دانلود آهنگ جدید ایرانی فارسی با لینک مستقیم و دانلود مداحی و دانلود نوحه

دانلود جدید ترین آهنگ، آلبوم،دانلود نوحه و مداحی موزیک ویدیو، فول آلبوم و رمیکس - Dowload new music دانلود جدید ترین آهنگ، آلبوم، موزیک ویدیو، فول آلبوم و رمیکس دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد

دانلود آهنگ جدید ایرانی فارسی با لینک مستقیم و دانلود مداحی و دانلود نوحه

دانلود جدید ترین آهنگ، آلبوم،دانلود نوحه و مداحی موزیک ویدیو، فول آلبوم و رمیکس - Dowload new music دانلود جدید ترین آهنگ، آلبوم، موزیک ویدیو، فول آلبوم و رمیکس دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد

دانلود فال امروز 1393/12/04

دانلود فال امروز 1393/12/04


فروردین:

اگر از طرح های دیگران استفاده کنید نیمه اول روز فرصت بزرگی برای انجام فعالیت های پر انرژی می باشد. اگر شما به همکاری با دیگران اعتقادی ندارید، مشکلات شما براحتی حل نخواهد شد.

اردیبهشت:

در این روز شما بیشتر میل به استراحت دارید. هدف شما کمک کردن به دیگران است. اگر شما نمی خواهید مشکلاتی در زمینه های غیر ضروری زندگیتان پیش بیاید، آن چیزی را که مردم از شما انتظار دارند انجام دهید. این روز بهترین زمان برای مراجعه به دکتر می باشد. با بیماری احتمالی پیش آمده تلاش بکنید تا آن را شکست دهید.

خرداد:

در تمام طول روز شما بسیار فعال و پر انرژی خواهید بود. شور و شوق دیگران شما را به انجام کارهایتان تحریک خواهد کرد. در طول روز افراد دیگر نقش مهمی در زندگی شما ایفا خواهند کرد. اگر شما رقبای خود را پشت سر گذاشتید، سعی کنید روش های رسیدن به موفقیت را برای آینده به خاطر داشته باشید.

تیر:

نیمه اول روز زمان مناسبی برای انجام کارهای روزمره و مراقبت کردن از کوچکترهاست. امروز ممکن است شما متوجه مهارت خود در تیراندازی شوید. امروز برای خود با اشتیاق دو برابر کار می کنید.

مرداد:

در نیمه اول روز شما آزادید تا شانس خود را در حوزه های مختلف امتحان کنید. شما باید در این روز وظایفی که خلاقیت در شما به وجود می آورد یا استعدادهای شما را شکوفا می کند انجام دهید. ممکن است شما امروز در ورزش یا مدیریت آموزش موفق باشید. ممکن است شما برای ترویج کسب و کارتان کاری انجام دهید.

شهریور:

در هنگام صبح شما باید از منفعل بودن اجتناب کنید. در همین موقع اجازه ندهید که دچار استرس عاطفی شوید. بسیاری از چیزهای کوچک مانند شرایط خانواده یا اختلافات جزئی می تواند یک واکنش عاطفی قوی در شما ایجاد کند.

مهر:

در ابتدای صبح یک فضای عالی کاری برای شما پیش خواهد آمد که برای شما سرشار از انرژی است. بسیارس از متولدین این ماه در زمینه های فیزیکی و فکری بسیار موفق خواهند بود.

آبان:

به شما الهام شده که با وظایف فعلی خودتان مقابله کنید. در نیمه اول روز ممکن است شما برای بهبود کسب و کار به تکمیل مهارت های حرفه ای خود بپردازید. ممکن است شما در تهیه ی برخی ابزار دچار مشکل شوید. در هنگام شب ممکن است برنامه های شما سلامتی تان را به خطر بیاندازد یا در کارتان وضعیت غیر قابل پیش بینی رخ دهد.

آذر:

در این روز گذر زمان بهتدریج به شما ثابت می کند که چه کارهایی برای شما بیشتر مفید می باشد. شما استرس خود را بهو خوبی اداره می کنید و قادر به انجام کارهای زیادی برای آینده خواهید بود. نمایش استعدادها و توانایی های خود را باید تا شب به تعویق بیاندازید.

دی:

هر چه زودتر از خواب بیدار شوید و زودتر به محل کارتان بروید، سریعتر به اهداف خود دست خواهید یافت. در هنگام صبح اگر شما علاقه مند به پیشبرد کار خود یا بازسازی محل کارتان هستید، ممکن است این کارها زندگی شما را مختل کند.

بهمن:

شروع روز شما باید با انرژی زیادی همراه باشد. شاید شما درگیر برخی کارهای غیر عادی شوید. از دوستان خود کمک نگیرید. شما نسبت به دوستان خود قادر خواهید بود کارهای مثبت تری انجام دهید و از بودن در کنار دوستانتان لذت بیشتری ببرید.

اسفند:

در ابتدای این روز شما پر از شور و انرژی کاری را انجام خواهید داد اما در هنگام شب ممکن است شما از به دست آوردن آنچه که برای آن تلاش کردید ناامید شوید. ممکن است شما حسرت زمان و انرژی ای که برای انجام این کار تلف کردید را بخورید. بیشتر شما متوجه می شوید که انرژی خود و دیگران را صرف یک پروژه ناامید کننده کردید.


دانلود فال امروز 1393/12/04

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.