دانلود آهنگ جدید ایرانی فارسی با لینک مستقیم و دانلود مداحی و دانلود نوحه

دانلود جدید ترین آهنگ، آلبوم،دانلود نوحه و مداحی موزیک ویدیو، فول آلبوم و رمیکس - Dowload new music دانلود جدید ترین آهنگ، آلبوم، موزیک ویدیو، فول آلبوم و رمیکس دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد

دانلود آهنگ جدید ایرانی فارسی با لینک مستقیم و دانلود مداحی و دانلود نوحه

دانلود جدید ترین آهنگ، آلبوم،دانلود نوحه و مداحی موزیک ویدیو، فول آلبوم و رمیکس - Dowload new music دانلود جدید ترین آهنگ، آلبوم، موزیک ویدیو، فول آلبوم و رمیکس دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد

جواد مقدم الحمدالله الحمدالله ، ذکر لب من نام حسینه

جواد مقدم الحمدالله الحمدالله ، ذکر لب من نام حسینه


  1. جواد مقدم:الحمدلله الحمدلله ذکر لب من نام حسین / الحمدلله ال - آپارات

    www.aparat.com/.../جواد_مقدم%3Aالحمدلله_الحمدلله_ذکر_لب_من_نام_حس...
    ۲۵ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - (کربلایی جواد مقدم ) با تشکر از شما / سایر ویدیو های کانالم را حتما ببینید!!! / لطفا این کانال را دنبال کنید!!! / نظرات هم فراموش نشه. یا علی!!! جواد.
  2. الحمدلله ذکر لب من نام حسینه - آپارات

    www.aparat.com/v/IGTaV/الحمدلله_ذکر_لب_من_نام_حسینه
    ۷ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - محمد حسین الحمدلله ذکر لب من نام حسینه کربلایی جواد مقدم , , محمد حسین.
  3. جواد مقدم:الحمدلله الحمدلله ذکر لب من نام حسین / الحمدلله ال - ...

    film.akairan.com/filme/din/a474655172113102.html
    ۱ روز پیش - جواد مقدم:الحمدلله الحمدلله ذکر لب من نام حسین / الحمدلله ال - فیلم آکا, فیلم های مذهبی, فیلم ،دانلود فیلم، اشتراک ویدیو, نوشته شده توسط akairan, زبان ...
  4. الحمدلله ذکر لب من نام حسینه - اندکی صبر سحر نزدیک است...

    ahmadmotaleby.mihanblog.com/.../(%20الحمدلله%20ذکر%20لب%20من...
    ۱۲ آذر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - مداحی کربلایی جواد مقدم. پنجشنبه 12 آذر ... سبک : امشب از اون شباییه که دل من هواییه. دانلود : کلیک کنید ... ( الحمدلله ذکر لب من نام حسینه ). دانلود مستقیم ...
  5. مداحی کربلایی جواد مقدم - دانلود نوحه و مداحی یزدی

    nowhe.blogfa.com/post/25
    دانلود نوحه و مداحی یزدی - مداحی کربلایی جواد مقدم - هیئت عزاداران قلعه بافق - دانلود نوحه و مداحی یزدی. ... مداحی کربلایی جواد مقدم. ( الحمدلله ذکر لب من نام حسینه ).
  6. مظلومانه : مداحی سینه زنی روضه نوحه مصیبت امام حسین محرم ...

    www.mazlomane.com/
    نام اصلی فایل. سایز. پخش با فلش ... 7, حمید علیمی. از حرم تا به حرم از اباالفضل و حسین ، اسم اینجای قشنگ ..... 109, جواد مقدم, الحمدالله الحمدالله ، ذکر لب من نام حسینه.
    شما از این صفحه در 10/27/14 بازدید کردید.
  7. عنوان ندارد - بهترین و جدیدترین مداحی برای عاشقان حسین

    zakerin-eghlid.blogfa.com/post-37.aspx
    دانلود مستقیم : کلیک کنید (کلیک راست کنید و گزینه save target as را بزنید ). ۶ تا سبک باحال. 6 تا سبک باحال از کربلایی جواد مقدم. ( الحمدلله ذکر لب من نام حسینه ).
  8. نوحه های خوانده شده توسط مداحان مشهور با نام نوحه

    www.hodablog.net/sitefiles/obook/nowhehayebanam.htm
    نوحه های مداحان مشهور با نام نوحه ها را باکلیک روی لینکهای پیوست مطلب دریافت کنید. 1 حمید علیمی آه و وا ویلا از ..... 109 جواد مقدم الحمدالله الحمدالله ، ذکر لب من نام حسینه.
    شما از این صفحه در 10/27/14 بازدید کردید.
  9. الحمد الله ذکر لب من نام حسینه ( واحد ) - ذاکرین

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ذاکرین دانلود نوحه مداحی روضه مناجات مداحی کریمی جواد مقدم حسین سیب سرخی هلالی حمید علیمی بهترین سایت مداحی نوحه.
  10. نظرسنجی : بهترین مداحی کربلایی جواد مقدم در محرم 1385

    madehin.ir/...جواد-مقدم/44815-***نظرسنجی-بهترین-مداحی-کربلایی-جوا...
    ۲۴ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 10پست - ‏1 نویسنده
    یعنی مثلا این هفته من چند تا از بهترین مداحی اقا جواد در محرم 85 رو گذاشتم و ... قسمت ب : الحمدلله الحمدلله ذکر لب من نام حسینه {واحد} : [لطفا جهت مشاهده ...
  11. بزرگترین ارشیو مداحی های صوتی کربلایی جواد مقدم (تکمیل ...

    rahilkarbala.blogfa.com/.../بزرگترین-ارشیو-مداحی-های-صوتی-کربلای...
    سفیر قلم - بزرگترین ارشیو مداحی های صوتی کربلایی جواد مقدم (تکمیل می شود) - ... روی سر دریه خونه، نام یا حسین نوشتن ... الحمد لله الحمد لله ذکر لب من نام حسینه.
  12. هیئت جوانان حضرت ابوالفضل العباس (ع)

    heyat-javanan.blogfa.com/
    این سایت، سایتی است زیبا و جذاب که به مناسبت نام‌گذاری سال 79 به نام «سال امام علی(ع)» راه‌اندازی شده و .... ( یا حسین غریب مادر تویی ارباب دل من ) 11 محرم ... جواد مقدم. ۶ تا سبک باحال. 6 تا سبک باحال از کربلایی جواد مقدم. ( الحمدلله ذکر لب من نام حسینه ).
  13. انجمن راسخون - نوحه های اجرا شده توسط جواد مقدم(امام حسین(ع))

    www.rasekhoon.netانجمن هاهنرادبیاتشعر
    ۲ بهمن ۱۳۸۹ ه‍.ش. - E-Mail: eBook.rasekhoon@Gmail.com. وبلاگ من. وبلاگ پارسی بوک. adel_71 ..... مریم که در کتاب خدا ذکر نام اوست .... الحمد الله ذکر لب نام حسینه.
  14. دانلود مداحی جواد مقدم - PostCategory - loxblog.Com

    masjed-ma.loxblog.com/post/16/دانلود%20مداحی%20جواد%20مقدم.htm
    دانلود مداحی جواد مقدم - کار فرهنگی. ... 1, جواد مقدم, چو گیسوی خود پیچ و تابم بده، ز جام جمالت شرابمم بده ... 10, جواد مقدم, الحمدالله الحمدالله ، ذکر لب من نام حسینه.
  15. کربلایی جوادمقدم - نوای الزهرا - Rozblog.Com

    navayealzahra.rzb.ir/cat/5/javadmoghadam
    نوحه های ماندگار جوادمقدم ,کربلایی جوادمقدم,نوای الزهراپایگاه جامع مداحی. ... 109, جواد مقدم, الحمدالله الحمدالله ، ذکر لب من نام حسینه. Mogadam-Mazlomane.com (3).mp3.
  16. ویژه نامه محرم سال 87 - نوحه امام حسین علیه السلام - تبیان

    ۱۶ دی ۱۳۸۷ ه‍.ش. - الحمدلله ذکر لب من یا حسین, Play · Download. ای کشتی نجات, Play ... ‎1388/04/24‎-‎15:01. اگه نوحه های آقای جواد مقدم رو هم بذارید عالیتر میشه. 01 ...
  17. محمدهلالی بروزترین سایت دانلودمداحی کشور - جواد مقدم

    www.mamadhalale.blogfa.com/category/13
    ۲ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - دانلود مراسم شب شهادت امام رضا (ع) بامداحی: کربلایی جواد مقـــــدم کربلایی میثــم استاد آقا ۹۱٫۱۰ ..... الحمدلله الحمدلله ذکر لب من نام حسینه ( واحد ).
  18. نوحه امام حسین - بوی سیب

    merehossein.persianblog.ir/tag/نوحه_امام_حسین
    نام اصلی فایل. سایز. پخش با فلش ... 7, حمید علیمی. از حرم تا به حرم از اباالفضل و حسین ، اسم اینجای قشنگ ..... 109, جواد مقدم, الحمدالله الحمدالله ، ذکر لب من نام حسینه.
  19. هیئت محبان حضرت اباالفضل العباس(ع)سمنان

    mohebbaneabalfazl.blogfa.com/86083.aspx
    6 تا سبک باحال از کربلایی جواد مقدم. ( الحمدلله ذکر لب من نام حسینه ). دانلود مستقیم : کلیک کنید (کلیک راست کنید و گزینه save target as را بزنید ). ( اگه یه روز آقا ...
  20. جواد مقدم – دانلود آهنگ و موزیک - آپارات ذکر جواد مقدم

    www.tejaratgah.com/5902134cba7093951c91e8bc048ebd4c-8.html
    -جواد مقدم- شب چهارم محرم ۹۲ الحمدلله الحمدلله ذکر لب من نام حسین ... خلاصه : کربلایی جواد مقدم و واقعا حیف کربلایی میثم استاد آقا نبود این کیه واسه آقا جواد ذکر.
  21. شب عاشورا شعر و روضه سال 1389 - مجمع یاس کبود

    yas135.com/fa/1390-10-01-12-53-06/603-amam-hossin
    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ ه‍.ش. - الحمدلله که دوباره تو خیمه عزاتم الحمدلله که منم یکی از سینه زناتم .... شما رفتید وسهمم از فراقتون خسته حالیه هنوز توی خط مقدم معرکه ها جاتون خالیه ... دل من اسیر دام حسین تشنه زلال جام حسین ذکر لب خستم نام حسین ..... [6]حاج جواد مقدم.
  22. مهر 1386 - هیئت منتظران مهدی عج - بلاگفا

    www.hayat-montazaran.blogfa.com/8607.aspx
    چند تا لینک مداحی از سید جواد ذاکر به مناسبت شهادت امام علی: ... مناجات با امام زمان ( میخانه دگر جای من بی سر و پا نیست ) ..... میلاد حضرت باب الحوائج ابالفضل العباس : حاج محمود کریمی ، سید مهدی میرداماد ، حمید مقدم ۸۶ ۱۳ .... ( الحمدلله ذکر لب من نام حسینه ).
  23. جواد مقدم:الحمدلله الحمدلله ذکر لب من نام حسین / الحمدلله ال ...

    porsyar.com/m-224695-1-7.html
    جواد مقدم:الحمدلله الحمدلله ذکر لب من نام حسین / الحمدلله ال. از. (کربلایی جواد مقدم ). ارسال شده در ۲۵ آبان ۱۳۹۲. تاریک شدن صفحه. گزارش تخلف فیلم جواد مقدم:الحمدلله ...
  24. "بره آهوی امام رضا"

    bacheeeeeahoo.blogfa.com/1389/09
    "بره آهوی امام رضا" - لایق وصل تو گر من نیستم"" اذن به یک لحظه نگاهم بده - "بره آهوی امام رضا" ... کربلایی جواد مقدم سال 86 .... الحمدلله ذکر لب من یا حسین, Play · Download ...... مردى به نام عمرو بن صبیح تیرى به سوى او پرتاب کرد در حالى که عبدالله بن ...
  25. دی 1391 - دانلود مداحی و متن مداحی

    maddahei.blogfa.com/1391/10
    به نام زهیر بن سیار هم نقل شده است. دریافت کد ... بهترین طاعت حق ذکر و ثنای تو بود. (خسرو خراسانی) ... خاک دل من تربت حسین-جواد مقدم. تاریخ : شنبه سی ام .... کس چوبدست خویش بر آن لب نمیکشد ..... پیر عشقت شدم الحمدلله جانم به قربان تو ابا عبدالله.
  26. سید ایمان حسینی آهنگری - دهه دوم محرم - شب دوم حسینیه رامیان

    www.atash133.ir/index.php/2013-11-19-03-47-02/.../61-shabe-2
    ۲۸ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - سید ایمان حسینی آهنگری - الحمدالله ذکر لب من نام حسینه (سنگین) · سید ایمان حسینی آهنگری - خدا می خواست تو شینه عشقو بیافرینه · سید ایمان ...
  27. دانلود نوحه آبرویم حسینه

    game.mashrom.ir/دانلود-نوحه-آبرویم-حسینه.html
    حسین، نمک زندگیمه سند بندگیمه ارباب من کریمه کریمه کریمه. [آبرویم حسینه آرزویم ... دانلود نوحه شور از جواد مقدم - ذاکرین اهل البیت ... ( الحمدلله ذکر لب من نام حسینه ).
  28. رجعت‏ سبز - یا زهرا

    yazahra.iran.sc/user-admin.php
    از غربت حسن(ع) تا شهادت حسین (ع)حضرت زهرا,زهرا,یا زهرا,فاطمه زهرا,مهدی زهرا,عاشورا,عاشورا و مهدویت,مهدویت و ... 109, جواد مقدم, الحمدالله الحمدالله ، ذکر لب من نام حسینه.
  29. امام حسین(علیه السلام) - سومین خورشید

    sevomin-khorshid.blogfa.com/author-sevomin-khorshid.aspx?p=3
    یک «یا حسین» گفتن من رمز آبروست نام حسین ترجمه اسم اعظم است. - کعبه یک زمزم اگر .... کربلایی جواد مقدم .... الحمدلله ذکر لب من یا حسین, Play · Download. ای کشتی ...
  30. مداحی صوتی جواد مقدم محرم 91

    music.m93.ir/مداحی-صوتی-جواد-مقدم-محرم-91/
    ۲ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مداحی صوتی جواد مقدم محرم 91. ... همیشه در فکر تو بیاد تو هستم من شهادت حضرت رقیه(س)84.MP3+DivX ... الحمدلله ذکر لب من نام حسینه محرم 85 محبان ...
  31. مردان بی ادعا

    iranloveara.blogfa.com/
    شمس عالم تابی گنج عشق نابی. جواد مقدم. تویی جنت من بهشت زیبا الحمد الله ذکر لب من نام حسینه · حسین یار منه خریدار منه دوباره دل شد هوایی مسافر کربلایی.
  32. هیئت حضرت علی اکبر شهرک ولی عصر(عج)

    hazrataliakbar.persianblog.ir/page/bahmani
    کربلایی جواد مقدم شب جلسه هفتگی 6 شهریور 1392 · دانلود مداحی کربلایی جواد مقدم شب دوم فاطمیه 1392 · گلچین مداحی ... الحمد الله ذکر لب من یا حسینه · مرغ دلم پر می ...
  33. اشعار إجرا شده توسط مداحان : شعر - Page 5 - مرکز نشر اعتقادات

    www.eteghadat.com › ... › سایر مباحث تخصصیبخش ادبیشعر
    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 10پست - ‏2 نویسنده
    اجرا شده توسط : جواد مقدم. ای ساقی ما سر مستان ... بدونید که حسین خالق ارض و سما گشته .... ذکر تو رو بر لب من زینب کبری گذاشته ‌با تو خدا در ... بر لبش نام علی بنهاده اند. او به سیف الله .... الحمد لله که اجازه دادی به پات بیفتم. الحمد لله ...
  34. دانــــلود مداحــــی جواد

    darman.niniyoo.com/دانــــلود-مداحــــی-جواد.html
    ۲ روز پیش - نت - بزرگترین آرشیو تصویری و صوتی جواد مقدم از سال 83 ... ... دانلود نوحه شب اول محرم ۹۱ با صدای جواد مقدم. بیشتر. ... الحمدلله ذکر لب من نام حسینه
  35. شب عاشورا شعر و روضه سال 1389 - yas135.ir

    yas135.ir/fa/1390-10-01-12-53-06/603-amam-hossin
    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ ه‍.ش. - الحمدلله که دوباره تو خیمه عزاتم الحمدلله که منم یکی از سینه زناتم .... شما رفتید وسهمم از فراقتون خسته حالیه هنوز توی خط مقدم معرکه ها جاتون خالیه ... دل من اسیر دام حسین تشنه زلال جام حسین ذکر لب خستم نام حسین ..... [6]حاج جواد مقدم.
  36. مهر 1387 - هیئت الزهرا (س) علی آباد بابلسر - بلاگفا

    heyatolzahra.blogfa.com/8707.aspx
    جواد مقدم. تویی جنت من بهشت زیبا · الحمد الله ذکر لب من نام حسینه · حسین یار منه خریدار ... شماری از علما و مراجع بزرگوار تقلید بر این فتوا هستند که حرام بودن ذکر نام ...
  37. وبلاگ اختصاصی کربلایی جواد مقدم - گنجینه واحد و زمینه سال ...

    www.daniyal.blogfa.com/post-7.aspx
    مجموعه ۸۶ نوحه از زیباترین نوحه زمینه و واحد کربلایی جواد مقدم خوانده شده طی سالهای. ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۷ ... به نام نامی کرب و بلا به نام نهضت خون خدا(واحد) · ما جمله غلامیم و فقط شاه حسین است (واحد) ... ذکر ان یکادم بر این نهالم عشق حسین لبالبه (واحد) ... کر یارب بر لب ملائک روی قبرم امضا کن (واحد) ... الحمدالله الحمدالله من محرمو دوباره دیدم (واحد).
  38. بزرگترین وبلاگ دانلود مداحی

    nohesara.blogfa.com/
    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۹ ه‍.ش. - بزرگترین وبلاگ دانلود مداحی - سید جواد ذاکر. ... ذکر حسین - شور-حسینی (6) 440 کیلوبایت .... دانلود نوحه خوشم که در دو دنیا ارباب من حسین است با صدای کریمی ... دانلود نوحه ای شه تشنه لب با صدای محمود کریمی ..... سه بار الحمدلله بگویید آن بهتر است براى شما از خادم که خدمت شما را بکند. .... نام مداحی : الهی جدی اصغریم.
  39. گریه کنان - مداحی

    bakin.blogfa.com/cat-1.aspx?p=2
    نوحه های جلسه هفتگی 01/10/86 کربلایی جواد مقدم را که در هیئت بین الحرمین - تهران اجرا ... ذکر ان یکادم در این نهادم عشق حسین لبالبه ...... الحمد الله ذکر لب من نام حسینه.
  40. بانک اشعار مذهبی حرم شاه -هر روز ، به روز می شود

    www.harame-shah.rozblog.com/
    متن روضه امام جواد الائمه علیه السلام-طاهری،بنی فاطمه, 0, 569, khadem ... امام حسین(ع)-مناجات عمرى گذشت اما به درد تو نخوردم شرمنده ام آقا به درد تو نخوردم تو فکر من بودى ... در هر کجا که نام پیراهن می آید ... عقل و عشق است که در ذکر تو باهم داریم ..... پریشان، مضطرم الحمدالله شکسته شد پرم الحمدالله فقط راه تو را من میشناسم گدای این درم ...
  41. امام حسین - آئین مستان - Rozblog.Com

    www.aein-mastan.rozblog.com/tag/امام+حسین
    ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مرجع اشعار و ادعیه مذهبی، مقتل، آموزش و دانلود مداحی,امام حسین,آئین مستان. ... از طریق سه روش: 1- عضویت در سایت و ثبت نام در انجمن 2- ارسال به ایمیل 3- درج آنها در قسمت نظرات اسم خودتان را در زمره .... الحمدلله که امسال نمردم و برات ... متن سینه زنی شور شهادت امام حسین (ع) - هر کی حرم رو دیده - جواد مقدم ... حرم برا من ذکر لب شد.
  42. کریمی مداحی مست حیدرم - linkjoor

    www.linkjoor.ir/nsdcncqtjfsmdyctdqcjcqdsdsdcrctdaf.html
    های موسیقی،ذاکرین313 دانلود نوحه مداحی روضه مناجات مداحی کریمی جواد مقدم حسین ... الحمدالله مست حیدرم(واحد)-کربلایی مهدی امینیان ذکر خیرت ارباب(شور)-کربلایی . ... شرار عشق امام حسین (ع) - اشعار آیینی و سبکهای جدید و سنتی و برای تمامی مداحان فارسی زبان .... دانلود سرود حبیب من مولا، طبیب مولا ویژه عید غدیر با صدای فرهمند آزاد.
  43. اشعار مناجات با خدا - شعرِشاعر - بلاگفا

    sebteyn.blogfa.com/post-1433.aspx
    ۱۹ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اشعار شب قدر - مناجات با خدا - جواد دیندار. شرمنده ام خدا ... بی نام حسین اشک روان ها نمی ارزد. با روضه ی ... اشعار ماه مبارک رمضان - اشعار مناجات با خدا - حسین قربانچه .... دارم به لب ذکر اِلاه. اما به دل ..... من و یاد خدا الحمدلله ... حاج محمد رضا مقدم.
  44. نگاه منتظر - شعر امام زمانی جواد حیدری

    www.sobhan54.blogfa.com/category/8/شعر-امام-زمانی-جواد-حیدری
    برچسب‌ها: من و این روضه ها الحمدلله شعر امام زمان شعر و شاعر, اشعار امام زمان و ماه ... بر در میخانه با نام تو غوغا میکنم ... دهد اذنم خدا با ذکر یابن فاطمه. در قیامت من تو را ای دوست پیدا میکنم. جواد حیدری .... لب تمنا. مهدی ای یوسف زهرا تو که هستی و کجایی. چه شود مشکل ما را تو خودت حل ... دلم خواهد بپای مقدم او .... شعر درباره ضریح جدید امام حسین(ع).
  45. هیئت مذهبی خادمین حسین(ع) آبدانان - متن سینه زنی شهادت ...

    khademen1381.blogfa.com/tag/متن-سینه-زنی-شهادت-حضرت-زهرا
    شعر سینه زنی حضرت زهرا(ای مادر زیبایی زهرای من) .... من و این روضه ها الحمدالله .... اِشْفَعیلی یا زهرا(س) ذکر لب من .... رفتن تو مرگ برام ،بمون که با تو زنده ام-جواد مقدم.
  46. اشعار مذهبی

    janatmahdi.blogfa.com/
    ۳ روز پیش - ولادت امام جواد(ع) ... من امیر المومنینم . .... هر وقت به یاد من افتادی یاد حضرت امام حسین) باش؛ او بود که به ما درس آزادگی و مبارزه و شهادت را آموخت. .... ذکر از شهید تشنه لب نینوا کنی ... بگوید تو را خیر مقدم محرم .... ای نام تو بهانه ی شیرین زندگی ..... من و این روضه ها الحمدلله; من و یاد شما الحمدلله; من و ماه محرم زنده بودن; بود حُسن ...
  47. دوستداران کربلایی جواد مقدم - جواد مقدم 1 اردیبهشت93

    javadmoghadam69.blogfa.com/tag/جواد-مقدم-1-اردیبهشت93
    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایت مولا نا امیرالمومنین و الائمه المعصومین(علیهم السلام) ... طبق معمول هر هفته ساعت 22:15 وارد حسینیه شدیم .
  48. دانلود مداحی جدید 93 - متن نوحه سینه زنی

    nohekhon.blogfa.com/tag/متن-نوحه-سینه-زنی
    مداحی جواد مقدم/ بارون بارون ببار از طاق آسمون (واحد) · مداحی حاج حسن خلج/ .... با این که هستی فاطمه س است ولی غریب تر از حسینه . . دانلود مداحی ... نیاید کس به استقبال من زیرا که می سوزد ز هرُم شعله ای کز .... ذکر آهم گشته بر لب روز عمرم همچنان شب. در دمِ جان دادنِ ... آه... غریب مادر... *نشون دادن یهودیا کینه به نام حیدر و ... خودت پشت دری الحمدلله.
  49. مذهبی

    dost27.blogfa.com/
    جواد مقدم. سبک : دوباره دل شد هوایی ، مسافر کربلایی. دانلود : کلیک کنید. سبک : کسی بی تو ... سبک : امشب از اون شباییه که دل من هواییه ... ( الحمدلله ذکر لب من نام حسینه ).
  50. مصاحبه با حدادیان | ذکر عطش

    zekreatash.ir/archives/788
    ۳ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در این جمع‌ها محمود کریمی، حاج محمدرضا طاهری، حاج حسین سازور، استادم آقا ... نزدیک غروب آفتاب بود که آقای حدادیان گفت من باید حتماً یک زیارت عاشورا بخوانم، جوی آبی آنجا وجود داشت، نشست کنار جوی آب و فقرات زیارت عاشورا را در زیر لب زمزمه کرد ... الحمدلله ما در مسجد دانشگاه تهران توفیق داشته‌ایم چند کار فرهنگی انجام ...
  51. دانلود کاملترین آرشیو مداحی شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله ...

    www.farsimode.com/1391/02/05/دانلود-کامل-مداحی-شهادت-حضرت-فاطمه/
    امام حسین علیه السلام فرمودند: لا یأمَن یومَ القیامَةِ إلاّ مَن خافَ الله فِی الدُّنیا ؛ کسی در ..... و قبل از آن تا سال 1390 می باشد که به تفکیک سال و نام مداح ، آماده دانلود می باشد. ... مهدی مختاری – میثم مطیعی – حاج حسین سازور – جواد مقدم – حاج مرتضی طاهری و… ... 24 ای که با من بسته ای لب در کلام ..... 8 الحمدلله لباس عزام رو باز پوشیدم (فاطمیه اول)
  52. هیئت زوار الحسین علیه السلام » جلسه هفتگی17شهریور

    zavvar.info/948/جلسه-هفتگی17شهریور
    کنم چو یاد من از حالت امام جواد شود کباب دل از حالت امام جواد. نه مونسی ، نه ... سرها به خیر مقدم پای شما کم است. زخم شما که خوب نشد ... ذکر ِلب عاشق سخن توست حسین. عطری که به مُرده ... هر کجا نام حسین آمد، باران بارید … … ... الحــــــــــــــــــــمدلله. مــــا عقــــل ...
  53. دانلود نوحه جواد مقدم آه ارباب دلم آتیش گرفته

    downloadzz.ir/دانلود-نوحه-جواد-مقدم-آه-ارباب-دلم-آتیش.../p-299389/
    ( الحمدلله ذکر لب من نام حسینه ). دانلود مستقیم : کلیک کنید (کلیک راست کنید و گزینه save target as را بزنید ). ( آه ارباب دلم آتیش گرفته ). دانلود مستقیم : کلیک کنید ...
  54. اردیبهشت ۸٩ - طپش 128

    tapesh128.persianblog.ir/1389/2/
    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۹ ه‍.ش. - شب دوم فاطمیه دوم 1389 کربلایی جواد مقدم-بین الحرمین. دسته: تاریخ: ٢٩ .... الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب(ع). منبع سایت مبارز ... ای معبود من!علی را که نام الله بود٬ خداتقدیم روح توکرد٬ تاتونیز خدایی دیگر باشی! ... دل در شور و شین ذکر لب هایم یا حسین ( شور ) · ارباب من سالار ...
  55. ریحان - بلاگ

    ryhan.blog.ir/?page=2
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - انسان در حال سفر است در دنیا مسافر است و با سفر کردن از پل احلی من العسل ... قرار میدهد تا چیزی به نام تجربه را اکتساب نماید «على سَبیلِ التجْرِبةِ» .... الحمدلله على کل حالجملة تخلو من النقاط لکنها لاتخلو من الإیمان التام بقضاء الله عزو جل .... انسان همان که نامش ذکر لب برادر محسن است و همو که زینت بندگی خالص ست.
  56. تشرف آیت الله خامنه ای محضر مبارک حضرت مهدی - سایت صالحات

    salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article...
    ۲۸ مرداد ۱۳۸۹ ه‍.ش. - وقتی که قدم زدی آمدی جلو رسیدی به آنجا ،آنجا بنشین و این ذکر سبعه را ..... یاعلی یا حسین یا ابوالفضل یا حضرت عباس یا فاطمه زهرا یا امام زاده .... آن را که لب به جام هوس گشت آشنا ...... به نام خدا بنده که لیاقت زیارت حضرت مهدی عج راندارم امید دارم نایب او امام .... الحمدالله الذی جعلنا من المتمسکین بولایت علی ابن ابیطالب
  57. مفاتیح الجنان/دعای روز عرفه

    www.aviny.com/mafatih/motoon/Mafatih044.aspx
    پس بخوان دعاء اُمِّ داوُد را که ذکر آن در اعمال ماه رجب گذشت پس بگو این تسبیح را که ثواب آن احصاء نمى شود از کثرت و ما به جهت اختصار ترک کردیم ذکر ... اَحَدٍ تا آخر دعا لکن بجاى هر سُبْحانَاللّهِ الْحَمْدُلِلّهِ بگو و چون به اَحْسَنُ ... دعاى حضرت حسین علیه السلام در روز عرفه ... آنگاه که لب به سخن گشودم و تمام کردى بر من نعمتهاى شایانت را و پرورشم دادى ...
  58. تیم توابین 313 - گلچین مداحی ولادت امام حسین (ع)

    www.tavvabin313.ir/post-1280.aspx
    برچسب‎ها: ولادت امام حسین، مولودی ولادت امام حسین نوشته‎ی تیم توابین در شنبه دهم ... و پا می کوبه دل من توسینه)-محمد رضا طاهری 91 10:11 میلاد امام حسین(ع)3-شور و تک .... اند 1,243 0:07:03 10 ذکر مادر مدام ، بوده نام آقام 548 0:03:05 11 تموم اهل زمین ، ملائکه .... ولادت امام حسین علیه السلام – کربلایی جواد مقدم – سال 1390 941 ولادت امام حسین ...
  59. دانلود مراسم عزاداری سید مهدی میرداماد در ماه صفر 91 | دانلود ...

    www.zahra-media.ir/?p=19047
    دانلود مداحی جواد مقدم – محرم 91. تعداد بازدید:35533 · فیلم زندگی .... ذکر شور نام مقدس حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام ... من و این روضه ها الحمدالله ، دل و یاد شما الحمدالله – شور · غم بچه هام شده .... عشق زینب حسین ، ای تشنه لب حسینذکر · ذکر حسین ...
  60. دهه دوم محرم1392 -هیئت حیدری درب فین کاشان-مداح:وطن خواه

    www.haram133.com/haram133/haram/index.php?...id...
    ۱۸ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - کربلایی جواد مقدم · حاج حسین ... ای وای من جان بر لبم ، من وارٍث غم زینبم ... (واحد) ... بی تابم به نوا امشب ، دارم ذکر تو را بر لب . ... سلام نوحه الحمدالله حال منو دگرگون میکنه خیلی بامعنیه دمت گرم آقای وطن خواه خدا قوت ... با تار نمای حاج جواد تلطفی در حسینیه ارباب در محضر شما یاران حضرت دوست هستیم و .... نام (ضروری).
  61. حضرت مهدی عج

    montasar.ir/author/mehdi7592/مهدی(مدیر-وبسایت)
    چون تازه رفته بودم با هزار منت و التماس قبول کردن که اسم من رو هم بنویسن،اما به هرحال .... با سلام ، شهادت جان سوز جواد الائمه ، حضرت امام محمد تقی را به شیعیان واقعی آن ... با ذکر یک صلوات(همراه با و عجل فرجهم)برای سلامتی نائب امام زمان (عج) ، حضرت امام ... الحمد لله تونستم در حرم مطهر امام رضا ، حرم حضرت معصومه ، مسجد مقدس جمکران و حرم امام ...
  62. تازه ترین مداحی محرم 91 با صدای مداحان معروف اهل بیت--شب اول ...

    www.askdin.com/thread24399.html
    ۲۷ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - حاج محمدرضا طاهری-اگرچه شد عجین با غم دل من (واحدسنگین) · حاج محمدرضا ... کربلایی حسین طاهری-ذکر مقدس حضرت اباعبدالله (ذکر) ..... حاج مهدی مختاری-بر دلم حک نام قشنگت یا حسین (واحد) .... حاج سیدمجید بنی فاطمه – الحمدلله دوباره مستم (زمینه) ..... حاج سید مهدی میرداماد-تا به لب آمد آه توبه (نوحه) ..... کربلایی جواد مقدم.
  63. ذاکرین ری پایگاه اطلاع رسانی هیئات شهرری » سرود

    zakerinerey.ir/?feed=rss2&tag=سرود
    ذکر لب من اینه همیشه – علی مولا علی علی. هیچکی برا ... آبروی عالمین – یل بدری و حنین – پدر آقام حسین نامت بر ... نام ید الله حصن حصینه نوای قلب غمینه. فقط علی ... مثه ملائکه منم میگم که ، گدای حیدرم الحمدلله. این نوای ..... عالم امکان گلباران ، گشته ز مقدم تو آقا. شامل حال ... حوریان،ترانه خوان با قلب ِ شاد ، گرم ِ تبریک ِ به بابایت جواد.
  64. خرداد 91 - بی سروسامان

    javadghorban.parsiblog.com/Archive/خرداد+91/?P=5
    [ پنج شنبه 91/3/18 ] [ 5:40 عصر ] [ جواد ] [ 2 نظر ]. نوحه بنشین تا به گویم زینب با صدای حاج حسین فخری ... شاد و خندان دو لب دشمن ما خواهد شد، خواهر من ... حاج سیدمهدی میرداماد-ذکر نام مبارک حضرت سیدالشهدا علیه السلام (ذکر) .... شما الحمد للّه بانوى دانشمندى هستید که تعلیم ندیده، و بانوى فهمیده اى هستى که بشرى تو را تفهیم ننموده است.
  65. کربلایی جواد مقدم - شب شهادت امام سجاد (ع) 90 » سایت رسمی ...

    www.madahan.com/.../95-کربلایی-جواد-مقدم----شب-شهادت-امام-سجاد-(ع)-...
    قبلا هم خواهش کرده بودم کلیب های تصویری هم زحمت بکشید بزارید با کیفیت بالا چون دیگه الحمدلله اکثرن سرعت اینترنتا بالاست و برای دانلود مشکلی نداریم.
  66. دانلود مداحی - سجاد حاجی

    sajjadhaji.persianblog.ir/tag/دانلود_مداحی
    ۲۲ آذر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - بخش ششم - من مثل پرچم حرم سرتا پا وقف تو شدم (واحد) ... بخش نهم - اگر به کوه گویی حسین هو شنوی (شعرخوانی) .... دانلود نوحه حاج صادق آهنگران با نام باران ( در چشم بی قراران باران گرفته باران ) این نوحه .... دانلود مداحی های جدید محرم 89 از کربلایی جواد مقدم و حمیدرضا علیمی ..... الحمد الله منم گدای اباعبدالله سینه زنی شور.
  67. فوقش اسم محله چیذر را میگذاشتیم «محمود آباد»! - وارث

    vareth.ir/fa/news/9645/فوقش-اسم-محله-چیذر-را-میگذاشتیم-محمود-آباد
    ۱۶ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - و الحمدلله هیچ وقت نیاز نشد که استفاده کنم). ... من به عبدالرضا هلالی و جواد مقدم و حسین سیب‌سرخی و بعضی مداحان دیگر انتقاد دارم اما اگر به آنها نیز ...
  68. آموزش مداحی و اشعار مذهبی

    mahdivahidi.ir/
    در جواب هر دو گــــــویم من رضا را دوست دارم ... ذکر حسین جان ما از شهدا مانده است ... رتبه ی زائر ارباب مقدم آمد ... و میان این همه دقایقی که به گریه بر حسین(ع) می‌گذرد، ماندنی‌ترین دقایق‌اند و ... آیینه ها، به نام و نشان تو می رسند ... رندان تشنه لب که تویی خضر راهشان ..... با امام و رهبر و خون شهیدان ، شُکر ُ لله الحمدُلله ..... امام جواد(ع) - ولادت،مدح.
  69. اسفند ٩۱ - دخیل عشق

    sarzamineasheghi.persianblog.ir/1391/12/
    ۲۹ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - آدرس :خیابان پیروزی - نبش خیابان کریمشاهیان -حسینیه جوانان. حسینی هیئت ... کربلایی جواد مقدم ، حاج سید رضا تحویلدار ، کربلایی محمد اسدالهی .... حضرت حیدر( علیه السلام) به نام فاطمه(سلام الله علیها) حساس بود ..... در این قصیده بزرگواری ابوالفضل عباس(ع) ذکر شده و باعث .... هر چه بادا باد امشب من به می لب می‌زنم
  70. اپل موزیک | دانلود مداحی به مناسبت محرم 92 - دانلود فیلم

    alpmusic.orgموسیقیویژه محرم
    ۲۲ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - جواد مقدم. سینه زنی؛ «آقای جوانان بهشتی>>. 128. مراسم سینه زنی در ... در به در کوچه هایم، بی کس و بی آشنایم، با لب تشنه به یاد تشنه لب ... «با یه دل زار اومدم، من گنه کار اومدم» در اظهار پشیمانی به امام حسین(ع) با ... «بنده ی شرمنده از راه، آمده سوی تو ای شاه، ذکر من استغفرالله، ذکر تو الحمدلله» با صدای «سیدمهدی میرداماد».
  71. سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان

    www.tebyan.com/
    مجلس سینه زنی؛ «بر دلم حک شده نام قشنگت یاحسین، کی میشه این دل من و بخری، یک شب ..... مجلس سینه زنی در شهادت ارباب تشنه لب، امام حسین(ع)؛ «ای ذکر دل بی تابم، حسین .... نوحه سینه زنی بسیار زیبا با نوای کربلایی جواد مقدم در شام غریبان ( شام ...... (الحمدلله) میهمانانی از مدارس و موسسات قرآنی دیگر نیز در این جشن ما را همراهی کردند و ...
  72. آذر 1389 - بچه شیعه

    www.sjr.ir/1389/09
    دانلود مداحی کربلایی جواد مقدم شب هفتم محرم 89 محبان الحسین تهران ... عشقه من شاه من شوره من(محمد حسین حدادیان) .... بخش ششم - نادر علیا مظهر العجائب (ذکر) ... بخش دوم - به دل خسته ی جون به لب اومده رحمی (زمینه ) · بخش سوم ..... نـــزار قطری دارای ســـــــــه فرزند است بــا نام های کوثر، حسین و علی. ..... الحمدلله الحمدلله منم گدای اباعبدالله (شور).
  73. فروردین 1393 - هیئت و ایستگاه صلواتی اهلبیت علیه السلام

    www.heiatahlebeyt.ir/1393/01
    به گل طلعت او هر دو جهان زیبا شد/ذکر جان و دل ما سوره ی اعطینا شد ... غنچه زده مثه یک گل خنده روی لب طاها ... در خونه حسین من الهی پیر شی ای جوون ..... عکس احمد، محمد، جواد و میثم را قاب گرفته و به همه می‌گوید در این بن‌بست چه خبر است. ..... الحمد لله رب العالمین وصلی الله علی سیدنا محمد وآله الطاهرین سیما بقیة الله فی ... خاتم [هست]، مقدم اوست .
  74. اشعار محرم 93 - مستجاب

    www.mostajab.ir/articles/195-اشعار-محرم-93
    ۶ روز پیش - در سینه ام حسینیه ای دست و پا کنید. تا فرصت ... من و این روضه ها الحمدلله. من و یاد ... جواد حیدری ... ما مومنین مجلس ذکر مصیبتیم ... نام «حسین» حال مرا جا می آورد ... غرور ، داد به چشمان تشنه لب ، اخطار .... سرها به خیر مقدم پای شما کم است.
  75. حاشیه انتخاب مداح محرم امسال هیئت خادم الرضا قم | جستجو در ...

    weblog24.com/list/حاشیه-انتخاب-مداح-محرم-امسال-هیئت-خادم-الرضا-قم.html
    الحمدالله الذی جعلنا من الباکین علی الحسین و اولاده و اصحابه ... به نام خدا یک روزمنو مادرم به هیئت رفته بودیم منو مداح دوست هم هستیم ومن درآن شب به مداح گفتم که نوحه .... کربلایی جواد مقدم - شب هشتم محرم 92 - به پای تو جوونی دادم حسین ( واحد ) .... باز محرم شدو دلها شکست از غم زینب دل زهرا شکست باز محرم شد و لب تشنه شد از عطش خاک کمرها ...
  76. ⁂..تقدیر خوبان تنهائی ست..⁂ - مطالب حـامـد عـقـیـلـی

    www.hamedaghili.ir/post/author/455240
    ۲۳ ساعت پیش - 8- تنها امامی که تشنه لب با هزاران زخم تیر و نیزه و شمشیر و سنگ بربدن به شهادت رسید. 9- تنها امامی که ... 4 آبان 1393. کلیپ / مداحی بسیار زیبا از حاج جواد مقدم _ مادرم گفته بازم ... الحمدلله الذی جعلنا من التمسکین بولایة علی بن ابی طالب علیه السلام ... التماس دعا ... نام نوحه عربی: من بین یا حسین من صغری شاب الراس .
  77. حضرت رقیه (س) به سند تاریخ - اشعار آیینی

    nima-najari.persianblog.ir/page/8
    (صبان ) در کتاب (الاسعاف )، بعد از ذکر این روایت افزوده : احتمال دارد که آیة ... کتاب حاضر، که با نام (ستارة درخشان شام ، حضرت رقیه علیهاالسلام دختر امام حسین علیه السلام در ... الحمدلله به عنایات این ستارة درخشان (محمد و آل محمد صلى الله علیه و آله و سلم ) .... دخترکى بود چهارساله ، شبى از خواب بیدار شد و گفت : پدر من حسین کجاست ؟
  78. نوحه ها و مداحی های حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام ...

    www.heyateemamezaman.ir/.../نوحه-ها-و-مداحی-های-حضرت-اباعبدالله-الح/
    ۳, دلبری کار چشات من که میمیرم برات (شب چهارم محرم،شور خوانی توسط کودک .... ۲, منو این روضه ها الحمدالله (شب هفتم محرم), ۱,۳۸۱, ۰:۰۳:۵۴ ..... جواد مقدم. ردیف. موضوع. پخش, اجرا, حجم (KB), زمان. ۱, که به آن قمر بگوید که مرا به خواب .... ۶, ذکر عالمین حسین غرق شور وشین (شب اول محرم ), ۶,۳۶۲, ۰:۲۷:۰۸ ..... ۳, زبون گرفته لب خون خدا, ۱,۰۷۳, ۰:۰۷:۱۷.
  79. سبک ها و سرود های ولادت امام رضا علیه السلام (2) - ویژه بخوانید ...

    www.borya.ir/.../سبک-ها-و-سرود-های-ولادت-امام-رضا-علیه-السلام-(2).html
    ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - هیئت علمدار حسین (علیه السلام) شهرستان بابل. هیات کجا بریم ؟ هیئت علمدار .... یا سیدنا/وَ یا مولانا/به حقّ جواد/اُنظُر الینا ... نام تو ذکر لبم/روی تو ماه شبم/بنگر بی تاب و تبم. ای آرام جان ... به یمن مقدم امام هشتم/دلدار و دلبر. ما که به کوی ... الحمدلله / ربِّ العالمین. آمده مظهر یا .... بر لب من یا زهرا و/سائل بابُ الجوادم. ضامن آهو یا ...
  80. حاج محمود کریمی - دیدنی های امروز

    www.patogh98.com/tag/حاج-محمود-کریمی
    نام فایل تعداد دریافت بازدید پخش دریافت متن بی لب تو آب سراب عظیم ( زمینه ) ۸۱۷ ۱۲۵۱ ... ابر غم پر بارونه ** امید من شب رویاته (شور) الحمد الله منم گدای اباعبدالله سینه زنی شور از روز ازل دل به علمدار تو . ... مجموعه ای از مداحی های برتر از مداحان : کربلایی جواد مقدم ، حمید علیمی ، حسین سیب ... کپی برداری با ذکر لینک منبع مجاز است.
  81. مجموعه اشعار | اشعار ولادت حضرت امام رضا علیه السلام - نوانا | ...

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تو هستی یارم،تویی دلدارم،همیشه هرجا،به عالم گفتم،که من در دنیا، ... یا سیدنا/وَ یا مولانا/به حقّ جواد/اُنظُر الینا ... نام تو ذکر لبم/روی تو ماه شبم/بنگر بی تاب و تبم ... به یمن مقدم امام هشتم/دلدار و دلبر ... دلا به یاد کربلا بی تابه/سلطان تو هستی و حسین اربابه ... الحمدلله / ربِّ العالمین ... ذکر لب ارض و سما/خوش آمدی امام رضا.
  82. [PDF]تجوید و قرائت - آستان قدس

    www.aqlibrary.org/UserFiles/File/n_23.pdf
    ﺍﻧﺘﺸﺎﺭﺍﺕ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ. ﺣﺮﻭﻓﭽﻴﻨﻲ ﻭ ﺻﻔﺤﻪ ﺁﺭﺍﻳﻲ. : ﺟﻮﺍﺩ ﺻﺎﺑﻘﻲ ﻣﻘﺪﻡ. ـ. ﺟﻮﺍﺩ ﻋﻠﻴﺠﺎﻥ. ﺧﻂ. : ﻋﻠﻴﺮﺿﺎ ﻓﺮﺍﺳﺘﻲ. ﻋﻜﺲ ..... ﻭ ﺍﺧﺘﺘﺎﻡ ﺩﺭ ﺁﺳﺘﺎﻥ ﻣﻼﺋﻚ ﭘﺎﺳﺒﺎﻥ ﺧﺎﻣﺲ ﺁﻝ ﻋﺒﺎ ﺍﻣﺎﻡ ﺣﺴﻴﻦ. ﻉ(. ) .... ﻮ ﺍﺯ ﻣﻦ ﻳ. ـ. ﻚ ﺑﻪ ﻳﻚ ﺭﺍ ﺟﺎ ﻭ ﻧﺎﻡ. ﺍﻭﻟﺶ ﻧﺎﻓﻊ ﺑﻮﺩ ﺩﻭﻳﻢ ﺑﻮﺩ ﺍﺑﻦ ﻛﺜﻴﺮ. ﺳﻴﻤﺶ ﺑﻮﻋﻤﺮ ﻭ ﭼﺎﺭﻡ ﺍﺑﻦ ﻋﺎﻣﺮ ﺍﻱ ﻫﻤﺎﻡ ... ﺍﻟﺦ ... ﺍﻱ ﺍﺳﺖ ﻣﻮﺟﺰ ﻭ ﺍﺷـﺒﻪ ﺑـﻪ ﻛﺘـﺐ ﺭﺟـﺎﻝ ﺩﺭ ﺫﻛـﺮ ﺍﺳـﻨﺎﺩ ﻗﺮﺍﺋـﺖ ﻗﺎﺭﻳـﺎﻥ ﻣﻌـﺮﻭﻑ ﻣﺎﻧﻨـﺪ ... ﺍﻟﺤﻤﺪﷲ ﻧﺰﻝ ﺍﻟﻘﺮﺍﻥ ﺗﻨﺰﻳﻼ ﻭ ﻓﻀﻠﻪ ﻋﻠﻲ ﺟﻤﻴﻊ ﺍﻟﺨﻠﻖ ﺗﻔﻀﻴﻼ. ».
  83. پایگاه اطلاع رسانی هیئت دیوانگان حسین (ع) اردستان - دانلود ...

    divaneganehosein.ir/.../دانلود-دعای-عرفه-(متن-+-ترجمه-+-فایل-صوتی-ب...
    کربلایی جواد مقدم ... به نام خداوند بخشنده مهربان. اَلْحَمْدُ لله الَّذى لَیْسَ لِقَضآئِهِ دافِعٌ وَلا لِعَطائِهِ مانِعٌ وَلا کَصُنْعِهِ. سـتـایـش خـاص خـدایـى اسـت کـه ... آنگاه که لب به سخن گشودم و تمام کردى بر من نعمتهاى شایانت را و پرورشم دادى. زایِداً فى کُلِّ عامٍ حَتّى ... و آگاهم کردى به سپاسگزارى و ذکر خودت و اطاعت و عبادتت را بر من واجب کردى. وَفَهَّمْتَنى ما جاَّءَتْ ...
  84. حاشیه انتخاب مداح محرم امسال هیئت خادم الرضا قم | جستجو ...

    espinad.com/list/حاشیه-انتخاب-مداح-محرم-امسال-هیئت-خادم-الرضا-قم.html
    الحمدالله الذی جعلنا من الباکین علی الحسین و اولاده و اصحابه ... به نام خدا یک روزمنو مادرم به هیئت رفته بودیم منو مداح دوست هم هستیم ومن درآن شب به مداح گفتم که نوحه .... کربلایی جواد مقدم - شب هشتم محرم 92 - به پای تو جوونی دادم حسین ( واحد ) .... باز محرم شدو دلها شکست از غم زینب دل زهرا شکست باز محرم شد و لب تشنه شد از عطش خاک کمرها ...
  85. تیر 1391 - سهیل عرب

    www.ghasemiyoon.ir/1391/04
    توبه بی ذکر علی نیست میسر ولله ذکر حیدر بکند قلب ... من و یاد خدا الحمدلله. به پایم بند و ..... موضوعات مرتبط: اشعار مرثیه امام حسین علیه السلام اشعار قتلگاهی ... من است. با اقتدار منتظر مقدم توام ..... تا نام رقیه رابه لب آوردم ... سید محمد جواد شرافت .
  86. گلچین ایام فاطمیه سید مهدی میرداماد(دلسوختگان ابالفضل ...

    al-abbas.ir/گلچین-ایام-فاطمیه-سید-مهدی-میرداماددل/
    ذکر نام مقدس امیرالمومنین علیه السلام(دلسوختگان ابالفضل) ... مثل غریبی مادر سادات من ندیدم – زمینه(دلسوختگان ابالفضل) ... هر چی دارم از تو دارم یا حسین – شور(دلسوختگان ابالفضل) ... همین که بهتری الحمد الله – روضه حضرت زهرا سلام الله علیها(دلسوختگان ابالفضل) .... سید رضا نریمانی هیئت فدائیان حسین-شهادت امام جواد(ع)۹۳.
  87. اعمال ماه شوال - بیتوته

    www.beytoote.com/religious/grateful/month1-shawwal.html
    پنجم زیارت کند امام حسین علیه السلام را که فضیلت‏ بسیار دارد و زیارت مخصوصه ... ششم ده مرتبه بگوید ذکر یا دائم الفضل را که در اعمال شب جمعه گذشت. ... یا الله یا سمیع یا الله یا بصیر یا الله یا قریب یا الله یا مجیب یا الله یا جواد یا الله یا ماجد یا ... آن را مقدم بر نماز ذکر فرموده در این آیه شریفه قد افلح من تزکى و ذکر اسم ربه فصلى.
  88. ذکر خواص بعضى از سور و آیات و بعضى اءدعیه و متفرقات ...

    ۲۰ فروردین ۱۳۸۸ ه‍.ش. - اَلْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذى عافانى مِمَّا ابْتَلاکَ بِهِ وَ لَوْ شاءَ فَعَلَ ... پهلوى او بزن و بگو: اَللّهُمَّ قَدْسَمَّیْتُهُ مُحَمَّداً یعنى خدایا من او را محمّد نام کردم چون چنین. کند خدا آن فرزند را ...
  89. 4 - هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــواداران ...

    www.helalir.tk/page/4
    براى شهادت حسین علیه السلام ، حرارت و گرمایى در دلهاى مؤ منان است که هرگز سرد و ... اَلْحَمْدُ لِلّهِ الَّذى جَعَلَ فىِ النّاسِ مَنْ یَفِدُ اِلَیْنا وَ یَمْدَحُنا وَ یَرْثى لَنا. ..... سگ بیش تر اوقات لب فروبسته و خاموش است و این علامت « خائفان » است. ... کربلائی جواد مقدم-کربلا خ. .... از آنجایی که ذکر نام آن حضرت در آن روزگار جایز نبود، از انواع کنایه ها استفاده می ...
  90. آخرین بیانات مقام معظم رهبری - نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری

    nahad.nit.ac.ir/view_leader_speech.aspx
    در حسینیه امام خمینی رحمه‌الله (۱) بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم براى کسى در سنین این حقیر و ... اولا اصل این حادثه‌ى عجیب و مهم و این بیان شریف که «مَن کُنتُ مَولاه فَهذا عَلىٌّ مَولاه»، ... بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌ (۱) الحمدلله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام على سیّدنا محمّد و آله ... مجالس دعا و ذکر، مجالس اطعام، مجالس پرشور شبهاى قدر و توسلات و تضرعات که در ...
  91. علی فانی : اگر بی قراری بدان یار یاری (به طه به یس) - AvA

    yekava.com/music-18423.xhtml
    ۴ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ثبت نام ورود .... به لب های گرم علی یا علی اش. به ذکر حسین و حسن جان مهدی ... سلام من کد اهنگ خدایا به روی درخشان مهدی رو ارسال میکنم ولی پیام میاد که این کد وجود .... محمد جواد شریفی نژاد مینابی |1392/11/12 |12:22:43 امتیاز : 5 ... زود وارد شدم توگذرگاه زندگی خیلی مشکل دارم خدا پشت منه الحمدالله نون خوار دارم توخونه 6 ...
  92. دفتر میهمان - روستای خان آباد

    khanabadd.com/comments.asp
    من هنوز هم تو را به نام قاضی الحاجات می خوانم، حتی اگر همه التماس هایم را نادیده بگیری . ... حسین م: آقای ناشناس واقعا رضا خان رو نمیشناسی از قاسم یا حتی مدیر سایت یا هر کس دیگه ... جواد: حلول ماه شوال وعیدسعید فطربرشما روزه داران مبارک باد ... جناب مجتبی قاسمی مبارک لب تابت، مو جوابی برات نداروم چون بقیه جوابته دادن ، یه بار بعد ...
  93. اشتراک rss - آوای زنجان

    zakerzaker.ir/feed/
    در ذیل گزیده ای از صحبت های حمید علیمی را در نخستین سالگرد سید جواد ذاکر مرور میکنیم: ... نشسته بود ازش پرسیدن چیه سید روبراهی گفته آره خیلی روبراهم الحمدلله به لعن ... بعد از اون یک نوحه ی سوز انگیز (چو در دل دارم تمنای کربلای حسین ای خدای من. ... حق داشت اگه عشق بازی با نام حسین و ابالفضل (ع) گناهه، پس یا حسین اگه کسی با ...
  94. سبک ، اشعار و مدایح ولادت امام زمان عجله الله فرجه الشریف+دانلود

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَةِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ .... ای که بُوَد روی دوشت یا مولا پرچم خونین حسین یا مولا. یا مهدی یا مهدی....مولا مولا .... نام تو را بُردم و شد یاد تو/اشک محبت ز دو چشمم روان. فصل دلم روح و ... ذکر ظهور تو به روی لب ِ/زینب و شاه شهدا سیّدی ... از مقدم گل زهرا هفت آسمون چراغونه. اومده بهار ...
  95. آذر ٩٠ - روستای کلات ساحلی

    kelat.persianblog.ir/1390/9/
    ۲۹ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - قیامت بی حسین غوغا ندارد"شفاعت بی حسین معنا ندارد"حسینی باش که در محشر ... باز محرم شد و لب تشنه شد از عطش خاک کمرها شکست ... نام من سرباز کوی عترت است ، دوره آموزشی ام هیئت است . ..... اللَّهُ أَکْبَرُ کَبِیراً وَ الْحَمْدُ لِلَّهِ کَثِیراً وَ سُبْحَانَ اللَّهِ بُکْرَةً وَ أَصِیلاً وَ الْحَمْدُ لِلَّهِ الْفَرْدِ ..... با گفتن ذکر حسین مست و حسینی میشدم
  96. ثبت نام مدافعان حریم اهل بیت(ع) (گردان های حضرت قاسم(ع))

    atabe.ir/shownews.php?idnews=163571
    ۲۴ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - لبیک یا حسین .... الحمدالله که جامعه ما هنوز هم خواهران غیرتمندی داره .... من نمیدونم چرا هی الکی الکی واسه ثبت نام ها تاریخ میزان؟ ..... برای سلامتی کربلایی جواد مقدم صلوات ..... قسمت پایانی : به فدای لب عطشان حسین (17 نظر) ... دانشگاهی توسعه علمی فرهنگی عتبات عالیات است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
  97. پایگاه مداحی کربلایی اکبر بابازاده

    cvc.lxb.ir/.../دانلود%20آلبوم%20مداحی%20بسیار%20عالی%20از%20شاه...
    دانلود مداحی های جدید کربلایی اکبر بابازاده به نام حسین جانم ... دانلود گلچینی از بهترین مداحی های مرحوم سید جواد ذاکر ... دانلود گلچین مداحی های جواد مقدم .... ام سلمه گفت پیامبر به من تربتی داده که در شیشه نگهداری می کنم، حضرت ابی عبدالله (ع ) با ..... مثلا بگوییم : « بسم الله الرحمن الرحیم ، الحمد لله رب العالمن ، ثم الصلوة و السلام علی ...
  98. الله جل و علا | دل گراف

    delgraph.ir/category/موضوع-بندی-آثار/الله-جل-و-علا/
    ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... یَکُنْ لَهُ وَلِیٌّ مِنَ الذُّلِّ وَ کَبِّرْهُ تَکْبِیرا الْحَمْدُ لِلَّهِ بِجَمِیعِ مَحَامِدِهِ کُلِّهَا عَلَى جَمِیعِ نِعَمِهِ کُلِّهَا الْحَمْدُ لِلَّهِ ... وَ جُدْ عَلَیْهِ بِفَضْلِ إِحْسَانِکَ إِنَّکَ جَوَادٌ کَرِیمٌ الْحَمْدُ لِلَّهِ مَالِکِ الْمُلْکِ مُجْرِی الْفُلْکِ مُسَخِّرِ الرِّیَاحِ .... اما در تفاسیر بیست نام برای این سوره آمده است: (6) .... این بودند که مسیح پسر خداست، به همین خاطرلم یلد مقدم بر لم یولد ذکر گردیده است.
  99. عید غدیر - هیئت فاطمیه آذربایجانی های مقیم مشهد

    www.f-az.ir/article/sect_articles/52/عید%20غدیر%20.html
    گلور عطر -حسین و تربت -جشن ولایت خجسته باد. بو اورکده نغمه ی ... گفتا علی قدیم نه بلکه مُقدّم است. ای هادی امم که ولای .... محمد جواد غفورزاده (شفق). ***** .... من و بیش و کمت الحمدللَّه ... تو را «المؤمنون» محتاج ذکر است ..... جز نام علی لب به سخن وا نکنم
  100. حضرت امام جواد علیه السلام

    hawzahqom.ir/temp/Tahzib/etrat/emamjavad/emamgavad.htm
    در تاریخ ولادت و اسم و لقب و کنیه و نسب حضرت جواد علیه السلام .... نقل کرده که حضرت جواد علیه السلام روز سوم ولادتـش عـطـسه کرد و گفت : (اَلْحَمْدللّهِ وَ ... دیگر براى امام حسین علیه السلام ، و هکذا هر روز بـعـد را از بـراى امامى طواف کردم تا ... شما طواف کردم ، اى سید من ایـن جماعت را که ذکر مى کنم آنچنان کسانى هستند که ولایت ... نـام گـذار او را احـمـد.

نظرات 1 + ارسال نظر
پژمان تهرانی سه‌شنبه 20 آبان 1393 ساعت 12:37 http://20tarh.com

بسیار مفید بود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.