دانلود آهنگ جدید ایرانی فارسی با لینک مستقیم و دانلود مداحی و دانلود نوحه

دانلود جدید ترین آهنگ، آلبوم،دانلود نوحه و مداحی موزیک ویدیو، فول آلبوم و رمیکس - Dowload new music دانلود جدید ترین آهنگ، آلبوم، موزیک ویدیو، فول آلبوم و رمیکس دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد

دانلود آهنگ جدید ایرانی فارسی با لینک مستقیم و دانلود مداحی و دانلود نوحه

دانلود جدید ترین آهنگ، آلبوم،دانلود نوحه و مداحی موزیک ویدیو، فول آلبوم و رمیکس - Dowload new music دانلود جدید ترین آهنگ، آلبوم، موزیک ویدیو، فول آلبوم و رمیکس دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد

بنی فاطمه کرب بلا ای کاش من ، مسافرت بودم ، محرمی کاش میشد که زائرت بودم

بنی فاطمه کرب بلا ای کاش من ، مسافرت بودم ، محرمی کاش میشد که زائرت بودم


  1. کرببلا ای کاش من مسافرت بودم محرمی کاش می شد که زائرت ...

    harame-shah.rozblog.com/post/5367
    متن روضه امام جواد الائمه علیه السلام-طاهری،بنی فاطمه, 0, 565, khadem ... کرببلا ای کاش من مسافرت بودم محرمی کاش می شد که زائرت بودم ذکر حسینی شبها شده گل.
  2. هیات محبان قمر بنی هاشم (ع) جوانان شاندرمن - کرببلا ای کاش ....

    saghy.ir/News/m/7/
    هیات محبان قمر بنی هاشم (ع) جوانان شاندرمن ... محرمی کاش میشد که زائرت بودم مسافرت بودم ... کربلا+زیارت+کرببلا ای کاش من مسافرت بودم+بنی فاطمه+دانلود+مداحی.
  3. کرببلا ای کاش من مسافرت بودم - بابُ الحرم" پایگاه متن روضه ...

    babolharam.mihanblog.com/post/1347
    ۵ دی ۱۳۹۰ ه‍.ش. - کرببلا ای کاش من مسافرت بودم محرمی کاش می شد که زائرت بودم. ذکر حسینی شبها شده ... من موج فراتم که همش در تب و تابم از کرببلا برام نگید خیلی خرابم. کرببلا می دونی ... متن اشعار سینه زنی مجالس سیدمجید بنی فاطمه · متن اشعار ...
  4. مظلومانه : مداحی سینه زنی روضه نوحه مصیبت امام حسین محرم ...

    www.mazlomane.com/
    حسین جان ای آبروی دو عالم ، نگین سلیمان به حلقه خاتم. Alimi-Mazlomane.com .... 44, بنی فاطمه, کرب بلا ای کاش من ، مسافرت بودم ، محرمی کاش میشد که زائرت بودم.
    شما از این صفحه در 10/27/14 بازدید کردید.
  5. دانلود کریمی یاد محرم کرده بودیم

    دانلود-کریمی-یاد-محرم-کرده-بودیم.freebaner.ir/
    ‫حاج محمود کریمی - شب اوم محرم 1388 - یاد محرم کرده بودیم‬‎ - YouTube ... 44, بنی فاطمه, کرب بلا ای کاش من ، مسافرت بودم ، محرمی کاش میشد که زائرت بودم ... 65, محمود ...
  6. نوحه های خوانده شده توسط مداحان مشهور با نام نوحه

    www.hodablog.net/sitefiles/obook/nowhehayebanam.htm
    15 حمید علیمی حسین جان ای آبروی دو عالم ، نگین سلیمان به حلقه خاتم .... 44 بنی فاطمه کرب بلا ای کاش من ، مسافرت بودم ، محرمی کاش میشد که زائرت بودم.
    شما از این صفحه در 10/27/14 بازدید کردید.
  7. دانلود مداحی

    hajmohsenaghajani.parsiblog.com/
    ... ال مَروانَ وَلَعَنَ اللهُ بَنِی اُمَیةَ قاطِبَةً وَ لَعَنَ اللهُ بْنَ مَرجانَةً وَ لَعَنَ اللهُ عُمَرِبْنِ سَعْد وَ لَعَنَ اللهُ شِمراً وَلَعَنَ اللهُ اُمةً اَسْرَجَتْ وَالجَمَتْ ... کرببلا ای کاش من مسافرت بودم تو این شبها کاش می شد که زائرت بودم (شور) ... سوزم و سازم و نایم ، ز درون فریادم کاش من زودتر از فاطمه جان می دادم (واحد) ... مداحی با نوای حاج محسن آقاجانی - محرم 89 - هیئت الزهرا (س) بابلسر.
  8. کرببلا ای کاش من مسافرت بودم - متن و سبک مداحی - صفحه ...

    ghamarebanihashem.blogsky.com/.../کرببلا-ای-کاش-من-مسافرت-بودم
    ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کرببلا ای کاش من مسافرت بودم محرمی کاش می شد که زائرت بودم. ذکر حسینی شبها ... عمه تو هم بیا و ببین ، افتاده عمو جون رو زمین-سیدمجید بنی فاطمه
  9. بنی فاطمه-کرب بلا ای کاش من ، مسافرت بودم ، محرمی کاش ...

    patoghmanoto.ir/Thread-بنی-فاطمه-کرب-بلا-ای-کاش-من-،-مسافرت-بود...
    بنی فاطمه-کرب بلا ای کاش من ، مسافرت بودم ، محرمی کاش میشد که زائرت بودم. انجمن پاتوق من و تو در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است.
  10. تیر ٩٢ - مذهبی دانلود

    religious01.persianblog.ir/1392/4/
    ۳۰ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مداحی سید مجید بنی فاطمه. کرب و بلا ای کاش من مسافرت بودم. محرمی کاش اینجا زائرت بودم. مسافرت بودم مسافرت بودم ... تواشیح زیبای اسامی خداوند که هر ساله در ماه مبارک رمضان از تلویزیون ایران پخش میشود. نسئلک یا من هو الله الذی لا ...
  11. دانلود مداحی بنی فاطمه - LoxBlog.Com

    masjed-ma.glxweb.ir/post/12/دانلود%20مداحی%20بنی%20فاطمه.htm
    دانلود مداحی بنی فاطمه - کار فرهنگی. ... 16, بنی فاطمه, کرب بلا ای کاش من ، مسافرت بودم ، محرمی کاش میشد که زائرت بودم. Size : 1165 Kb. حذف. 17, بنی فاطمه, دوست ...
  12. دانلود مداحی - مذهبی دانلود

    religious01.persianblog.ir/tag/دانلود_مداحی
    مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان 1393 حسینیه بنی فاطمه قم با مداحی حاج سید مهدی میرداماد ... کوفه شده کربلا قد قتل المرتضی - واحد ... داریم میریم دوباره چادرت به در نگیره که میخ در به بال و پر نگیره ..... مداحی میثم مطیعی و امیر عباسی در هیئت میثاق با شهدا - محرم 92 .... چی میشد این شبا بودم مهمونت .... کرب و بلا ای کاش من مسافرت بودم.
  13. اشعار مداحی حاج مهدی ایروانی

    mehdiirvani.blogfa.com/
    ببر آنجا که حسین و حسن فاطمه است بی حسینم، همه روزم ... اجرا شده توسط حاج محمود کریمی | شب اول محرم 1392 - چیذر. ای نگاهت روشنای ... کرببلا ای کاش من مسافرت بودم. محرمی کاش می شد که زائرت بودم. ذکر حسینی .... صدای بنّی رسید و دل خواهرش پاره شد.
  14. نوحه امام حسین - بوی سیب

    merehossein.persianblog.ir/tag/نوحه_امام_حسین
    حسین جان ای آبروی دو عالم ، نگین سلیمان به حلقه خاتم. Alimi-Mazlomane.com .... 44, بنی فاطمه, کرب بلا ای کاش من ، مسافرت بودم ، محرمی کاش میشد که زائرت بودم.
  15. ‫دیوانگــــــان ابا عبــدالله الــــــــــــــحسین | Facebook‬

    www.facebook.com/imam.hosein1434?fref=photo
    کرببلا ای کاش من مسافرت بودم ,, محرمی کاش می شد که زائرت بودم · ‎هرکی اربابش ... ‎یاقمر بنی هاشم می دانستند دلش لبریز از عشق حسین است هدف تیرها کردند قلبش.
  16. آینده از آن حزب الله » » یا حسین تو عشق بین المللی!

    24tir.ir/?p=1491
    نکند باز شده ماه محرم که چنین می زند آتش به دل فاطمه آهت به فدای نخ آن شال سیاهت به فدای رخت ای ماه! ..... برای سوار شدن بر محمل همیشه جوانان بنی هاشم عمه را احاطه میکنن عباس از جلو علی ... کرب و بلا ای کاش من مسافرت بودم محرمی کاش میشد که زائرت بودم
  17. کربلایی جواد مقدم محرم سال 91 شب تاسوعا - مؤسسه جهانى ...

    www.sibtayn.com/fa/index.php?option=com_content&view...
    ۲۹ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - غیرتِ خدایی، چه آقایی، که هستی در ادب بی مثل و بی همتا، تو یلِ یلایی (شور) ... کرب و بلا ای کاش من مسافرت بودم، محرمی کاش میشد که زائرت بودم (شور) .... حاج محمود کریمی ، سید علی فالی ، سید مجید بنی فاطمه ، حاج حسین سیب سرخی ...
  18. هیئت عاشقان ثارالله انجمن گفتگوی دینی ارباب صدای قدمت ...

    www.askdin.com/thread13792-25.html
    ۱۶ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 10پست - ‏3 نویسنده
    سلام من هم این عید بزرگ رو تبریک میگم امیدوارم همه زیر سایه مولامون علی بن موسی الرض. ... غزلی از حافظ شیرازی در خصوص واقعه کربلا: زان یار دلنوازم شکریست با ... در زلف چون کمندش ای دل مپیچ کان جا سرها بریده .... محرمی کاش میشد که زائرت بودم مسافرت بودم ... دریافت مداحی اجرا شده توسط حاج سید مجید بنی فاطمه ...
  19. امروز چه نوحه یا روضه ای گوش دادی؟ - صفحه 4 - تالار گفتگوی ...

    forum.hammihan.com › ... › عشق و دوستیمناسبتهاویژه ماه محرم
    ۱۱ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 16پست - ‏10 نویسنده
    با توجه به نزدیک شدن به ایام محرم تصمیم گرفتم این تاپیک رو بزنم..................... دوستان ... کسی که پشت و پناه من بودی ...طلایه دار سپاه من .... بنی فاطمــه . کرب و بلـا ای کـاش من مسافــرت بودم محرمی کـاش مـیـشد ، ک ِ زائرت بـودم من موج ِ ...
  20. دی 1387 - ღ تشنه دیدار کربلا ღ· - بلاگفا

    www.raheasheghi.blogfa.com/8710.aspx
    هرگاه به امام حسین(ع) گریستی به گونه ای که اشک تو بر گونه هایت روان شد خداوند هر گناه بزرگ یا کوچک تو را کم یا .... فاطمه جای تیمم دست بر رویم کشید .... کرببلا ای کاش من مسافرت بودم محرمی کاش می شد که زائرت بودم ... ***ماه بنی هاشم عباس (ع)***
  21. درد دل با کربلا

    www.ashoora.ir/درد-دل-با-کربلا.html?view=comment&spage=467
    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین یابن رسول الله یابن فاطمه الزهراء یابن ... کرببلا ای کاش من مسافرت بودممحرمی کاش میشد که زائرت بودم مسافرت بودمذکر حسین این ...
  22. سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان

    www.tebyan.net/
    سینه زنی؛ «یا ساکن کربلا یا وارث الانبیاء» با مداحی «سیدمهدی میرداماد» [محرم 1393] ..... سینه زنی؛ «یادش بخیر بچه بودیم مادرامون، سقا می کردند ما رو دسته هامون، حال و هوای حرم ... مداحی؛ «ای کاش که مرغ بام افلاک شوم، با گریه برای فاطمه پاک شوم، ایوان نجف .... «عباس طهماسب پور»؛ «میدونی چقدر میخوامت تو رو، کاش می شد تو کربلا زائرت، ...
  23. کربلا - همیشه یادم بیار هر لحظه به یادت باشم

    tamameeshgheman.blogfa.com/tag/کربلا
    ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - یزید بن ابی زیاد می گوید: من چهارده ساله بودم که حسین بن علی به شهادت رسید گیاه ورس در ..... از بین 72 یار امام حسین علیه السلام 17 نفر آن ها بنی هاشم و از بستگان نزدیک ... کرب وبلا ای کاش من مسافرت بودم. کرب وبلا ای کاش من مسافرت بودم. محرمی کاش می شد که زائرت بودم ..... نگین شهر کربلا ~ اگر حسین فاطمه ست.
  24. رجعت‏ سبز - یا زهرا

    yazahra.iran.sc/user-admin.php
    در کوفه تن غیرت من خانه نشین است / بهر سفر کرببلا وقت ندارم / تقویم ...... 44, بنی فاطمه, کرب بلا ای کاش من ، مسافرت بودم ، محرمی کاش میشد که زائرت بودم.
  25. دانلود - یا زهرا - Iran.Sc

    yazahra.iran.sc/tag/دانلود
    حاج مهدی مختاری-ای کاش و بودم کربلا همراهت ای خون خدا (شور). دریافت فایلهای شب ..... 44, بنی فاطمه, کرب بلا ای کاش من ، مسافرت بودم ، محرمی کاش میشد که زائرت بودم.
  26. حسینیه انصار العباس

    ansar-abbas.blogfa.com/
    3- دوره غیبت کبرى (از سال 329 هجرى قمرى شروع مى شود تا وقتى که فرمان و نهضت جهانى آن حضرت از طرف خداوند متعال صادر گردد). اخبار و روایات در .... حاج سید مجید بنی فاطمه ... دانلود نوحه, کرببلا ای کاش من مسافرت بودم- محرمی کاش می شد که زائرت بودم.
  27. یوزی - سلاحی برای گفتمان! در کلانشهرها

    www.uzi.blogfa.com/8612.aspx
    ۲۳ اسفند ۱۳۸۶ ه‍.ش. - ای که در دو عالم یکتایی گره گشای ... 4:27, مجید بنی فاطمه - سینه زنی سایه ی تو روی ... کرب و بلا ای کاش من مسافرت بودم تو این شبا کاش میشد که زائرت بودم, 2 ... رفتیم مشهد همین قبل از محرم بلیط نداشتیم رفتیم تو رستوران قطار!
  28. هر کس هوای کربلا دارد بیاید [بایگانی] - کانون گفتگوی قرآنی

    www.askquran.ir/archive/index.php/t-1945.html
    حس کردم اونا روی من حساب کردند که منو تا اینجا اووردن . دلمو زدم به دریا و ... ای کاش در جهان ره و رسم سفر نبود گفتند: رفته گل . ... مامان با شیون و داد - می‌زد توی صورتش - قسم می‌داد بابارو - به فاطمه ، به جدش تورو خدا ... الو الو کربلا - پس نخودا چی شدن؟ - کمک می‌خوایم .... خدایا اشکام رو نمی بنی؟! من آدم نیستم؟ ... محرمی کاش میشد که زائرت بودم ...
  29. reporter: عکس های تازه از کربلا و نجف

    www.reporter.ir/archives/84/12/003461.php
    ۵ اسفند ۱۳۸۴ ه‍.ش. - من تو زندگیم هیچی ندارم جز این افتخار که از زائران کربلا بودم شعر زیر رو به آقام ابالفضل تقدیم میکنم: ذکر سماواتیان .... اسلام وعلیک یا عبا ابداله ویا قمر بنی هاشم از شما واین همه لطف ممنون .... کرب بلا ای کاش من مسافرت بودم محرمی کاش می شد که زائرت بودم ... Posted by: سیده فاطمه خبازی at December 21, 2009 1:32 PM.
  30. شب عاشورا شعر و روضه سال 1389 - مجمع یاس کبود

    yas135.com/fa/1390-10-01-12-53-06/603-amam-hossin
    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ ه‍.ش. - خوددرچه قومی کرده ای احساس خودرا بگشای چشم عبرت و بشناس خود را ... باز دلشوره می کشد من را کاش میشد که شب سحر نشود ... ملعون عباس امان نامه داره پسر فاطمه در امان نباشه چنان میگن قمر بنی هاشم شمشیر ... میزنه قلبم خدا رو شکر دوباره باز اومد محرم ... صفا و مروه دیده ام گرد حرم دویده ام هـیـچ کـجـا بـرای من کرببلا نمی شود.
  31. محرم - اسلام دین حق - blogfa.com

    www.islamdinehagh.blogfa.com/cat-1.aspx
    اسلام دین حق - محرم - یامهدی(عج)تو بیا کین دل ما طاقت هجران ندارد - اسلام دین حق. ... بى تابى نمودن فاطمه دختر سیدالشهداء (علیه السلام) براى پدر و از دنیا رفتنش در خرابه شام .... جان کاشکى من فداى تو مى ‏شدم پدر جان کاش کور مى ‏بودم اى کاش در زیر گل فرو مى .... هنگامى که امام حسین علیه السلام بسوى کربلا سفر کردند، من نگران بودم و هر روز به ...
  32. اهل بیت عصمت و طهارت - سهیل عرب

    www.ghasemiyoon.ir/category/49
    و اگر سرگذشت غریب و شهیدی را شنیدید، بر من بگریید! ... بگذار تا شرح سفر با تو بگویم ... یادت که هست فاطمه و احترام‌ها. ... باده نوشان ساغرت بودیم. در قیامت به گریه می گوییم: کاش...ای کاش..نوکرت بودیم ... خود را برای کرببلا پروریده اند ... موضوعات مرتبط: اشعار امام حسین علیه السلام اشعار دهه اول محرم اشعار محرم و صفر اشعار روضه ...
  33. ویترین حیاتم ʚϊɞ - سفرنامه کربلا

    www.life274.blogfa.com/tag/سفرنامه-کربلا
    ویترین حیاتم ʚϊɞ - سفرنامه کربلا - ... اما تا چشمهایم را بستم ٬ جلوی خیمگاه بودم بی انکه بخواهم ! ... صدای سم ِ اسب ِ عباس ع که از خیمه ها دور دورتر میشد میامد ُ انگار همه گوشها منتظر ... کاش دیگر درتهران خیمه ای به آتش کشیده نشود ! ... میخواستم تصور کنم که تو چه میدیدی در مُحَرَم شصت و یک ! .... از حضور شوکو ، ٬ فاطمه (روح ) - من او - ، ن.
  34. شعر - غریب قریب(فقط برای دلم) قدم کلیک هایتان بر چشم

    abo-ayene.persianblog.ir/tag/شعر
    تصویر من . .... تا اگه یه زمانی و یه جایی بارونی بود و خاطره ای زنده شد برید به اون شب و اون حس ... آره بارون ... اون قَدَر باشه که من این دل و دستش بدم و چیزی نپرسه ..... پ ن: بیاید امسال سفر کربلا میدیم ..... حسبُنا فاطمه، تو که باشی / چه نیازی به دیگری داریم؟ .... از غربت تو ماه محرّم درست شد ... کاش می‌شد که بوریا بودم تا نگهدارمت همیشه تو را
  35. بهمن 1388 - حرم الله

    haram-allah.blogfa.com/1388/11
    2- منظور شما از اسرائیل حکومت و دولت فعلی اسرائیل است یا قوم بنی اسرائیل ؟ استنباط من .... مداحی شب سوم ماه صفر 1388 حاج محسن آقاجانی (هیئت محبین فاطمه الزهرا فریدونکنار) ..... گرفته دل بوی غم تو تا باشم محرم تو در داغ ماتم تو ای رضا جانم (زمینه). دانلود ... کرببلا ای کاش من مسافرت بودم تو این شبها کاش می شد که زائرت بودم (شور).
  36. راز چشمه حرم حضرت ابوالفضل + تصاویر | هراز نیوز

    haraznews.com/13095/راز-چشمه-حرم-حضرت-ابوالفضل-تصاویر-13095
    از ۵۰ سال قبل تا کنون این آب در یک سطح ثابت مانده و نه کم و نه زیاد می‌شود. .... دو شب مانده به محرم ۱۴۳۴ ... السلام علیک یا حسین ابن علی السلام علیک یا قمر بنی هاشم السلام علیک یا دستگیر بی دست ... اموخته ایم از تو وفاداری را -خون تو نوشت معنی زندگی را ای کاش که اب کربلا می ... اقا جان من از کودکی عاشقت بودم قبولم نما گرچه الوده ام.
  37. همسفر عشق - دست و دلنوشته ها

    www.hamsafar313.ir/category/16
    ۳۰ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - کرببلا ای کاش من مسافرت بودم. یه اربعین کاش میشد که زائرت بودم ... ++ بهتر ز هر بنی بشری محتشم سرود.../محرم. کشتی شکست خورده ی طوفان کربلا در خاک و خون طپیده میدان .... گر فاطمه مذهبى بگو یا زهرا دلداده یاس اطهرى بسم الله
  38. هوائیه حرم

    www.yaroghayehmadad.blogfa.com/
    ای امون از دله رباب ای امون کاش میبارید یه قطره از اسمون. خشکیه لبهای علی اصغزه که قرار برده از دل اقامون. یا حسین یا امیری یا حسین. باز محرم. باز دله پر غصه ی یه بابا.
  39. بیسیم چی - نقطه عروج

    313shahid.blogfa.com/author-313shahid.aspx
    قربان آن خاکریزی که خاکش با خون پاک شهیدان منزوج می شد که بوی عطر آن بوی پیراهن .... نکند باز شده ماه محرم که چنین می زند آتش به دل فاطمه آهت به فدای نخ آن شال سیاهت به فدای رخت ای ماه! ..... جایی که آن طرفش عراق است اما در واقع با خیانت بنی صدر ما این سرزمین را از دست دادیم با .... اذن الله یا اباعبدالله کرب و بلا ای کاش من مسافرت بودم.
  40. سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان

    www.tebyan.com/
    یکشنبه 4 آبان 1393 - 1 محرم 1436 - 26 اکتبر 2014 ..... مداحی؛ «ای کاش که مرغ بام افلاک شوم، با گریه برای فاطمه پاک شوم، ایوان نجف شبی .... «عباس طهماسب پور»؛ «میدونی چقدر میخوامت تو رو، کاش می شد تو کربلا زائرت، ... یا قمر منیر بنی هاشم(ع) ..... من که با تو همسفر بودم/ دیگه از امشب بی خبر بودم/ شب هجران من و تو شب مرگه منه/ ...
  41. اشعار سال گذشته ولادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) - یا اُماه

    www.yaomah.ir/Post2851
    گوشه ای از هنرنمایی توست. آنچه ما را کبوترت ... رخصتی ده که زائرت باشیم. عرفه یا که ... کاش می شد حبیب او باشم. مثل ابن ... حالا که من به صحن مسیحا رسیده ام. من از خدا به ... حرف از زیارت و حرم و کربلا زدم. گفتم ز .... چقدر خوب شد برای سفر ... سنگِ کم قیمت و کمی بودم ..... تو پارۀ تنی به نبی مثل فاطمه ... بوی محرم است که از دور می رسد.
  42. حرف دل | هیئت عاشورائیان زنجان

    ashoraeian.ir/harf-del/
    بنی آدم اعضای یکدیگرند/همه یک به یک نوکر حیدرند چو عضوی ... شاه گفتا کربلا امروز میدان من است، عید قربان من است مادرم زهرا ...... مصرع ناقص من کاش که کامل می شد ... نکند باز شده ماه محرم که چنین می زند آتش به دل فاطمه آهت .... سفر…روز آخر…یه بغض عجیب نگات میکنم بانگاهِ ترم داری دور میشی . ... قطره ای بودم ولی دریا حسابم کرد ه ای
  43. اشعار سالروز تخریب قبور ائمه بقیع | ذاکرین ری پایگاه ...

    zakerinerey.ir/?p=4665
    ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گرد و غبار غم زده خیمه به سینه ام من زائر قبور خراب مدینه ام آنجا که گریه ها ... از گریه های فاطمه آیینه کاری است ... گلدسته می زنیم چونان صحن کربلا .... کاش می شد که محرمت بودیم ... کاش در کوچه ی بنی هاشم ... کاش ماه محرمی آقا ... در قیامت به گریه می گوییم: کاشای کاش..نوکرت بودیم. وحید قاسمی .... زائرش غصه حرم دارد.
  44. یوم الفرج/yomolfaraj - روزها و رازها

    yomolfaraj.blogfa.com/cat-13.aspx
    سلام کسی که اگر با تو در کربلا بود، با جانش از تو در مقابل شمشیرهای بران .... مگر سفارش مکرر رسول مهربانی جز این بود : که فاطمه سلام الله علیها، پاره ی تن من است، هرکس او .... انشاالله بارها و بارها کربلا برید و در قطعه ای از بهشت سر دو اهی گیر کنید. ... کاش می شد هر سال، روز تولدت را در حرم نفس بکشم! ..... دور بودم از او و نزدیکم کرد.
  45. آبان 1392 - دل‌نوشته‌های من - Blogfa

    delneveshtehayemilad.blogfa.com/1392/08
    داستانی از مقبل شاعر گفت و سفر کربلا و نرسیدن به کربلا. از خوابی ... از سر پایین عباس گفت و این که من فرزند فاطمه نیستم. از وصیت ... خنجر ای کاش به حال تو مراعات کند ... شب نهم، مهدیه (مصلّی)، قمر بنی هاشم (ع), سه شنبه بیست و یکم آبان 1392 ... یادتان هست گفته بودم انزلی سه بخش بزرگ می‌شود. ...... الـــهی زائرت بشم ارباب دل‌ها.
  46. تا یار که را خواهد ... - سفر کـــــــــربلامون

    www.peyvande2gane.blogfa.com/category/6
    محــــــرم نوشت-92 ... نمیدونم امسال اربعین اگه پای پیاده کربلا قسمتم نشه چی به سر دلم میاد . ... مکه بودیم، روحانی کاروان میگفت به نیابت از امام حسن عسگری طواف مستحبی انجام بدین ... کاش میفهمیدم چه کرده ای که من نکردم که حالا تو پس از چند روز دوباره داری ... های کوچک کوفه ای که علی پناه شان بود و میشد سنگ صبور بیچارگی های شان.
  47. اشعار مناسب در حج - سلام علیکم : به سایت محمد نظری خوش آمدید

    nazari1160.blogfa.com/cat-10.aspx
    ای مُجرم مُحرم به حَرم حُرمت دار مُحرم که شدی بکوش مَحرم باشی ... توفیق سفر ... آمدم در معرض فیض تمام زائرم من زائر بیت الحرام ... کاش پیش از گنه روان می‌شد روح از غالب تنم یارب ... اگر داشت (میثم) در این خانه راز دلش جانب کربلا بود باز ... ای همسر پیغمبر اسلام خدیجه ای عصمت حق فاطمه را مام خدیجه .... چه شد آن طائر قدسی که من در محضرش بودم.
  48. شهادت حضرت معصومه س - مشق هیئت

    mashgheheyat.blogfa.com/cat-68.aspx
    نهضت فاطمه را صبح سپیدی بانو. کربلا را ز مدینه تو به قم آوردی. مُلک ری را تو ... ای کاش که از تو خبری داشته باشم ... یک قافله محرم به خدا هست سپاهم! ... زیر پاهای زائرت پهن است ... کربلا و مدینه و مشهد ... باور این سفر از درک من و ما دور است ... صبح شب می شد و شب نیز سحر هفده روز .... روی قبرم بنویسید که خواهر بودم .... قمر بنی هاشم (ع).
  49. اشعار حاج غلامرضا سازگار - فرهنگی-مذهبی

    abuammar.blogfa.com/category/19
    بگرد ای آسمان دیگر نیابی رهبری چون من که با اشک فقیری شهریاری کند سودا ... امشب دست به دامن علی اکبر بشیم برای باز شدن راه کربلا ... بعد از شهادت یاران اباعبدالله، آمده است اولین نفر از بنی هاشم علی اکبر بود. ..... کاش چو قلب مرتضی بودم داغدار تو کاش بجای محسنت سازم جان نثار تو .... چهل منزل سفر کردم به شهر شام و برگشتم.
  50. آبان 1385 - ماه بنی هاشم عباس (ع) - Blogfa

    www.eslambehtarin.blogfa.com/8508.aspx
    بر سر زنان‌، پیده‌ می‌شود و در ره‌ به‌ آقاقمربنی‌ هاشم‌علیه‌السلام‌ توسّل‌ پیدا می‌کند و یک‌ ... یهودی‌ مزبور می‌گوید: فردای‌ آن‌ روز آمدم‌ درب‌ مغازه‌؛ نشسته‌ بودم‌ و در فکر بودم‌، یک‌ .... اما یکمرتبه‌ با خود گفتم‌ با خود گفتم‌ بیماران‌ از خاک‌ کربلا شفامی‌گیرند و من‌، که‌ خود متولّی‌ ... ای‌ کاش‌ به‌ آن‌ رئیس‌ آزمایشگاه‌ می‌گفتی‌ آیا می‌توانی‌ تشخیص‌ بدهی‌ این‌ خون‌ که‌ در ...
  51. خلوت من (مهدی) - دل نوشته

    313shab.blogfa.com/tag/دل-نوشته
    ایشون وسط گریه و زاریشون نکته ای گفتند که با دل من خیلی بازی کرد. ..... اشک دمادم الوداع / بیرق و پرچم الوداع / سخته ولی باید بگم / ماه محرم الوداع (اجرتون با ... کاش می شد می بودیم مثل امروزی خانه ی شما! ... پس اساعه ی ادب نپندارید که با فاطمه و حسنین - صلوات الله علیهم - عرضه بداریم که پدر جان! .... دلم به یاد روضه های کربلا می گیره.
  52. منتظران مهدی - برگهای سپید

    www.barghaye-sepid.blogfa.com/author/barghaye-sepid
    کاش لحظه ای به اینکه هر روز نگاهم میکنید اعتقاد داشتم ، آنوقت دیگر برای این همه گناه و ... چه کسی بهتر از شما می داند و چه کسی چون من فراموش کار و غافل که نمیدانم و باور ندارم ، که در محرم و صفری که گذشت ... ﺩﺧﺘــﺮﮎ ﺍﺯ ﻣﯿﺎﻥ ﺟﻤﻌﯿﺘﯽ ﮐــﻪ ﮔﺮﯾــﻪ ﮐﻨﺎﻥ ﺷﺎﻫﺪ ﺍﺟﺮﺍﯼ ﺗﻌﺰﯾﻪ ﺍﻧــﺪ ﺭﺩ ﻣﯽﺷﻮﺩ. ... این است که نکند کسی نفهمیده باشد که بر کربلا، چه گذشته است؟
  53. همه آیینی ها - مسافر

    sarrafan.blogfa.com/cat-1.aspx
    ۱۷ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کی شود سوی تو بی‌رنگ و سبک بار سفر کرد؟ تا که ... زیر باران تو با چتر غرور آمده بودم ... ای عشق! کاری کن که درماندند درمان‌ها برگرد و برگردان حقیقت را به ... تا نوشتم فاطمه، بوسید برگ دفترم ... محرم نامه 92 ... کاش می‌‌شد که در سکوتی ژرف به تماشا نشینمت اما ..... غل و زنجیر و رشته بر گردن ، یک نفس باده‌ی بلا را من
  54. دلتنگ کربلا

    www.deltange-karbala.blogfa.com/
    ز خاک ِکربلا یک مُشــــت روزی. رسید از دست زوّاری به دستم. بدو گفتم که ای خاک ِ شفابخش. چرا اینگونه از بوی ِ تو مستم؟؟؟ چرا مجذوب بویت هست عالم؟؟ چرا من این همه دل ...
  55. شــــــعر و مدح ائـــــمه اطـــــهار - متـــفرقــــــــــــــــــــه

    www.raz313.blogfa.com/cat-21.aspx
    عزیزانی که صوت مجالس حقر در دهه اول محرم را میخواهند به سایت iran-goftegoo. ... عازم سفر کربلا هستم انشاالله و دعاگوی تمامی دوستان خودم و استاد عزیزم حاج مهدی ... می رسد از مدینه بوی غم *** فاطمه باز دیده گریان شد ... گر دهى بر من نشان از قبر زهرا، تا ابد ... باده نوشان ساغرت بودیم. در قیامت به گریه می گوییم: کاش...ای کاش..نوکرت بودیم.
  56. سبک شور - سبک مداحی

    www.sabk-madahi.blogfa.com/cat-28.aspx
    من گدایم که گدایت پشت در نشسته یا زینب. شکر خدا که ... مجنون بودم و هستم. من بی تابم و ... ای مقتدا تویی الحق خون خدا بطلب منو کرببلا شاه محرم ... تو حسینی، به علی و فاطمه تو نور عینی ... کاش می شد بیام با سوز و با آه توی قتله گاه خونی بشم .... که فرمـــوده رسول الله زائرت زائـــر زهــــراست ..... خاطرات سفر و حرم یه لحظه نمی ره ز برم.
  57. شهید محمد ابراهیم همت | دوئل

    www.duelfa.com/2317/شهید-محمد-ابراهیم-همت
    پانوشت : نه مویزی بودم که درگیر اجلاس باشم و نه غوره ای که اهل ناز! فقط چند روزی مسافرت بودم و چند روزی هم درگیر بعضی کارهای ییهویی … ..... من دارم میرم کربلا به یاد همه ی بچه هام هستم مخصوص به یاد خودت که میدونی یه جور دیگه دوست دارم ..... رسیده است دوباره همه جا عطر محرم ... کاش دعوتم می کردید به صرف یک فنجان ناله با چاشنی اشک…
  58. شرار عشق امام حسین (ع)

    sharareeshgh313.blogfa.com/
    ۲۲ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ای که کرده ذات معبودت حبیب خود خطاب ... علی بود محرم اسرار دل ... مهر علی و فاطمه با من است ... به استقبال او خیزید از جا ای بنی آدم. ***** ... یک موی سرش اگر پریشان می شد ... فـراق کربــلا بی طــــاقتم کرد ... باز با این حال بودم یارتان .... زائرت را بازدید آبی سه بار ... کاش روحم به خانه اش بپرد، قدر یک لحظه در حریم رضا.
  59. بیت العَبَّاس

    beitolabass.blogfa.com/
    ۲ ساعت پیش - بیت العَبَّاس - الحمدالله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیرالمومنین علی بن ... و باذن فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) ... پ ن : از زمین کربلا دعا گوی همه دوستان هستم ... گفت: به حضرت عرض کردم - در تابستان گرمی که خدمتشان بودم - این همه جمعیت در جمکران ... پ ن : ای کاش انقدری که دلمون برای بابامون، مادرمون، زنمون، بچه مون، و.
  60. دکلمه و مقالات زیبا در مورد امام حسین(س)

    moghim3.blogfa.com/
    گهگاهی هم برای چند لحظه بر تیرک خیمه ای تکیه میداد و نفسی تازه میکرد ، ... ای آسمان کربلا تو شاهدی که در آن لحظه بر زینب چه گذشت ، ... همین و نه قمر بنی هاشم ، ... پسر فاطمه آخرین توانش را بخدمت می گیرد : که ای شیعیان آل ابی سفیان شما با من سر ..... در دهه اول محرم ۹۱ ..... کاش مرده بودم بابا ، کاش فدای تو میشدم، کاش زیر خاک میرفتم، .
  61. موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبییان

    nipc.ir/includes/plink.aspx?linkid=495
    ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سلام من به محرم .... مداحی؛ «حسرت کرب و بلا آتیش زده دل من و، از ازل با خاک تو ساخته خدا گل من ... سینه زنی؛ «یادش بخیر بچه بودیم مادرامون، سقا می کردند ما رو دسته هامون، ... مداحی؛ «ای کاش که مرغ بام افلاک شوم، با گریه برای فاطمه پاک شوم، ایوان .... پور»؛ «میدونی چقدر میخوامت تو رو، کاش می شد تو کربلا زائرت، میخوام از ...
  62. اشعار امام زمان(عج) - شب اول محرم - آموزش مداحی و اشعار مذهبی

    mahdivahidi.ir/cat/99/0/امام%20زمان(ع)%20و%20محرم.htm
    اشعار امام زمان(عج) - شب اول محرم - آموزش تخصصی اصول و فنون و اخلاق مداحی به همراه ... شور ما زنده کند خیل بنی آدم را ... من یقین دارم اگر کرب و بلا داشت حضور ... بچه که بودم مادرم هر جمعه میگفت : .... با روضه های فاطمه قربانی ام کنی من ... ای کاش می شد صبح عاشورای امسال ... ای مسافر، سفر هجر تو پایان دارد ..... به صبح جمعه ی موعود زائرم فرما
  63. شب عاشورا شعر و روضه سال 1389 - yas135.ir

    yas135.ir/fa/1390-10-01-12-53-06/603-amam-hossin
    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ ه‍.ش. - خوددرچه قومی کرده ای احساس خودرا بگشای چشم عبرت و بشناس خود را ... باز دلشوره می کشد من را کاش میشد که شب سحر نشود ... ملعون عباس امان نامه داره پسر فاطمه در امان نباشه چنان میگن قمر بنی هاشم شمشیر ... میزنه قلبم خدا رو شکر دوباره باز اومد محرم ... صفا و مروه دیده ام گرد حرم دویده ام هـیـچ کـجـا بـرای من کرببلا نمی شود.
  64. ذاکر کربلا :حاج سید عسگری داداش نژاد

    zaker-karbala.ir/
    مابدان مقصدعالی نتوانیم رسید که مگرپیش نهدلطف شماگامی چند ... شور زیبای تو روضه ها مادر من(با پسوند mp4 برای موبایل) .... نوحه سینه زنی تسلیت ای یاران ماه محرم شد با نوای ذاکر کربلا .... کـاش مونده بودم با تو تو گودال ..... و آله ـ و فاطمه زهرا ـ سلام الله علیها ـ در کتابهای مقدس که تورات و انجیل باشد بطور صریح ذکر شده و پیروان این دو ...
  65. درباره ما - سفیــــرضا

    www.safirza.com/AboutUs.aspx
    امروز که هر در بسته با عشوه و حال باز می شود - این سایت با صلواتی بر محمد و آل (ص) ... در می یابیم گفتمانی که امروز در جامعه رایج است دارای ابعاد خوشایند و پسندیده ای که .... کنیم ، همیشه او ما را پیدا میکرد ، چون با او آمدیم ، نام آورده بودیم ، شدیم حسین ... مدال افتخار دهها سفر کربلا ... بنی اسد مصظفی ..... من به قد قامت یاران نرسیدم ای کاش
  66. موسسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان

    tamini.parliran.ir/includes/plink.aspx?linkid=116
    ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - فروش نرم افزار پیام آوران عاشورا - نرم افزار تخصصی ماه محرم ..... سینه زنی؛ «یادش بخیر بچه بودیم مادرامون، سقا می کردند ما رو دسته هامون، ... مداحی؛ «ای کاش که مرغ بام افلاک شوم، با گریه برای فاطمه پاک شوم، .... پور»؛ «میدونی چقدر میخوامت تو رو، کاش می شد تو کربلا زائرت، میخوام از .... مستند سفر هنرمندان به برزیل.
  67. (ع)-حضرت فاطمه(س)-امام حسن و سایرائمه - اردیب (ارابه) نگین ...

    navaieordib.persianblog.ir/page/papers
    به حق زینب وکلثوم و رقیّه و اسیران رهِ شام و مصائب که بدیدند،. به حق باقر و ... مانند زهرا نیمه شب بار سفر بستم دیگر نمی بندد .... کوفه ، میشود ماتمسرا ... مادر ما گمشده در شعله ها نشون داده به من غم کربلا .... با تو ای کاش همسفر بودم ..... رومگردان‏ که‏ باشم ‏محرم‏ تو،زهرا .... به زائرش ندهد اذن بوسه دربانش .... لعنت ونفرین برای بنی امیه می کرد.
  68. خاصیت عشق به سر دادن است... - Instagram Profile - INK361

    ink361.com/app/users/ig-1374536168/hesam.paboosi/photos
    ۱۲ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مدتی میشود از کرب بلا محرومم چه قدر چیزی نگویم، و رعایت بکنم . ... دیدم که اشک گرد روی پردهء قلب مرا با نم گرفت کفتری بودم که روزی از .... تا محرم به وقت شرعی حرم امام رضا به ظاهر زائرم اما زیارت را نمی فهمم من ... fateme_heydari_1393 - fateme heydari اى کاش توبه ى من روسىاهو قبول کنن . ...... راستش مسافرت بودم.
  69. موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان

    tebyan.0c0.ir/
    سینه زنی؛ «همه دار و ندار من فدای حضرت ارباب» با مداحی «سیدمهدی میرداماد» [محرم 1393] ... سینه زنی؛ «هر که دارد هوس کرب و بلا بسم الله، جوونیای ما فدا جوان ابی عبدالله» با ..... سینه زنی؛ «یادش بخیر بچه بودیم مادرامون، سقا می کردند ما رو دسته هامون، حال و هوای ... مداحی؛ «ای کاش که مرغ بام افلاک شوم، با گریه برای فاطمه پاک شوم، ایوان نجف ...
  70. دلنوشته - روزهای حلمایی

    helma.persianblog.ir/tag/دلنوشته
    ۲ روز پیش - بانویی که در اصالت تقوایش همین بس که فرمود:من کنیز فرزندان زهرایم. ... چرا نمی فهمند که در قلب هر شیعه که راهی کربلا میشود یک بمب نهفته است. ... مسیر کوتاه نجف به کربلا با جاده ای که بخشهایی بوی بهسازی میدهد و .... در حال خواب و بیداری بودم که یادم آمد آن برگه را که خانم در سالن داده بود ..... کاش چیزی نمی گفتی.
  71. متن نوحه های سید جواد ذاکر - روستای کلات ساحلی

    kelat.persianblog.ir/tag/متن_نوحه_های_سید_جواد_ذاکر
    صبری کن تو ای اکبرم نور دو چشم من تویی الله و اکبر اکبر. دارد علی اکبرم عزم سفر لیلا بیا ای بی پسر لیلا بیا ای بی پسر لیلا بیا ... اشعاری در مدح حضرت علی اکبر (ع) و قضیه ای که در کربلا به هنگام اذن میدان گرفتن از پدر و . .... ای کاش نبینم اینو : ... محرم اسرار نداری یوسف زهرا بیا . .... ای غریب بی قرینه با تو بودم از مدینه
  72. منبرها :: امام رضا (علیه السلام)

    menbarha.ir/category/امام%20رضا%20(علیه%20السلام)/
    محرم 29- نامه امام حسین علیه السلام در پاسخ به فرماندار مکه .... ابراهیم بن عباس که در مسافرت از مدینه تا طوس خدمت آن حضرت بوده است، چنین مى‏گوید : «ندیدم به احدى ظلم ... «با جمعى بسیار خدمت حضرت رضا بودیم که ابن سبیلى آمد و چنین گفت: یابن رسول الله! .... اى فاطمه! کاش با حسینت در کربلا بودى، که در کنار نهر فرات تشنه جان داد.
  73. سایت مذهبی به روز - شبکه اجتماعی فیس نما

    facenama.com/links/id:1051
    ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اشعار ومتن های تمامی مداحان اهل بیت دانلود برای محرم وصفر93و روز .... سینه زنی؛ «یادش بخیر بچه بودیم مادرامون، سقا می کردند ما رو دسته ... مداحی؛ «ای کاش که مرغ بام افلاک شوم، با گریه برای فاطمه پاک شوم، .... پور»؛ «میدونی چقدر میخوامت تو رو، کاش می شد تو کربلا زائرت، میخوام از ..... ارباب قرار ما یه سفر کرب و بلا.
  74. یوم الفرج/yomolfaraj - روزها و رازها

    yomolfaraj.ir/cat-13.aspx
    سال 92-بنی فاطمه · من می دونم بدم ولی .... سلام کسی که اگر با تو در کربلا بود، با جانش از تو در مقابل شمشیرهای بران .... مکرر رسول مهربانی جز این بود : که فاطمه سلام الله علیها، پاره ی تن من است، هرکس او را ..... کاش می شد هر سال، روز تولدت را در حرم نفس بکشم! ..... به مناسبت پیش راه بودم ماه محرم با وبلاگ جدید همین جا کربلاست به روزیم.
  75. اشعار اهلبیت علیهم السلام

    karbala1391.7roz.com/
    محرم آمد. دم بگیرید که هنگامه ی ماتم آمد. دست بر سینه نهاده ...همه تعظیم کنید. مادری دست به پهلو، ... فاطمه منتظر آمدن ما بوده ... میان قافله من هم شهید بودم کاش ... فدای چشمه ی آن دیده ای که خشک مباد ... سوی ما تذکره کرببلا آمده است .... بوی محرّم پخش می شد با صدایش ..... باید دل از عزیز سفر کرده می برید ... تو شبیه کعبه باش و من شبیه زائرم.
  76. وب نوشته های مهدی بخشی

    mehdibakhshi.persianblog.ir/
    ۱۴ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - رمضان، ‌ای ماه محبوب خدا، پیش از آنکه ما باخبر شویم، لحظه عزیمتت ناگزیر شده است! ... رمضان چه زیبا سید الساجدین در وداع با تو مناجات می‌کرد که تو همسایه‌ای بودی ... نوشته زیر البته با تاخیر، در خصوص سفر همزمان دو رئیس جمهور به شهر قم است .... کرد که من خودم شهردار بودم و می‌فهمم آزاد سازی ۷ کیلومتر از بافت قدیمی ...
  77. دانلود مداحی - مذهبی دانلود - دانلودنوحه خدانگهدار مدینه دارم میرم از ...

    porsyar.com/detail/1196718/article/6
    مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان 1393 حسینیه بنی فاطمه قم با مداحی حاج سید مهدی میرداماد ... کوفه شده کربلا قد قتل المرتضی - واحد ... داریم میریم دوباره چادرت به در نگیره که میخ در به بال و پر نگیره ..... مداحی میثم مطیعی و امیر عباسی در هیئت میثاق با شهدا - محرم 92 .... چی میشد این شبا بودم مهمونت .... کرب و بلا ای کاش من مسافرت بودم.
  78. موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان - آموزش و پرورش فارس

    portal.farsedu.ir/Portal/Show.aspx?Page=15408
    ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بخش اول؛ غزل مصیبت با نوای «محمود کریمی»؛ «محرم آمد و شد موسم عزای .... سینه زنی؛ «یادش بخیر بچه بودیم مادرامون، سقا می کردند ما رو دسته ... مداحی؛ «ای کاش که مرغ بام افلاک شوم، با گریه برای فاطمه پاک شوم، .... پور»؛ «میدونی چقدر میخوامت تو رو، کاش می شد تو کربلا زائرت، میخوام از .... مستند سفر هنرمندان به برزیل.
  79. سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان - لینک طلایی

    cl.webgold.ir/www.tebyan.net/Children_Teenagers/.../site/rss.xml
    ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مداحی؛ «ای کاش که مرغ بام افلاک شوم، با گریه برای فاطمه پاک شوم، ایوان .... طهماسب پور»؛ «میدونی چقدر میخوامت تو رو، کاش می شد تو کربلا زائرت، میخوام از .... جرم من این ست که بار محبت می کشم» با مداحی «سیدمجید بنی فاطمه» در ... امام حسین(ع)؛ «ای کاش کربلا بودم همراه شما بودم، می رفت سر من روی نی ها آقا جان» (4:07).
  80. سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان - آخرین مطالب

    www.jostweb.ir/nsdmcnpxdmcqdsvdmcadnfrctcdcq.html
    ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مراسم روضه خوانی با صدای «سیدمجید بنی فاطمه»؛ «زینت دوش نبی روی زمین جای تو . ... موسیقی ما- لی لا رضایی: اسفندیار قره باغی که به تازگی از سفر ... قره باغی بودم و تحت نظر استاد آربا زند صدا سازی . ..... با یاد مرگ میزبان محرم شویم. ..... پور»؛ «میدونی چقدر میخوامت تو رو، کاش می شد تو کربلا زائرت، میخوام از ...
  81. پایگاه رسمی اطلاع رسانی موسسه فرهنگ سبز - پرس آنلاین

    press-online.ir/tour/پایگاه-رسمی-اطلاع-رسانی-موسسه-فرهنگ-سب/
    یکشنبه 4 آبان 1393 - 1 محرم 1436 - 26 اکتبر 2014 ..... سینه زنی؛ «یادش بخیر بچه بودیم مادرامون، سقا می کردند ما رو دسته هامون، حال و هوای حرم ... مداحی؛ «ای کاش که مرغ بام افلاک شوم، با گریه برای فاطمه پاک شوم، ایوان نجف شبی .... «عباس طهماسب پور»؛ «میدونی چقدر میخوامت تو رو، کاش می شد تو کربلا زائرت، ... یا قمر منیر بنی هاشم(ع).
  82. اخبار عمومی طبقه بندی : عمره و عتبات دانشگاهیان ثبت شده در ...

    labbayk.com/contentcategoryview.php?param=6e6577732136383936
    ۲۰ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - حامد فریادرس : خوش به حال انانی که راهی این سفر معنوی شدند ای کاش خداوند گوشه ... چی میشد ما هم میرفتیم ولبیک الهم لبیک میگفتیم.ای ... فاطمه ج : نتیجه داوری و اعلام اسامی مسابقه کی هست ؟ .... ف غ : با سلام من دانشجوی دختر هستم و ثبت نام متاهلی انجام داده بودم اگر ..... پس تلاش کنیم که محرم بشیم شاید که دعوت هم بشیم.
  83. ذاکر جوادالائمه محسن جعفری :: روضه ها و گریزهای مکتوب شب و ...

    mohsenjafari31.blog.ir/.../روضه%20ها%20و%20گریزهای%20مکتوب%20...
    ۱۷ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آرزو دارم اینجا پاتوق حزب اللهی ها و عاشقان سیدعلی خامنه ای بشه ... شب دوم محرم و روضه ورود به کربلا. (۴) .... کاش همه مهدوی شویم و مهدوی بمانیم با مستندی از حجاب به روزیم .... بنی اسد هم دور قبر ایستاده اند. .... وقتی جوان بودم در خانه ات بودم. ..... از آن روزی که حسین فاطمه به مسافرت رفت من هر روز می آمدم نگاه به آن خاک می کردم .
  84. سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان

    www.tebyan.ir/newindex.aspx/Comment/wiki/کاسپی
    فروش نرم افزار پیام آوران عاشورا - نرم افزار تخصصی ماه محرم ..... سینه زنی؛ «یادش بخیر بچه بودیم مادرامون، سقا می کردند ما رو دسته هامون، حال و هوای ... مداحی؛ «ای کاش که مرغ بام افلاک شوم، با گریه برای فاطمه پاک شوم، ایوان نجف .... «عباس طهماسب پور»؛ «میدونی چقدر میخوامت تو رو، کاش می شد تو کربلا زائرت، ..... من که با تو همسفر بودم.
  85. امام رضا(ع) - یا ضامن آهو جانم فدای امام نقی (ع)

    yazameneahoo.persianblog.ir/tag/امام_رضا(ع)
    سفر به مشهد الرضا(ع) و عکس های زیبا در ایام ولادت امام رضا (ع) .... خرداد ماه که حرم آقا بودم توفیق نصیب شد و تو صحن انقلاب از نزدیک دیدمشون . .... کاش من از روی تواضع و فروتنی حرف میزدم . ... ای وای بر من که این همه لطف و مهربونی آقام رو قدر ندونستم . ..... شب‌های جمعه‌ای که کربلا غوغا می‌شود از حضور فوج زائران دورونزدیکی که به چشم ...
  86. تهران سانگ | دانلود فیلم موزیک سریال بازی نرم افزار رایگان ...

    tehdl.ir/tag/تهران-سانگ/
    آهنگ پیشواز : کربلا | کد فعال سازی : ۵۵۱۸۰۰۷; آهنگ پیشواز : کربلا ای کاش من | کد فعال ... The post کد پیشواز نوحه مجید بنی فاطمه ویژه محرم appeared first on دانلود آهنگ جدید با ... ماهور»، «قاصد تلخ»، «نفرین به سفر»، «رها»، «ریرا» و «پیوند عمر» می‌شود. .... ی سینما گذاشته‌ام و این مانند دورانی است که تازه وارد دنیای موسیقی شده بودم.
  87. متن بعضی از نوحه ها - دل نوشته ها

    sash.persianblog.ir/post/123/
    ۱۷ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دلی که سینه زن هر شب محرم شد ... خیمه های غمت دیده می شود ، افتاده سینه ام به تپشهای انتظار ، از روی تل دل حرمت دیده میشود. ... همه رفتن کربلا به دیار نینوا اسم من از قلم افتاده خدا ... که چه غوغا میشه محشری بر پا میشه شب جمعه کربلا با فاطمه .... خودم بودم و قلبی که ز غم بسته به زنجیر ...... ای کاش پای ناقه در گل جا بماند.
  88. اهل بیت - زود دیر میشه ...

    nobady2.persianblog.ir/tag/اهل_بیت
    ۵ روز پیش - سلام بر محرم .... تو را که در تقدیر این خاک بسیار روشن و نورانی رقم خورده‏ای. ... میلاد حکیمه ی فهیمه ی عقیله حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مبارکباد ... اربعین ، سفر قلب‌ها به حریم ولایت و ارادت است ، ... و من شبانه‌ای که به کربلا برسم ، در بین الحرمین و روبروی گنبد خورشیدی این دو ..... کاش بودیم آن زمان کاری کنیم.
  89. دل نوشته های kavirdell59 [آرشیو] - انجمن معلولین اسپیشال

    forum.special.ir › ... › حیاط خلوت Specialدل نوشته ها
    ۲۱ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 100+پست - ‏15 نویسنده
    بار خدایا مادامی که عمر من در اطاعت تو صرف می گردد مرا زنده بدار. ... بین مردم بودم اما بهشون ظلم نمیکردم و دوستشون داشتم ... چی میشه یابن فاطمه یه گوشه چشم نگام کنی ... یا مگر که جا تنگ بود از بهر ما در کربلا .... نکته ها هست و بس محرم اسرار کجاست ... ای کاش می شد به وسعت چشمانت گریه کرد. ..... فرمود: به سفر رفته.
  90. اشعار آیینی - مشــــــق‌های حُـــجره (جانم فدای امام نقی علیه السلام)

    mashgh14.persianblog.ir/tag/اشعار_آیینی
    ۱۷ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - به خود فاطمه سوگند که مایل بودم ... شده ام زائرت ای خون خدا، بسم الله ... کاش همراه ضریحت برود این دل من ... ذکر ما هیئتیان ، کلّ محرّم این است ... سائل لطف نوشتند بنی آدم را ... کاش میشد حرم حضرت زهرا هم را .... کوفه شهری است پر از فتنه و آشوب و بلا، صحنه ای از کرب و بلا، خلق ز اطراف و ز ...... مسافر غزلم از سفر نمی آید.
  91. سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان - linkjoor

    www.linkjoor.ir/fmdxftcfmjmdyctdqcjcqdsdsdcrctdtns.html
    ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نروند «آخجون بابای خوبم / رسیده از سر کار / پشت در باباجون / من اومدم ... پسر کوچولوئی بود به نام فرید که به حرف مامان و باباش گوش نمی کرد و ... مداحی؛ «ای کاش که مرغ بام افلاک شوم، با گریه برای فاطمه پاک شوم، ایوان .... پور»؛ «میدونی چقدر میخوامت تو رو، کاش می شد تو کربلا زائرت، میخوام ..... من که با تو همسفر بودم.
  92. 7 - جلوه معشوق

    ermiya_elahi.rasekhoonblog.com/7/
    ۲ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - توی این زاویه ای که نشسته بودم انگار که روبروم .... زدن هستند می افتد، از عمق وجود حسرت می خورد؛ ای کاش جای او بودم و این افتخار نصیب من می شد.
  93. اردیبهشت 1392 - جنّت الرقیه (س) شرق اصفهان

    www.behesht315.ir/9202.aspx
    رخساره ای است آینه گردانِ آفتاب. من عاشقم... و عشق جهان بینیِ من است،. دلبسته ام به .... اومد پیشم بعد از خداحافظی من ازش درخواست کردم که از کربلا به عنوان سوغات یه کفن برام ... زائرت را. با اشک. با غبار راه. و خستگی سفر. دوست تر داری. نوشته شده در ... خاک من از خاکِ چادرت درست شد / ای کاش میشد اینکه شوم خاک پای تو ..... ٣روز تا محرم.
  94. امام حسین علیهم السلام - موسسه میثاق لوح و قلم

    mlgh.ir/products/fish-manbar/news-id=1667
    ۲۷ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خاتمه: ویژگی های بارز یاران با وفای امام حسین علیه السلام در کربلا های طول ... ۶- پیامبر اکرم( ص): در قیامت فاطمه سلام الله علیه عرضه می دارد: خدایا بین من وقاتلان حسینم ... ۲۹- وقتی نام حسین( ع) در نزد امام صادق( ع) برده می شد، تا شب شاد نبود و می .... که( ای کاش ما در کربلا بودیم و به رستگاری و شهادت و سعادت می رسیدیم.).
  95. موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان

    gtc-portal.com/includes/plink.aspx?linkid=18
    سینه زنی؛ «یادش بخیر بچه بودیم مادرامون، سقا می کردند ما رو دسته هامون، حال و هوای ... مداحی؛ «ای کاش که مرغ بام افلاک شوم، با گریه برای فاطمه پاک شوم، ایوان نجف شبی .... «عباس طهماسب پور»؛ «میدونی چقدر میخوامت تو رو، کاش می شد تو کربلا زائرت، .... جرم من این ست که بار محبت می کشم» با مداحی «سیدمجید بنی فاطمه» در آرزوی زیارت ...
  96. mostajer - مستاجر خدا

    mostajer.persianblog.ir/pages/1/
    ۸ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - دوره امامت حضرت عسکری (ع ) با قدرت ظاهری بنی عباس رو در روی بود . ..... آخرین تصویر از کسی که راه کربلا را باز کرد + عکس ... دارد: در عملیات کربلای یک مشغول عکاسی بودم که رزمنده‌ای نظرم را جلب کرد. ... آوینی:« ای کاش می شد تا تو را در ما من گمـنامیت رها کنیـم و بگـذریم، که تو ... شده ام زائرت ای خون خدا، بسم الله
  97. جنت الواعظین » بانک اشعار - jannat-alvaezin

    www.jannat-alvaezin.com/home/?feed=rss2&cat=4
    خروج قافله ی کربلا از مکه زمینه – شور روونه از فَرطِ غم ، سرشکِ اهل ولا داره میره قافله .... حاجیِ تو میشه ، مُحرِم خدایی ... دختری که میشه شهیده ، یا فاطمه یا فاطمه ... من واجب الاحترامم -زمینه شهادت امام صادق(ع) یه عالمه غم تو دل ِ منه عمری غریبی .... برای ظهور باید کاری کنم کاش بودم برای تو شیخ مفید ..... ای کاش می شد مثل جبهه میون عشق و مستی
  98. کتاب ذات الاحزان 2 ( اشعار دهه اول محرم ) | زینبیه

    www.zeinabiyyeh.irبانک کتاب و مقاله
    ۷ روز پیش - سبکهای کتاب ذات الاحزان ۲ اشعار دهه اول محرم ۱۳۹۳ به همت شاعران شهرری. برای دانلود ... مادرش گوشه ی گودال تماشا میکرد. غرق خون ... بر ما ز سوز فاطمه حزن صدا دهید ... دَردَت به جانِ من، که دوائی، عزیزجان! “ ... دل به گرو گرفته ای، من به کجا سفر کنم .... کاش که با این گدا شبیه حر تا کنید ... ایکاش امشب کربلا بودم حسین جان.
  99. شعر - هیئت مذهبی انصارالمهدی عج

    www.gonabad313.ir/category/1
    دوباره ماه محرم،دوباره بوی حسین دوباره بر سر هر کوچه گفتگوی حسین چنین که در دل من داغ کربلا جاریست شهید می شوم از هُرم آرزوی حسین ... خواب بودم به دلم هجمه ای از غم افتاد ... کاش پیدا نمی شدم هرگز مثل قافیّه های شاعرها ... دلم پر میشود وقتی کنارم جای تو خالیست ..... که قبر فاطمه (س) گر چه نهان است همیشه زائرش صاحب زمان(عج) است.
  100. ما یاران حسینیم ... وبلاگ رسمی هیئت الزهرا سلام الله علیها

    alahrar.persianblog.ir/
    ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تاریخ روزی رو ثبت کرده که فاطمه (س) ، علی (ع) ، حسن (ع) و حسین (ع) هم زمان در ... با زبون روزه تو این گرما ، در به در بودم تو الکوثر ؛ هی از این پست ... گی کاش کسی شبیه شهدا سفیر فرهنگیمون بود ، اگه دلت شور میزنه که .... جلسه میلاد سرداران کربلا خیلی خوب بود هرچند که شاید شما هم مثل من .... دریافت کد روز شمار محرم ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.