دانلود آهنگ جدید ایرانی فارسی با لینک مستقیم و دانلود مداحی و دانلود نوحه

دانلود جدید ترین آهنگ، آلبوم،دانلود نوحه و مداحی موزیک ویدیو، فول آلبوم و رمیکس - Dowload new music دانلود جدید ترین آهنگ، آلبوم، موزیک ویدیو، فول آلبوم و رمیکس دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد

دانلود آهنگ جدید ایرانی فارسی با لینک مستقیم و دانلود مداحی و دانلود نوحه

دانلود جدید ترین آهنگ، آلبوم،دانلود نوحه و مداحی موزیک ویدیو، فول آلبوم و رمیکس - Dowload new music دانلود جدید ترین آهنگ، آلبوم، موزیک ویدیو، فول آلبوم و رمیکس دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد

من حسینی ام و کربلایم وطن کریمی

من حسینی ام و کربلایم وطن کریمی

نوحه من حسینی ام و کربلایم وطن کریمی

سینه زنی من حسینی ام و کربلایم وطن کریمی

دانلود من حسینی ام و کربلایم وطن کریمی

دانلود نوحه من حسینی ام و کربلایم وطن کریمی

دانلود مداحی من حسینی ام و کربلایم وطن کریمی

  1. مداحی "شب پنجم" محرم 93 با نوای "حاج محمود کریمی" + دانلود

    www.yjc.ir/fa/.../مداحی-شب-پنجم-محرم-93-با-نوای-حاج-محمود-کریمی-دانلو...
    ۲ ساعت پیش - مجموعه کامل مداحی حاج محمود کریمی در شب پنجم محرم 1393 در هیئت رایه العباس (ع) را ... بخش سوم - زمینه (من حسینی ام و کربلایم وطن) [حاج محمود کریمی]
  2. شب پنجم محرم - هیات رایه العباس (ع) چیذر,آبان93 - وارث

    vareth.ir/fa/news/31054/شب-پنجم-محرم-هیات-رایه-العباس-ع-چیذرآبان93
    ۲ ساعت پیش - بخش اول - روضه حضرت عبدالله بن حسن (ع) [حاج محمود کریمی] [11:27] ... بخش سوم - زمینه (من حسینی ام و کربلایم وطن) [حاج محمود کریمی] [8:09].
  3. دانلود/مداحی محمود کریمی شب پنجم محرم 93 - ایلام بیدار

    ilamebidar.ir/news/10608
    ۳۷ دقیقه پیش - دانلود مداحی حاج محمود کریمی محرم (1436 قمری)1393 هیئت رایه العباس. بخش اول - زمینه (من حسینی ام و کربلایم وطن) [حاج محمود کریمی] [شب پنجم محرم ...
  4. دانلود مراسم شب پنجم محرم 93 حاج محمود کریمی چیذر + متن اشعار

    shear.blog.ir/.../دانلود-مراسم-شب-پنجم-محرم-93-حاج-محمود-کریمی-چیذر-م...
    ۲ ساعت پیش - زمینه (من حسینی ام و کربلایم وطن). زمینه (شکر خدا را که در پناه حسینم). واحد [حاج محمد کریمی]. واحد (سر می نهد تمام فلک زیر پای تو). شور (حالا اگه ...
  5. مداحی شب پنجم محرم ۹۳ حاج محمود کریمی/صوت کامل - پایگاه ...

    rahkarnews.ir/?p=13793
    ۲ ساعت پیش - بخش اول – روضه حضرت عبدالله بن حسن (ع) [حاج محمود کریمی] [شب پنجم ... بخش سوم – زمینه (من حسینی ام و کربلایم وطن) [حاج محمود کریمی] [شب پنجم ...
  6. دانلود مداحی حاج محمود کریمی شب پنجم محرم 1393 - دانلود آهنگ ...

    www.act-music.org/حاج-محمود-کریمی-شب-پنجم-محرم-1393/
    ۲ دقیقه پیش - Mahmoud Karimi - Shabe Panjom Moharram 1393 دانلود مداحی حاج محمود کریمی شب پنجم محرم ... بخش سوم – زمینه (من حسینی ام و کربلایم وطن)
  7. مداحی شب پنجم محرم 93 با نوای حاج محمود کریمی + دانلود

    vapasin.com/.../مداحی--شب-پنجم--محرم-93-با-نوای--حاج-محمود-کریمی----دا...
    بخش اول - روضه حضرت عبدالله بن حسن (ع) [حاج محمود کریمی] · بخش دوم - روضه ... بخش سوم - زمینه (من حسینی ام و کربلایم وطن) [حاج محمود کریمی] · بخش چهارم - زمینه ...
  8. دانلود شب پنجم محرم 93 حاج محمود کریمی امام زاده علی اکبر ...

    tnews.ir/news/FDF132474972.html
    دانلود شب پنجم محرم 93 حاج محمود کریمی امام زاده علی اکبر چیذر. ... محمود کریمی امام زاده علی اکبر شمیرانات عزاداری عبدالله دانلود مناجات آماده حسینی. search. دیگران چه ...
  9. متن اشعار مداحی و سینه زنی حاج محمود کریمی ششم محرم 1392 ...

    knoon.persianblog.ir/post/70/
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دانلود متن کامل اشعار روضه و مداحی دهه محرم 92 حاج محمود کریمی · دانلود نقشه پی .... من هلاک تو و تو همه عشق من من حسینی ام و کربلایم وطن. ای شه بی کفن ...
  10. شب پنجم محرم93/ مداحی حاج محمود کریمی - عقیق

    aghigh.ir/fa/news/40380/شب-پنجم-محرم93-مداحی-حاج-محمود-کریمی
    ۳۲ دقیقه پیش - عقیق: صوت مداحی حاج محمود کریمی در شب پنجم محرم در هیئت رایه العباس ... بخش سوم - زمینه (من حسینی ام و کربلایم وطن) [حاج محمود کریمی] [شب پنجم ...
  11. دانلود مداحی اربعین حسینی

    www.aviny.com/voice/marsieh/emam_hossein/arbaein_01.aspx
    حاج محمود کریمی. ردیف. موضوع ... 7,965, 0:08:24. 3, من عادتم شده هر روز برای تو (زمینه، محمدحسین حدادیان) ... 2,473, 0:07:01. 5, حسرت دیرینه ام کرببلا حسین (واحد) ...
  12. مداحی "شب پنجم" محرم ۹۳ با نوای "حاج محمود کریمی" + دانلود ...

    iraninews.net/19391/مداحی-شب-پنجم-محرم-۹۳-با-نوای-حاج-محم/
    ۱۰ دقیقه پیش - بخش سوم – زمینه (من حسینی ام و کربلایم وطن) [حاج محمود کریمی] · بخش چهارم – زمینه (شکر خدا را که در پناه حسینم) [حاج محمود کریمی] · بخش پنجم ...
  13. مظلومانه : مداحی سینه زنی روضه نوحه مصیبت امام حسین محرم ...

    www.mazlomane.com/
    ای آواره شده از وطن ، خیمه در این دشت غم مزن. Arzi-Mazlomane.com (2).mp3 .... 73, محمود کریمی, من نایب بر حق مجتبی ام عمو حسین ، من قاسم ثانی کربلای ام عمو حسین.
  14. هوای حرم بزرگترین مرجع دانلود مداحی و مستند مذهبی و سخنرانی

    havayeharam.ir/
    دانلود مداحی,دانلود نوحه,نوحه ,نوحه جدید,حسین سیب سرخی,محمود کریمی,جواد مقدم,محمد رضا طاهری,سعید حدادیان,رضا هلالی ... من که سردار کوفه ام حالا سرباره کوفه ام ( نوحه)
  15. محمود کریمی من نایب بر حق مجتبی ام عمو حسین ، من قاسم ثانی ...

    downloadahanga.blogsky.com/.../محمود-کریمی-من-نایب-بر-حق-مجتبی-ا...
    ۲ روز پیش - محمود کریمی من نایب بر حق مجتبی ام عمو حسین ، من قاسم ثانی کربلای ام عمو حسین ... teshneh.ir/site/home/142-esgh-mh/2693-moharramzaker.html.
  16. دانلود مداحی شب پنجم محرم 93 حاج محمود کریمی

    immedia.ir/post/556/دانلود-مداحی-شب-پنجم-محرم-93-حاج-محمود-کریمی/
    ۴۷ دقیقه پیش - دانلود مداحی شب پنجم محرم ۹۳ حاج محمود کریمی هیئت رایت العباس (ع) چیذر,دانلود مداحی جدید,دانلود نوحه ... بخش سوم – زمینه (من حسینی ام و کربلایم وطن).
  17. تارنمای صوتی و تصویری خیمه دلسوختگان

    delsukhtehgan.ir/
    حاج محمود کریمی, 1393 /8 /7. شب پنجم ... ای همه دین من ای شه بی کفن (زمینه زیبا) ... کیست این ام ابیهای حسین (واحد سنگین) ... شوق کربلای تو دلم همیشه باقیه (واحد).
  18. پایگاه اطلاع رسانی نافله - دانلود مداحی - مقالات- پیامک - ...

    nafele.ir/
    امشب مستم – مولودی ولادت امام حسین حاج محمود کریمی (فارسی / ترکی ). چهارشنبه, ۰۷ خرداد ... 0 من ایرانی ام؛از ماد تا پارس، تا کوروش ذوالقرنین تا … من ایرانی ام و اکنون ...
  19. کربلای قاسم کریمی وحمیدرضاملابابای

    karbalayqhasemkarime.blogfa.com/
    ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کربلای قاسم کریمی:حیدرحیدراین بدن غرق بخون جسم حسین است(واحد) · کربلای قاسم ... سید سجاد حسینی:من همینم ساده ی ساده(شور) · سید سجاد ... تاریخ : یکشنبه سی ام شهریور 1393 | 22:45 | نویسنده : اللهم عجل لولیک الفرج | نظر بدهید.
  20. دانلود مداحی محمود کریمی – محرم 91 | دانلود مستند و کلیپ و ...

    www.zahra-media.ir/?p=9232
    حاج محمود کریمی-من زنده ام فقط به هوای محرمت (روضه) ... حاج محمود کریمی-ای کشته ی دور از وطن ای تشنه ی صد پاره (سه ضرب) ... حاج محمود کریمی-بیان و ذکر روایت از امام حسین (روضه) ..... دار خوین · راس البیشه · سایر عملیات ها · طریق القدس · عاشورای 4 · محرم · مرصاد · مروارید · والفجر 10 · والفجر 3 · والفجر 8 · کربلای 1 · کربلای 2 · کربلای 5.
  21. شش گوشه::دانلود مداحی هلالی،مقدم،کریمی::

    6-goosheh.blogfa.com/
    + نوشته شده در دوشنبه سی ام دی 1387ساعت 10:42 توسط عاشق کربلا | نظر بدهید .... می سوزه دلم از غم کربلای ارباب ... من غم و مهر حسین با شیر و از مادر گرفتم
  22. دانلود مداحی و متن مداحی - محمود کریمی

    maddahei.blogfa.com/category/1
    ... هر محله ای ، پر علم و کتل شده ، سلام بر کربلای تو ، سلام بر نوکرای تو ، سلام بر محرم و . ... عمه ام شاهد من خرده نگیری بابا * بس که بر خار دویدم نفس هروله نیست ... ای کشته دور از وطن دور از وطن وای .... برچسب‌ها: دانلود مداحی حسین من با و این دل شکسته را بخر کریم, کریمی حسین من بیا و این, دانلود مداحی و متن مداحی, حسین من بیا و این
  23. واضح - مداحی شب پنجم محرم 93 با نوای حاج محمود کریمی + دانلود

    vazeh.com/n-9028145_مداحی-شب-پنجم-محرم-93-با-نوای-حاج-محمود-کریمی-د...
    ۲ ساعت پیش - مجموعه کامل مداحی حاج محمود کریمی در شب پنجم محرم 1393 در هیئت رایه العباس (ع) را ... بخش سوم - زمینه (من حسینی ام و کربلایم وطن) [حاج محمود کریمی]
  24. اس ام اس ویژه اربعین - اس ام اس عاشقانه | Bia2Love.Ir sms love

    bia2love.ir/cat-63.aspx
    ... حسینی. نویسنده : کیان کریمی | تاریخ : 8:43 بعد از ظهر - یکشنبه یکم دی 1392 ... داستان جانگداز کربلایت یا حسین اربعین ... من از شام بلا داغ سه ساله دختر آوردم
  25. عطر باران - ۳ - کتابخانه معارف اسلامی

    ketaab.iec-md.org/atre_baaraan/atre_baaraan_sabaa_03.html
    زینبم من، زینبم رو در وطن آورده ام *** کس نیارد در وطن رنجی که من آورده ام. هرکه آید ... «کریمی» آنچنان کن شه نگوید *** که من در نام تو نوکر ندارم. کریمی ... عباس حسینی جوهری - ذاکر ..... من رقیه دختر ناکام شاه کربلایم *** بلبل شیرین زبان گلشن آل عبایم.
  26. اسفاد را آباد کنیم - شهدای اسفاد: 2. شهید حسینی

    esfaad.blogfa.com/category/11
    من بازی های کودکی ام را با او و برادر بزرگترش محمد علی تجربه کرده ام. ... من و محمدعلی به مکتب می رفتیم. ... برچسب‌ها: اسفاد, محمدرضا شفیعی, مظفر کریمی, کربلای یک ... در عملیات بزرگ بدر مفقود الاثر شد و پیکر پاکش پس از چند سال به وطن بازگشت.
  27. جدیدترین اخبار روز خبرگزاری های ایران

    www.ebtedaei.com/news/page/5
    مداحی "شب پنجم" محرم 93 با نوای "حاج محمود کریمی" + دانلود ... حضرت قاسم بن حسن ع حاج محمود کریمی بخش سوم - زمینه من حسینی ام و کربلایم وطن حاج محمود کریمی بخش ...
  28. بانک اشعار مذهبی حرم شاه -هر روز ، به روز می شود

    www.harame-shah.rozblog.com/
    ۱ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اشعار شب چهارم محرم جز این دو میوه قلبم ثمر نداشته ام ببخش اگر که ..... غصه و غم اشک و ماتم را به من دادی حسین بهترین های دو عالم را به من دادی حسین یازده ماه است کارم را معطل کرده ام خوب شد ماه محرم را ... خانه زاد کربلایم خانه ات آباد باد.
  29. نادر حسینی

    nader-hossini.blogfa.com/
    من یک گدایم،دست و بالم،کاسه ام خالی است. یک می دهی "صد می ستانی از کریمی،گاه. بازار این ... نوشته شده در جمعه سی ام خرداد 1393ساعت 21:36 توسط نادر حسینی| نظر بدهید .... بی بی بخند گریه برای تو خوب نیست ترسم که خانه ات بشود کربلای تو.
  30. سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان

    www.tebyan.net/index.aspx
    بـر چادر مشکی ات ، نستعلیق می نویسم عشق را . .... دانلود مداحی محرم 1393 با نوای «محمود کریمی»؛ «تو جان من هستی، جانان من هستی، حرمت .... میا حسین به کوفه ... الله بهمنی»؛ «بارون اشک من آب فراته، روضت کشتی نجاته، مال هرکجا باشم، وطنم کرب و .... شهادت امام حسین (علیه السلام) «با کاروان حسین (ع)، می رود جانم / تا کربلای حسین، نوحه ...
  31. نوحه های خوانده شده توسط مداحان مشهور با نام نوحه

    www.hodablog.net/sitefiles/obook/nowhehayebanam.htm
    23 منصور ارضی ای آواره شده از وطن ، خیمه در این دشت غم مزن ..... 73 محمود کریمی من نایب بر حق مجتبی ام عمو حسین ، من قاسم ثانی کربلای ام عمو حسین.
  32. بزرگترین وبلاگ دانلود مداحی

    nohesara.blogfa.com/
    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۹ ه‍.ش. - دانلود نوحه خوشم که در دو دنیا ارباب من حسین است با صدای کریمی · دانلود نوحه این کشته .... حرفهایت مرهم زخم علی خطبه ات برّان چو شمشیر ولی. مظهر یکتا پرستی جز تو ..... کربلای تو حسین خدا می دونه چقدر قشنگه · حسین من غریب و بی ...
  33. متن و سبک مداحی - ویژه محرم 92

    sedmohsenmosavi.blogfa.com/category/13
    پیچیده در صحرا صدای گریه ام ... شور طوفانی امام حسین+سبک فوق العاده(سبک طلایی) 8 دیدگاه ..... صحبت کرب و بلا شد وطن از یادم رفت . .... کربلای تو آروزی من.
  34. اس ام اس محرم صفحه ۱ - پارست

    www.parset.com/SMS/ShowCat.aspx?Code=118
    عکس های نیکی کریمی (7) ... جانـت بـه کــویــر تفتــه دریـا بخشید هفتاد و دو گل ، به متن صحرا بخشید بـــا جلـــوه ی کــربـلای عـاشـورایی خـون تــو بـه رنگ سرخ معنا بخشید . . . هم عشق حسین، معنی زندگی است هم گریه بر او کمال سازندگی است . ... جدیدترین اس ام اس های محرم گویند “می” نمی شود از راه گوش خورد من “یا حسین” می شنوم مست می ...
  35. شب عاشورا شعر و روضه سال 1389 - یاس کبود

    yas135.com/fa/1390-10-01-12-53-06/603-amam-hossin
    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ای دوست خودرادرکدامین خیمه دیدی یار حسینی یا طرفدار یزیدی .... صفا و مروه دیده ام گرد حرم دویده ام هـیـچ کـجـا بـرای من کرببلا نمی شود ..... یه عمره که تو دام عشق تو مبتلایم زیر لوای سرخت مقیم کربلایم ..... است به آن گنبد و گلدسته که پیشش همه افلاک حقیر است به آن باب کریمی که به پایش کرم و جود فقیر است و از جاه ...
  36. د م بــ ـا ز د م ... (سبک وشعر مداحی )

    dambazdam.blogfa.com/
    دستمو رها نکن یا حسین غیر تو من کسی رو ندارم. (آقام آقام ابی عبدالله حسین) .... دورم من ازکربلا خسته ام ازاین دنیا .... آقا جون امضایی بزن کربلای دوبارمو. کرب بلا حرم ...
  37. کسی که آمدنی بود و هست می آید

    www.atashferagh.blogfa.com/
    عزیزمن...مهربان من...بهترین من... هرکاری کردم که ازخواهرزاده ات راضی باشی،نشد. ..... یادش بخیر سه شبی که داخل صحن امام حسین(ع) ورودی ضریح آنجا که بر سر درش حک شده :"حسین منی و أنا من حسین"با ... این را مطمئنم که آقا اگر سفر کربلایم را جور کرد به خاطر لیاقت نبوده چون لیاقتی ندارم. ..... پیش همچون تو کریمی دست خود کردم دراز.
  38. مدافـــعان حــــرم....یـاســــــین118 - آهنگ پیشواز ایرانسل(مداحی)

    www.yasin118.blogfa.com/category/7
    کدهای آهنگ پیشواز از کربلایی حسین سیب سرخی : اکبرم چرا خفته ... دیدنه کربلای تو ۵۵۱۵۶۵ دل پریشونم ۴۴۱۱۴۷۵ ... من خال لبت ۵۵۱۱۰۵۰ أم ابیها سلام علیک ۴۴۱۳۲۳۵.
  39. عشق حسینی - دلنوشته ها و قطعه ادبی

    ashorayan.blogfa.com/category/6
    مادرم، شب‌ها برایم لالایی می‌گفت و من ستاره‌ها را می‌شمردم، عمه‌ام، مهربان‌ترین عمة دنیا بود. ...... جهان دوباره نام تو را می طلبد و کربلایت را، تا سربریده ات منزل به منزل خدا را نازل ..... آن نامه ها باعث جدا نویسی "حسین" شد، حسین مرکب بود آقای کریمی، یکی یکی ...
  40. گلبانگ حسینی

    gol8000.blogfa.com/
    به عرض تمامی خوانندگان عزیز میرسانم که این اشعار سروده بنده ی نیست بلکه فقط حقیر این اشعار را در این سالها در مجالس مختلف اجرا نموده ام که جهت استفاده دیگر ...
  41. صهبای ولاء

    shamimvelayate.blogfa.com/
    میدهی کریمی نمیدهی حکیمی. ... اردیبهشت 1393 | 23:6 | نویسنده : طلعت دلدار. من بسیجی ام ... حسینی ام.... رهرو سیدعلی ام. .... من ندیدم کربلایت فقط شنیده ام ازکربلایت.
  42. بهمن ۸٤ - روی قلبم حک شده حسین بنگر من دل شکسته ام

    yazahra.persianblog.ir/1384/11/
    ۲۲ بهمن ۱۳۸۴ ه‍.ش. - 28, محمد حسین حدادیان, ارباب بی کفن دور از وطن مولا, 805, 0:06:47. 29, سیب سرخی ... 56, حسین سیب سرخی, بیا رویم، دلا سوی کربلای حسین, 522, 0:04:24. 57, حسین ... 77, حاج محمود کریمی, من و جدایت، ای دلربا خدا نکند, 122, 0:01:01.
  43. ذاکر - مرکز مداحی و نوحه سرایی ایران - بلاگفا

    noheh.blogfa.com/author-noheh.aspx
    دیگر حسین به جان خودت من بریده ام. نوشته شده در ... اجرا شده توسط حاج محمود کریمی | شب سوم محرم 1392 - چیذر. نوشته شده در .... مردن عشقِ برای تو، رو خاک کربلای تو.
  44. حاج محمود کریمی - هیات محبین فاطمه الزهرا (س)

    mohebbeen.blogfa.com/category/47
    هیات محبین فاطمه الزهرا (س) - حاج محمود کریمی - اطلاع رسانی برنامه های هیات ، مطالب ... موضوعات مرتبط: دانلود صوتی، حضرت امام حسین(ع)، محرم و عاشورا، حاج محمود کریمی ..... بازنگشته است ، ابالفضلش نیز در کربلای پنج از آسمان شلمچه پر کشیده است. ... روضه سلام من به تو ای معنی سلام/ حسینه ات کجاست آقا / حاج محمود کریمی/ اربعین.
  45. ثبت نام داوطلبان اعزام به سوریه و کربلا برای حفاظت از حرم ...

    www.nobateshoma.ir/?p=3292
    من معافی ۳ برادری گرفتم و هیچ آشنایی با صلاح جنگی ندارم ولی عاشق حضرت زینبم و باید برم از حرمش دفاع کنم و .... من هم اماده ام تا از حرم اغام امام حسین ع دفاع کنم در مقابل هرگونه حرمت شکنی . ... رضا کریمی می‌گه: .... الله درسته ما در در بلا نبودیم ولی امروز کربلای دیگر وعاشورای دیگر است من اماده ام تا جان نا چیزم را فدای امامم ورهبرم سید ...
  46. وبلاگ تخصصی حضرت رقیه (س) - اس ام اس های مذهبی

    roghayehkhaton3.blogfa.com/category/12
    دانلود گلچین مداحی شهادت حضرت رقیه – حاج محمود کریمی ... من رقیــــه دخترشیرین زبان شــــــــاه دینم *** غنچه ی پژمرده ی بـــــــاغ امیــــرالمومنینم ... امشب لب های خیزران خورده حسین علیه السلام ، میهمان بوسه های رقیه شد و پیشانی سنگ خورده اش، لابه لای دستان مجروح ... ای عمه بیا تا که غریبانه بگرییم *** رو از وطن و خانه، به ویرانه بگرییم
  47. دانلود گلچین جامع مداحی مداحان اهل بیت به مناسبت اربعین

    mahdiforces.blogfa.com/post/242
    حاج محمود کریمی-باز شور تو در سرم افتاد (روضه) حاج محمود کریمی-شور محشر ... این مهتابم حسین حسین (شور) حاج محمود کریمی-روضه شب اربعین حسینی (روضه) حاج .... کربلای تو ( زمینه ) جوادمقدم دیوانه ام دیوانه ام،کنج دنج میخانه ام ( شور ) جوادمقدم من دل ...
  48. اس ام اس و پیامک تسلیت اربعین حسینی - اس ام اس برای همه

    www.radsms.com/اس-ام-اس-و-پیامک-تسلیت-اربعین-حسینی
    ۱ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دوستان با من و دل ناله و فریاد کنید / آه را با نفس از حبس دل آزاد کنید. اربعین آمده ... داستان جانگداز کربلایت یا حسین ... تو کریمی و من امّید کرامت دارم
  49. کتاب محرم 1 اشعار مجید کریمی - وبلاگ تخصصی اشعار مذهبی

    asharmazhabi.persianblog.ir/post/10/
    ای غــــــــریب دور از وطن مقتلت صــــحـرا السـلام. ***. یـا حسینــی قــد مــن خمیـد شــــد زداغت مویم سپید. همچو من دلخون کس ..... زاده ام البنیــن شمـع شبـــــستـان علـی. شد شهــــید و من ز .... روی دشمنت پــدر آب را نبستی تا ابد بــود بپــــا شــــور کربلایت. ***.
  50. خیمه | اشعار زیبا در مدح ائمه و بزرگان دین علیهم السلامخیمه ...

    kheime.azjensekhoda.com/
    یعنی که هست هر چه زمین کربلای تو میل دوبارگی ... حاج منصور ارضی. ارسال شده در امام حسین (ع), محرم | ۲ پاسخ ... ولی از من دو دلبر را گرفتند هم اکبر هم برادر ... اجرا شده توسط حاج محمود کریمی – اربعین ۹۰ – امامزاده علی اکبر چیذر. ارسال شده در ... در شکن طره ات، بسته دل عالمی است وان همه دل .... کشته ی دور از وطن، الهی بمیرم از غمت یا حسین ای ...
  51. زمینه- سینه زنی-مداحی - گمنام 44

    gomnam44.persianblog.ir/tag/زمینه-_سینه_زنی-مداحی
    حاج محمود کریمی ... شب چهارم, اگرکه عضو عضو من زهم شود جدا حسین. شب چهارم, ای ... شب چهارم, نور نمایان دیده ام صدها سلیمان دیه ام. شب پنجم, از خیمه .... شب اول, ای کشته ی دور از وطن وای وای. شب دوم .... شب چهارم, شیرشان دادند که شیر کربلای تو شوم. شب چهارم ...
  52. کربلا - ولایت عشق2 - بلاگفا

    zakhm-e-del.blogfa.com/cat-3.aspx
    ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تمام زندگی ام خرج کربلایت شد. هنوز مهر شما بین ... امید من... حرم مشهدالرضایم هست. اگرچه بی حرمت عمر میشود کوتاه. هنوز ناله این .... هنوز باید حسینی بود و حسینی کار کرد... این روزها. ..... همزمان شعر حاج حمود کریمی رسیده بود به اینجاش.
  53. گالری تصاویر از کربلای معلی و حرم مطهر امام حسین علیه السلام

    ۲۳ تیر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - بین الحرمین حد فاصل بین حرم امام حسین و حضرت عباس علیهما السلام ... سلام من خیلی خوشحال شدم که چنین تصاویری رادیدم خاطراتم را برایم تازه کرد چون .... شروع ماه محرم با نوای حاج محمود کریمی ، حاج نریمان پناهی و کربلایی مهدی رعنایی .... علیهماالسلام ، سرانجام همزمان و مصادف با میلاد ام ابیها ، بضعه المصطفی ، فاطمه زهرا ...
  54. هیئت وحسینیه شهدای امامه مجاهدین حسینی - مداحی

    shohadaamameh.blogfa.com/page/1073
    سبک : عشق من برای غمت چشمم ابر بهاریه ... دانلود. روز تاسوعا محرم ۸۶ حاج محمود کریمی ... ساقیم و کرب و بلا شده میخانه ام ، خلق جهان پیر و جوان همه دیوانه ام ... حاج محمود کریمی : تولد امام حسین ع ۲۵/۵/۸۶ ... تا آشنا شدم آقا با کربلای تو · مادر فقط نه مادر منی مادر ...
  55. دانلود مداحی

    www.ninavaa.blogfa.com/
    دانلود مداحی - هیئت دیوانگان حسین تهران و متوسلین به حضرت قمر بنی هاشم. ... کربلای جواد مقدم ... محمود کریمی ... فرمود: صبح نمودم در حالیکه پروردگارم بالای سرم و آتش، پیش رویم، مرگ، جوینده ام و حساب الهی فراگیرم می باشد و چنین روزی من، در گرو ...
  56. میاندار - نوحه و سبک

    miyandar.blogfa.com/cat-34.aspx?p=6
    اکبر اینجاست ، اصغر اینجاست ، مدفن شیرخوار حسین است. این زمین است ... کعبه و کربلای من جسم حسین است. کــل زیارتنامــه‌ام ... ذکر میقات من نـام حسین است ... گریه گن گریه کن ام لیلا .... نمی‌دانم چسان بی‌تو ، به سر عزم وطن دارم ... حاج محمود کریمی
  57. خرداد 1393 - این البُـــــــکائـــــــون

    aynalbokaoon.ir/1393/03
    محمود کریمی به شیوه همه مداحان، کم‌صحبت است و خیلی تن به مصاحبه نمی‌دهد. .... من به عنوان کسی که شاید کربلای حسینی را در کربلای خرمشهر دیده ام سخنی با تو دارم که ...
  58. کلـبه فــرهنگی حسین اکــبری نودهی - مداحی و مولودی .... صوتی ...

    nodehaki.blogfa.com/page/maddahi2.aspx
    صوتی; ای شفیعه روز جزا محرم اسرار خدا صوتی; ای مهربان ترین دلدار و یار من صوتی; ملیکه هفت آسمون . ... حاج محمود کریمی هم اینو خونده ... تصویری; ای بی کفن دور از وطن خونین بدن . ... ام الحسن ام الحسین ام النبی ام زینب یا زهرا مولودی صوتی ... است هم الغالبون حسین صوتی; نمون تو خیمه خواهر صبورم صوتی; در کربلای دیدگانش موج می زد .
  59. مادح - مجموعه ۲۵ شعر (روضه-نوحه-شور) ویژه اربعین حسینی (ع ...

    www.madeh.ir/اشعار-مذهبی/اربعین/4027-25-شعر-اربعین-1.html
    مجموعه اشعار ویژه اربعین حسینی. ... برگشتم از اسارت و شرمنده ام ز تو در گوشۀ خرابه گُل زینت تو ماند ... من پس گرفته ام عَلَم ِ ساقی ِتو را تا ساقی ات بداند ... خــــــــــــامس آل عبایم السلام ای شهید کـــــــــربلایم السلام ..... یازده سال محرم (حاج محمود کریمی).
  60. دانلود نواهای بسیارکمیاب محرم | مهدی بیا

    mahdi.etudfrance.com/archives/20
    ۲۵ مرداد ۱۳۸۷ ه‍.ش. - دیدند ز من بوی حسین می آید از آمدن خویش خجل گردیدند ... توصیه ام اینه اونهایی که امتیاز ۴ دارند رو حتما دانلود کنید. ... نوحه بسیار زیبای ابوالفضل ساقی طفلان حسین از محمود کریمی ...... سلام خیلی از مداحی های قدیمی نیست مثلا کربلای ما اینجاست نینوای ما اینجاست##مثلا علم اگر از دست علمدار زمین نمیخورد###و خیلی ...
  61. کربلای تو عرش برینه

    www.emam8.com/.../17094-نوحه-معروف-عربی---فارسی---واحد-سینه-زن...
    ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - نوحه معروف عربی - فارسی - واحد سینه زنی با صدای حاج محمود کریمی -( کربلای تو ... من گدایت حسین ... در دل خسته ام جا نمودی من هم از سینه زن ها نمودی
  62. کتاب مقتدای فین در کربلای خاوه اردهال (4) | محفل امید وصال به ...

    mahfeleomid.irمقالات
    شعارهایی که با همین محتوا و با همین روح در کربلا در بیان حسین بین علی (ع) آشکار است ... فرمود: ای حارث می دانی که من خود به این منطقه نیامده ام بلکه با اصرار و دعوت مردم آمده ام و اکنون چنین ... محمود کریمی حسین سیب سرخی حسین پویانفر شهادت مسلم ۹۳.
  63. متن سینه زنی شور اربعین حسینی (ع) - من که از راه شام برگشتم

    www.aein-mastan.rzb.ir/post/586
    ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - من که از راه شام برگشتمدلم گرفته برادر سلام برگشتمکنار سنگ مزارت غریب ... ام سر خاکت به خود ,متن سینه زنی شور اربعین حسینی (ع) - من که از راه شام برگشتم - حاج محمود کریمی. ... متن سینه زنی زمینه شب اول محرم - خونه هامون سیاه پوشه - محمود کریمی ... تصاویری از کف العباس (ع)-کربلای معلی, 2, 7, aboozar.
  64. امام حسین(ع)،حضرت مسلم(س)،رقیه،قاسم - اردیب (ارابه) نگین ...

    navaieordib.persianblog.ir/page/1
    ای زمین کربلا من ارمغان آورده ام ... آمده در کربُبَلاعزیز زهرا حسین برسر پیمان حسین باهمه یاران حسین ..... دور از وطن و خانه ، به ویرانه بگرییم .... هم یاس بهشت کربلایم
  65. خـون بهـا - محرم از راه رسید

    bloodmoney.mihanblog.com/post/127
    ۱۵ آذر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - دهه اول محرم سال گذشته، محرم سال 1431 هجری قمری، حاج محمود کریمی در هیئت رایت العباس در آستان ... حسین گریه نکن من که نمرده ام ... حسن در کربلایم
  66. مدح امام حسین علیه السلام (36) - سهیل عرب

    www.ghasemiyoon.ir/tag/مدح-امام-حسین-علیه-السلام
    سهیل عرب - مدح امام حسین علیه السلام - اشعار آئینی، مدح و مرثیه اهل بیت علیهم السلام ... ای خاک کربلای تو مهر نماز من ... تا سر نهاده ام چو مؤید بدرگهت ...... حمید کریمی.
  67. معرفی کتاب من زنده ام - واحد شهدا

    www.shahidevasl.ir/ولایت_فقیه/9594_معرفی_کتاب_من_زنده_ام
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - معرفی کتاب من زنده ام , ناشر: بروجموضوع کتاب: ادبیاتموضوع کتاب: ... کرد و گفت: هرچی گفتم راست و حسینی براشون ترجمه کن تا شیرفهم بشن!
  68. شعر حسینی - مسجد شهید بهشتی

    www.masjedbeheshti.ir/farhangi/32-1.html
    ۸ آذر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - شعر حسینی ... گفت بر من هم دعائی می شود؟ اشکِ دل ... دیده ام این دشت و صحرا غرق خون ... همه حسرتم کربلای حسینه (2) ... تو اربابی و با صفا و کریمی
  69. مجموعه اس ام اس های تسلیت اربعین حسینی - دوستی ها

    www.doostiha.ir/1391/.../مجموعه-اس-ام-اس-های-تسلیت-اربعین-حسینی.ht...
    مجموعه ی زیبا از پیامک های اربعین حسینی برای مشاهده SMSهای اربعین به ادامه مطلب مراجعه کنید . ... صوت/ محمود کریمی؛ شب دوم محرم 93 ... قیام کربلایش تا قیامت سراسر درس، بهر مسلمین است ... من و داغ غمی سنگین چهل روز / چه ها بر من گذشته این چهل روز.
  70. اس ام اس عاشورا و تاسوعای حسینی - خاطره ساز

    khateresaz.ir/sms-ashura-tasua-عاشورا-و-تاسوعای/
    اس ام اس عاشورا تاسوا,پیامک عاشورا,اس ام اس تاسوا,پیامک تاسوا,sms-ashura-tasua-husseini,جدید اس اس های ... دلها هوای کربلایش را گرفته ... دو تا کبوتر من قابل ضریح تو نیست / اگر به خاک می افتند هم فدای حرم . ... دانلود مداحی حاج محمود کریمی شب ششم محرم ۹۲ · مداحی و نوحه های سیستانی (زابلی) محرم · دانلود مداحی حاج محمود کریمی شب ...
  71. متن ها و شعرهای مداحی مخصوص محرم 91 - آلامتو

    www.alamto.comمناسبت هاماه محرم
    ۲۰ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - فتاده امشب در سرم هوای او دلم شده مهمان کربلای او ... آواره گشته و دور از وطن حسین ای عشق عالمین – ارباب من حسین .... اینجا به جای جای گلوی بریده‎ام
  72. اس ام اس تسلیت اربعین حسینی - بهشت دانلود-دانلود رایگان ...

    beheshtdl.ir/اس-ام-اس-تسلیت-اربعین-حسینی/
    می زند آتش به قلب دوستانت دم به دم داستان جانگداز کربلایت یا حسین. فرا رسیدن ... من و داغ غمی سنگین چهل روز / چه ها بر من گذشته این چهل روز. چهل روز است هجران من و ...
  73. پیامک اربعین حسینی - مثبت اس ام اس

    mosbatsms.ir/category/arba-in/
    ۱۴ ساعت پیش - اس ام اس اربعین امام حسین (ع) ... دوستان با من و دل ناله و فریاد کنید آه را با نفس از حبس دل آزاد ... اربعین حسینی تسلیت باد. ۲. بنازم آنکه ... کربلایت بار دیگر منزل زینب شده ... نوحه ای بسیار زیبا از حاج محمود کریمی درباره اربعین:
  74. مجموعه کامل مداحی محرم حاج محمود کریمی (به تفکیک روز) - ...

    www.askdin.com/thread32799.html
    ۱۱ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - حاج محمود کریمی-پیک مجروح تو شرمنده ات آقا شده است (غزل مصیبت) · حاج محمود کریمی-روضه خوان ... حاج محمود کریمی-من بی حسین معنی دیگر نمی دهم (مناجات) · حاج محمود ..... حاج محمود کریمی-صلای مرتضایم حسن در کربلایم (دودمه) · حاج محمود ...
  75. دانلود مداحی - دانلود مداحی روز

    booyehoo-madahi.persianblog.ir/tag/دانلود_مداحی
    حاج حسن خلج - یا حبیبی یا حسین نور عینی یا حسین (شور) · حاج حسن خلج - صبا اگر گذری ... حاج حسن خلج - چشاتو نبند نذار تا من شکسته تر شم (زمینه ) · سینه زنی .... پیام های شما (0). حاج محمود کریمی شام غریبان حسینی بیت رهبری محرم 90 ... ماجرای کربلای شرح بلای زینب است (واحد) · شمس حجاب ..... من با حسین عالم و آدم خریده ام - واحد.
  76. ‫بخش پنجم - از آن زمان که به میخانه ات مقام گزیدم (واحد)‬‎ - YouTube

    www.youtube.com/watch?v=W36dGv_QV34
    ۱۶ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - بارگذاری توسطMahmoodKarimii
    جلسه عزاداری شب عاشورای حسینی 1390 هیئت رایت العباس(ع) با مداحی حاج محمود کریمی. ... YouTube home · Upload Sign in. Search .... ماجرای کربلای شرح بلای زینب ...
  77. mp3 - دانــــلود مداحــــی جواد مقــــــدم.نت

    www.javadmoghadam.net/post/tag/mp3
    همیشه در فکر تو بیاد تو هستم من شهادت حضرت ... باخدا جا در دل اهل ولا دارد حسین محرم 85 محبان الحسین. MP3+ .... امیر من حسین فدایت. به سرم فقط بود هوای تو به دلم هوای کربلای تو سجده ام به روی خاک پای تو .... از نیزه بیفته...محمود کریمی بسیار زیبا.
  78. متن نوحه - ظهر عاشورا

    ashoora61.persianblog.ir/tag/متن_نوحه
    ۱ دی ۱۳۸۹ ه‍.ش. - گلچین مداحی محمود کریمی گلچین مداحی ... متن نوحه شهادت حضرت ابوالفضل العباس / خدایا گرچه من غرقاب دردم. خدایا گرچه ... نمی دانم چه سان آن آب نوشید که لبهای حسین را تشنه می دید به هر جا نامی ... قیام ات را سفیری سر فرازم فدای توبرادر جان زینب. ببین معجر .... اهل حرم سپاه زینب می برندم کوفیان از کربلایت ای برادر.
  79. دانلود مداحی های اربعین حسینی - بسیج بصیر بیدار

    forqan.persianblog.ir/post/81/
    ۴ دی ۱۳۹۰ ه‍.ش. - گر نشد بر پیکرت سایه اندازم حسین آمدم بر قبر ... خیز از جا و ببین من به چه حال آمده ام .... باغبان لاله های کربلایم .... می بَرَم در وطن، از تو یک پیرهن
  80. ذاکرین بزرگترین تارنمای دانلود نوحه و مداحی اهل بیت (ع ...

    zakerin.ir/CatList-91.html
    ذاکرین دانلود نوحه مداحی روضه مناجات مداحی کریمی جواد مقدم حسین سیب سرخی هلالی ... مدح و مراثی امام حسین علیه السلام ... مدح و مراثی حضرت ام البنین سلام الله علیها.
  81. الف - من انقلابی ام

    www.alef.ir/vdcjmaev8uqeahz.fsfu.html?177962
    ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - من انقلابی ام ؛ به شرطی که سریعا" به پرونده « نوار صوتی » رسیدگی شود . .... برای برنج هندی کیلویی چقدر صف بکشند جوونهاشون از بیکاری شهر و وطن خود را رها ... جناب کریمی بفرمائید در میدان آزادی چقدر جمعیت بوده 2 میلیون نهایت 3 میلیون .... بنده امروز این افتخار رو داشتم که در بین خیل عظیم رهروان حسین (ع) باشم.
  82. سید مهدی حسینی - کوچه های سینه زنی

    kochehayesinezani.persianblog.ir/tag/سید_مهدی_حسینی
    ۲۱ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - شب شده و بغض من نافله ای شکسته سوخته سجاده ام نماز من نشسته ... ای شیعه روز عاشور هنگامهی جنون است پیکار حق و باطل در کربلای خون است.
  83. یامین پور در دفاع از محمود کریمی؛ آنها امّ الفسادند... - اول نیوز

    awalnews.ir/fa/news/.../یامین-پور-در-دفاع-از-محمود-کریمی-آنها-امّ-الفسا...
    ۱۶ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - خب حالا وضعیت کسی مثل حاج محمود کریمی چگونه است؟ چند سال پیش - همان ایام فتنه - یک روز حاج محمود موبایلش را به من نشان داد . برخی شماره های ...
  84. دعای عرفه در حرم امام حسین(ع) +تصاویر - پایگاه 598

    www.598.ir/fa/news/257696/دعای-عرفه-در-حرم-امام-حسینع-تصاویر
    ۱۳ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به من کمک کنید در راهی که قدم گذاشته ام سست نشوم. ... عکس/ علی کریمی در حال تماشای بازی استقلال! ... ۱۳:۳۰ دقیقه به وقت تهران با حضور هزاران نفر از زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در کربلای معلی برگزار شد. ... حرم مطهر حسینی امروز مملو از جمعیت شده بود که شانه به شانه هم نشسته و دعای عرفه را زمزمه کردند.
  85. روایت "ضریحی" که تا چند صباحی دیگر در "قطعه‌ای از بهشت ...

    ۲۹ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - فروش دو برابری " من زنده ام " پس از تقریظ رهبر انقلاب +تصویر (۱۲۴۸ بازدید) ..... از زبان این خادم کوی حسینی می‌شنوی ماجرای دختر بچه 4 ساله‌ای را که با گریه ... نصیب این گدایان و توفیق زیارت حضرتش در کربلای معلی حاصل شود؛ اما با ... دیگر مپرس از من نشان کز دل نشانم می‌رود ... دنبال مداحیش می گردم که کریمی خونده
  86. همراه اول مخصوص محرم 93 Archives - اس ام اس جدید 93

    www.herosms.ir/tag/همراه-اول-مخصوص-محرم-93/
    ۳۰ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اس ام اس جدید 93 : کد پیشواز ماه محرم همراه اول ... ۱۰۱۷۳ – ابوالفضل شیرین ترین یار حسینکریمی .... یوسف کربلای من ۱۰۳۵۰ کد پیشواز ماه محرم.
  87. محرم | پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

    eheyat.comشعر
    ۱۹ ساعت پیش - صوت | گلچین مداحی های شب پنجم محرم از ۱۰ مداح صوت | شب چهارم محرم الحرام ۱۳۹۳، حاج محمود کریمی ... یا حسین میرِ شهامت گشته ام ... کفن به تن زره بپوشم،من جرعه نوشم***داری یک روحیه ی عظیم،ابن الکریمم .... جُو۫ نم و بوذر کربلای تو. من ...
  88. کد های اهنگهای پیشواز اکثر مداحان

    madehin.irﻞﻳﺎﺑﻮﻣ
    ۲۳ دی ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 10پست - ‏5 نویسنده
    کدهای آهنگ پیشواز از کربلایی حسین سیب سرخی : اکبرم چرا خفته ... دیدنه کربلای تو ۵۵۱۵۶۵ ... کدهای آهنگ پیشواز از حاج محمود کریمی : ... حاج مهدی میرداماد – فاطمه یعنی تمام هستی ام ۳۰۰۸۰ ... حاج عبدالرضا هلالی – آقای من دنیای من ۱۰۲۱۲
  89. دانلود ام پی تری مذهبی جدید - loxblog.Com

    www.iamahdi.loxblog.com/
    علی کریمی. چهار شنبه 9 بهمن ... درد دل کاربران با کربلای معلا. ادامه مطلب . ... «واَنَا مِنْ حُسین» یعنی این پیامبر زنده شده حسین بن علی علیه السلام است. آن روی قضیه این ...
  90. هیئت دانش آموزی حضرت صاحب الامر(عج) - گردان شهید کریمی ...

    sahebnet.ir/view.php?id=28
    قسم به صبحگاه دو کوهه،به درد و صبر از رنج غروب دشت شلمچه،به کربلای پنج ... که تا رمق به تنم هست مکتبی هستم حسینی ام ، حسنی ام و زینبی هستم ... فکری که در ذهن ماست به عوامل بسیار گوناگونی من جمله گذشته انسان ، نوع تربیت فرد در جامعه ...
  91. خاطره ام از تاسوعای۱۳۹۲ از جمکران تا حرم+سخنرانی حاج آقا فرحزاد

    soltanahmadi.ir/519/خاطره-ام-از-تاسوعای1392-از-جمکران-تا-حرمسخ
    ۱۴ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - من هم مستقیم به سمت مسجد مقام رفتم و در صفوف نزدیک محراب ایستادم و نمازتحیت را خواندم و ... جرقه ای زده شد که باید سریع بجنبم و تا دیر نشده حتما از امام کربلایش را درخواست کنم و برم. ... ان شا الله خداوند همه ما را و من حقیر را عاقبت بخیر نماید و ثواب عزاداران حسینی را در این ماه محرم نصیبمان گرداند. .... میدهی،کریمی.
  92. غوغای "ایام مسلمیه" در حرم عبدالعظیم حسنی - روضه نیوز

    www.rozenews.com/view/.../غوغای-ایام-مسلمیه-در-حرم-عبدالعظیم-حسنی
    ۷ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... باشکوهی را به یاد نخستین شهید واقعه جانسوز کربلای حسینی برپا می کنند. ... تبدیل کردن امام حسین‏«ع‏» حج را به عمره در مکه، ایراد خطبه برای مردم و خروج از ... آیین تبادل پرچم حرم حسینی و رضوی · اگر خون اباعبدالله در رگ های من باشد! ... صوت:حاج محمود کریمی/شب سوم محرم ... روضه ام را در دو خط دیگر خلاصه میکنم.
  93. اس ام اس|پیامک عاشقانه|داستان زیبا|جک|ترول باحال|جوک|SMS ...

    www.farsnevis.ir/fn/دانلود-مداحی/feed
    دانلود مداحی حضرت زینب از محمود کریمی نوحه بسیار زیبای “دل زینب” با اجرای محمود .... حسن در کربلایم ، طنین افکنده در عالم صدایم ... مراسم سینه زنی با مداحی حاج محمود کریمی«ای بی کفن حسین، دور از وطن حسین، ارباب من حسین، ابا عبدالله» (۴:۳۴).
  94. تمامی نوحه های حاج محمود کریمی را اینجا دانلود کنید - پاتوق بلاگ

    www.patoghblog.com/تمامی-نوحه-های-حاج-محمود-کریمی-را-اینجا/
    1377141860.jpg. تمامی نوحه های حاج محمود کریمی را اینجا دانلود کنید - شنبه ,۲۰ آذر , ۱۳۸۹ ... ۹- مانده ام تنها سالار مضطر من. حجم فایل:۲٫۲۸ مگابایت ... ۱۶-کی میبرم ز خاطر حسین عزیز زهرا. حجم فایل:۲٫۰۴ مگابایت .... ۷۳-کربلای تو عرش برینه. حجم فایل:۱٫۳۹ ...
  95. دانلود مداحی - سجاد حاجی

    sajjadhaji.persianblog.ir/tag/دانلود_مداحی
    ۲۲ آذر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - دانلود جلسه کامل شب اول محرم 89 از حاج محمود کریمی - هیئت رایة العباس(ع) رزمندگان شمیرانات ... بخش ششم - من مثل پرچم حرم سرتا پا وقف تو شدم (واحد).
  96. اس ام اس جدید تسلیت اربعین 91

    www.patugh.ir/30361/اس-ام-اس-جدید-تسلیت-اربعین-91.html
    نماز عشق را رکعت به رکعت بسته ام قامت / به جای قبله ی جان رو به سوی کربلا دارم :: :: باز دلم خون شد و چشمم گریست آنکه درین روز چون من نیست کیست؟ ... می زند آتش به قلب دوستانت دم به دم داستان جانگداز کربلایت یا حسین .... زن در ضرب المثل های جهان · جملات دلتنگی · جملات غمگین · شعر آتش عشق جانان · کارنامه هنری نیکی کریمی.
  97. از سفارش آیت الله بهجت تا فیلم مداحی محمود کریمی عصر ...

    www.9ktenews.com/.../14940-سفارش-خاص-آیت-الله-بهجت-فیلم-مداحی-م...
    ۵ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - سفارش خاص آیت الله بهجت / فیلم مداحی محمود کریمی عصر عاشورا / گریز ... نزدیک او رفتم ؛ حالت کشف براى من نمودار شد و حرم امام حسین (علیه السلام) ...
  98. شــــــهدای روستای مـــکـــی کوهسرخ

    shohada13.parsiblog.com/
    تا شهدا با شهدا · کربلای جبهه ها یادش بخیر · اجتماعی وسیاسی : از احد اسدی · آرشیو پیوند روزانه ... تو می‌دانی آیا «کریمی» که بود؟ ... قیامت بی حسین غوغا ندارد"شفاعت بی حسین معنا ندارد"حسینی باش که در محشر نگویند"چرا پرونده ات امضاء ندارد ... نقش سردوشی من یا فاطمه است ، قمقمه ام پر ز آب علقمه است . ... به احترام خون همه بچه ها این وطن.
  99. هنری و فرهنگی - ایلام امروز

    www.ilamtoday.com/blog/?uid=1192&category=34
    ۱۰ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - من تنها برادرم را در عملیات کربلای یک از دست داده ام و امروز هیچ نامی از او نیست. ... سراغ لاله های پرپر شده و پرستوهای سبکبال وطن و دیارمان را از مهران می گیریم. .... راستی؛ رضا دستواره، قیصر موسی بیگی، رحمان حسینی و حمیدرضا دستگیر .... و اقای سهراب زاده ( دبیر ادبیات ) اقای جبار کریمی و اقای کاظم نصیری (دبیر ...
  100. بهمن ۸٧ - مذهبی اسلامی شامل صدها مداحی جدید

    mazhaby.persianblog.ir/1387/11/
    ۳۰ بهمن ۱۳۸۷ ه‍.ش. - گلچین 58 قطعه مداحی ترکی، روضه و سینه زنی امام حسین(ع)- حضرت عباس(ع)- حضرت زینب(س)و حضرت .... من فطرس پر سوخته ام و بده نجاتم من که با یاد کربلایت میسوزم و میسازم ... دانلود گلچین شهادت ها سال 1387 از حاج محمود کریمی.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.