشه بهتره .... اگر ساقی حسین است ، من می نخورده مستم .
  49. مداحی امام حسین (قسمت سوم) - حمید علیمی

    www.teshnelab.ir/cat-5.aspx
    سراسر در این کاروان بوی سیب است(حمید علیمی). لطفا نظر بدهید ... ساقی ساقی ساقی ز کمند خم زلفت...(حمید علیمی) ... صائمی) شور**. همه عمر و بر ندارم سر از این خمار مستی(حمید علیمی) شور ... اگه از لطف تو می نخورده بودم اگه کربلاتو من ندیده بودم(حمید علیمی) * شور. حسین حسین .... من نترسم اگر برند حسدم(حمید علیمی) شور. حمید علیمی.
  50. سایت هیئت رزمندگان اسلام شهرستان آبیک

    razmandeganabyek.blogfa.com/
    اگر کسى مى‏خواهد بداند شهید کیست و شهادت چه مقامى است، همین جمله: «فُزْتُ وَ رَبِّ الْکَعْبَهِ» را تحلیل کند. ..... 20, حمید علیمی, اگر ساقی حسین است ، من می نخورده مستم.
  51. کربلایی سید علی مومنی | جلسه هفتگی 27 رمضان 1392

    nuhe.ir/post/824
    ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - حاج حمید قلیچ خانی | جلسه روضه ایام مسلمیه 1393 · حاج سعید حدادیان | جلسه ... زمینه/ اگر ساقی حسین است من می نخورده مستم/ کربلایی سیدعلی مومنی ...
  52. ‏اشعار مذهبی - ویژه مداحی‏ - ‏گاه‌نما‏ | فیس‌بوک

    https://fa-ir.facebook.com/zakerineahlebeit/timeline
    اگر ساقی حسین است من می نخورده مستم خبر از خود ندارم که بودم یا که هستم ... باعث افتخار است اگر مورد پسندتان واقع شویم. ... ‏حمید رضا علیمی Hamid Reza alimi‏.
  53. شب بیست و هفتم اضافه شد/کربلایی سید علی مومنی رمضان ۹۲

    al-abbas.ir/شب-بیست-و-هفتم-اضافه-شدکربلایی-سید-علی/
    شور/ این دل دیوانه من به جستجوی حیدره/کربلایی سیدعلی مومنی. شب بیست و ... بیست وهفتم. زمینه/ اگر ساقی حسین است من می نخورده مستم/ کربلایی سیدعلی مومنی.
  54. میخانه اگر ساقی - you-tube.club

    www.you-tube.club/pages/میخانه-اگر-ساقی
    ساقی صاحب نظر شعر: صادق سرمد صدا: کاوه شهریاری موسیقی: مجید درخشانی میخانه اگر ساقی ... Hamid Alimi - گلچین سینه زنی - اگر ساقی حسین است من می نخورده مستم.
  55. 9838مجموعه نوحه های عبدالرضا هلالی ( سال 1382 ) - قسمت اول - ...

    noorelahi.parsiblog.com/.../9838مجموعه+نوحه+های+عبدالرضا+هلالی+(+سال...
    اگر ساقی حسین است من می نخورده مستم ... عشق حسین از کوچیکی تو قلب من کرده لونه ... مداحی و سینه زنی عزاداری محرم حمید علیمی - تصویری 3gp سری 4[4] . احکام اسلام ...
  56. صفحه بعدی - سید جواد ذاکر

    www.hoo2.ir/?p=17
    دلبر من در عالم خوشگل و مهربونه در مدح او چه گویم مثل خدا می مونه. هر کسی اونو ... اگر آید هزاران یوسف از راه حسین بن علی همتا ندارد. محبت در رگ و در ... یه نوحه از سید جواد ذاکر با حمید علیمی 81. اینم یه نوحه ..... دل بی می و پیمانه مست است ز جانانه از ساقی و میخانه میخانه ترم امشب. سید جواد .... ساقی اگر چشم تو شد نخورده می دیوانه شدم. دیوونه شدم ...
  57. دانلود نوحه های خاطره ای که من دو سال شب و روز گوش کردم و خیلی

    www.mr-ashtiani.ir/post/373
    ۲۳ مهر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - 9. حمید علیمی ... 2, اگر ساقی حسین است من می نخورده مستم, 1,032, 0:04:22. 3, ای شه کرَم، ... 4, شش دُنگ قلبم رو حسین من زده ام به نام تو, 173, 0:02:18.
  58. حمید علیمی نوحه ساقی - وجدان

    www.vojdan.ir/result/حمید-علیمی-نوحه-ساقی
    دانلود گلچین مداحی حمید علیمی دانلود رایگان نرم افزار - نوامبر گلچین مداحی حمید علیمی ... شما عزاداران ای ساقی میخانه- من مستم و دیوانه دلم هواتو کرده حسین حسین بین الحرمین ... با آه میگوید حسین آیه آیه حضرت الله - حذف حمید علیمی اگر ساقی حسین است ...
  59. 156 مداحی ناب برای محرم-به تفکیک مداح و نمونه ی ابتدای شعر ...

    ۱۳ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - باید ابتدا در گروه ایران فروم عضو شوید برای عضویت سریع کلیک کنید. حمید علیمی اگر ساقی حسین است ، من می نخورده مستم شما قادر به مشاهده ...
  60. آهنگ مذهبی - محمد فایل کمیاب

    mfkamyab.persianblog.ir/tag/آهنگ_مذهبی
    بسوز ای دل که امروز عزای پور ختم المرسلین است .... 62 قطعه مداحی حمید علیمی - 7 قطعه مداحی سید جواد ذاکر - مداحی عربی .... اگر ساقی حسین است من می نخورده مستم.
  61. مداحی و مولودی مناسبت ها - مذهبی اسلامی شامل صدها مداحی جدید

    mazhaby.persianblog.ir/tag/مداحی_و_مولودی_مناسبت_ها
    ۱۵ فروردین ۱۳۹۰ ه‍.ش. - سرود منظومه زهراء از حمید غلامعلی در وصف حضرت زهراء (س). برای دانلود ..... کربلایی حمید علیمی ..... مهدی اکبری, اگر ساقی حسین است من می نخورده مستم.
  62. کربلایی سید رضی ذاکرمحرم 92 - نوای ذاکرین حسینی

    www.mda6464.ir/post/1278
    ۱۱ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - شعرخوانی:اگر ساقی حسین است من می نخورده مستم شعرخوانی:قیامت بی ... کربلایی حمید علیمی و حاج روح الله بهمنی شب شهادت امام محمد باقر (ع) 93.
  63. متن نوحه - ظهر عاشورا

    ashoora61.persianblog.ir/tag/متن_نوحه
    ۱ دی ۱۳۸۹ ه‍.ش. - گلچین مداحی حمید علیمی مجموعه کامل ... همه هستی عباس از حسین است همه مستی عباس از حسین است حسین است ... اگر آتش به گلزار توافتاد اگر آتش به گلزار توافتاد دل زینب .... سلام من به ساقی نخورده می سلام من بر بدن عریانت سلام من ...
  64. لمحبی الـفارسـی ..::: أناشید الثورة - لطمیات - محاضرات - رثاء ...

    www.ansarh.com/forum/archive/index.php/t-1658383.html
    ۱۰ فروردین ۱۳۸۶ ه‍.ش. - مداح أهل بیت حاج حمید رضا علیمی ... (هذا قد یحتاج تحمیل) یا حسین غریب مادر تویی ارباب دل من ...... اگر ساقی حسین است من می نخورده مستم ...
  65. لمحبی الـفارسـی ..::: أناشید الثورة - لطمیات - محاضرات - رثاء ...

    www.bahrainonline.org/showthread.php?t=173982
    ۱۵ فروردین ۱۳۸۶ ه‍.ش. - مداح أهل بیت حاج حمید رضا علیمی حضرت أبو ... (هذا قد یحتاج تحمیل) یا حسین غریب مادر تویی ارباب دل من ..... اگر ساقی حسین است من می نخورده مستم
  66. مظلومانه : مداحی سینه زنی روضه - دانلود نوحه یا حسین ثارالله ...

    www.tejaratgah.com/44d98e76b82a01b82661f679c96be54e-10.html
    خلاصه : نوحه و مداحی شهادت امام سجاد زین العابدین (ع) دانلود نوحه من انت السجاد با صدای ملا باسم; مرکز مداحی و نوحه ... حمید علیمی ... اگر ساقی حسین است ، من می نخورده مستم.
  67. ((((( باز این چه نوحه و چه عزا وچه ماتم است ))))) - صفحه 24

    www.plus-sat58.org/thread67192-24.html
    ۱۲ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - چرا عزاداری برای امام حسین (ع) ویاران با وفایشان از اول محرم آغاز می شود با این که ایشان در دهم ... حمید علیمی, اگر ساقی حسین است ، من می نخورده مستم.
  68. حمید عسکری به نام بی تابی | جستجو | اسپیناد

    espinad.com/list/حمید-عسکری-به-نام-بی-تابی.html
    کلمات کلیدی:حمید علیمی / علیمی / مداحی علیمی / تشنه لب / حمید علیمی / دانلود مداحی / علیمی / حمید رضا علیمی / حسین عینی فرد / مداحی / مداحی حمید علیمی / عینی فرد / دانلود مداحی ... دارم می میرم از فکرت کسی فکر من اصلا نیست کسی که م ... این روز ها روانه ی بازار می شوند،و سر کاستی آن ها آهنگ های ریتمیک و شیش و هشتی است،این آهنگ ...
  69. اربعین حضرت علی (ع) ۸۳ (پخش نشده) + تصویری - حمید علیمی

    www.navaye-karbala.ir/اربعین-حضرت-علی-ع-83-پخش-نشده-تصویری/
    ... با مداحی مداحان. سید جواد ذاکر، حمید علیمی،سید علی مومنی،صائمی،شریف. مکان : دیوانگان حسین (ع)کاشان ، سال ۸۳ ... بی تو اگر فردا شود (علیمی)واحد .... سامانه پیامکی رو که موش نخورده؟ ... مراسم های دیگر فقط از طریق سایت اطلاع رسانی می شود ... علی جون من به سامانه پیامگی تون یا علی(اصفهان وقم وتهران ) فرستادم ... ظرفیت کامل شده است.
  70. شب نوزدهم ماه مبارک رمضان سال 1389 - مجمع یاس کبود

    yas135.com/fa/amir-almoemenin/577-------1389
    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ ه‍.ش. - دیدمش در خون نشسته با پر و بال شکسته من خجالت می کشیدم در برش با دست بسته. فاطمه جان ... اگر آلوده و پستم اگر خالی بود دستم و گر سنگین بود بارم ترا دارم چه غم دارم .... جمال تو فروغ عالمین است جهان محتاج فرزندت حسین است .... سی سال رنگ خواب خوشی راندیده ام آبی نخورده ام مگر آب دو دیده ام ..... [17]حاج حمید علیمی.
  71. نسیمی جانفزا می آید هلالی

    music.m93.ir/نسیمی-جانفزا-می-آید-هلالی/
    نسیمی جانفزا می آید هلالی. ... دانلود مداحی علیرضا شریف مهدی عبدالکریمی حمید علیمی محسن صائمی سید جواد ذاکر نریمان ...... اگر ساقی حسین است من می نخورده مستم.
  72. دانلود تمامی نوحه های عزاداری - چم ریحان/امامزاده سیدصالح

    chamreihan.loxtarin.com/page/.../دانلود%20تمامی%20نوحه%20های%20عزادار...
    با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . لطفا برای هرچه بهتر شدن .... Size : 1766 Kb. حذف. 20, حمید علیمی, اگر ساقی حسین است ، من می نخورده مستم.
  73. پاسخ تند حمید روحانی به مطهری | جستجو در وبلاگها | وبلاگ 24 - 1

    weblog24.com/list/پاسخ-تند-حمید-روحانی-به-مطهری.html
    سوال این است که اگر مردم ما حرف‌های حمیدخان روحانی و دوستان‌شان را پذیرفته بودند چرا در انتخابات ... مداحی / علیمی / حمید رضا علیمی / حسین عینی فرد / مداحی / مداحی حمید علیمی / عینی فرد / دانلود ... ساقی عاشق کش میخانه الا رقیه(حمید علیمی) شور ... تو امشب با لباس فرشتها برو و بگو من از طرف خدا آمده ام. .... دست نخورده در ذهنشان می ماند).
  74. هیئت اباصالح المهدی(عج) شهر ایور - کربلایی حمید علیمی

    abasalehivar.ir/cat-31.aspx
    **گاهی اگر زیر درختان مدینه ** **بعد از زیارت .... من خراب چشم سرمست امام صادقم (واحد) · مادر ندارد ، شاهی ... طفل نخورده آب ، کمی در حرم بخواب (شور). برچسب‌ها: امام ... حاج حسین سیب سرخی و کربلایی حمید علیمی : شور · کربلایی ... عمری است زیر بیرقتان گریه می کنم (واحد) ... جواد مقدم - ای ساقی ما سر مستم ، جامی بده ، جانم بستان. جواد مقدم -.
  75. آذر ٩٠ - روستای کلات ساحلی

    kelat.persianblog.ir/1390/9/
    ۲۹ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - عالم همه محو گل رخسار حسین است ، ذرات جهان درعجب از کار حسین است . ..... غم میکشدم ساقی در ده دو سه پیمانه .... فقیر گوید که اگر مقام را گنجایش بود مختصر مقتلى در اینجا ذکر مى ‏کردم لکن محل را گنجایش نیست هر که ..... مجموعه گلچین مداحی از حمید علیمی تقدیم به کاربران عزیز ..... زدم پیمانه پیمانه من آخر مست و رندانه.
  76. اشعار آئینی - سهیل عرب

    www.ghasemiyoon.ir/tag/اشعار-آئینی
    گر یک نفس زعمر من خسته مانده است. نام حسین می رسد از ... موضوعات مرتبط: اشعار مدح امام حسین علیه السلام اشعار آئینی مهدی بقایی ... باز مست از می صهبای غدیرم کردند.
  77. گلچین مداحی ولادت با سعادت امام علی (ع) | دانلود مستند و کلیپ ...

    www.zahra-media.ir/?p=47363
    سید مجید بنی فاطمه | شب ولادت امام علی (ع) : علی امام من است و منم غلام علی (شور), 6:24 ... مرحوم مرشد حسین پنجه پور-به گردون تیر ابری بامدادان بر شد از دریا(مدح امام ... میلاد امام علی(ع)2-شعرخوانی(حیا به گوشه آن چشم مست منزل داشت)-محمد رضا طاهری 91, 20: ...... 26, حمید علیمی, «می میخانه علی», clapboard گلچین مداحی ولادت با سعادت امام علی (
  78. English Box - کریمی حدادیان سلحشور ذاکر علیمی ...

    www.englishbox.ir/post?id=5b5a275f1c0e83438a57db019116edac-7
    استاد سلیم مؤذن زاده اردبیلی مرحوم استاد آقاتی استاد حسین صبحدل. اذان مدینه حرم امام ... 6, اگر ساقی حسین است من می نخورده مستم, 452, 0:03:46 .... حمید علیمی. ردیف.
  79. تولد حمید هاشمی | جستجو | بهتینا - 1

    behtina.com/list/تولد-حمید-هاشمی.html
    کلمات کلیدی:حمید علیمی / علیمی / مداحی علیمی / تشنه لب / حمید علیمی / دانلود مداحی / علیمی / حمید رضا علیمی / حسین عینی فرد / مداحی / مداحی حمید علیمی / عینی فرد / دانلود مداحی .... مناسبتهای مشترک اقوام ایرانی در تقویم ایرانی می تواند بشکل زیر باشد ... امروز تولد من است...۲۳ سالگیم به پایان رسیده و فردا وارد ۲۴ سالگی خواهم شد.
  80. شعرآئینی/لقبت خوب شد که سقا شد - عقیق

    aghigh.ir/fa/news/29577/شعرآئینیلقبت-خوب-شد-که-سقا-شد
    ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کربلائی حمید علیمی/ یا حسین(ع) همه صبر و قرار من · آدمی را به ... تیر ما گر بخورد کنج هدف خوب تر است. کربلایی ... تیغ می راند و تکبیر اباعبدالله. ذکر لاحول .... علی ست ساقی کوثر،توساقی عشقی. رقیه عشق ... اگرچه مهر امامت نخورده درلوحت .... سقا اگر نیامده بودی صفا نبود .... مست چشمان تو گشتم به خدا حضرت آب.
  81. هیئت محبان الائمه

    www.alsebt.ir/?req=download&category=2
    باسلام خیلی ممنونم از زحمات شماها امام حسین باید مزد شما را بدهند اگر می شود مداحی هرروز راکلی بگذارید ...... شور(من مست جام ساقی کوثرم) ... شما که عینی فرد رو دعوت میکنید حمید علیمی رو هم دعوت کنید ! ...... شور(اگرساقی حسین است من می نخورده مستم).
  82. باز این چه نوحه و چه عزا وچه ماتم است

    www.plus-sat59.org/thread67192-24.html
    ۱۲ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - چرا عزاداری برای امام حسین (ع) ویاران با وفایشان از اول محرم آغاز می شود با این که ایشان در دهم ... حمید علیمی, اگر ساقی حسین است ، من می نخورده مستم.
  83. ((((( باز این چه نوحه و چه عزا وچه ماتم است ))))) - صفحه 24

    www.plus-sat30.org/thread67192-24.html
    چرا عزاداری برای امام حسین (ع) ویاران با وفایشان از اول محرم آغاز می شود با این که ایشان در دهم محرم به شهادت ... حمید علیمی, اگر ساقی حسین است ، من می نخورده مستم.
  84. هر دری بسته شود جز در پر فیض حسین.... این در خانه عشقست ...

    raiatolabbas.ir/
    ۳۰ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - من دچار سرطان سینه شده بودم و پزشکان به من گفتند به محض رسیدن به ... شما می توانید با ثبت نام در این صفحه، به خدام این بارگاه ملکوتی ... تصاویری از چشمه آب زلالی که صدها سال است گرداگرد قبر اصلی حضرت ..... ابالفضل ساقی طفلان حسین (زمینه) ... ای یوسف ام البنین در این دل صحرا ای با ادب سقا (حمید علیمی).
  85. غزل پست مدرن و

    bahal66.persianblog.ir/1391/1/
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ ه‍.ش. - البته اگر کسی به جای حاشیه، دنبال دانستن و یادگیری باشد سراپا در ... افتتاح شده است و من هم پذیرفته ام که بر بخش «غزل پست مدرن» نظارت ... علیمی» عزیز نیز منتشر شده که خبر مفصل همه ی این مطالب را می توانید در ..... عرق بریزم و از تو نخورده مست شوم .... که مست می شود از چشم های تو ساقی! ..... حسین مصطفی پور
  86. باز این چه نوحه و چه عزا وچه ماتم است - پلاس ست

    www.plus-sat65.org/thread67192-24.html
    ۵ روز پیش - چرا عزاداری برای امام حسین (ع) ویاران با وفایشان از اول محرم آغاز می شود با این که ایشان در دهم ... حمید علیمی, اگر ساقی حسین است ، من می نخورده مستم.
  87. یادداشت حسین فخیمی برای غزه ؛ پس تا فلسطینی هست ...

    article.wn.com/view/WNATbaa552f877556f6572fa66b03e4b24b2/
    ۲۹ دی ۱۳۸۷ ه‍.ش. - Add to PlaylistPlayShare Video. Javad Moghadam - روی نیازم کجاست کوی حسین است و بس - گلچین ... نام من عشق است، آیا می شناسیدم ؟ 3:42 ...
  88. مظلومانه : مداحی سینه زنی روضه نوحه مصیبت امام حسین محرم ...

    www.pageinsider.com/mazlomane.com
    3470000 575th 6950000 6970000 about according address alexa alimi analysis archive ... Size : 1766 Kb. اگر ساقی حسین است من می نخورده مستم. ... شماره, اجرا کننده, نمونه, ابتدای شعر, سایز, حمید علیمی, تا مشکتو, منصور ارضی, بنی ف طمه, ...
  89. آبان ٩۱ - اس ام اس جدید 94

    smsisms.persianblog.ir/1391/8/
    ۲۱ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - می خواست حسین تا ببوسد لب او / تیر آمد و زودتر گلویش بوسید ... تقویم بیاورید ای وای حسین / شب اول است و من در خوابم ... رود پر پیچ وخمی در حسرت لبهای ساقی ... چرا در خارم اى دل اسیر مهره هاى مارم اى دل اگر پرسى چرا درعشقم من بگویم مست در ابرها هم اى دل .... ٣٣١۴٩۶٨ تا که جون بدم برات حمید علیمی ۵٠٠٠ ریال ٣٠ روز
  90. ۱۳٩٢/۸/۱۱ - مهرشاد و دانیال

    badboyclub.persianblog.ir/1392/8/11/
    ۱۶ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - حمید علیمی, اگر ساقی حسین است ، من می نخورده مستم, Alimi-Mazlomane.com (8).mp3. حمید علیمی. بیا تا یه سیب سرخ را بو کنیم ، وسط گریه یه ...
  91. امام زمان - میعاد

    meead.persianblog.ir/tag/امام_زمان
    ۴ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یا یکی تو سربازی مهم ترین وظیفش انجام وظیفه است (هرچند اصولا ... یعنی اگر صبح پا میشی، شب می خوابی، نماز می خونی، روزه می گیری، هیئت ... باید کارهای جدیدتری بکنم و یکم سردرگمی من رو از میعاد عقب انداخت. .... داریم با حسین حسین پیر می شویم. ...... به قول حمید علیمی که گفت قرار بود بیایم کربلا آروم شیم.
  92. شهادت امام موسی کاظم(ع) 85 حمید علیمی - نرم افزاری کوثر

    توضیحات محصولنظرات(0). ابا عبدالله ابا عبدالله- حسین من غریب و بی کفن کربلا- واویلا واویلا- اگر ساقی حسین است من می نخورده مستم- خدا کند که دلت رنجه از این ...
  93. گلچین 100 قطعه از بهترین مولودی های ولادت حضرت زهرا (س)

    www.rooholamin.ir/گلچین-100-قطعه-از-بهترین-مولودی-های-ولادت/
    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - حاج محمدرضا طاهری-هر کی دلبر ساقی کوثر نمیشه (سرود) · حاج محمدرضا ... حاج محمدرضا طاهری-حسین طاهری-مادر منو ببر کربلا (سرود) ... حاج مهدی مختاری-هی میکشم گل می نویسم مادر من (مدیحه سرایی) ... حاج محمدرضا بذری-اگر مست مستی بگو یاعلی (مناجات) ... حاج سیدمهدی میرداماد-علی امام من است و منم غلام علی (ذکر مقدس امام علی).
  94. Home - مهتابی تو کوس - صفحه اصلی

    astaras.seelp.com/list/مهتابی+تو+کوس.html
    ولبی تشنه و خشک و قدم خسته و سست لب شیرین ترا می جستم ساقی میکده ... هفته ی دیگر این موقع، شام نخورده روی تخت جهنم نشسته ام و به در و دیوار نگاه می کنم ... گفتم: یارو رفت مطب دکتر و گفت؛ من فکر می‌کنم پشه هستم! .... از قدم گذاشتن... راه پیمودنزیر چتر خدا عجییب آرام و مهتابی است...یا حسین ... ببین با مست اقطابی چه کردی
  95. [DOC]مقدمهبعضی از مستشرقین معتقدند میان تصوف

    tohid520.persiangig.com/other/mozeie%20tashayo.doc
    «ای علی چون روز قیامت شود من به خدا ممسک می شوم و تو هم به من تمسک می جوئی و ... «آیا خشنود نمی باشی از این که تو و حسن و حسین با من در بهشتید و شیعیان ما از راست و چپ ما هستند؟» .... صفه غلط است زیرا اگر منتس به اهل صفه بودند می بایست صفی نامیده می شدند[54]». ...... گفتند: مست است بی خبر، گفت بگوئید که به تو پیغامی دارم.
  96. نوحه امام حسین Archives - سایت تفریحی لیمو فان

    www.limoofun.ir/tag/نوحه-امام-حسین/
    گفتم آری ، همگی رفته اند زیارت ارباب و فقط من بی لیاقتم که اینجا تنها مانده ام ! .... ای کاش که آب کربلا می آموخت آن روز زچشمت آبرو داری را … ... اگر چه زاده ام البنین است و لیکن مادرش زهرا است عباس ..... دانلود رایگان بهترین مداحی های کربلایی حمید علیمی ویژه محرم ۹۲ ... حاج حسین سیب سرخی – دوباره امشب مست و مجنونم(شور) [ پخش ].
  97. دی 1387 - هیأت جوانان متوسل به قمر بنی هاشم (ع)

    www.saghiharam.ir/8710.aspx
    ۸ دی ۱۳۸۷ ه‍.ش. - روز عاشورا روزی ست که حسین علیه السلام ، مخزن هدایت ، به عباس پناه ... شب در عالم خواب امام حسین علیه السلام به او فرمود : " آنچه را گفته ای صحیح ست ، من ... اگر چه در طول تاریخ می بینیم کسانی را که به توفیق عظمای شهادت نائل ..... دلِ شوریده نه از شور شراب آمده است, ;دین و دل ساقی شیرین سُخنم برده ز ...... حمید علیمی.
  98. سید جواد ذاکر

    www.asrar-rooz.ir/سید_جواد_ذاکر
    ۲۲ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عاشقان سید جواد ذاکر - زمانه بر سر جنگ است یا علی مددی. seyed javad zaker & alimi-سید ذاکر و علیمی . ... حمید علیمی · فخرالذاکرین کربلایی ... اگه ساقی حسین است من می نخورده مستم · ایها الناس ایها ... و حسین وای اگر بند کفن وا شود
  99. عیناً فیها تسمّی سلسبیلا

    salsabill.persianblog.ir/1384/11/
    ۲۰ بهمن ۱۳۸۴ ه‍.ش. - هر کس خودش ببیند ، اگر دلش با امام حسین است عاشورائی است. یادتان هست که ... می دهد. *. ساقی لب تشنگان ... خودش گفته است که هر جا روضه عمویم عباس خوانده شود من حتما می آیم. .... اما چون هیئت رزمندگان شام نمی دهد ما هم شام نخورده آمدیم. .... مداح ، بی اندازه صدایش شبیه حمید علیمی بود اما سبکش بیشتر به سیب سرخی می زد.
  100. امام رضا ع - در انتظار آفتاب عشق waiting for the sun love

    golpa1357.persianblog.ir/tag/امام_رضا_ع
    ۱۳ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - هنگامی که من در مدینه بودم فرمان من در شرق و غرب نافذ بود و اگر از ... فرمود: "پس شهادت دهید او در زندگانی من وکیل من است و بعد از مرگ من وصی من ..... آنها میوه را به تمامی نخورده و باقی آنرا دور ریختند. .... 1, ساقی که خود تجلی مستانه می کند (جدید), 2,118, 0:12:01 ... حسین سیب سرخی .... منم مست ولای تو/ گدایم من گدای تو
  1. موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان - مجلس شورای اسلامی

    www.parliran.ir/includes/plink.aspx?linkid=116
    ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مراسم سینه زنی؛ «من مجنون من دیوانه، من آواره من شیدا، به هر دری زدم اما، نشد برم ... سینه زنی؛ «مستی ذکر حسین خون خدا را عشق است، هروله سینه زنی شور و نوا را عشق ..... اکبر با نوای حمید علیمی (شب هشتم محرم 1392 - هیئت مکتب الحسین اصفهان) ... خوب بنگر بر زمین/ مثل اینکه می گذارد پا پیمبر بر زمین/ عرش اگر عرش ...
  2. Hamid Reza Alimi 1380 Kashan.mp3 Download

    muzikfiendz.net/.../---hamid...alimi.../056051103051106052116051112...
    Unseen Full Clip - Hamid Alimi and Sayed Zaker سید جواد ذاکر و حمید علیمی.mp3 ... Hamid Alimi - گلچین سینه زنی اگر ساقی حسین است من می نخورده مستم.mp3 ...
  3. مداحی محرم - دانشگاه علوم پزشکی مشهد

    www.mums.ac.ir/student/fa/madahimoharam2
    حمید علیمی. ردیف. موضوع. اجرا. حجم (KB). زمان. 1, دلم هواتو کرده منو ببر به کربلا, 708, 0:04:28. 2, اگر ساقی حسین است من می نخورده مستم, 1,032, 0:04:22. 3, ای شه کرَم، ...
  4. آذر ٩٢ - ادبی-فرهنگی-مذهبی

    ferdosesokhan.persianblog.ir/1392/9/
    ۱ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - گفته می شود، تحریف عبارت است از تغییر حرف، کلمه یا جمله ای از یک معنا به ..... آخرین حمله حسین است، مصداق این گفته است؛ البته مقصود نفی اعجاز و کرامت ... اگر چه بررسی مفاد احادیث، من بلغ، میزان اعتبار خود احادیث و وسعت قلمرو .... و شهامت، پایمردی و استقامت او چنان بود که طبری و ابن اثیر از قول حمید بن مسلم ...
  5. تاپیک دانلود مداحی و نوحه ویژه محرم [بایگانی] - بهترین انجمن ...

    forum.behtarin.com › ... › متفرقهمعارف
    ۱۶ آذر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 1 حمید علیمی آه و وا ویلا از دل زهرا ، این دل تنگم عقده ها دارد Alimi-Mazlomane.com (1).mp3 .... 20 حمید علیمی اگر ساقی حسین است ، من می نخورده مستم ...
  6. گلچین نوحه های امام حسین(ع) بخش هفتم - انجمن گفتگوی مذهبی ...

    oshagholhosein.irمداحیمداحانجواد مقدم
    این حسین است حسین است ( واحد ) از خون شهیدانت فریاد اسیرانت ( واحد ) شبی آخر من دیوانه از فراق رخ جانانه ( واحد ) اگر ساقی حسین است من می نخورده مستم ( واحد )
  7. به ره ولای مهدی

    www.mahdisearch.com/ShowSpecificLink.aspx?id=39
    ۶ روز پیش - سینه زنی؛ «مستی ذکر حسین خون خدا را عشق است، هروله سینه زنی شور و نوا را عشق ... یاد مصیبت های زینب، با دستای ساقی دست کرم دادی، به این عزاداران قول حرم ... مداحی؛ «من و شما که سینه میزنیم، به دعاهای مادره، خدا سایه شو ازم نگیره، آخه مادر ...... جوانان منطقه است که باعث می شود به سراغ اعتیاد و تباهی بروند ، اگر شرایط ...
  8. سید جواد ذاکر - مطالب ابر سید جواد ذاکر

    seidzaker.ir/post/tag/سید%20جواد%20ذاکر
    شدکعبه سیه پوش عزادار حسین است جبریل و ملائک همه زوار ... حمید علیمی · فخرالذاکرین کربلایی ... اگه ساقی حسین است من می نخورده مستم · ایها الناس ایها الناس شده ام ...
  9. فروردین 1392 - جنّت الرقیه (س) شرق اصفهان

    www.behesht315.ir/9201.aspx
    مستم از باده ی بهــــشت برین چون نشستم به روضـه ء زهرا. از حمـــاقت بود اگـــــــر بدهم نقد امشب به نســـــــیه ی فردا. نوشته شده در سه ... پیراهنی است کهنه برای حســــــــــــــین من بگذار تا نگویم از آن پیرهن ســـــــــــــــــخن. یک سوی خانه .... طبقه بندی: مداحی حمید علیمی ... غصه هم نخورده ایم ! نوشته شده ..... ساقی ننوشیده ز می مست اباالفـــــضل.
  10. سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان - لینک طلایی

    cl.webgold.ir/www.tebyan.net
    ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مراسم سینه زنی؛ «من مجنون من دیوانه، من آواره من شیدا، به هر دری زدم اما، نشد برم ... سینه زنی؛ «مستی ذکر حسین خون خدا را عشق است، هروله سینه زنی شور و نوا را عشق ..... اکبر با نوای حمید علیمی (شب هشتم محرم 1392 - هیئت مکتب الحسین اصفهان) ... خوب بنگر بر زمین/ مثل اینکه می گذارد پا پیمبر بر زمین/ عرش اگر عرش ...
  11. نام مارا بنویسید فقط نوکر ارباب لیست فریاد ها - کلوب

    www.cloob.com/profile/blast/list/username/.../curoffset/.../bachevelayati
    من غم و مهر حسین با شیر از مادر گرفتم / روز اول کآمدم دستور تا آخر گرفتم. 99 ... رو تبریک میگم و از خدای مهربون برای خلقت تو که دوست خوب منی تشکر می کنم. ... دست من گیر که این دست همان است . ... دلم هوای میخانه کرده ساقی ----جام پر از شرابت دیوانه کرده ساقی--- جام نخورده مستم ... یک شعر هست که حمید علیمی اگه اشتباه نکنم اونو خونده.
  12. صفحه 2 - جامعه مجازی رهپویان

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - عمریه کارم صبوریه/گریم زدوریه هرکسی از کربلا اومد/باگریه می پرسم حرم ... چون ساقی مه لقای بی دست تو نیست .... دل من به دستان باکمرت خوش است فقط .... (این مناجات علیمی آتیشم میزنه):33::sadhugsmiley::33: ..... اگر خشکیده ست بیهوده ترک نخورده لب های کویر لب های حسین بن علی را دیده ست .... مست می کربلاتــــم
  13. صفحه 2 - Parsfootball Forums|انجمنهای گفتگوی پارس فوتبال

    anjoman.parsfootball.com › ... › فصل 2012-2013
    تا اینجا امیر حسین و ارمیا و مجید شانس اول قهرمانی هستن ولی با توجه به رایی که مردم میدن ..... اگر آکادمی رو دنبال میکنید وارد این پیج ([فقط کاربران ثبت نام شده می توانند ..... میدونی من مستی رو چی میدونم،مستی همونه که تو و ممد رفته بودین شمال و ...... صد در صد حمید علیمی :4: یکم درباره شخصیتش بد شنیدم اما خوب اونو به همه ترجیح میدم.
  14. [PDF]دانلود

    islamic-rf.ir/ebook/tarikh.kufe.pdf
    را, ﻛﻪ ﻫﻤﺎن دوراﻧﻬﺎی ﺣﻜﻮﻣﺖ اﺳ ﻣﻲ اﺳﺖ, ﭘﺸﺖ ﺳﺮ ﮔﺬاﺷﺖ و ﺟﻨﮕﻬﺎ و ﺣـﻮادث. ﻏﻤﺒﺎر و ﺣﻴﺮتاﻧﮕﻴﺰی را ﺑﻪ ﺧﻮد ..... ﺟﺒﺮﺋﻴﻞ اﺳﺖ/ ﺑﻪ ﺧﺪا ﺳﻮﮔﻨﺪ, اﮔﺮ ﻣـﺮدم آﻧـﭽﻪ را ﻣـﻦ درﺑـﺎره ﻣﺴـﺠﺪ ﻛـﻮﻓﻪ ﻣـﻲداﻧـﻢ,. ﻣﻲداﻧﺴﺘﻨﺪ, در آنﺟﺎ ...
  15. Hamid Alimi - گلچین سینه زنی - شد محرم تا در غم جانان غمخانه ...

    www.playnow.pk/video/_5AIcJ4192c
    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کربلایی حمید علیمی گلچین سینه زنی. ... Hamid Alimi - گلچین سینه زنی - اگر ساقی حسین است من می نخورده مستم · 0 0 0. کربلایی حمید علیمی ...
  16. ذاکرین ری پایگاه اطلاع رسانی هیئات شهرری » 91

    zakerinerey.ir/?feed=rss2&tag=91
    ۱ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - شور میلاد امیرالمومنین (ع) من از تبار یارم – از نسل ذوالفقارم سرمو ببر ... به عشق مولا دوباره می خونم ، قدافلح المومنون و ... عالم و آدم مست علین ، علی گرفتار زهراست .... هر جا که قاری همین قرآن حسین توست ... از کرامات عاشقی است اگر ...... ۱, شیعه اثنی عشری مبغض دشمن علی – همراه با حمید علیمی (سال ۸۷), ۱,۳۹۸, ۰:۰۳:۵۸.
  17. فیلم مستند | دانلود رایگان نرم افزار

    www.downallfa.com/tag/فیلم-مستند/page/2/
    بَهرام یا مریخ چهارمین سیاره در سامانه خورشیدی است که در مداری طویل‌تر از زمین و با ... اگر شخصی در کرهٔ مریخ باشد مشاهده خواهد کرد که فوبوس سه بار در یک روز طلوع و غروب ... شما را به دیدن این مستند دعوت می نماییم ... اباعبدالله الحسین ، گلچینی از مداحی های مداح اهل بیت حمید علیمی آماده دانلود کرده ایم. ... ۱٫ ای ساقی میخانه- من مستم و دیوانه
  18. سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان - motakefin.ir

    motakefin.ir/newindex.aspx?pid=$1
    زبانحال حضرت رقیه(س) به سر بریده امام حسین(ع)؛ «خبر داری من کجا رفتم، خبر داری با ..... سینه زنی با مداحی «حمید علیمی» در عرض ارادت به محضر حضرت امام حسین(ع)؛ ... می شمارم، شدم از دیدن دنیا خسته، سراپا مست دیدار نگارم» با صدای «حمید علیمی» در ...... پاری سن ژرمن گرچه به خوبی فصل گذشته نیست اما تا کنون شکست نخورده است.
  19. شهادت | قالب وبلاگ

    pichak.net/crop/tag/شهادت/
    گزارش های دریافتی حاکی است مجروحان برای درمان به بیمارستان بغدادیه منتقل شدند. ... ادامه داد: علی کاظم نعیمی، احمد نعیمی، الله حسین معصومی، احمد حجتی و .... چی می شه، به این گدا، خونه بدی .... مداحی حمید علیمی در عزای شهادت امام رضا(ع) (۷:۱۰) .... جواب دهند: اگر تو ما را رها کنی خوب و آسوده هستیم، چون که ما به وسیله تو مورد ثواب و عقاب قرار ...
  20. "شهادت امام موسی کاظم(ع) 85 حمید علیمی" - javancd.com

    javancd.com/119539-شهادت-امام-موسی-کاظم-ع...حمید-علیمی/bz=32726
    "شهادت امام موسی کاظم(ع) 85 حمید علیمی". VCDکد851 همین الان بخرید -قیمت : 15,000 تومان. تعداد : - +. مقایسه محصولات. نظرات(0). قابلیت ارسال نظر غیرفعال شده است.
  21. دُر نیوز | مداحی معروف «عشق حسین یار منه» + دانلود

    dornews.com/NewsDetails.aspx?News=816468
    شبستان: مداحی حمید علیمی/اگر ساقی حسین است، من می نخورده مستم+دانلود ... خالد مشعل: دشمن زبان زور می فهمد و دیگر نباید به سراغ مذاکرات بی نتیجه برویم.
  22. رهبر معظم انقلاب درباره عزاداری چه فتاوایی دارند؟ - انجمن مداحان ...

    www.mohseni87.ir/author-mohseni87.aspx?p=14
    ج: واجب است برگزارکنندگان مراسم و عزاداران تا حد امکان از اذیت و ایجاد مزاحمت برای همسایگان ... هر یکی می گفت من برتر از آن بهتر از اینم ... سرفرازم ساقی عطشان آل یاو سینم ... یاور نور چشم علیمی یا حسین یا حسین .... یه عمره با عشق تو این دیوونه مسته مستی تو دست و بال قلبمو بسته ... خونم رو پای تو میریزم اگر البته قابل باشه.
  23. گلچینی از بهترین سبک های سال 91 – کربلایی محمد علی بخشی

    zakerin-313.ir/tag/گلچینی-از-بهترین-سبک-های-سال-91...م/feed/
    ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ... مداحی روضه مناجات مداحی کریمی جواد مقدم حسین سیب سرخی هلالی حمید علیمی ... می میزنم میون روضههای کربلا ... با لطف حضرت ساقی پاگذاشتم تو هیئتها (واحد) ... اصغر نخورده شیرم، بری من بی تو میمیرم .... مست است امشب دل دیوانهام
  24. جستجوی کلمه: علمدار کریمی صفحه: 1 - تاپ

    www.taap.ir/web.jsp?query=علمدار+کریمی
    دانلود آهنگ بسیار زیبای علمدار من از مجید حسین پور ... ...مداحی های ... خاصی را به کار بخشیده است. ... مداحی حمید علیمی/اگر ساقی حسین است، من می نخورده مستم+دانلود .
  25. BladiFox.Net | حمید رضا علیمی Hamid Reza Alimi - 1380 ...

    bladifox.net/searchحمید+رضا+علیمی+Hamid+Reza+Alimi+-+1380+Kashan
    حمید علیمی در حرم امام رضا - Hamid Reza Alimi in Mashad · Hamid Reza ... Hamid Alimi - گلچین سینه زنی - اگر ساقی حسین است من می نخورده مستم · حمید علیمی ...
  26. تبیان - الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت

    iim.imps.ac.ir/includes/plink.aspx?linkid=16
    کدام رژیم لاغری مؤثر است، یخ‌درمانی، خواب مناسب، غذای تکراری یا . ..... سینه زنی با مداحی «حمید علیمی» در عرض ارادت به محضر حضرت امام حسین(ع)؛ ... ها را می شمارم، شدم از دیدن دنیا خسته، سراپا مست دیدار نگارم» با صدای «حمید علیمی» ..... اگر غم لشکر انگیزد که خون عاشقان ریزد, من و ساقی به هم تازیم و بنیادش ...... رجایی غذا نخورده رفت.
  27. مطالب جدیدتر - هیئت و ایستگاه صلواتی اهلبیت علیه السلام

    www.heiatahlebeyt.ir/author/heiatahlebeyt/.../www.babamusic1.ir?p=9
    مولودی خوانی توسط حاج حسین خرازی،حاج بهرام ناجی،کربلایی. کریم نعمتی ... تیر ما گر بخورد کنج هدف خوب تر است. کربلایی شدن از راه .... علی ست ساقی کوثر،توساقی عشقی. رقیه عشق ... اگرچه مهر امامت نخورده درلوحت. ولی به کل ..... این نباشد کفر اگر گویم خدایش ناخداست. شهریار کشور ..... من به مستی می علقمه کردم عادت. "ساقیا آمدن ...
  28. سلطان قلبها

    ma-soltan.persianblog.ir/
    گرچه این امر در هالیوود با شایعات و اختلافات بسیار همراه است، اما زوج‌های هنرمند ایرانی .... شاید اگر دو سال پیش می گفتند فوتبال هلند یک سفیر ایرانی می جوید و قرار بود ما .... محمدعلی جعفری، آیت‌الله امامی کاشانی، حمید میرزاده، سردار حسین نجات، عبدالرضا ...... کاش تموم دخترای مملکتم مثل این دختر کوچولوی ناز پاک ومعصوم ودست نخورده ...
  29. روش محاسبه روزهای قمر در عقرب - پایگاه اطلاع رسانی نافله

    nafele.ir/tag/نافله/feed/
    مولای من! به عفو تو آورده‌ام پناه. فریاد از آن زمان که گناهان من روند. در پیش دیده‌ام رژه مانند یک سپاه ... موضوع قمر در عقرب امری است که بر طبق آن فتوا داده شده است، ولی باید در نظر داشت ... و مى‏ترسانى از ساعتى که اگر کسى حرکت کند ضررى دامن گیر او خواهد شد ؟ ..... حاج حسین در معرفی خود اینگونه سخن می گوید: “قبل از انقلاب حدود سال های ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.